Материалдар / ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2018
428
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі 6-сынып Сабақ № 40 Күні: 15.11


Сабақтың тақырыбы: Сыйлық жасау дәстүрі

Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың білімдерін тақырып бойынша жетілдіру, грамматикалық тақырып  туралы түсініктерін кеңейту.
2. Дамытушылық: Берілген тақырып көлемінде оқушылардың коммуникативтік компетенцияларын; ой-өрістерін, сөздік қорын молайту арқылы, күнделікте және ауыз-екі сөйлеуде пайдалануын дамыту.
3. Тәрбиелік: Мәтін және берілген тапсырмалар арқылы адамгершілік, ізгілік, парасаттылыққа тәрбиелеу, уақытымен және орынды сыйлық жасап, қуаныш білдіруге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі, жаңа сабақ 
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ- жауап, қайталау, баяндау, жазбаша жұмыс, шығармашылық жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері.жаңа сөздер, сөздік, түрлі-түсті қиықшалар,үлестірмелі қағаздар,интерактивті тақтадағы ақпарат пен тапсырмалар, кестелер.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
1 Оқушылармен сәлемдесу. Әлемнің ең танымал 5 тілінде амандық сұрау
2 Топқа бөлу:
Топты таныстыру сәті. Оқушыларға буынға бөлінген топ атауларының шашыранды қиықшалары беріледі. Екі топ оқушылары топ атауын дұрыс құрастырып, өз орындарын табады.

1-топ – Бәйшешек

2-топ - Қызғалдақ

3.Үй тапсырмасын тексеру. Сандықшадағы үлестірмелі қағаздар арқылы өткен сабақтағы тақырыпты пысықтау

4. Жаңа сабақ. Бейнебаян. «Сыйлық таңдау»
2 минуттық бейнебаянды көреді. Көріп танысқаннан кейін, түсінгендерін айтып, бүгінгі сабақ тақырыбының не туралы екенін ашады.

5. Сөздік жұмыс:

Сыйлық жасау – делать подарок

дәстүр – традиция

Сыйлау – дарить, уважать

шын пейіл - от души

мейірімділік - доброта 
талғам - вкус

ашықхат –открытка

Мыңжылдық – тысячелетие          

 Достықтың белгісі – знак дружбы

Сыйлықты таңдау – выбрать подарок

Баға – цена                                                    

Қымбат –дорого


1-тапсырма: Мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс. Мозайқа әдісі бойынша пазлдар арқылы мәтін шығару, мағынасын түсіну үшін орысша аудару:

1-топтың мәтіні: Сыйлықтың тарихы екі мың жыл бұрын бастау алады. Сыйлық жасауды бала кезінен үйрену керек. Сыйлықты дұрыс таңдап, тарта білу керек. Шын пейілден жасалған сыйлық адамға қуаныш әкеледі.

2-топтың мәтіні: Әлемде сыйлық алғанды ұнатпайтын адам жоқ шығар. Кез-келген сыйлық адамды қуантады. Әртүрлі мерекелерде сыйлықтар беріледі. Ол әрқашанда құрмет пен сыйластықтың, достықтың белгісі.


І.Өздік жұмыс(дәптерде орындау)

2-тапсырма: Тақтамен жұмыс.Жеке жұмыс. Әр топтан бір оқушы тақтаға шығып берілген грамматикалық талдауды жасайды .

Берілген сөздер: 1-топ – сыйлық сөзін тәуелде;

2-топ - мереке сөзін септе.


3-тапсырма:Сызбамен ауызша орындалатын жұмыс: Аударма


Жазбаша жұмыс. 4-тапсырма: Сұрақтарға жауап беріп,сөйлем мүшелеріне талдау жаса . Ереже дәптерін ашып, еске түсіру.

  1. Сен анаңа не сыйлайсың ?

  2. Сыйлықты қашан береді ?


Интерактивті ойын: «Кім жылдам?» ойыны ,жеке-жеке оқушылар бағаланады. 5-тапсырма. Сыйлыққа жатпайтын затты табу арқылы артық сөзді айту.

  • Қуаныш, қайғы,бақытты кез

  • Кітап,кәдесый, ұйықтау

  • Сырға, өзен,сағат, сақина

  • Қабырға,алғыс, жылы сөз

  • Гүл шоғы, ашу, әшекей

  • Иіссу, әмиян, бор


Сергіту сәті. «Қыдырып қайтайық» әні


Дәптермен жұмыс: 6-тапсырма:Сөйлемдердің дұрыс, бұрысын анықтау. Дәптерде орындалады

1.Сыйлық қымбат болу керек. (теріс)

2.Туысыңа, досыңа арнап өлең,ән айтуға болмайды. (теріс)

3.Сыйлық әкелмеген адамға ренжімейді. (дұрыс)

4. Сыйлық ұнамаса, қайтарып беру – әдептілік. (теріс)

5. Сыйлықтың бағасын сұрап, жұрттың көзінше пайдалы не пайдасыз екенін айтуға болмайды. (дұрыс)

  1. Гүл, ашықхат адамның көңіл-күйін көтермейді.(теріс)

Ауызша жұмыс.7-тапсырма: «Кім тапқыр?» ойыны. Топтық тапсырма: Берілген мақал-мәтелдердің жалғасын тап

  1. Қызығын көрмеген малдан не пайда, 
    Сыйласып жүрмеген жаннан не пайда?

  2. Сыйлық қымбат емес,
    Сүю қымбат.

  3. Сыйлассаң - сыйлы боласың.

  4. Сыйлап берген су Сатып алған балдан тәтті.

  5. Туғаныңмен сыйласпасаң, Кең дүниеге сыймассың.

  6. Сыпайы сөйлеу — сырбаздық, Ағайын сәні - сыйластық.

  7. «Сіз» деген - әдеп, «Біз» деген - көмек.

8.Жақсы сыйлық жанды жылытады.

Жазбаша дәптермен жұмыс: 8-тапсырма: Гул күлтелеріне синоним сөздерді тауып орналастыру. 1-топқа - сыйлау , 2-топқа – әдемі сөзі.

•         Сыйлау,құрметтеу,қадірлеу,ардақтау,қасиеттеу,қастерлеу.

•         Әдемі ,сұлу, ,әсем,көркем,көрнекті,ажарлы.

9-тапсырма:Топтық жұмыс: Әр топқа таратылған ашықхатқа құттықтау тілегін жазу.

Үй тапсырмасы: Саған қандай сыйлық ұнайды?” диалог құру

Бағалау. Әр тапсырмалар бойынша жинаған ұпайларын санап, сабақта алған бағаларын анықтайды.

Бағалау парағы

«2»

«3»

«4»

«5»

0-2 балл

3-5 балл

6-8 балл

9 балдан жоғары

Рефлексия : 
Оқушыларға стикерлер тарату,өтілген сабақ бойынша өз пікірлерін жазуды ұсыну .Смайлик арқылы Сабақтан алған әсерін ,сабаққа қатысты көңіл-күйін білдіреді



3


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!