Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
Мектеп: «Қазыбек бек бекетіндегі орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мерзiм: 15.02.2018ж
Тақырып: Сенім туралы
Құндылық: Ақиқат
Қасиеттер: Сенім, өзін – өзі алдамау, өтірік айтпау,
Мұғалiм: Маратқызы Ж
Сынып: 5 А -сынып
Оқушылар саны - 21 Қатысқаны -
|
Сабақтың
мақсаты: Оқушыларға адам
өміріндегі сенімділіктің маңыздылығын түсіндіру арқылы ақиқат
құндылығының мәнін ашу. - Оқушыларға «сенім» ұғымының мәнін аша отырып, адалдық қасиетіне түсінік беру; - Оқушыларға өз-өзіне сенімді болу, басқаларға сенім білдіру, сенімділік таныту іскерліктерін жауапкершілік қасиеті арқылы дамыту; - Оқушыларды адамдармен сенімді қарым-қатынас құруға, шынайылық қасиеті арқылы тәрбиелеу; |
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) Оқулық, дәптер, слайд, үнтаспа, видиоролик |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы:
Тыныштық сәті: «Су асты патшалығына саяхат» |
Үнтаспа 3 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 Т – ережесін еске түсіру Т- тәртіп Т- талап. Т- тыныштық. Т- тазалық. Т- татулық. |
Слайд 1 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. Үй тапсырмасын тексеру. «Өзіңе сенімділік мақсатқа жеткізер» тақырыбында шығарма жазу. Оқушылар шығармаларын оқып өз ойларымен бөліседі. |
Шығарма 5 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Жағымды ой – пікір: Дәйексөз Жақын
адамдардың, достарыңның, жалпы адамзаттың жақсылығына сеніп,
адамдықты құрметтей білу – әдептіліктің, адамгершіліктің
белгісі. Сұрақтар: 1.
Осы айтылған нақыл сөзбен қаншалықты
келісесіздер? Өз ойларыңызды дәптерге жазыңдар. |
Дәптер, слайд 5 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. Мұғалімнің сыйы: «Сынық құмыра» Сұрақтар: 1.Осы әңгімеден не түйдіңіздер? 2. Қандай жағдайда шыдамдылық танытып, өзіңізді-өзіңіз қадағалай аласыз? 3. Сабырлылық, сенімділік адамды неге жеткізеді деп ойлайсыздар? |
бейнетаспа 2 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қасиеттер жазылған үш қағазбен үш топқа бөлу.(сенімділер, сенімсіздер,әдептілер) І-топ: «Сенімділер» тобына берілген тапсырма:Сөзтізбек Тор көздегі сандардың орнына қазақ әліпбиіндегі әріптерді ретімен қойсаңыз, нақыл сөзі шығады. Шыққан сөзді қорғайды.
ІІ
топ: «Сенімсіздер»
тобына берілген тапсырма.Сенім сөзі бар өлең құрастырып
шығару.
|
15 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6. Топпен ән айту.
«Сенім» |
Үнтаспа 4 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7. Үй тапсырмасы. «Сенім» аңыз әңгімені оқып келу |
оқулық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8. Қорытынды. «Біздің топтың жүрегі» Осыдан кейін әрбіреуіңіз түсті қағаздан кішкентай жүректі алып, оған топқа арналған тілегін жазады. Осы қабырғаға жапсырылған ақ жүректе өмір жоқ, бірақ қазір әрбіреуің бұл жүрекке өздеріңнің жылы лебіздерің жазылған кішкентай жүректі жапсырып, үлкен жүрекке өмір беріп, тірілтеміз. Бұл топтың жүрегі болады. Адам тек өзіне, өзгеге, қоршаған ортаға, болашаққа сеніп қана қоймайды, бүгінгі өмірінің, жарқын, шырайлы екендігіне сеніп, әр күнді шаттықпен, қуанышпен өткізу өз қолында екендігі ұмытпау керек Соңғы тыныштық сәті: Балалар бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңді өз жүрек тұстарыңа апарып, жүректеріңде мәңгі сақтап алыңдар!
|
Жүрекше 5 мин |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ
ашық сабақ
Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
Мектеп: «Қазыбек бек бекетіндегі орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мерзiм: 15.02.2018ж
Тақырып: Сенім туралы
Құндылық: Ақиқат
Қасиеттер: Сенім, өзін – өзі алдамау, өтірік айтпау,
Мұғалiм: Маратқызы Ж
Сынып: 5 А -сынып
Оқушылар саны - 21 Қатысқаны -
|
Сабақтың
мақсаты: Оқушыларға адам
өміріндегі сенімділіктің маңыздылығын түсіндіру арқылы ақиқат
құндылығының мәнін ашу. - Оқушыларға «сенім» ұғымының мәнін аша отырып, адалдық қасиетіне түсінік беру; - Оқушыларға өз-өзіне сенімді болу, басқаларға сенім білдіру, сенімділік таныту іскерліктерін жауапкершілік қасиеті арқылы дамыту; - Оқушыларды адамдармен сенімді қарым-қатынас құруға, шынайылық қасиеті арқылы тәрбиелеу; |
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) Оқулық, дәптер, слайд, үнтаспа, видиоролик |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы:
Тыныштық сәті: «Су асты патшалығына саяхат» |
Үнтаспа 3 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 Т – ережесін еске түсіру Т- тәртіп Т- талап. Т- тыныштық. Т- тазалық. Т- татулық. |
Слайд 1 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. Үй тапсырмасын тексеру. «Өзіңе сенімділік мақсатқа жеткізер» тақырыбында шығарма жазу. Оқушылар шығармаларын оқып өз ойларымен бөліседі. |
Шығарма 5 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Жағымды ой – пікір: Дәйексөз Жақын
адамдардың, достарыңның, жалпы адамзаттың жақсылығына сеніп,
адамдықты құрметтей білу – әдептіліктің, адамгершіліктің
белгісі. Сұрақтар: 1.
Осы айтылған нақыл сөзбен қаншалықты
келісесіздер? Өз ойларыңызды дәптерге жазыңдар. |
Дәптер, слайд 5 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. Мұғалімнің сыйы: «Сынық құмыра» Сұрақтар: 1.Осы әңгімеден не түйдіңіздер? 2. Қандай жағдайда шыдамдылық танытып, өзіңізді-өзіңіз қадағалай аласыз? 3. Сабырлылық, сенімділік адамды неге жеткізеді деп ойлайсыздар? |
бейнетаспа 2 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қасиеттер жазылған үш қағазбен үш топқа бөлу.(сенімділер, сенімсіздер,әдептілер) І-топ: «Сенімділер» тобына берілген тапсырма:Сөзтізбек Тор көздегі сандардың орнына қазақ әліпбиіндегі әріптерді ретімен қойсаңыз, нақыл сөзі шығады. Шыққан сөзді қорғайды.
ІІ
топ: «Сенімсіздер»
тобына берілген тапсырма.Сенім сөзі бар өлең құрастырып
шығару.
|
15 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6. Топпен ән айту.
«Сенім» |
Үнтаспа 4 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7. Үй тапсырмасы. «Сенім» аңыз әңгімені оқып келу |
оқулық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8. Қорытынды. «Біздің топтың жүрегі» Осыдан кейін әрбіреуіңіз түсті қағаздан кішкентай жүректі алып, оған топқа арналған тілегін жазады. Осы қабырғаға жапсырылған ақ жүректе өмір жоқ, бірақ қазір әрбіреуің бұл жүрекке өздеріңнің жылы лебіздерің жазылған кішкентай жүректі жапсырып, үлкен жүрекке өмір беріп, тірілтеміз. Бұл топтың жүрегі болады. Адам тек өзіне, өзгеге, қоршаған ортаға, болашаққа сеніп қана қоймайды, бүгінгі өмірінің, жарқын, шырайлы екендігіне сеніп, әр күнді шаттықпен, қуанышпен өткізу өз қолында екендігі ұмытпау керек Соңғы тыныштық сәті: Балалар бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңді өз жүрек тұстарыңа апарып, жүректеріңде мәңгі сақтап алыңдар!
|
Жүрекше 5 мин |
шағым қалдыра аласыз













