Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ
Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып "Ч.Дарвиннің қолдан сұрыптау туралы ілімі"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
12 Маусым 2018
572
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сынып: 11 «А» Пәні: биология Мерзімі: 19.10.2017ж Пән мұғалімі: Кененбаева ГАшық сабақтың тақырыбы: Ч. Дарвиннің қолдан сұрыптау туралы ілімі.Сабақтың мақсаты: ♦ оқушыларға Ч. Дарвиннің қолдан сұрыптау туралы ілімі жөнінде түсінік қалыптастыру;♦ ой-өрісін дамытуға, өз бетінше ізденуге, өзіндік қорытынды жасауға дағдыландыру;♦ бәсекеге қабілетті білім негізі қалыптасқан, өмірге бейімделген ұлтжанды тұлға тәрбиелеу; Сабақтың түрі: ДәстүрліСабақтың типі: АраласКөрнекіліктер: үлестірме қағаздар, суреттер, видио көрсетілім, Ч. Дарвиннің портреті, жануарлар әлемінің даму шежіресі.
2- топ (Биологиялық диктант ) 3 мин
- Ұйымдастыру 2 мин
- Үй тапсырмасын сұрау 7 мин
- Эволюцияның қозғаушы күштерін атаңдар?
- Ч.Дарвиннің басты еңбегі қалай аталады?
- Эволюция деген термин қандай ұғымды білдіреді?
- Табиғи сұрыпталу қалай жүзеге асады?
- Бейімделушілік ұғымы нені білдіреді?
- Ч. Дарвиннің тіршлік үшін күрес ұғымына түсініктеме беріңдер?
- Ч. Дарвиннің эволюциялық ілімінің құндылықтарын атаңдар?
- Неліктен Ч.Дарвин теориясы эволюциялық теория деп аталады?
- Тұқым қуалайтын өзгергіштік дегеніміз не?
- Іріктеме дегеніміз не?
- Жаңа сабақты бекіту 3 мин
- Топ (Кестемен жұмыс) Қолдан сұрыптау кезінде өсімдіктердің қай мүшесі өзгереді. Дұрыс жауапқа + немесе - таңбасы қойылады.
Өсімдіктер | Тамыры | Түйнегі | Сабағы | Жапырағы | Жемісі | Тұқымы |
1.Пияз | ||||||
2.Картоп | ||||||
3.Қызанақ | ||||||
4.Қарақат | ||||||
5.Қарбыз | ||||||
6.Көкнәр | ||||||
7.Сәбіз | ||||||
8.Қырыққабат | ||||||
9.Бұршақ |
2- топ (Биологиялық диктант ) 3 мин
- Өсімдіктер мен жануарларды қажет белгілеріне қарап сұрыптап, іріктеп алу
- ...................... мен ........................... сұрыптаудың арасында үлкен айырмашылық бар.
- Ч.Дарвиннің 1868 жылы шыққан......................... атты еңбегінде қолтұқымдар мен іріктемелердің шығуы және көптүрлілігін толық сипаттады.
- Қолтұқымдар ............................................................................................... арқылы ажыратылады.
- Тауықтың жабайы тегі.............................................................
- Үйректің жабайы тегі.......................................................
- Ірі қараның жабайы тегі.............................................................
- Қолдан сұрыптаудың зияны.....................................................
- Жаңа сабақты қорытындылау
- Қолдан сұрыптаудың организм үшін зиянды екенін мысалмен талдаңдар?
- Неліктен қолдан сұрыптау дейді?
- Қолдан сұрыптаудың нәтижесі қандай?
- Қырыққабатты сұрыптау арқылы шығарылған іріктемелерінің жабайы түрінен қандай айырмашылығы бар екенін түсіндіріңдер?
- 23- суретте кептерлердің тұқымдарының өзгеріске ұшыраған белгілерін талдаңдар.
- Қолдан сұрыптау тиімді болу үшін қандай жағдай жасалады?
- Кері байланыс «Бес саусақ»әдісі бойынша
- Оқушылар білімін бағалау (Топ басшылары оқушылар білімін әр тапсырма бойынша білімі мен білігін бағалайды).
- Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу, сұрақтарға ауызша жауап, кестені толтыру.
- Оқушылар білімін бағалау
- Үйге тапсырма
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)