Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ
Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешіге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
17 Желтоқсан 2018
320
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Келісілді» Бекітемін: №36 «Аққу» б\б әдіскері №36 «Аққу» б\б меңгерушісі ________ Каримова Г.Қ. _________Бейсенова А.С. «____»_______2018ж. «____»_______2018ж.
Ашық сабақ Тақырыбы: «Түрлі-түсті моншақтарды тізбектеу»№2 «Қарлығаш» ІІ кіші тобы
Тәрбиеші: Набиева Р.М.
2018 жыл.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы II-кіші тобы Күні:_____________ Тәрбиеші:_____________ Білім беру саласы: «Таным», «Әлеумет», «Шығармашылық» Бөлімі:Сөйлеуді дамыту.Қоршаған орта.Математика ,Қол еңбегі Тақырыбы:«Түрлі-түсті моншақтарды тізбектеу» Мақсаты: 1.Білімділік:Ойындар арқылы балалардың білім және білік дағдыларын қалыптастыру.Моншақтарды сыртқы белгілеріне қарай ажыратуға үйрету. 2.Дамытушылық:Ойындар арқылы баланың қызығушылығын туғызу және моншақтардың түсін,көлемін,пішінін тану арқылы ақыл-ой белсенділігін арттыру. Қол мен саусақ ұштарының қимылдарын дамыту. 3. Тәрбиелік:Шыдамдылыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу.Қолданылатын көрнекі құралдар:Үш түрлі–қызыл,көк,ақ түстімоншақтар,үш түсте боялған үш түрлі макаронөнімдері,жіптер,қапшықтар,сандықша,қуыршақ. Сөздік жұмысы: үлкен-кіші, түстердің атаулары,пішіндердің атаулары Әдіс-тәсілі:Түсіндіру,көрсету,ойын,саусақ жаттығулары,салыстыру.
Күтілетін нәтижелер:Біледі:Қойылған сұраққа жауап беру дағдысын,жыл мезгілдерін атау,Игереді:макарон моншақтар арқылы түстерді, көлемін (үлкен- кішкентай),геометриялық пішіндерді ажырата алады,Қолданады:Макарон өнімдердің түрлерін заттармен салыстыру .
Ашық сабақ Тақырыбы: «Түрлі-түсті моншақтарды тізбектеу»№2 «Қарлығаш» ІІ кіші тобы
Тәрбиеші: Набиева Р.М.
2018 жыл.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы II-кіші тобы Күні:_____________ Тәрбиеші:_____________ Білім беру саласы: «Таным», «Әлеумет», «Шығармашылық» Бөлімі:Сөйлеуді дамыту.Қоршаған орта.Математика ,Қол еңбегі Тақырыбы:«Түрлі-түсті моншақтарды тізбектеу» Мақсаты: 1.Білімділік:Ойындар арқылы балалардың білім және білік дағдыларын қалыптастыру.Моншақтарды сыртқы белгілеріне қарай ажыратуға үйрету. 2.Дамытушылық:Ойындар арқылы баланың қызығушылығын туғызу және моншақтардың түсін,көлемін,пішінін тану арқылы ақыл-ой белсенділігін арттыру. Қол мен саусақ ұштарының қимылдарын дамыту. 3. Тәрбиелік:Шыдамдылыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу.Қолданылатын көрнекі құралдар:Үш түрлі–қызыл,көк,ақ түстімоншақтар,үш түсте боялған үш түрлі макаронөнімдері,жіптер,қапшықтар,сандықша,қуыршақ. Сөздік жұмысы: үлкен-кіші, түстердің атаулары,пішіндердің атаулары Әдіс-тәсілі:Түсіндіру,көрсету,ойын,саусақ жаттығулары,салыстыру.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері | Педагогтің іс-әрекеті | Балалардыңіс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық Ұйымдастырушылық-ізденістік | Шаттық шеңбері:Қуан,шаттан алақай,Қуанатын күн келді.Күліп шықты күн бүгін,Қайырлы таң!Қайырлы күн!Қайырлы күн,балалар! Ғажайып сәт.Осы кезде қуыршақтың жылағанДыбысы естіледі-балалар тыңдаңдаршы біреудің жылаған дауысы естіледіме?Бұл кім екен?-Ой,балалар қараңдаршы мына жерде қуыршақ жылап отыр.-Қанекей,бірге білейікші қуыршақ неге жылап отыр екен?-Балалар,мынау біздің өзіміздің қуыршақ Сәуле ғой.-Сәуле,не болды саған?-Неге жылайсың?Ой-ой-ой,сенің моншақтарың мойыныңнан үзіліп,жерде шашылып қалыпты ғой.Балалар Сәуле моншағын үзіп алып,жылап отыр екен.-Сәулеге көмектесеміз бе?Моншақтарын жіпке тізіп берейік(Жерде шашылып жатқан мұз моншақтарды жинап,балаларға үлестіріп беру). Тәрбиеші: -Балалар,бұл моншақ ерекше екен.Мұқият қараңдаршы,бұл неден жасалынған.(Балалар моншақтың мұз екенін айтады)-Дұрыс айтасыңдар,бұл мұздан жасалынған моншақтар. Ой ,мына мұз қолымызда еріп барады ғой.Біздің алақанымыз жылы болғандықтан мұз еріп жатыр,мұз судан пайда болатынын біз жақсы білеміз. Қане,балалар еске түсірейікші?Әр жыл мезгілдерінің өзгерістерін атап берейікші?-Мына алақанымыздағы қуыршақ Сәуленің мұз моншақтары еріп кетіп,тіптен жоқ болып кетті ғой.(Сәуленің жылаған дауысы естіледі)-Қуыршақ Сәуле сен жылама біз саған көмектесеміз.Балалар,Сәулеге қалай көмектессек болады?Сәулеге моншақты қалай,неден жасап берсек екен?Сәулені қалай жұбатсақ екен,а?(Тәрбиеші ойланып тұрады) Тәрбиешінің көзі бұрыштағы сандықшаға түседі.-Мынау Забида әжеміздің сандығы емес пе?Бұның ішігде бізге қажетті құралдар бар ма екен,көрейікші.Мұнда көптеген қапшықтар тұр ғой.Қапшықтың ішінде не болды екен а?Мен сендерге қапшықтарды таратып беремін.Сендер оның ішіндегі затты сипап сезу арқылы не зат екенін танып беріңдер?-Мына жіп не керек?Екінші қапшық«Сиқырлы қапшық»Мазмұны:Балалар қапшықтар ішіндегі үлкен-кіші моншақтарды саусақпен ұстап сезу арқылы ажыратады.Балалар,біз моншақтармен жұмыс жасамас бұрын саусақтарымызды жаттықтырып алайық.Сергіту сәті:Алға қарай бір қадам,Артқа қарай бір қадам.Оңға қарай бір қадамСолға қарай бір қадам.Бір отырып, бір тұрып,Бір отырып, бір тұрып,Сәл тынығып ал адам.-Балалар енді біз Сәулеге қапшықтағы моншақтарды тізіп беру үшін «Моншақтың саяхатына»барайық.Саяхатқа бару үшін шенберге тұрып 123деп санап моншақтар саяхатта болайық.-Балалар біздің сандықщаның ішінде макарон моншақтардың әртүрлі түсті моншақтары бар.-Сандықшамызды ашу үщін біз тапсырма орындауымыз қажет. Дидактикалық ойын «Моншақты жина» Мазмұны:Әртүрлі түстегі моншақтарды жіпке тізбектеу. Дидактикалық ойын:«Макарон моншақтар»Әр балаға макарон өнімдерінен тізбектелген моншақтар суреттері беріледі.Суреттегідей етіп,әртүрлі түсте боялған түрлі макарон өнімдерінен жасалған моншақтарды жіпке тізбектейді | Шаттық шеңберін орындайды - Иә Ия, көмектесеміз. Балалар педагогтіңайтқанын мұқият тыңдайды. -Мұз Қыс мезгілінде қаржауып,күн суытқандықтан сулар қатып мұзға айналады.Көктем мезгілінде қар еріп суға айналады.Жаз мезгілінде дала ыстық боладыКүз мезгілінде жапырақтар сарғайып,жерге түседі Үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек Балаларға сұрақтарға жауап береді Балалар сергіту сәтін орындайды. Балалар тапсырманы орындайды Балалар макарон моншақтарын жасайды. |
Рефлекциялық-түзетушілік | -Жарайсыңдар,балалар сендер моншақтарды жіпке сабақтай алдыңдар.Түстерді ажыраттыңдар.Қуыршақ Сәуле бізге өтеқатты қуанып қалатын болды.-Балалар,енді жасаған моншақтарымызды қуыршақ Сәулеге сыйға тартайық.(Балалар бірнеше моншақты қуыршақтың мойнына тағады) Қуыршақ ризашылығын білдіріп,рахметін айтады. | Балалар моншақтарын қуыршаққа сыйға тартады. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)