Мотивациялық-қозғаушылық
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
Шаттық шеңбері:
Қуан,шаттан
алақай,
Қуанатын күн
келді.
Күліп шықты күн
бүгін,
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Қайырлы
күн,балалар!
Ғажайып сәт.
Осы
кезде қуыршақтың жылаған
Дыбысы естіледі-балалар тыңдаңдаршы біреудің
жылаған дауысы естіледіме?Бұл кім екен?
-Ой,балалар қараңдаршы мына жерде қуыршақ жылап
отыр.
-Қанекей,бірге білейікші қуыршақ неге жылап отыр
екен?
-Балалар,мынау біздің өзіміздің қуыршақ Сәуле
ғой.
-Сәуле,не болды саған?-Неге
жылайсың?
Ой-ой-ой,сенің моншақтарың мойыныңнан
үзіліп,жерде шашылып қалыпты ғой.Балалар Сәуле моншағын үзіп
алып,жылап отыр екен.
-Сәулеге көмектесеміз бе?
Моншақтарын жіпке тізіп берейік(Жерде шашылып
жатқан мұз моншақтарды жинап,балаларға үлестіріп
беру).
Тәрбиеші:
-Балалар,бұл моншақ ерекше екен.Мұқият
қараңдаршы,бұл неден жасалынған.(Балалар моншақтың мұз екенін
айтады)
-Дұрыс айтасыңдар,бұл мұздан жасалынған
моншақтар.
Ой
,мына мұз қолымызда еріп барады ғой.Біздің алақанымыз жылы
болғандықтан мұз еріп жатыр,мұз судан пайда болатынын біз жақсы
білеміз.
Қане,балалар еске түсірейікші?
Әр
жыл мезгілдерінің өзгерістерін атап берейікші?
-Мына алақанымыздағы қуыршақ Сәуленің мұз
моншақтары еріп кетіп,тіптен жоқ болып кетті ғой.(Сәуленің жылаған
дауысы естіледі)
-Қуыршақ Сәуле сен жылама біз саған
көмектесеміз.
Балалар,Сәулеге қалай көмектессек болады?Сәулеге
моншақты қалай,неден жасап берсек екен?Сәулені қалай жұбатсақ
екен,а?(Тәрбиеші ойланып тұрады) Тәрбиешінің көзі бұрыштағы
сандықшаға түседі.
-Мынау Забида әжеміздің сандығы емес пе?Бұның
ішігде бізге қажетті құралдар бар ма
екен,көрейікші.
Мұнда көптеген қапшықтар тұр ғой.Қапшықтың ішінде
не болды екен а?Мен сендерге қапшықтарды таратып беремін.Сендер
оның ішіндегі затты сипап сезу арқылы не зат екенін танып
беріңдер?
-Мына жіп не
керек?
Екінші
қапшық
«Сиқырлы қапшық»
Мазмұны:Балалар қапшықтар ішіндегі үлкен-кіші моншақтарды
саусақпен ұстап сезу арқылы ажыратады.
Балалар,біз моншақтармен жұмыс жасамас бұрын
саусақтарымызды жаттықтырып алайық.
Сергіту
сәті:
Алға қарай бір қадам,
Артқа қарай бір қадам.
Оңға қарай бір қадам
Солға қарай бір қадам.
Бір
отырып, бір тұрып,
Бір
отырып, бір тұрып,
Сәл
тынығып ал адам.
-Балалар енді біз Сәулеге қапшықтағы моншақтарды
тізіп беру үшін «Моншақтың саяхатына»барайық.
Саяхатқа бару үшін шенберге тұрып 123деп санап
моншақтар саяхатта болайық.
-Балалар біздің сандықщаның ішінде макарон
моншақтардың әртүрлі түсті моншақтары бар.
-Сандықшамызды ашу үщін біз тапсырма орындауымыз
қажет.
Дидактикалық ойын
«Моншақты жина»
Мазмұны:Әртүрлі түстегі моншақтарды жіпке
тізбектеу.
Дидактикалық ойын:
«Макарон моншақтар»
Әр
балаға макарон өнімдерінен тізбектелген моншақтар суреттері
беріледі.Суреттегідей етіп,әртүрлі түсте боялған түрлі макарон
өнімдерінен жасалған моншақтарды жіпке
тізбектейді
|
Шаттық шеңберін орындайды
-
Иә
Ия,
көмектесеміз.
Балалар педагогтің
айтқанын мұқият тыңдайды.
-Мұз
Қыс
мезгілінде қаржауып,күн суытқандықтан сулар қатып мұзға
айналады.
Көктем мезгілінде қар еріп суға
айналады.
Жаз
мезгілінде дала ыстық болады
Күз
мезгілінде жапырақтар сарғайып,жерге түседі
Үшбұрыш,төртбұрыш,
дөңгелек
Балаларға сұрақтарға жауап
береді
Балалар сергіту сәтін
орындайды.
Балалар тапсырманы орындайды
Балалар макарон моншақтарын
жасайды.
|