Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
476
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары Тексерілді:



Пәні: Қазақстан тарихы

Сыныбы: 7 «Ә»

Күні:10.12.2018ж



Х ғасыр ХІІІ ғасырлардың басындағы Қазақстан

Мектеп:№60 жоббм

Мұғалімнің аты-жөні: Абдыханова С

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Ұлы Жібек жолының тарихи маңызы

Сабақтың мақсаты

6.4.2.1 Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау;

6.4.2.2 Ұлы Жібек жолының тарихи маңызын анықтау;


Барлық оқушылар:Ұлы Жібек жолының тарихын біледі.


Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстан жеріндегі бағыттары мен тармақтары , керуен жолы бойындағы қала мәдениетінің үлесін сипаттайды


Кейбір оқушылар: Ұлы Жібек жолының қайта жаңғыруын талдай біледі

Жетістіктер критерийлері

Ұлы Жібек жолының тарихын айта алады

Қазақстан жеріндегі бағыттары мен тармақтарың , керуен жолы бойындағы қала мәдениетінің үлесін талқылай алады

Ұлы Жібек жолының қайта жаңғыруын талдай алады

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика және терминология: Византия, Әбу Райхан әл-Бируни , Ибн Сина, ЮНЕСКО, Батыс Еуропа-Батыс Қытай

Диалогқа/жазылымға қатысты тіркестер:

Ұлы Жібек жолының тарихи маңызы;

Ұлы Жібек жолының әлем өркениетіне қосқан үлесі;

Құндылыққа баулу

Мәңгілік Ел, бұл – Зайырлы Мемлекет және Жоғары Руханият.

Азаматтық және рухани құндылықтардың бірлігі бізге өз жолымызды табуға және өзімізді бүкіл әлемге мәшһүр етуге мүмкіндік берді.

Біз еліміздің бірегей рухани келбетін айқындайтын діндер мен өркениеттердің жаһандық сұхбатын одан әрі жан-жақты дамытатын боламыз.

Әдіс-тәсілдер

Ойқозғау, тыңдап отырған үштік, кестемен жұмыс, картамен жұмыс, тест тапсырмалары, сөйлемді аяқтау

Көрнекіліктер

Тақырыптық сызба плакат, суреттер топтамасы, электронды оқулық

Пәнаралық байланыс

География


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сыныпты үш топқа тарихшылар, экономистер, сәулетшілер сөздер арқылы бөлу

Үй тапсырмасын тексеру

1-тапсырма сөйлемді аяқтау.

Тарихшылар тобы: Археологиялық қазба жұмысы кезінде атақты Византия шеберлерінің қолынан шыққан тамаша күміс құмыралар Тараз қаласынан табылған.

Тараз қаласы туралы айтып шығады.

Экономистер тобы: Қытайдың әдемі фарфордан жасаған, көздің жауын алатын ыдыстары Қазақстандағы Талғар, Исфиджаб, Отырар сияқты ортағасырлық қалалардан табылған.

Отырар қаласы туралы айтып шығады

Сәулетшілер тобы: Ұлы Жібек жолының Тараз, Баласағұн, Исфиджаб сияқты қалалардан әр түрлі діни нанымдарға байланысты мешіт–медреселердің орындары табылған.

Баласағұн қаласы туралы айтып шығады.

2-тапсырма берілген сызбаны аяқтау

ІІ –V ғ. Ұлы Жібек жолы бағытының Қазақстан территориясы арқылы өтуінің себептері

Жетісуда түркі қағандарының ордалары орналасты. Олар сауда жолдарының қауіпсіздігін қамтамасыз етті.

Ферғана арқылы өтетін жол өзара қақтығыстар салдарынан қауіпті еді





Бай түрік ақсүйек қауымы теңіздердің аржағынан келген тауарларды көтерме бағамен сатып алып отырды

Критерий Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін біледі

Дескриптор

-Орта ғасырлық қалаларды атап шық;

ҚБ «Үш шапалақ» соғу арқалы мадақтау

Ресурстар

Саяси карта

Сабақтың ортасы







Ойқозғау мақсатында электронды оқулыққа назар аудару.

Мұғалімнің сөзі Ұлы Жібек жолының тарихында оны түркі мемлекеттері толықтай дерлік бақылауда ұстаған үш кезеңі болды.

Бірінші VI-XIII ғасырлардың басындағы түркі қағанатарының

Екінші ХІІІ ғасырдың екінші ширегімен ХIV ғасырдағы Монғол империясының

Үшінші ХІV ғасыр мен ХV ғасырдың басындағы Әмір Темір мемлекетінің бақылауындағы кезеңдері.

Саяси картадан Ұлы Жібек жолының негігі бағыттарын көрсетемін.

«Тыңдап отырған үштік» әдісі бойынша оқулықта берілген тақырыпшаларды үлестіру

Тарихшылар тобы: Ұлы Жібек жолының тарихи маңызы

Экономистер тобы: Ұлы Жібек жолының бағыттары

Сәулетшілер тобы: «Жібек жолы» бағдарламасы

Критерий Ұлы Жібек жолының тарихын айта алады.

Қазақстан жеріндегі бағыттары мен тармақтары , керуен жолы бойындағы қала мәдениетінің үлесін талқылайды

Дескриптор

-Ұлы Жібек жолының тарихи маңызын атап шық.

-Ұлы Жібек жолының бағыттарын атап, саяси картадан тап.

-Жібек жолы бағдарламасын таныстыр.

ҚБ Тәтті кәмпиттер арқылы бағалау

Тақырыптық үлестірме материалдар.











































Сабақтың соңы

Қорытынды:

Бейнероликке назар аудару

Елбасымыз Ә.Н. Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» мақаласындағы Ұлы жібек жолының маңыздылығына тұжырым жасау.

Критерий Мақаладағы Ұлы Жібек жолына көңіл бөлудегі маңыздылық

Дескриптор

- Ұлы Жібек жолының мақаладағы орнын түсіндір.

Тест тапсырмаларын орындау

1) Жібек сауда жолына «ұлы» сөзінің қосылу себебі:

      1. Шығыс пен Батысты байланыстырды

      2. Ежелгі жол болғандықтан

      3. Үлкен сауда жолы болуынан

2) Жібек жолының басы басталатын аймақ:

  1. Ыстықкөл өңірінен

  2. Қытай жеріндегі Хуанхэ өзенінің аңғарынан

  3. Византия елінен

3) Қытай елінен алғаш рет жібек артқан керуендер Батысқа қарай жолға шыққан ғасыр:

  1. б.з.б. ІІІ ғ. ортасы

  2. б.з.б. ІІ ғ. ортасы

  3. б.з.б. І ғ. ортасы

4) Жібек сауда жолы арқылы ерте кезден көп елге тараған қазіргі кезге дейін базарда сатылатын көкөніс түрі:

а) шабдалы мен қауын

b) жүзім мен қызанақ

с) қытай немесе болгар бұрышы

5) Жібек өндіруді дамытып, Қытаймен бәсекеге түскен ел:

  1. Соғды

  2. Парсы

  3. Араб

6) Византия шеберлерінің жасаған күміс құмыралар табылған қала:

  1. Талғар

  2. Тараз

  3. Отырар

7) Жібек жолының халықаралық қарым-қатынас жағынан дами бастаған кезеңі:

  1. б.з.б. ІІ ғ. ортасы

  2. б.з.б. І ғ. ортасы

  3. б.з.б. ІІІ ғ. ортасы

8) Қытай императоры У-Дидің 138 жылы Жібек жолы арқылы Батыс елдеріне жіберген елшілігі қайтып оралды:

  1. 15 ж. кейін

  2. 13 ж. кейін

  3. 12 ж. кейін

9) Қытай императоры жібектен жасалған әшекейлі киімдерді сыйлық ретінде жіберді:

  1. Түрік сұлтанына

  2. Парсы патшасына

  3. Иран шахына

10) Ұлы Жібек жолы қатынасының әлсірей бастауына әсер еткен басты оқиға:

  1. ХVІІ ғ. бастап теңіз жолының ашылуы

  2. ХІV ғ. бастап теңіз жолының ашылуы

  3. ХVІ ғ. бастап теңіз жолының ашылуы

Кері байланыс:Табыс ағашы

Үйге тапсырма: Берілген сөздерді байланыстырып мәтін құрау

Жібек

Жолы

халықтар

арасындағы

Сауданың

Дамуы-

На

ғана

Зор

Үлесін

Қосып

қойған

жоқ,

Ол

Шығыс

пен

Батыс

Елдерінің

Арасындағы

халықаралық

Дипломатия

лық

қарым-

Қатынастың

дамуына

Да

Өзінің

Үлкен

пайдасын

тигізген.

Критерий Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау

Дескриптор

- Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуына қосқан үлесіне дәлел келтір.

Дұрыс жауабы: Жібек жолы халықтар арасындағы сауданың дамуына ғана зор үлесін қосып қойған жоқ, ол Шығыс пен Батыс елдерінің арасындағы халықаралық дипломатиялық қарым- қатынастың дамуына да өзінің үлкен пайдасын тигізген.

Ұлы Жібек жолының тарихи маңызын оқып келу

Бейнеролик «Ұлы даланың жеті қыры»

Саралау– оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген

тапсырмалар, нақты бір

оқушыдан күтілетін нәтижелер,

оқушыға дербес қолдау көрсету,

оқу материалдары мен

ресурстарын оқушылардың жеке

қабілеттерін есепке ала отырып

іріктеу (Гарднердің жиындық

зият теориясы) түрінде болуы

мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды

пайдалануды есепке ала отырып,

сабақтың кез-келген кезеңінде

қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді және бағалау тапсырмасының дескрипторларын жазасыз


Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.

Сандық техникаларады қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және сақтау

Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



1-тапсырма сөйлемді аяқтау

  1. Археологиялық қазба жұмысы кезінде атақты Византия шеберлерінің қолынан шыққан тамаша күміс құмыралар --------------------- қаласынан табылған.

  2. Қытайдың әдемі фарфордан жасаған, көздің жауын алатын ыдыстары Қазақстандағы -------------------------- сияқты ортағасырлық қалалардан табылған.

  3. Ұлы Жібек жолының ------------------------- сияқты қалалардан әр түрлі діни нанымдарға байланысты мешіт–медреселердің орындары табылған.



2-тапсырма берілген сызбаны аяқтау

ІІ –V ғ. Ұлы Жібек жолы бағытының Қазақстан территориясы арқылы өтуінің себептері












Үйге берілетін тапсырма

Жібек

Жолы

халықтар

арасындағы

Сауданың

Дамуы-

На

ғана

Зор

Үлесін

Қосып

қойған

жоқ,

Ол

Шығыс

пен

Батыс

Елдерінің

Арасындағы

халықаралық

Дипломатия

лық

қарым-

Қатынастың

дамуына

Да

Өзінің

Үлкен

пайдасын

тигізген.



Критерий Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау

Дескриптор

- Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуына қосқан үлесіне дәлел келтір.

Тест тапсырмаларын орындау

1) Жібек сауда жолына «ұлы» сөзінің қосылу себебі:

a) Шығыс пен Батысты байланыстырды

      1. Ежелгі жол болғандықтан

c) Үлкен сауда жолы болуынан

2) Жібек жолының басы басталатын аймақ:

a) Ыстықкөл өңірінен

  1. Қытай жеріндегі Хуанхэ өзенінің аңғарынан

с) Византия елінен

3) Қытай елінен алғаш рет жібек артқан керуендер Батысқа қарай жолға шыққан ғасыр:

  1. б.з.б. ІІІ ғ. ортасы

  1. б.з.б. ІІ ғ. ортасы

с) б.з.б. І ғ. ортасы

4) Жібек сауда жолы арқылы ерте кезден көп елге тараған қазіргі кезге дейін базарда сатылатын көкөніс түрі:

а) шабдалы мен қауын

b) жүзім мен қызанақ

с) қытай немесе болгар бұрышы

5) Жібек өндіруді дамытып, Қытаймен бәсекеге түскен ел:

  1. Соғды

  1. Парсы

с) Араб

6) Византия шеберлерінің жасаған күміс құмыралар табылған қала:

a)Талғар

  1. Тараз

с) Отырар

7) Жібек жолының халықаралық қарым-қатынас жағынан дами бастаған кезеңі:

a)б.з.б. ІІ ғ. ортасы

  1. б.з.б. І ғ. ортасы

с) б.з.б. ІІІ ғ. ортасы

8) Қытай императоры У-Дидің 138 жылы Жібек жолы арқылы Батыс елдеріне жіберген елшілігі қайтып оралды:

a)15 ж. кейін

  1. 13 ж. кейін

с) 12 ж. кейін

9) Қытай императоры жібектен жасалған әшекейлі киімдерді сыйлық ретінде жіберді:

а) Түрік сұлтанына

  1. Парсы патшасына

с) Иран шахына

10) Ұлы Жібек жолы қатынасының әлсірей бастауына әсер еткен басты оқиға:

  1. ХVІІ ғ. бастап теңіз жолының ашылуы

  1. ХІV ғ. бастап теңіз жолының ашылуы

с) ХVІ ғ. бастап теңіз жолының ашылуы





1-тапсырма сөйлемді аяқтау

Экономистер тобы

Қытайдың әдемі фарфордан жасаған, көздің жауын алатын ыдыстары Қазақстандағы ------



----------------------------------------------------------- сияқты ортағасырлық қалалардан табылған.

2-тапсырма берілген сызбаны аяқтау

ІІ –V ғ. Ұлы Жібек жолы бағытының Қазақстан территориясы арқылы өтуінің себептері























1-тапсырма сөйлемді аяқтау

Сәулетшілер тобы

Ұлы Жібек жолының ------------------------------------------------------------------ сияқты

қалалардан әр түрлі діни нанымдарға байланысты мешіт–медреселердің орындары табылған.

2-тапсырма берілген сызбаны аяқтау

ІІ –V ғ. Ұлы Жібек жолы бағытының Қазақстан территориясы арқылы өтуінің себептері



















1-тапсырма сөйлемді аяқтау

Тарихшылар тобы

Археологиялық қазба жұмысы кезінде атақты Византия шеберлерінің қолынан

шыққан тамаша күміс құмыралар --------------------- қаласынан табылған.

2-тапсырма берілген сызбаны аяқтау

ІІ –V ғ. Ұлы Жібек жолы бағытының Қазақстан территориясы арқылы өтуінің себептері
























Үйге берілетін тапсырма

Жібек

Жолы

Халықтар

арасындағы

Сауданың

Дамуы-

На

Ғана

Зор

Үлесін

Қосып

қойған

жоқ,

Ол

Шығыс

пен

Батыс

Елдерінің

Арасындағы

халықаралық

Дипломатия

лық

қарым-

Қатынастың

дамуына

Да

Өзінің

Үлкен

пайдасын

тигізген.

Критерий Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау

Дескриптор

- Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуына қосқан үлесіне дәлел келтір.





Үйге берілетін тапсырма

Жібек

Жолы

халықтар

арасындағы

Сауданың

Дамуы-

На

ғана

Зор

Үлесін

Қосып

қойған

жоқ,

Ол

Шығыс

пен

Батыс

Елдерінің

Арасындағы

халықаралық

Дипломатия

лық

қарым-

Қатынастың

дамуына

Да

Өзінің

Үлкен

пайдасын

тигізген.

Критерий Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау

Дескриптор

- Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуына қосқан үлесіне дәлел келтір.



Үйге берілетін тапсырма

Жібек

Жолы

халықтар

арасындағы

Сауданың

Дамуы-

На

ғана

Зор

Үлесін

Қосып

қойған

жоқ,

Ол

Шығыс

пен

Батыс

Елдерінің

Арасындағы

халықаралық

Дипломатия

лық

қарым-

Қатынастың

дамуына

Да

Өзінің

Үлкен

пайдасын

тигізген.



Критерий Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау

Дескриптор

- Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуына қосқан үлесіне дәлел келтір.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!