Сыныпқа арналған
сұрақтар:
Оқушылармен ежелгі нысандар,
ою-өрнектермен безендірілген ыдыс түрлерін қарастырамыз. (мысалы,
теріден жасалған қазақтың торсығы, орыс самаурыны, ежелгі грек
амфоры және т.б.).
Оқушыларды топқа бөліп,
тапсырманы түсіндіріремін. Оқушылар өз топтарында белгілі бір
ұлттың ыдысын жан-жақты қарастырады, оларда қолданылған
ою-өрнектерді талқылайды, әр ұлттың ою-өрнектерінің
ерекшеліктерімен танысады.
1-тапсырма.
Топтық жұмыс.
Суреттерді
атауымен сәйкестендір
|
Көне
грек
амфорасы
|
|
Торсық
|
|
Самаурын
|
Топтарда берілген сұрақтарды
талқылаңыз:
1. Сіздер қандай бұйым
қарастырып отырсыздар?
2. Өрнегі арқылы қай ұлтқа тән
екенін анықта.
3. Безендіруде қолданылған
ою-өрнектер қандай? Сипаттап беріңіз?
4. Заттардың қолданысын
сипатта.
Бағалау: Пішіндер
арқылы.
Дескриптор:
-
Суретке сәйкес атауды
анықтайды;
-
Ұлттық ерекшеліктерін
анықтайды;
-
Заттардың қолданысын
сипаттайды.
Тәжірибелік жұмыс: Жеке
жұмыс.
Оқушылар өздеріне ұнайтын
ыдыстың түрін және оны безендіру стилін таңдайды. Оларды безендіру
үшін қолданатың ою-өрнектерді анықтайды.
Оқушылар А4 форматы көлемінде
өзіне ұнаған ыдысты бейнелейді жыне ою-өрнекпен безендіреді.
(мысалы, торсық, тостаған, орыс самауырыны және
т.б.).
Тәжірибелік жұмысты орындау
алдында оқушыларға техникалық қауіпсіздік ережесін сақтауды
ескертемін.
Бағалау: Смаиликтермен
Дескриптор:
|