|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5 Бөлім: Өнер |
Мектеп: №4 |
||||||||||||
|
Күні: 15.01; 16.01 |
Мұғалімнің аты-жөні: Қасымова.Ә.Т |
||||||||||||
|
Сынып: 3 «Ә,Б»; «А» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Өнер дегеніміз не? Бейнелеу өнерінің түрлері. |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.2.2 Қазақ халқының және әлем халықтарының қолданбалы өнерінің ұлттық ерекшеліктерін анықтау және суреттеу |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Оқушылардың кейбіреуі орындай алады:
|
||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Әртүрлі ою-өрнек түрлерінің өздеріне тән ерекшеліктерін сипаттайды. Оқушылар келесі сұраққа жауап береді:
|
||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану |
||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Өнер түрлерімен танысуды жалғастырады, көркем материалдармен жұмыс жасаудағы практикалық дағдыларың жетілдіреді. |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбы: Өнер дегеніміз не? Бейнелеу өнерінің түрлері. |
|
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Сыныпқа арналған сұрақтар:
Оқушылармен ежелгі нысандар, ою-өрнектермен безендірілген ыдыс түрлерін қарастырамыз. (мысалы, теріден жасалған қазақтың торсығы, орыс самаурыны, ежелгі грек амфоры және т.б.). Оқушыларды топқа бөліп, тапсырманы түсіндіріремін. Оқушылар өз топтарында белгілі бір ұлттың ыдысын жан-жақты қарастырады, оларда қолданылған ою-өрнектерді талқылайды, әр ұлттың ою-өрнектерінің ерекшеліктерімен танысады. 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Суреттерді атауымен сәйкестендір
Топтарда берілген сұрақтарды талқылаңыз: 1. Сіздер қандай бұйым қарастырып отырсыздар? 2. Өрнегі арқылы қай ұлтқа тән екенін анықта. 3. Безендіруде қолданылған ою-өрнектер қандай? Сипаттап беріңіз? 4. Заттардың қолданысын сипатта. Бағалау: Пішіндер арқылы. Дескриптор:
Тәжірибелік жұмыс: Жеке жұмыс. Оқушылар өздеріне ұнайтын ыдыстың түрін және оны безендіру стилін таңдайды. Оларды безендіру үшін қолданатың ою-өрнектерді анықтайды. Оқушылар А4 форматы көлемінде өзіне ұнаған ыдысты бейнелейді жыне ою-өрнекпен безендіреді. (мысалы, торсық, тостаған, орыс самауырыны және т.б.). Тәжірибелік жұмысты орындау алдында оқушыларға техникалық қауіпсіздік ережесін сақтауды ескертемін. Бағалау: Смаиликтермен Дескриптор:
|
Ұлттық ою өрнектің сыры неде Әр түрлі пішінді және әр түрлі безендірілген ежелгі немесе заманауи ыдыс-аяқтар көрсетлген фотосуреттер немесе жұмыстар. Пішіндер |
|||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет? |
|
|||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ.3 сынып.Өнер дегеніміз не?
Ашық сабақ.3 сынып.Өнер дегеніміз не?
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5 Бөлім: Өнер |
Мектеп: №4 |
||||||||||||
|
Күні: 15.01; 16.01 |
Мұғалімнің аты-жөні: Қасымова.Ә.Т |
||||||||||||
|
Сынып: 3 «Ә,Б»; «А» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Өнер дегеніміз не? Бейнелеу өнерінің түрлері. |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.2.2 Қазақ халқының және әлем халықтарының қолданбалы өнерінің ұлттық ерекшеліктерін анықтау және суреттеу |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Оқушылардың кейбіреуі орындай алады:
|
||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Әртүрлі ою-өрнек түрлерінің өздеріне тән ерекшеліктерін сипаттайды. Оқушылар келесі сұраққа жауап береді:
|
||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану |
||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Өнер түрлерімен танысуды жалғастырады, көркем материалдармен жұмыс жасаудағы практикалық дағдыларың жетілдіреді. |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбы: Өнер дегеніміз не? Бейнелеу өнерінің түрлері. |
|
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Сыныпқа арналған сұрақтар:
Оқушылармен ежелгі нысандар, ою-өрнектермен безендірілген ыдыс түрлерін қарастырамыз. (мысалы, теріден жасалған қазақтың торсығы, орыс самаурыны, ежелгі грек амфоры және т.б.). Оқушыларды топқа бөліп, тапсырманы түсіндіріремін. Оқушылар өз топтарында белгілі бір ұлттың ыдысын жан-жақты қарастырады, оларда қолданылған ою-өрнектерді талқылайды, әр ұлттың ою-өрнектерінің ерекшеліктерімен танысады. 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Суреттерді атауымен сәйкестендір
Топтарда берілген сұрақтарды талқылаңыз: 1. Сіздер қандай бұйым қарастырып отырсыздар? 2. Өрнегі арқылы қай ұлтқа тән екенін анықта. 3. Безендіруде қолданылған ою-өрнектер қандай? Сипаттап беріңіз? 4. Заттардың қолданысын сипатта. Бағалау: Пішіндер арқылы. Дескриптор:
Тәжірибелік жұмыс: Жеке жұмыс. Оқушылар өздеріне ұнайтын ыдыстың түрін және оны безендіру стилін таңдайды. Оларды безендіру үшін қолданатың ою-өрнектерді анықтайды. Оқушылар А4 форматы көлемінде өзіне ұнаған ыдысты бейнелейді жыне ою-өрнекпен безендіреді. (мысалы, торсық, тостаған, орыс самауырыны және т.б.). Тәжірибелік жұмысты орындау алдында оқушыларға техникалық қауіпсіздік ережесін сақтауды ескертемін. Бағалау: Смаиликтермен Дескриптор:
|
Ұлттық ою өрнектің сыры неде Әр түрлі пішінді және әр түрлі безендірілген ежелгі немесе заманауи ыдыс-аяқтар көрсетлген фотосуреттер немесе жұмыстар. Пішіндер |
|||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет? |
|
|||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















