Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ,7-сынып, Мидың құрылысы мен қызметі. Ми діңі мен мишық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Мектеп: «Бітік мектеп-бөбекжай кешені»КММ |
Мұғалімнің аты-жөні: машықкер Хатимуллина А.Т |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Қатысқандар: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатыспағандар: |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
§41.Мидың құрылысы мен қызметі. Ми дінінің құрылысы және мишық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.7.3 орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметін салыстыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Ми, сопақша ми, мишық, үлкен ми сыңарлары, аралық ми, ортаңғы ми, қыртыс, жүлгелер; |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» Зайырлы қоғам және руханият; |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, Медицина; |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Жүйке жүйесі және оның құрылымдық құрамбөліктерінің атқаратын қызметі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
5 мин. 3 мин 8-10 мин |
Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу. «Сергіту сәті» биін орындату. Ынтымақтастық атмосферасын құру 1.«Түстер таласы» әдісі Оқушыларға түрлі-түсте стикерлер үйлестіріледі. Оларда Ынтымақ, Бірлік, Достық 3 топқа жазылған сөздері бар стикерлер болады. Стикерлерді алып, жазылған сөздер бойынша 3 топқа бөлінеді. 2. Алдыңғы білімді қорыту, үй тапсырмасын тексеру. «Тәтті сұрақтар» әдісі 1.Жүйке жасушаларын ата - Нейрондар мен нейроглиялар 2.Нейрон дегеніміз не? Жүйке ұлпасын құрайтын жүйке жасушалары. 3.Аксон дегеніміз не? Нейрон денесіндегі ұзын өсінділер 4.Дендрит дегеніміз не? Нейрон денесіне жақын орналасқан қысқа өсінділер 5. Жүйке жасушалары неден тұрады? Денеден, өсінділерден және жүйке ұштарынан 6.Аксонның қызметі – ақ зат түзеді 7.Дендриттің қызметі – сұр зат түзеді 8. Орталық жүйке жүйесіне жатады – ми мен жұлын 9. Нейронның ұзын өсінділерінің тармақталған жүйке ұштары - рецепторлар деп аталады «Стикерлер» әдісімен бағаланады. 3. «Миға шабуыл» Жаңа тақырыпты «Болжау» әдісі арқылы ашу 4 суретті көрсету. Сұрақ:
Бүгінгі сабақтағы бағалау критерийлері: Бүгін біз.....................
Сабақ түсіндіру бөлімі. Слайд арқылы, плакат арқылы жаңа сабақ қысқаша ашылады. |
Видео Топ аттары жазылған түрлі түсті стикерлер Сұрақтар оқу Бағалау сөздері бар стикерлер Слайд арқылы суреттер Тақырыпты ашуға арналған суреттер,плакаттар, мидың құрылысы, слайд. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 мин. 2 мин 2 мин 3 мин 2 мин 3 мин 2 мин 2 мин 2 мин |
Топтық жұмыс Әр топқа мәтін беріледі, оқып топ ішінде талдайды. Сонымен қатар, кесте тапсырмасы беріледі, оқи отырып, сол кесте сұрақтарына жауап іздейді. Бағалау: Өзара бағалау 1-тапсырма «МЕНІ ТАП» КЕСТЕМЕН ЖҰМЫС 2-тапсырма. True/False таблосы 1.Ересек адам миының орташа салмағы-1300-1400г. /Дұрыс/ 2.Адам миы негізгі 5 бөлімнен тұрады. /Бұрыс/ 3.Сопақша ми жұлынның жалғасы. /Дұрыс/ 4.Аралық ми тепе-теңдікті сақтайды. /Бұрыс/ 5.Ортаңғы ми жарық пен дыбысқа елең етеді. /Дұрыс/ 6.Мишық өзара жалғасқан 4 ми сыңарларынан тұрады. /Бұрыс/ 7.Аралық ми дене температурасының тұрақты болуын реттейді./Д/ 8.Мишық ас қорыту процесін реттеп отырады. /Б/ Бағалау: «Бағдаршам» әдісі Жасыл түсті көтереді: Барлығы дұрыс; Сары түсті көтереді: 1-2 қате; Жасыл түсті көтереді: 3 қате не одан да көп қате; 3-тапсырма. Суреттегі бейнелер қандай мидың көмегімен орындалады? 4-тапсырма.Сөзжұмбақты шеш 5-тапсырма. Суретпен жұмыс 6-тапсырма. «Полиглот» сергіту кезеңі Ми бөлімдерінің атауларын Қазақ, орыс, ағылшын тілінде бірге айту.
7-тапсырма.Берілген кесте ішінен сабаққа қатысты термин сөздерді тап Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» топтар бірін-бірі дескрипторға сай бағалайды Екі жұлдыз: ерекше ұнаған ақпарат; Бір тілек: толық ашылмаған ақпарат; |
Оқулық, постер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |