Мұғалім оқу материалын
қосымша ресурстар арқылы түсіндіруді
ұйымдастырады.
Сәйкестендіру арқылы
түсіндіру: екі өрнектің
квадраттарының айырымы олардың айырымы мен қосыныдысының
көбейтіндісіне тең.
Топтық талқыға
салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады.
Ізденеді.
І
топ: Екі өрнектің айырамасынның
олардың қосындысына көбейтіндісі осы өрнектердің квадраттарының
айырмасына тең.
(а-в)(а+в)= а2 +ав
– ав – в2 = а2 – в2
ІІ
топ: Екі өрнектің квадраттарының
айырамасы осы өрнектердің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісіне
тең. а2 –
в2 =
(а-в)(а+в)
Оқулықпен жұмыс жасау (
№5.38-39,5.2 )
-
Көбейткішке жікте
:
«Ойымды жалғастыр»
сайысы. (әр команда шапшаң жауап
беру керек)
-
Жеті жұрттың тілін біл
..............
2. Білекті бірді жығар
................
3. Екі жақсы қас болмас
..............
4. Отызтістен шыққан сөз
...................
5. Бір елі ауызға –
...............
6. Жүз сомың болғанша
..................
5.40. Есептендер:
1)
552-452=(55-45)(55+45)=10·100=1000
2)
642-362=(64-36)(64+36)=18·100=1800
3)
862-142=(86-14)(84+14)=72·100=7200
4)3282-1722=(328-172)(328+172)=156·500=78000
2- 2=( - )( + )= ·6=8
Дескриптор:
-
Қысқаша көбейту
формулаларын біледі.
- алгебралық өрнектерді
көбейткіштерге жіктеуде қысқаша көбейту формулалары
қолданады.
-
алгебралық өрнектерді тепе-тең
түрлендірулерді орындауда қысқаша көбейту формулаларын
қолданады.
|