Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашық сабақ 10.3А Веб-жобалау 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Веб-беттегі
мультимедия
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім: |
10.3А Веб-жобалау |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Абдраимова Гульвира Камилжанована |
|
Күні: |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны:16 |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Веб-беттегі мультимедия |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.3.2 мультимедианы веб-бетте орналастыру (дыбыс және бейне) |
|
Сабақтың мақсаты (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы) |
Веб-бетке кескін, бейне және дыбыс орналастырады |
|
Бағалау критерийлері: (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы) |
Веб-бетке бейне орналастырады; Веб-бетке дыбыс орналастырады |
|
ЕБҚ оқушы |
2-топ. Әлеуметтік осал топтағы отбасында тәрбиеленетін оқушы(ата-анасының қамқорлығынсыз қалған) |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
ЕБҚ әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
|
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Психологиялық жағдай жасау. Сабаққа дайындықтарын қадағалау
«Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен сабақ материалдары бойынша сұрақтары wordwall.net платформасы арқылы беріледі
Қорытындылау және мұғалімнің түсіндірмесі.
|
Оқушылар амандасады. Сабақты бастауға дайын.
Өткен тақырып бойынша сұрақтарға ауызша жауап береді. |
ЕБҚО алдыңғы партаға отырғызылады.
Өткен тақырып бойынша сұраққа мұғалімнің жетелуімен ауызша жауап береді.
|
ҚБ: Мадақтау сөзі
Әр-бір дұрыс жауапқа 2 балл
Оқушыларға «Өзін-өзі бағалау» парағын таратылады
|
https://wordwall.net/ru/resource/33876966
|
Сабақтың ортасы
|
«Болжау» әдісі бойынша екі сайт көрсетіледі. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Тиімділігі: оқушылардың логикалық ойлау қабілеті дамиды, берліген ақпаратты сүзгіден өткізіп, дұрыс шешім қабылдай алады.
Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын толықтырып айтады.
Қортындылай келе жаңа тақырыпты түсіндіремін. Веб-бетке орналастыратын кескін, бейне және дыбыстардың қолданылу ерекшеліктерімен таныстырылады.
№1 Жеке тапсырма Жетісу облысының көрікті жерлерін туризмге дамыту үшін wix.com арқылы zhetisyzheri.kz сайтының макетін ұсыныңыз. Дескриптор:
/2 балл/
/2 балл/
/2 балл/ Үздік жасалған жұмыстарды тақтада көрсету ұсынылады №2 тапсырма. «Кейс стади» әдісі арқылы оқушылар өз ойларымен бөліседі. /Тиімділігі/: Оқушылардың есте сақтау қабілеті жақсарады. Мәселені шешіп, өз ойын нақты айтуға, талдауға мүмкіндік береді. «Тәтті торт» мәтінін оқыңыз Мақпал кішкентай кезінен тәтті торттар жегенді жақсы көретін. Есейе келе торт жасайтын курстарға барып, өзіде тәтті-тәтті торттарды пісіруді үйренді. Қазіргі кезде өзінің жеке кәсібі бар. Әлеуметтік желілерге торттарының суретін салып отырады. Сондада тапсырысы аз. Тапсырма. Мақпалға тәтті торттарын жарнамалауға қандай әлеуметтік желілерді, сайттарды қолдануға кеңес бересіз. |
1.http://info.cern.ch/Sitemap.html және 2. https://yandex.kz/ сайттарымен танысады. Екі сайттың айырмашылығы мен кемшіліктерін айтады. Қорыта келе сабақтың тақырыбымен, мақсатын анықтайды. Мұғаліммен бірге талдайды.
Дәптерлеріне веб-бетке орналастыруға болатын кескін, бейне, дыбыстардың кең тараған форматтарының аттарын жазады.
Оқушылар берілген тапсырманы wix.com онлайн-сервис сайты арқылы zhetisyzheri.kz сайтының макетін құрады. Сайтқа кескін, бейне, дыбыс, мәтін орналастырады.
|
Көрсетілген сайттармен танысады, олардың айырмашылығымен кемшіліктерін анықтап, өмірмен байланыстырады.
Оқулықтағы 109 беттегі 13, 14, 15 сызбаларды дәптеріне көшіреді.
ЕБҚО-ға жеке тапсырманы орындауда дискрипторларды толық қамтымасада болады. Мұғалім қолдау көрсетеді
ЕБҚО -ға мәтіндегі кейіпкердің орнында болсаң қайсы әлеуметтік желіні көбірек пайдаланушы едің? Кескін мен бейнені орналастыру үшін? ,- деген сұраққа ауызша жауап береді |
Мұғалімнің ауызша мадақтауы
Дескритор бойынша өзін-өзі бағалау
8 балл
Мұғалімнің ауызша мадақтауы
|
http://info.cern.ch/Sitemap.html және https://yandex.kz/ сайттары
Информатика(авторы:арман пв Салғараева Г.И,Базаева Ж.Б.) Оқулықтағы 110 бет.
https://ru.wix.com/ онлайн сервис сайты
|
Сабақтың соңы |
Оқушыларды бағалау Рефлексия: «Аяқталмаған сөйлем» тәсілі Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады.
Үйге тапсырма: Оқулық: «Информатика» 10 сыныпқа арналған оқулық, Г.И.Салғараева, Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова. 109 бет, 20 тақырыпты оқу. 112 бет, 4 тапсырма дәптерге орындау
|
Оқушылар сабаққа «Аяқталмаған сөйлем» арқылы жазбаша кері байланыс жасайды |
ЕБҚО сабаққа байланысты қалауынша ауызша/жазбаша жауап береді. |
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі
Стикер арқылы кері байланыс жасайды
|
Қосымша
«Өзін-өзі бағалау» парағы
№ |
Оқушының аты - жөні |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |