Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    Веб-беттегі мультимедия

    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    10.3А Веб-жобалау

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Абдраимова Гульвира Камилжанована

    Күні:



    Сынып:

    Қатысушылар саны:16

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Веб-беттегі мультимедия

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.2.3.2 мультимедианы веб-бетте орналастыру (дыбыс және бейне)

    Сабақтың мақсаты

    (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    Веб-бетке кескін, бейне және дыбыс орналастырады

    Бағалау критерийлері:

    (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    Веб-бетке бейне орналастырады;

    Веб-бетке дыбыс орналастырады

    ЕБҚ оқушы

    2-топ. Әлеуметтік осал топтағы отбасында тәрбиеленетін оқушы(ата-анасының қамқорлығынсыз қалған)













    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    ЕБҚ әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Психологиялық жағдай жасау. Сабаққа дайындықтарын қадағалау



    «Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен сабақ материалдары бойынша сұрақтары wordwall.net платформасы арқылы беріледі

    • Сайт мазмұны қалай құрылады?

    • Сайт мазмұны неден тұрады?

    • Мазмұнды құру кезінде нені ескеру керек?

    • Веб-беттерде қандай мәліметтер орналастыру қажет?

    • Сайттағы ақпараттың ерекшелігі қандай болу керек?

    • Wix сайты қандай бөлімдерден тұрады?


    Қорытындылау және мұғалімнің түсіндірмесі.


    Оқушылар амандасады. Сабақты бастауға дайын.






    Өткен тақырып бойынша сұрақтарға ауызша жауап береді.

    ЕБҚО алдыңғы партаға отырғызылады.







    Өткен тақырып бойынша сұраққа мұғалімнің жетелуімен ауызша жауап береді.












    ҚБ: Мадақтау сөзі







    Әр-бір дұрыс жауапқа

    2 балл









    Оқушыларға «Өзін-өзі бағалау» парағын таратылады






















    https://wordwall.net/ru/resource/33876966




    Сабақтың ортасы




























































    «Болжау» әдісі бойынша екі сайт көрсетіледі.

    Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

    Тиімділігі: оқушылардың логикалық ойлау қабілеті дамиды, берліген ақпаратты сүзгіден өткізіп, дұрыс шешім қабылдай алады.

    1. http://info.cern.ch/Sitemap.html Оқушыларға интернет тарихындағы ең алғашқы сайтты көрсетіп, пікірлерін айтуды сұраймын.

    2. https://yandex.kz/ сайтын көрсетіп, алғашқы көрсетілген сайттан айырмашылығымен кемшіліктерін айтуды сұраймын.

    Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын толықтырып айтады.


    Қортындылай келе жаңа тақырыпты түсіндіремін.

    Веб-бетке орналастыратын кескін, бейне және дыбыстардың қолданылу ерекшеліктерімен таныстырылады.



    №1 Жеке тапсырма

    Жетісу облысының көрікті жерлерін туризмге дамыту үшін wix.com арқылы zhetisyzheri.kz сайтының макетін ұсыныңыз.

    Дескриптор:

    • wix.com сайтын қолданады; /1балл/

    • сайтқа бейне орналастырады;

    /2 балл/

    • сайтқа видео орналастырады;

    /2 балл/

    • мәтін жазады; /1 балл/

    • сайтқа дыбыс орналастырады;

    /2 балл/

    Үздік жасалған жұмыстарды тақтада көрсету ұсынылады

    №2 тапсырма.

    «Кейс стади» әдісі арқылы оқушылар өз ойларымен бөліседі. /Тиімділігі/: Оқушылардың есте сақтау қабілеті жақсарады. Мәселені шешіп, өз ойын нақты айтуға, талдауға мүмкіндік береді.

    «Тәтті торт» мәтінін оқыңыз

    Мақпал кішкентай кезінен тәтті торттар жегенді жақсы көретін. Есейе келе торт жасайтын курстарға барып, өзіде тәтті-тәтті торттарды пісіруді үйренді. Қазіргі кезде өзінің жеке кәсібі бар. Әлеуметтік желілерге торттарының суретін салып отырады. Сондада тапсырысы аз.

    Тапсырма. Мақпалға тәтті торттарын жарнамалауға қандай әлеуметтік желілерді, сайттарды қолдануға кеңес бересіз.

    1.http://info.cern.ch/Sitemap.html және 2. https://yandex.kz/ сайттарымен танысады. Екі сайттың айырмашылығы мен кемшіліктерін айтады. Қорыта келе сабақтың тақырыбымен, мақсатын анықтайды. Мұғаліммен бірге талдайды.















    Дәптерлеріне веб-бетке орналастыруға болатын кескін, бейне, дыбыстардың кең тараған форматтарының аттарын жазады.



    Оқушылар берілген тапсырманы wix.com онлайн-сервис сайты арқылы zhetisyzheri.kz сайтының макетін құрады. Сайтқа кескін, бейне, дыбыс, мәтін орналастырады.






    Көрсетілген сайттармен танысады, олардың айырмашылығымен кемшіліктерін анықтап, өмірмен байланыстырады.



















    Оқулықтағы 109 беттегі 13, 14, 15 сызбаларды дәптеріне көшіреді.






    ЕБҚО-ға жеке тапсырманы орындауда дискрипторларды толық қамтымасада болады. Мұғалім қолдау көрсетеді










    ЕБҚО -ға мәтіндегі кейіпкердің орнында болсаң қайсы әлеуметтік желіні көбірек пайдаланушы едің?

    Кескін мен бейнені орналастыру үшін? ,- деген сұраққа ауызша жауап береді


    Мұғалімнің ауызша мадақтауы





































    Дескритор бойынша өзін-өзі бағалау





    8 балл







    Мұғалімнің ауызша мадақтауы


    http://info.cern.ch/Sitemap.html және https://yandex.kz/ сайттары





















    Информатика(авторы:арман пв Салғараева Г.И,Базаева Ж.Б.) Оқулықтағы 110 бет.









    https://ru.wix.com/ онлайн сервис сайты


    Сабақтың соңы

    Оқушыларды бағалау

    Рефлексия: «Аяқталмаған сөйлем» тәсілі

    Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады.

    • Бүгін сабақта мен .... түсіндім, ... білдім, ..... көзімді жеткіздім.

    • Мен өзімді ... үшін мақтар едім.

    • Маған ерекше ұнағаны ....

    • Сабақтан соң маған ..... келді.

    • Бүгін маған ..... сәтті түсті.

    • Қызықты болғаны .....

    • .....қиындық тудырды.

    • Менің түсінгенім .......

    • Енді мен .....аламын.

    Үйге тапсырма: Оқулық: «Информатика» 10 сыныпқа арналған оқулық, Г.И.Салғараева, Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова. 109 бет, 20 тақырыпты оқу. 112 бет, 4 тапсырма дәптерге орындау








    Оқушылар сабаққа «Аяқталмаған сөйлем» арқылы жазбаша кері байланыс жасайды






    ЕБҚО сабаққа байланысты қалауынша ауызша/жазбаша жауап береді.


    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі


    Стикер арқылы кері байланыс жасайды



















    Қосымша

    «Өзін-өзі бағалау» парағы



    №



    Оқушының аты - жөні

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдраимова Гульвира Камилжанована
    27 Қазан 2022
    724
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ 10.3А Веб-жобалау 10 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ 10.3А Веб-жобалау 10 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ашық сабақ 10.3А Веб-жобалау тақырыбы бойынша жазылған тексерілген. материялдар барлық оқушыны қамтиды ерекше білім беруді қажет ететін оқушыныда қамтыған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    Веб-беттегі мультимедия

    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    10.3А Веб-жобалау

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Абдраимова Гульвира Камилжанована

    Күні:



    Сынып:

    Қатысушылар саны:16

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Веб-беттегі мультимедия

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.2.3.2 мультимедианы веб-бетте орналастыру (дыбыс және бейне)

    Сабақтың мақсаты

    (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    Веб-бетке кескін, бейне және дыбыс орналастырады

    Бағалау критерийлері:

    (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    Веб-бетке бейне орналастырады;

    Веб-бетке дыбыс орналастырады

    ЕБҚ оқушы

    2-топ. Әлеуметтік осал топтағы отбасында тәрбиеленетін оқушы(ата-анасының қамқорлығынсыз қалған)













    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    ЕБҚ әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Психологиялық жағдай жасау. Сабаққа дайындықтарын қадағалау



    «Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен сабақ материалдары бойынша сұрақтары wordwall.net платформасы арқылы беріледі

    • Сайт мазмұны қалай құрылады?

    • Сайт мазмұны неден тұрады?

    • Мазмұнды құру кезінде нені ескеру керек?

    • Веб-беттерде қандай мәліметтер орналастыру қажет?

    • Сайттағы ақпараттың ерекшелігі қандай болу керек?

    • Wix сайты қандай бөлімдерден тұрады?


    Қорытындылау және мұғалімнің түсіндірмесі.


    Оқушылар амандасады. Сабақты бастауға дайын.






    Өткен тақырып бойынша сұрақтарға ауызша жауап береді.

    ЕБҚО алдыңғы партаға отырғызылады.







    Өткен тақырып бойынша сұраққа мұғалімнің жетелуімен ауызша жауап береді.












    ҚБ: Мадақтау сөзі







    Әр-бір дұрыс жауапқа

    2 балл









    Оқушыларға «Өзін-өзі бағалау» парағын таратылады






















    https://wordwall.net/ru/resource/33876966




    Сабақтың ортасы




























































    «Болжау» әдісі бойынша екі сайт көрсетіледі.

    Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

    Тиімділігі: оқушылардың логикалық ойлау қабілеті дамиды, берліген ақпаратты сүзгіден өткізіп, дұрыс шешім қабылдай алады.

    1. http://info.cern.ch/Sitemap.html Оқушыларға интернет тарихындағы ең алғашқы сайтты көрсетіп, пікірлерін айтуды сұраймын.

    2. https://yandex.kz/ сайтын көрсетіп, алғашқы көрсетілген сайттан айырмашылығымен кемшіліктерін айтуды сұраймын.

    Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын толықтырып айтады.


    Қортындылай келе жаңа тақырыпты түсіндіремін.

    Веб-бетке орналастыратын кескін, бейне және дыбыстардың қолданылу ерекшеліктерімен таныстырылады.



    №1 Жеке тапсырма

    Жетісу облысының көрікті жерлерін туризмге дамыту үшін wix.com арқылы zhetisyzheri.kz сайтының макетін ұсыныңыз.

    Дескриптор:

    • wix.com сайтын қолданады; /1балл/

    • сайтқа бейне орналастырады;

    /2 балл/

    • сайтқа видео орналастырады;

    /2 балл/

    • мәтін жазады; /1 балл/

    • сайтқа дыбыс орналастырады;

    /2 балл/

    Үздік жасалған жұмыстарды тақтада көрсету ұсынылады

    №2 тапсырма.

    «Кейс стади» әдісі арқылы оқушылар өз ойларымен бөліседі. /Тиімділігі/: Оқушылардың есте сақтау қабілеті жақсарады. Мәселені шешіп, өз ойын нақты айтуға, талдауға мүмкіндік береді.

    «Тәтті торт» мәтінін оқыңыз

    Мақпал кішкентай кезінен тәтті торттар жегенді жақсы көретін. Есейе келе торт жасайтын курстарға барып, өзіде тәтті-тәтті торттарды пісіруді үйренді. Қазіргі кезде өзінің жеке кәсібі бар. Әлеуметтік желілерге торттарының суретін салып отырады. Сондада тапсырысы аз.

    Тапсырма. Мақпалға тәтті торттарын жарнамалауға қандай әлеуметтік желілерді, сайттарды қолдануға кеңес бересіз.

    1.http://info.cern.ch/Sitemap.html және 2. https://yandex.kz/ сайттарымен танысады. Екі сайттың айырмашылығы мен кемшіліктерін айтады. Қорыта келе сабақтың тақырыбымен, мақсатын анықтайды. Мұғаліммен бірге талдайды.















    Дәптерлеріне веб-бетке орналастыруға болатын кескін, бейне, дыбыстардың кең тараған форматтарының аттарын жазады.



    Оқушылар берілген тапсырманы wix.com онлайн-сервис сайты арқылы zhetisyzheri.kz сайтының макетін құрады. Сайтқа кескін, бейне, дыбыс, мәтін орналастырады.






    Көрсетілген сайттармен танысады, олардың айырмашылығымен кемшіліктерін анықтап, өмірмен байланыстырады.



















    Оқулықтағы 109 беттегі 13, 14, 15 сызбаларды дәптеріне көшіреді.






    ЕБҚО-ға жеке тапсырманы орындауда дискрипторларды толық қамтымасада болады. Мұғалім қолдау көрсетеді










    ЕБҚО -ға мәтіндегі кейіпкердің орнында болсаң қайсы әлеуметтік желіні көбірек пайдаланушы едің?

    Кескін мен бейнені орналастыру үшін? ,- деген сұраққа ауызша жауап береді


    Мұғалімнің ауызша мадақтауы





































    Дескритор бойынша өзін-өзі бағалау





    8 балл







    Мұғалімнің ауызша мадақтауы


    http://info.cern.ch/Sitemap.html және https://yandex.kz/ сайттары





















    Информатика(авторы:арман пв Салғараева Г.И,Базаева Ж.Б.) Оқулықтағы 110 бет.









    https://ru.wix.com/ онлайн сервис сайты


    Сабақтың соңы

    Оқушыларды бағалау

    Рефлексия: «Аяқталмаған сөйлем» тәсілі

    Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады.

    • Бүгін сабақта мен .... түсіндім, ... білдім, ..... көзімді жеткіздім.

    • Мен өзімді ... үшін мақтар едім.

    • Маған ерекше ұнағаны ....

    • Сабақтан соң маған ..... келді.

    • Бүгін маған ..... сәтті түсті.

    • Қызықты болғаны .....

    • .....қиындық тудырды.

    • Менің түсінгенім .......

    • Енді мен .....аламын.

    Үйге тапсырма: Оқулық: «Информатика» 10 сыныпқа арналған оқулық, Г.И.Салғараева, Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова. 109 бет, 20 тақырыпты оқу. 112 бет, 4 тапсырма дәптерге орындау








    Оқушылар сабаққа «Аяқталмаған сөйлем» арқылы жазбаша кері байланыс жасайды






    ЕБҚО сабаққа байланысты қалауынша ауызша/жазбаша жауап береді.


    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі


    Стикер арқылы кері байланыс жасайды



















    Қосымша

    «Өзін-өзі бағалау» парағы



    №



    Оқушының аты - жөні

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 10 сынып
    27.10.2022
    724
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдраимова Гульвира Камилжанована
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации