Сабақтың басы
|
Сәлемдесу. Оқушыларды
түгендеу. Психологиялық жағдай жасау. Сабаққа дайындықтарын
қадағалау
«Миға шабуыл» әдісі
бойынша өткен сабақ материалдары
бойынша сұрақтары wordwall.net платформасы арқылы
беріледі
-
Сайт мазмұны қалай
құрылады?
-
Сайт мазмұны неден
тұрады?
-
Мазмұнды құру кезінде нені
ескеру керек?
-
Веб-беттерде қандай мәліметтер
орналастыру қажет?
-
Сайттағы ақпараттың ерекшелігі
қандай болу керек?
-
Wix сайты қандай бөлімдерден
тұрады?
Қорытындылау және
мұғалімнің түсіндірмесі.
|
Оқушылар амандасады. Сабақты
бастауға дайын.
Өткен тақырып бойынша
сұрақтарға ауызша жауап береді.
|
ЕБҚО алдыңғы партаға
отырғызылады.
Өткен тақырып бойынша сұраққа
мұғалімнің жетелуімен ауызша жауап
береді.
|
ҚБ: Мадақтау
сөзі
Әр-бір дұрыс
жауапқа
2
балл
Оқушыларға «Өзін-өзі бағалау»
парағын таратылады
|
https://wordwall.net/ru/resource/33876966
|
Сабақтың ортасы
|
«Болжау» әдісі бойынша екі сайт
көрсетіледі.
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтайды.
Тиімділігі:
оқушылардың логикалық ойлау қабілеті дамиды,
берліген ақпаратты сүзгіден өткізіп, дұрыс шешім қабылдай
алады.
-
http://info.cern.ch/Sitemap.html
Оқушыларға интернет
тарихындағы ең алғашқы сайтты көрсетіп, пікірлерін айтуды
сұраймын.
-
https://yandex.kz/
сайтын көрсетіп, алғашқы
көрсетілген сайттан айырмашылығымен кемшіліктерін айтуды
сұраймын.
Мұғалім сабақтың тақырыбы мен
мақсатын толықтырып айтады.
Қортындылай келе жаңа
тақырыпты түсіндіремін.
Веб-бетке орналастыратын
кескін, бейне және дыбыстардың қолданылу ерекшеліктерімен
таныстырылады.
№1 Жеке
тапсырма
Жетісу облысының көрікті
жерлерін туризмге дамыту үшін wix.com арқылы
zhetisyzheri.kz сайтының макетін
ұсыныңыз.
Дескриптор:
/2
балл/
/2
балл/
/2
балл/
Үздік жасалған жұмыстарды
тақтада көрсету ұсынылады
№2
тапсырма.
«Кейс стади» әдісі арқылы
оқушылар өз ойларымен бөліседі. /Тиімділігі/: Оқушылардың есте
сақтау қабілеті жақсарады. Мәселені шешіп, өз ойын нақты айтуға,
талдауға мүмкіндік береді.
«Тәтті торт»
мәтінін оқыңыз
Мақпал кішкентай кезінен тәтті
торттар жегенді жақсы көретін. Есейе келе торт жасайтын курстарға
барып, өзіде тәтті-тәтті торттарды пісіруді үйренді. Қазіргі кезде
өзінің жеке кәсібі бар. Әлеуметтік желілерге торттарының суретін
салып отырады. Сондада тапсырысы аз.
Тапсырма.
Мақпалға тәтті торттарын
жарнамалауға қандай әлеуметтік желілерді, сайттарды қолдануға кеңес
бересіз.
|
1.http://info.cern.ch/Sitemap.html
және
2.
https://yandex.kz/ сайттарымен танысады. Екі сайттың айырмашылығы мен
кемшіліктерін айтады. Қорыта келе
сабақтың тақырыбымен, мақсатын анықтайды.
Мұғаліммен бірге талдайды.
Дәптерлеріне веб-бетке
орналастыруға болатын кескін, бейне, дыбыстардың кең тараған
форматтарының аттарын жазады.
Оқушылар берілген
тапсырманы wix.com
онлайн-сервис сайты арқылы zhetisyzheri.kz сайтының
макетін құрады. Сайтқа кескін, бейне, дыбыс, мәтін
орналастырады.
|
Көрсетілген сайттармен
танысады, олардың айырмашылығымен кемшіліктерін анықтап, өмірмен
байланыстырады.
Оқулықтағы 109 беттегі 13, 14,
15 сызбаларды дәптеріне көшіреді.
ЕБҚО-ға жеке тапсырманы орындауда
дискрипторларды толық қамтымасада болады. Мұғалім қолдау
көрсетеді
ЕБҚО
-ға мәтіндегі кейіпкердің орнында
болсаң қайсы әлеуметтік желіні көбірек пайдаланушы
едің?
Кескін мен бейнені орналастыру
үшін? ,- деген сұраққа ауызша жауап береді
|
Мұғалімнің ауызша
мадақтауы
Дескритор бойынша өзін-өзі
бағалау
8
балл
Мұғалімнің ауызша
мадақтауы
|
http://info.cern.ch/Sitemap.html
және https://yandex.kz/ сайттары
Информатика(авторы:арман пв
Салғараева Г.И,Базаева Ж.Б.) Оқулықтағы 110
бет.
https://ru.wix.com/ онлайн сервис сайты
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушыларды
бағалау
Рефлексия: «Аяқталмаған сөйлем»
тәсілі
Оқушылар өздеріне жақын
сөйлемді таңдап, айтылған ойды
жалғастырады.
-
Бүгін сабақта мен ....
түсіндім, ... білдім, ..... көзімді
жеткіздім.
-
Мен өзімді ... үшін мақтар
едім.
-
Маған ерекше ұнағаны
....
-
Сабақтан соң маған .....
келді.
-
Бүгін маған ..... сәтті
түсті.
-
Қызықты болғаны
.....
-
.....қиындық
тудырды.
-
Менің түсінгенім
.......
-
Енді мен
.....аламын.
Үйге
тапсырма: Оқулық: «Информатика» 10
сыныпқа арналған оқулық, Г.И.Салғараева, Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова.
109 бет, 20 тақырыпты оқу. 112 бет, 4 тапсырма дәптерге
орындау
|
Оқушылар сабаққа
«Аяқталмаған
сөйлем» арқылы жазбаша кері байланыс
жасайды
|
ЕБҚО сабаққа байланысты
қалауынша ауызша/жазбаша жауап
береді.
|
|
«Аяқталмаған
сөйлем» әдісі
Стикер арқылы кері байланыс
жасайды
|