Ашық сабақ 10 сынып Электр өрісі.Біртекті және біртекті емес электр өрістері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 10 сынып Электр өрісі.Біртекті және біртекті емес электр өрістері.

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Электростатика

Күні:

Сынып: 10

Мектеп: Ш:Уалиханов атындағы орта мектеп


Мұғалімнің аты-жөні: Жазыкбекова Айкерим


Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Электр өрісі.Біртекті және біртекті емес электр өрістері. Электр өрісінің кернеулігі.Электр өрісінің суперпозиция принципі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

10.4.1.2-суперпозиция принципін электр өрісінің қорытқы кернеулігін анықтау үшін пайдалану

Сабақтың мақсаты


Электр өрісінің қорытқы кернеулігін суперпозиция принципі арқылы анықтау

Оқушылардың басым бөлігі:

Суперпозиция принципін электр өрісінің қорытқы кернеулігін анықтауда қолдану

Кейбіреу оқушылар:

Электр өрісінің қорытқы кернеулігін анықтау үшін суперпозиция принциптерін пайдаланып есептер шығару


Бағалау критерийі


  • Электр өрісінің қорытқы кернеулігін, суперпозиция принципін тұжырымдайды

  • Суперпозиция принципін пайдаланып электр өрісінің қорытқы кернеулігіне есептер шығарады

Тілдік мақсаттар

Пәнді оқыту мақсаты:

Электр өрісінің кернеулігінің суперпозиция принципі, электр өрісінің күш сызықтары ұғымдарының негізгі сипаттамаларын ауызша және жазбаша түрде сипаттап, түсіндіре алады

Пәндік лексика және терминология:

Электр өрісі, электр өрісінің кернеулігі, суперпозиция принципі , электр өрісінің күш сызықтары


Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері:

Электр өрісінің негізгі қасиеті қандай?

Электр өрісінің кернеулігі дп нені түсінесің?

Электростатикалық өріс дегеніміз не?


Құндылықтарға баулу

Еңбекке,ынтымақтастыққа,өзара сыйластыққа және өмір бойы білім алу баулу

Пәнаралық байланыс

Формуламен есептер шығару-математика

Алдыңғы білім

Кулон заңы


Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

12 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал: «Ізгі тілек»

Топқа бөлу: «Сандар арқылы»

1 – топ: «Өріс кернеулігі»

2 – топ: «Күш сызықтары»

3 – топ: «Біртекті өріс»

4- топ «Суперпозиция»


(W) Ширату жаттығулары: «Жіңішке сұрақтар»

1. Электр зарядының өлшем бірлігі?

2. Кулон заңы қалай тұжырымдалады?

3. Электр өрісі дегеніміз не?

4.Электр тұрақтысының мәні неге тең?

5.Қандай заряд нүктелік заряд деп аталады?

(f) «Ынталандыру»

Жаңа сабаққа шолу:

  1. «Адасқан әріптер»

Әріптер жазылған карточкалардан бүгінгі сабақтағы термин сөздер табады

(f): Ынталандыру.











Көрсетілім









Карточкалар

Сабақтың ортасы

20 минут

Белсенді оқу: «Ойлан ,жұптас,бөліс».

Білім дағдысы: білу,түсіну

(G) 1-тапсырма

Оқулықтан тақырыппен танысып,физикалық ұғымдардың,электр өрісінің қорытқы кернеулігінің суперпозиция принципі,электр өрісінің күш сызықтары ұғымдарының сипаттамаларын тұжырымдайды.

(f): «Екі жұлдыз бір тілек»


Белсенді оқу: «Серіктесті оқыту».

Білім дағдысы: қолдану.

(І,Р) 3 – тапсырма: Есеп шығару

1.Глицериндегі өрісті 7*10-4 Кл нүктелік заряд тудырған.Зарядтан 7 см қашықтықта орналасқан нүктедегі өріс кернеулігі неге тең?

2. Кернеулігі 0,2 МВ/м электр өрісіне түскен электрон қандай үдеу алады?


Бағалау критерийі

Дескриптор

Өріс кернеулігін табады

-есептің шартын жазады;

-ХБЖ келтіреді;

- формуланы жазады,

-формуланы түрлендіреді;

-кернеулікті анықтайды.

Үдеуді анықтайды

-есептің шартын жазады;

-ХБЖ келтіреді;

- формуланы жазады,

-формуланы түрлендіреді;

-Үдеуді анықтайды

(f) «Өзара бағалау».


Оқулық

10 сынып Физика

2 бөлім ЖМБ

Кронгарт Б.А








Оқулық

10 сынып Физика

2 бөлім ЖМБ

Кронгарт Б.А













Сабақтың соңы

8 минут

Бекіту кезеңі:

Белсенді оқыту : «Мен саған,сен маған»

Электростатикалық өріс деп қандай өрісті айтады?

Электр өрісінің кернеулігі деп нені түсінеміз?

Электр өрісінің негізгі қасиеттері қандай?

Біртекті өріс дегеніміз не?

Рефлексия: «БББ».

Үй тапсырмасы: Электр өрісі.Электр өрісінің кернеулігі.

Электр өрісінің күш сызықтары тақырыбын оқу.





таныстырылым



БББ парағы

Қосымша ақпарат



Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Балаларға қалай көмектесесіз?


Бағалау – оқушы білімін қадағалауды қалай жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралау тапсырмасын тіркеуде «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы көпшілік оқушылардың қажеттіліктеріне қарай қолжетімді ресурстарды қолданып, электр өрісі, кернеулік, суперпозиция принципі, электр өрісінің күш сызықтары ұғымдарының негізгі сипаттамаларын тұжырымдайды, анықтайды. «Серіктесті оқыту» әдісі арқылы басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істей алатын кейбір оқушылар қол жетімді үдерісін қолдана отырып, басқаға көмек беріп, сабақты еркін меңгереді.


Оқушы білімін қадағалау үшін қолданылған кері байланыс түрлері: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі, оқушылардың өз бетінше тұжырым жасап, ойын түйіндеуге және сыныптастарының пікірін тыңдау дағдысын тексеремін, өз ойымен бөлісуін бақылаймын.

«Өзара бағалау» әдісі бойынша оқушылардың бүгінгі сабақты қаншалықты дәрежеде түсінгенін бағалаймын.

Физика сабағында жалпы қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтауын қадағалау.

Сабақ бойынша рефлексия



Қорытынды бағалау

Сабақтың ең ұтымды кезеңдері.

1:

2:

Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт.

1:

2:

Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.11.2020
1050
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі