1.(Ж.Ж)«Веер» әдісі (әр топқа оқушы
санына байланысты есептер беріледі)
1.
заңы бойынша
қозғалған дененің t=2c мезетіндегі қозғалыс жылдамдығын
табыңыз.
Дескриптор:
- қозғалыс жылдамдығы
формуласы жазады
-қозғалыс жылдамдығын
табады
2. Нүкте
заңы бойынша
қозғалады. Кез келген t уақыт мезетіндегі жылдамдықты есептеуге
арналған формула бойынша нүктенің t=1c мезетіндегі жылдамдық
табыңыз.
Дескриптор:
- жылдамдықты есептеуге
арналған формула жазады
- жылдамдық
табады
3. Дене
заңы бойынша
қозғалады. Қозғалыс басталғаннан 1с өткеннен кейінгі үдеуді
табыңыз.
Дескриптор:
- үдеу формуласын
жазады
- үдеу
табады
4.
параболасына А(1;1)
нүктесінде жүргізілген жанама мен Ох осінің оң бағатынының
арасындағы бұрышын табыңыз.
Дескриптор:
- бұрыш табу формуласын
жазады
- бұрышты
табады
5. Материалдық
нүкте заңдылығы бойынша түзу
сызықты қозғалады. Нүктенің t=1c уақыт ішіндегі үдеуді
табыңыз.
Дескриптор:
- үдеу табу формуласын
жазады
- үдеуді
табады
6.
заңы бойынша
өзгереді. Ондағы жылдамдық пен үдеу қандай заңға сәйкес
өзгереді.
Дескриптор:
-жылдамдық табу формуласын
жазады
- үдеу табу формуласы
жазады
7.
функциясының
графигіне М(1;3)нүктесінде жүргізілген жанама мен Ох осінің оң
бағытының арасындағы бұрышын табыңыз.
Дескриптор:
-бұрыш табу формуласын
жазады
-бұрыш
табады
8.
функциясы берілген.
А(2;3)
нүктесінде жүргізілген жанама
мен Ох осі арасындағы бұрышты табыңдар.
Дескриптор:
-бұрыш табу формуласын
жазады
-бұрыш
табады
ҚБ. Жұптық бағалау жүреді.«Екі
дұрыс, бір бұрыс» әдісімен жұптар бір – біріне екі дұрыс, бір бұрыс
пікір беру арқылы кері байланыс береді.
Ширату жаттығу «Жалғасын тап»
әдісі (бір оқушы сабаққа қатысты термин сөз айтады келесі оқушы
алдыңғы термин қандай әріптен аяқталса, сол әріптен басталатын
келесі термин сөз айтады. Мысалы: туынды, ықтимал, лездік
жылдамдық...)
«Қиғаш заң да математикаға
қажет»әдіс (оқулықпен
жұмыс)
Саралау: тапсырма тәсілі.
(жеңілден күрделіге қарай)
(Ж.)Нүкте
заңы бойынша
қозғалады. Кез келген уақыт мезетіндегі жылдамдық пен үдеуді
табатын формуланы жазып, t=2 уақыт мезетіндегі жылдамдығын және
үдеуін табыңыз.
Дескриптор:
ҚБ. «Өзіңе сен» өзін өзі
бағалау (дескриптор арқылы)
Саралаудың қарқын тәсілі.
(Қолдауды қажет етпейтін оқушыға келесі тапсырма беріледі. Қолдауды
қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт
беріледі)
Дескриптор:
(Т.)«Фрайер модель»
әдісі
Бірінші топ «Туындының
геометриялық мағынасы»
Екінші топ «Туындының
физикалық мағынасы»
Топ бойынша модель құрып,
қорғайды.
ҚБ.«Кері байланыс бутерброды»
әдісі топтар бір біріне кері байланыс
береді.
|