Материалдар / Ашық сабақ 10 сынып Туындының физикалық және геометриялық мағынасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 10 сынып Туындының физикалық және геометриялық мағынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып қоғамдық - гуманитарлық бағыттағы алгебра пәнінен қмж ұстаздарға үлкен көмегін тигізеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2020
1623
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Туынды

Мектеп:Абай атындағы жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімніңаты жөні: Хасанова Әсем Тлепбергенқызы

Сынып:10 сынып (қоғамдық – гуманитарлық бағыт)

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Туындының физикалық және геометриялық мағынасы

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.3.2.1 – туындының геометриялық мағынасын білу;

10.3.2.2 – туындының физикалық мағынасын білу:

Сабақтың мақсаты:

Туындының физикалық, геометриялық мағынасын түсінеді

Бағалау критерийлері

-Туындының физикалық, геометриялық мағынасын түсінеді

-Туындының физикалық, геометриялық мағынасына есептер шығарады

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты термин сөздер:

-Лездік жылдамдық,

-Орташа жылдамдық,

-Үдеу

Диалогтар мен жазу үшін қолданылытын тіркестер:

-Лездік жылдамдық ....

-Орташа жылдамдық табу үшін....

-Үдеуді табу үшін....

-Екінші ретті туынды....

Құндылықтарға баулу



Оқушыларда ұжымдық, топтық, жұптық, жеке тапсырмалар беру арқылы құрмет, ынтымақтастық, жауапкершілік, ашықтық құндылықтарықалыптасады

Пәнаралық байланыс

-Физика пәнімен байланысты туынды табу арқылы жылдамдық пен үдеу табылады.

-Геометриямен байланысты туынды табу арқылы бұрыштық коэффициент табылады.

Алдыңғы білім


Функция, туынды, бұрыштық коэффициент, жанама туралы білімі бар

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығулер түрі


Ресурстар

Сабақтың басы


2 минут




8 минут






Ширату жаттығу. Топқа бөлу

«Физика» және «Геометрия» екі топқа бөлінеді.

Сабақтың оқу мақсаты мен бағалар критерийлері таныстырылады.

(Ұ.Ж.)«Көзбен көр де, іштей біл» әдісі (оқушылар экраннан видео көреді)

Видеодан өздеріне қажетті ұғымдарды «Инсерт» әдісі бойынша дәптерлеріне жазып отырады.

Қ.Б. «Кезбе тілші» әдісі (әр топтан бір оқушы шығып, келесі топқа сұрақ қою арқылы пікір алмасады) Оқушылардың жауаптары бойынша сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары анықталады. Мұғалім түйіндейді.








«Bilimland»сайты


Сабақтың ортасы

9 минут




























































8 минут
























10 минут

1.(Ж.Ж)«Веер» әдісі (әр топқа оқушы санына байланысты есептер беріледі)

1. заңы бойынша қозғалған дененің t=2c мезетіндегі қозғалыс жылдамдығын табыңыз.

Дескриптор:

- қозғалыс жылдамдығы формуласы жазады

-қозғалыс жылдамдығын табады

2. Нүкте заңы бойынша қозғалады. Кез келген t уақыт мезетіндегі жылдамдықты есептеуге арналған формула бойынша нүктенің t=1c мезетіндегі жылдамдық табыңыз.

Дескриптор:

- жылдамдықты есептеуге арналған формула жазады

- жылдамдық табады

3. Дене заңы бойынша қозғалады. Қозғалыс басталғаннан 1с өткеннен кейінгі үдеуді табыңыз.

Дескриптор:

- үдеу формуласын жазады

- үдеу табады

4. параболасына А(1;1) нүктесінде жүргізілген жанама мен Ох осінің оң бағатынының арасындағы бұрышын табыңыз.

Дескриптор:

- бұрыш табу формуласын жазады

- бұрышты табады

5. Материалдық нүкте заңдылығы бойынша түзу сызықты қозғалады. Нүктенің t=1c уақыт ішіндегі үдеуді табыңыз.

Дескриптор:

- үдеу табу формуласын жазады

- үдеуді табады

6. заңы бойынша өзгереді. Ондағы жылдамдық пен үдеу қандай заңға сәйкес өзгереді.

Дескриптор:

-жылдамдық табу формуласын жазады

- үдеу табу формуласы жазады

7. функциясының графигіне М(1;3)нүктесінде жүргізілген жанама мен Ох осінің оң бағытының арасындағы бұрышын табыңыз.

Дескриптор:

-бұрыш табу формуласын жазады

-бұрыш табады

8. функциясы берілген. А(2;3)

нүктесінде жүргізілген жанама мен Ох осі арасындағы бұрышты табыңдар.

Дескриптор:

-бұрыш табу формуласын жазады

-бұрыш табады

ҚБ. Жұптық бағалау жүреді.«Екі дұрыс, бір бұрыс» әдісімен жұптар бір – біріне екі дұрыс, бір бұрыс пікір беру арқылы кері байланыс береді.

Ширату жаттығу «Жалғасын тап» әдісі (бір оқушы сабаққа қатысты термин сөз айтады келесі оқушы алдыңғы термин қандай әріптен аяқталса, сол әріптен басталатын келесі термин сөз айтады. Мысалы: туынды, ықтимал, лездік жылдамдық...)

«Қиғаш заң да математикаға қажет»әдіс (оқулықпен жұмыс)

Саралау: тапсырма тәсілі. (жеңілден күрделіге қарай)

(Ж.)Нүкте заңы бойынша қозғалады. Кез келген уақыт мезетіндегі жылдамдық пен үдеуді табатын формуланы жазып, t=2 уақыт мезетіндегі жылдамдығын және үдеуін табыңыз.

Дескриптор:

  • Жылдамдық табу формуласын жазады

  • Үдеу табу формуласын жазады

  • Мәнін табады

ҚБ. «Өзіңе сен» өзін өзі бағалау (дескриптор арқылы)

Саралаудың қарқын тәсілі. (Қолдауды қажет етпейтін оқушыға келесі тапсырма беріледі. Қолдауды қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі)

  • Материалдық нүкте заңдылығы бойынша түзу сызықты қозғалады. Нүктенің t=1c уақыт ішіндегі орташа жылдамдығының t=2c мезетіндегі лездік жылдамдыққа қатынасын табыңыз.

Дескриптор:

  • Жылдамдық табу формуласын жазады

  • Орташа ,лездік жылдамдық табады

  • Қатынас табады

(Т.)«Фрайер модель» әдісі

Бірінші топ «Туындының геометриялық мағынасы»

Екінші топ «Туындының физикалық мағынасы»

Топ бойынша модель құрып, қорғайды.

ҚБ.«Кері байланыс бутерброды» әдісі топтар бір біріне кері байланыс береді.

«Мектеп» баспасы. А.Е.Әбілқасымова,

Т.П.Кучер,

В.Е.Корчаевский З.Ә.Жұмағұлова

2019ж.


















































«Мектеп» баспасы. А.Е.Әбілқасымова,

Т.П.Кучер,

В.Е.Корчаевский З.Ә.Жұмағұлова

2019ж.






«Алматыкітап» баспасы,

О.В.Пак,

Д.Ардақұлы,

Е.В.Ескендирова

2019ж.


Сабақтыңсоңы

3 минут

Кері байланыс. «Мұғалімге хат» әдісі арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс береді.


Саралау – Сіз қандай тәсі00 Nлмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қ арағанда қабілетті 1оқушымен қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралаудың тапсырма тәсілі бойынша ортақ тапсырма беріп, тапсырма жеңілден күрделіге қарай бағытталған. Көпшілігі жылдамдық пен үдеу табатын формуланы жазады, кейбіреуі берілген уақыт арқылы жылдамдық мен үдеуін табады. Қарқын тәсілі бойынша қолдауды қажет етпейтін оқушыларға қосымша есеп, қолдауды қажет ететін оқушыларға уақыт беріледі.Диалог және қолдау тәсілі сабақтың өн бойында оқу мақсатына жету үшін жетелеуші сұрақтар қою арқылы диалог, тапсырмаларды орындау дәрежелеріне байланысты қолдау көрсетіледі. Бағалау тәсілі әр тапсырманың соңында дескрипторлар арқылы бағаланып отырады.

Қалыптастырушы бағалау

«Кезбе тілші» әдісі

Топтық бағалау

«Екі дұрыс, бір бұрыс»

Жұптық бағалау

«Кері байланыс бутерброды» әдісі

Ауызша бағалау

«Өзіңе сен» әдісі

Жеке бағалау

«Көзбен көр де, іштей біл»

«Инсерт» әдісі

«Веер» әдісі

«Жалғасын тап» әдісі

«Қиғаш заң да математикаға қажет» әдіс

«Фрайер моделі» әдісі

«Мұғалімге хат» әдісі

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?

Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?

Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!