Оқу ісінің меңгерушісі: ----------------
|
Сабақ: математика |
Мектеп: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұрыштүрлері. Көпбұрыштар |
|
|
Күні:10.01.2019 ж |
Мұғалімнің аты: |
|
|
Сынып: 2 «А» |
Қатысқандар: 16 |
Қатыспағандар: |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
2.3.1.1.Бұрыштардың түрлерін ажырату жəне атау (тік, сүйір, доғал); тікбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңызды ерекшеліктері. |
|
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|
|
Тең жиындар сөзінің ұғымын түсінеді; |
||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||
|
Тапсырмаларды топтық , жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады; |
||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||
|
Оқулықтан тыс тапсырмаларды өз бетінше орындай алады; |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
|
|
Тілдік мақсат |
Көпбұрыш |
|
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. |
||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз 1. Жиынды бейнелеу үшін қандай сызба қолданылады? 2. Жиынды қандай әріппен белгілейді? 3. Жиын элементтерін қандай әріппен белгілейді? |
||
|
Алдыңғы оқу |
Жиындар |
|
|
Ишара |
Жасыл-түсіндім; қызыл – сыныптасымның көмегімен түсіндім; Сары- көмек қажет, түсінбедім. |
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар |
|
Басы |
«Шаттық шеңбер» Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді. Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін. |
Сары, жасыл, житондар |
|
Ортасы |
Білім алушылар сабақтың мақсатымен танысады. 1-тапсырма: «Анықта» ТЖ Дескриптор: 1. Берілген тапсырмаларды топта талқылайды; 2. Иллюстрацияға сүйеніп деректер жинағын жүргізеді; 3. Берілген бұрыш түрлерін ажыратады, атайды; 5.Бір-біріне түсіндіреді, жұмыстарын бағалайды; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ « Жұлдызшалар» 2- тапсырма: « Қолдан» ТЖ Дескриптор: 1. Қағазды қолданып бұрыштарды моделдейді; 2. Бейнеленген фигураларды анықтайды; 3.Мәліметтерді үлгі бойынша жүйелеп жинақтайды; 4. Бір-бірін тыңдап, бағалайды; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» Сергіту сәті 3- тапсырма: ӨЖ «Есепті шығар» Дескриптор: 1. Есептің шартын қысқаша жазады немесе сызбасын сызады; 2. Есептің шешуін өрнектеп жазады; 3 Жауабын табады, бір-бірінің есептерін тексереді; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» 4- тапсырма: ҰЖ «Есепті шығар» Дескриптор: 1. Есептерді жазбаша жазылуы бойынша шығарады; 2. Бір-бірінің жауаптарын тыңдап, қателерін түзейді; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» 5- тапсырма «шамаларды салыстыр» ЖЖ Дескриптор: 1. Берілген есепке қарап мәлімет жүргізеді; 2. Деректерді жүйелеп шамаларды салыстырады; 3. Есептің мәнін табады; 4.Бір-бірін толықтырады; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» |
Бейджик тер Іс-қимылмен көрсетеді |
|
Соңы |
Үй тапсырмасы: 7-бет № 4 Кері байланыс: «Білім ағашы» |
Білім ағашы парақ шасы стикер |
|
Қосымша мәліметтер |
||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін. Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейбір оқушылар орындай алады: |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын. |
Пәнаралық байланыс – көркем еңбек, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "11 санының құрамы" 2- сынып
Ашық сабақ "11 санының құрамы" 2- сынып
Оқу ісінің меңгерушісі: ----------------
|
Сабақ: математика |
Мектеп: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұрыштүрлері. Көпбұрыштар |
|
|
Күні:10.01.2019 ж |
Мұғалімнің аты: |
|
|
Сынып: 2 «А» |
Қатысқандар: 16 |
Қатыспағандар: |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
2.3.1.1.Бұрыштардың түрлерін ажырату жəне атау (тік, сүйір, доғал); тікбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңызды ерекшеліктері. |
|
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|
|
Тең жиындар сөзінің ұғымын түсінеді; |
||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||
|
Тапсырмаларды топтық , жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады; |
||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||
|
Оқулықтан тыс тапсырмаларды өз бетінше орындай алады; |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
|
|
Тілдік мақсат |
Көпбұрыш |
|
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. |
||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз 1. Жиынды бейнелеу үшін қандай сызба қолданылады? 2. Жиынды қандай әріппен белгілейді? 3. Жиын элементтерін қандай әріппен белгілейді? |
||
|
Алдыңғы оқу |
Жиындар |
|
|
Ишара |
Жасыл-түсіндім; қызыл – сыныптасымның көмегімен түсіндім; Сары- көмек қажет, түсінбедім. |
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар |
|
Басы |
«Шаттық шеңбер» Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді. Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін. |
Сары, жасыл, житондар |
|
Ортасы |
Білім алушылар сабақтың мақсатымен танысады. 1-тапсырма: «Анықта» ТЖ Дескриптор: 1. Берілген тапсырмаларды топта талқылайды; 2. Иллюстрацияға сүйеніп деректер жинағын жүргізеді; 3. Берілген бұрыш түрлерін ажыратады, атайды; 5.Бір-біріне түсіндіреді, жұмыстарын бағалайды; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ « Жұлдызшалар» 2- тапсырма: « Қолдан» ТЖ Дескриптор: 1. Қағазды қолданып бұрыштарды моделдейді; 2. Бейнеленген фигураларды анықтайды; 3.Мәліметтерді үлгі бойынша жүйелеп жинақтайды; 4. Бір-бірін тыңдап, бағалайды; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» Сергіту сәті 3- тапсырма: ӨЖ «Есепті шығар» Дескриптор: 1. Есептің шартын қысқаша жазады немесе сызбасын сызады; 2. Есептің шешуін өрнектеп жазады; 3 Жауабын табады, бір-бірінің есептерін тексереді; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» 4- тапсырма: ҰЖ «Есепті шығар» Дескриптор: 1. Есептерді жазбаша жазылуы бойынша шығарады; 2. Бір-бірінің жауаптарын тыңдап, қателерін түзейді; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» 5- тапсырма «шамаларды салыстыр» ЖЖ Дескриптор: 1. Берілген есепке қарап мәлімет жүргізеді; 2. Деректерді жүйелеп шамаларды салыстырады; 3. Есептің мәнін табады; 4.Бір-бірін толықтырады; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» |
Бейджик тер Іс-қимылмен көрсетеді |
|
Соңы |
Үй тапсырмасы: 7-бет № 4 Кері байланыс: «Білім ағашы» |
Білім ағашы парақ шасы стикер |
|
Қосымша мәліметтер |
||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін. Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейбір оқушылар орындай алады: |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын. |
Пәнаралық байланыс – көркем еңбек, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
шағым қалдыра аласыз













