Ашық сабақ 11 сынып Геометрия

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 11 сынып Геометрия

Материал туралы қысқаша түсінік
Айналу денелері туралы,оның ішінде цилиндрдің бүйір бетін табу формуласын түсіндіріп,есептер шығарту
Материалдың қысқаша нұсқасы

69 жалпы білім беретін мектеп____

(білім беру ұйымының атауы)

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар


Цилиндрдің жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

Айналу денелері және олардың элементтері

Педагогтің аты-жөні

Талипова Улбосын Темирхановна

Күні:

21.01.2021ж.

Сынып: 11 «А, Б» ЖМБ

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Цилиндрдің жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.4- цилиндрдің бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану;

11.3.5-айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығару;

Сабақтың мақсаты

- цилиндрдің бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану;

-айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығару;

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

- Бөлім бойынша оқыту мақсаттары

Оқушылар:

Айналу денелерінің негізгі элементтерін қолданып, толық есептеулер жүргізе алады.

Айналу денелері мен көпжақтардың жазбаларын орындай алады.

Оқытудың тілдік мақсаттары

Оқушылар:

Айналу денелері және көпжақтар олардың жазбалары туралы жалпы түсініктерді қайталай отырып, элементтерін табуға есептер шығару үшін математикалық терминдерді пайдаланады және түсінеді

Құндылықтарды дарыту


Академиялықшыншылдық, төзімділік, еңбексүйгіштік

Құндылықтар: прагматизм, адамгершілік және белсенді азаматтық.

Дағдылар:

1.Зерттеу дағдылары - байқау, ақпаратты іздеу, деректерді жинау, талдау, түсіндіру арқылы жүзеге асырылады

2. проблемалық сипатты тапсырмаларды шешуарқылысыниойлаудағдыларынмеңгеру, мәтіндік және графиктік материалды талдау.

3. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өзін-өзі реттеу

      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут

Оқушылармен сәлемдесу.


Психологиялық ахуалды жақсарту.


Бағалау критерийі

Білім алушы

- Оқушы:

  • Айналу денелерінің элементтерін есептей алады;

  • Айналу денелері мен көпжақтардың жазбаларын орындай алады.


Сәлемдеседі






Танысады


Bilimland

платформасы


Сабақтың ортасы

33 минут

Ой қозғау.

Өтілген материалдар бойынша қайталау сұрақтарына жауап беру:

1. Цилиндр анықтамасы, элементтері.

2. Конус анықтамасы, элементтері.

3. Цилиндр мен конустың беттерінің аудандарының формулалары.

4. Айналу денелерінің жазбалары.


Тапсырма:

Цилиндрдің биіктігі 15 см, табанының радиусы 10 см. Ұзындығы см болатын кесіндінің ұштары цилиндр табандарының шеңберлерінде жатыр. Осы кесіндіден цилиндр осіне дейінгі қашықтықты есептеңіз.


Дескриптор: Білім алушы:

- есептің шарты бойынша сызбаны салады;

- берілген кесінді арқылы өтетін табан жазықтығына перпендикуляр жазықтық жүргізеді;

- табан центрінен жазықтыққа перпендикуляр жүргізеді;

- ізделінді қашықтықты есептейді.


Оқулықпен жұмыс №12.6-12.15


Тыңдайды.



Жауап береді








Дескрипторды пайдаланып, есептер шығарады.


























Әр дұрыс есепке 1 балл қойылады.

слайдтар


Сабақтың соңы

2 минут

V. Қорытынды

Жетістіктер критерийлеріне байланысты оқушылар өз жұмыстарын бағалады, мұғалім жұмысты жақсарту үшін ұсыныс жасайды.

Рефлексия

Оқушылар өз ойларын карточкаға жазады:

  • Бүгін мен білдім …

  • Қызық болды …

  • Мен мынаны түсіндім …

  • Маған не түсініксіз болып қалды …

  • Мен тағы білгім келеді

Үй жұмысы:

12.16






Танысады



Саралау –оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Мұғалімнің қолдауының деңгейі бойынша дифференциация, жеке жұмыс, өзара тексеру, жұмыс барысында қабілеті жоғары оқушылар басқа оқушыларға түсіндіреді, қолдайды.

Өзіндік бағалау, өзара бағалау

Тапсырмаларды орындау барысында өзіндікті, белсенділікті .жауапкершілікті және ұқыптылықты тәрбиелеу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты/оқыту мақсаты нақты болды ма?

ОМ –на барлық оқушыларжеттіме?

Егер жетпесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс өткізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқушылық болды және неліктен?



«Тексерілді»

ДОІЖО: ______________________

69 жалпы білім беретін мектеп____

(білім беру ұйымының атауы)

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар


Цилиндрдің жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

Айналу денелері және олардың элементтері

Педагогтің аты-жөні

Талипова Улбосын Темирхановна

Күні:

22.01.2021ж.

Сынып: 11 «А, Б» ЖМБ

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Цилиндрдің жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.4- цилиндрдің бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану;

11.3.5-айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығару;

Сабақтың мақсаты

- цилиндрдің бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану;

-айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығару;

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

- Бөлім бойынша оқыту мақсаттары

Оқушылар:

Айналу денелерінің негізгі элементтерін қолданып, толық есептеулер жүргізе алады.

Айналу денелері мен көпжақтардың жазбаларын орындай алады.

Оқытудың тілдік мақсаттары

Оқушылар:

Айналу денелері және көпжақтар олардың жазбалары туралы жалпы түсініктерді қайталай отырып, элементтерін табуға есептер шығару үшін математикалық терминдерді пайдаланады және түсінеді

Құндылықтарды дарыту


Академиялықшыншылдық, төзімділік, еңбексүйгіштік

Құндылықтар: прагматизм, адамгершілік және белсенді азаматтық.

Дағдылар:

1.Зерттеу дағдылары - байқау, ақпаратты іздеу, деректерді жинау, талдау, түсіндіру арқылы жүзеге асырылады

2. проблемалық сипатты тапсырмаларды шешуарқылысыниойлаудағдыларынмеңгеру, мәтіндік және графиктік материалды талдау.

3. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өзін-өзі реттеу

      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут

Оқушылармен сәлемдесу.


Психологиялық ахуалды жақсарту.


Бағалау критерийі

Білім алушы

- Оқушы:

  • Айналу денелерінің элементтерін есептей алады;

  • Айналу денелері мен көпжақтардың жазбаларын орындай алады.


Сәлемдеседі






Танысады


Bilimland

платформасы


Сабақтың ортасы

33 минут

Ой қозғау.

Өтілген материалдар бойынша қайталау сұрақтарына жауап беру:

1. Цилиндр анықтамасы, элементтері.

2. Конус анықтамасы, элементтері.

3. Цилиндр мен конустың беттерінің аудандарының формулалары.

4. Айналу денелерінің жазбалары.


Тапсырма:

Цилиндрдің биіктігі 8 см, табанының радиусы 6 см. Ұзындығы см болатын кесіндінің ұштары цилиндр табандарының шеңберлерінде жатыр. Осы кесіндіден цилиндр осіне дейінгі қашықтықты есептеңіз.


Дескриптор: Білім алушы:

- есептің шарты бойынша сызбаны салады;

- берілген кесінді арқылы өтетін табан жазықтығына перпендикуляр жазықтық жүргізеді;

- табан центрінен жазықтыққа перпендикуляр жүргізеді;

- ізделінді қашықтықты есептейді.


Оқулықпен жұмыс №12.17-12.24


Тыңдайды.



Жауап береді








Дескрипторды пайдаланып, есептер шығарады.


























Әр дұрыс есепке 1 балл қойылады.

слайдтар


Сабақтың соңы

2 минут


Кері байланыс.

Үй жұмысы:

12.25


Танысады



Саралау –оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Мұғалімнің қолдауының деңгейі бойынша дифференциация, жеке жұмыс, өзара тексеру, жұмыс барысында қабілеті жоғары оқушылар басқа оқушыларға түсіндіреді, қолдайды.

Өзіндік бағалау, өзара бағалау

Тапсырмаларды орындау барысында өзіндікті, белсенділікті .жауапкершілікті және ұқыптылықты тәрбиелеу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты/оқыту мақсаты нақты болды ма?

ОМ –на барлық оқушыларжеттіме?

Егер жетпесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс өткізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқушылық болды және неліктен?



«Тексерілді»

ДОІЖО: ______________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.05.2022
696
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі