Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Айналу денелерінің
негізгі элементтерін қолданып, толық есептеулер жүргізе
алады.
Айналу денелері мен көпжақтардың жазбаларын орындай
алады.
Оқытудың тілдік
мақсаттары
Оқушылар:
Айналу денелері және көпжақтар олардың
жазбалары туралы жалпы түсініктерді қайталай отырып, элементтерін
табуға есептер шығаруүшін математикалық
терминдерді пайдаланады және түсінеді
Құндылықтарды дарыту
Академиялықшыншылдық, төзімділік,
еңбексүйгіштік
Құндылықтар: прагматизм, адамгершілік және белсенді
азаматтық.
Дағдылар:
1.Зерттеу дағдылары - байқау, ақпаратты іздеу,
деректерді жинау, талдау, түсіндіру арқылы жүзеге
асырылады
2. проблемалық сипатты тапсырмаларды
шешуарқылысыниойлаудағдыларынмеңгеру, мәтіндік және графиктік
материалды талдау.
3. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өзін-өзі
реттеу
Сабақтың
барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
минут
Оқушылармен
сәлемдесу.
Психологиялық ахуалды
жақсарту.
Бағалау
критерийі
Білім
алушы
-Оқушы:
Айналу денелерінің элементтерін есептей
алады;
Айналу денелері мен
көпжақтардың жазбаларын орындай
алады.
Сәлемдеседі
Танысады
Bilimland
платформасы
Сабақтың
ортасы
33
минут
Ой
қозғау.
Өтілген материалдар бойынша
қайталау сұрақтарына жауап беру:
1. Цилиндр анықтамасы,
элементтері.
2. Конус анықтамасы,
элементтері.
3. Цилиндр мен конустың
беттерінің аудандарының формулалары.
4. Айналу денелерінің
жазбалары.
Тапсырма:
Цилиндрдің биіктігі 15 см,
табанының радиусы 10 см. Ұзындығысм болатын кесіндінің ұштары цилиндр табандарының
шеңберлерінде жатыр. Осы кесіндіден цилиндр осіне дейінгі
қашықтықты есептеңіз.
Дескриптор:Білім
алушы:
-
есептің шарты бойынша сызбаны салады;
-
берілген кесінді арқылы өтетін табан жазықтығына перпендикуляр
жазықтық жүргізеді;
Жетістіктер критерийлеріне
байланысты оқушылар өз жұмыстарын бағалады, мұғалім жұмысты
жақсарту үшін ұсыныс жасайды.
Рефлексия
Оқушылар өз ойларын карточкаға
жазады:
Бүгін мен білдім …
Қызық болды …
Мен мынаны түсіндім …
Маған не түсініксіз болып қалды …
Мен тағы білгім
келеді …
Үй
жұмысы:
№12.16
Танысады
Саралау –оқушыларға көбірек
қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет
қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін
тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы
Мұғалімнің қолдауының деңгейі бойынша
дифференциация, жеке жұмыс,өзара тексеру, жұмыс
барысындақабілеті жоғары оқушылар басқа оқушыларға
түсіндіреді, қолдайды.
Өзіндік бағалау, өзара
бағалау
Тапсырмаларды орындау барысында өзіндікті,
белсенділікті .жауапкершілікті және ұқыптылықты
тәрбиелеу.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың мақсаты/оқыту мақсаты нақты болды
ма?
ОМ –на барлық оқушыларжеттіме?
Егер жетпесе, неліктен?
Сабақта дифференциация дұрыс
өткізілдіме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталдыма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқушылық
болды және неліктен?
«Тексерілді»
ДОІЖО:
______________________
№69
жалпы білім беретін мектеп____
(білім беру ұйымының атауы)
Орта білім беру ұйымдарының
педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді
жоспар
Цилиндрдің жазбасы, бүйір және толық бетінің
аудандары
(сабақтың
тақырыбы)
Бөлім:
Айналу
денелері және олардың элементтері
Педагогтің аты-жөні
Талипова Улбосын
Темирхановна
Күні:
22.01.2021ж.
Сынып: 11 «А, Б» ЖМБ
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Цилиндрдің жазбасы, бүйір және
толық бетінің аудандары
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
11.3.4- цилиндрдің бүйір және
толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды
есептер шығаруда қолдану;
Айналу денелерінің
негізгі элементтерін қолданып, толық есептеулер жүргізе
алады.
Айналу денелері мен көпжақтардың жазбаларын орындай
алады.
Оқытудың тілдік
мақсаттары
Оқушылар:
Айналу денелері және көпжақтар олардың
жазбалары туралы жалпы түсініктерді қайталай отырып, элементтерін
табуға есептер шығаруүшін математикалық
терминдерді пайдаланады және түсінеді
Құндылықтарды дарыту
Академиялықшыншылдық, төзімділік,
еңбексүйгіштік
Құндылықтар: прагматизм, адамгершілік және белсенді
азаматтық.
Дағдылар:
1.Зерттеу дағдылары - байқау, ақпаратты іздеу,
деректерді жинау, талдау, түсіндіру арқылы жүзеге
асырылады
2. проблемалық сипатты тапсырмаларды
шешуарқылысыниойлаудағдыларынмеңгеру, мәтіндік және графиктік
материалды талдау.
3. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өзін-өзі
реттеу
Сабақтың
барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
минут
Оқушылармен
сәлемдесу.
Психологиялық ахуалды
жақсарту.
Бағалау
критерийі
Білім
алушы
-Оқушы:
Айналу денелерінің элементтерін есептей
алады;
Айналу денелері мен
көпжақтардың жазбаларын орындай
алады.
Сәлемдеседі
Танысады
Bilimland
платформасы
Сабақтың
ортасы
33
минут
Ой
қозғау.
Өтілген материалдар бойынша
қайталау сұрақтарына жауап беру:
1. Цилиндр анықтамасы,
элементтері.
2. Конус анықтамасы,
элементтері.
3. Цилиндр мен конустың
беттерінің аудандарының формулалары.
4. Айналу денелерінің
жазбалары.
Тапсырма:
Цилиндрдің биіктігі 8
см, табанының радиусы 6 см. Ұзындығысм болатын кесіндінің ұштары цилиндр табандарының
шеңберлерінде жатыр. Осы кесіндіден цилиндр осіне дейінгі
қашықтықты есептеңіз.
Дескриптор:Білім
алушы:
-
есептің шарты бойынша сызбаны салады;
-
берілген кесінді арқылы өтетін табан жазықтығына перпендикуляр
жазықтық жүргізеді;
Саралау –оқушыларға көбірек
қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет
қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін
тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы
Мұғалімнің қолдауының деңгейі бойынша
дифференциация, жеке жұмыс,өзара тексеру, жұмыс
барысындақабілеті жоғары оқушылар басқа оқушыларға
түсіндіреді, қолдайды.
Өзіндік бағалау, өзара
бағалау
Тапсырмаларды орындау барысында өзіндікті,
белсенділікті .жауапкершілікті және ұқыптылықты
тәрбиелеу.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың мақсаты/оқыту мақсаты нақты болды
ма?
ОМ –на барлық оқушыларжеттіме?
Егер жетпесе, неліктен?
Сабақта дифференциация дұрыс
өткізілдіме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталдыма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқушылық
болды және неліктен?
«Тексерілді»
ДОІЖО:
______________________
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз