Материалдар / Ашық сабақ "1920-1930 жылдардағы Қазақстан мәдениеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "1920-1930 жылдардағы Қазақстан мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақ өткізу барысында пайдалануға пайдасы тиеді деп үміттенемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
912
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: №26

Мектеп: Ст.Шамалған ҚОМ

Сабақ тақырыбы:

1920-1930 жылдардағы Қазақстан мәдениеті

Күні:6- 7.12.2017

Мұғалімнің есімі:Испанова Рахима


СЫНЫП: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

Қазақстанда білім және ғылымның дамуы, өнер саласындағы жетістіктерді оқушыларға ұғындыру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Тарих оқиғаларды түсініп меңгереді

Оқушылардың басым бөлігі:


  • Тарихи оқиғалар мен үдерістердің дамуын тарихи- әдеби деректер арқылы қөз қарастарын білдіреді

Кейбір оқушылар:

  • Өткенге ғылыми және өнер саласына көзқарастарын салыстырады

Жетістік критерийі

- Халық ағарту ісі, ересектер арасындағы сауатсыздықты жою мақсатын біле алады

-Ғылым ,жоғары оқу орындары даму тақырыпшасын орындайды

-Қазақстандағы ғылымдар және олардың ғылымдағы жетістіктері мен өнер саласының дамуын біледі

Құндылықтар

ды дарыту

-Оқушылардың бойына еліне деген сүйіспеншілікке, өз тарихын,құқығын құрметтеуге

-шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

-қарым-қатынас жасау қабілеті;

-жауапкершілікке тәрбиелеу.

Тілдік мақсаттар

базасы және филиалы

Ресурстар

Құрал жабдықтар,суреттер, кесте,топтық тапсырмалар, кері байланыс

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру,ізденіс

Пәнаралық байланыс

география,әдебиет, өнер

Бастапқы білім

1920-1930 жж. Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 2минут



Жұптық жұмыс

5мин

Сабақ барысында Амандасу Оқушылырды түгендеу

Шаттық еңберін құрып, топқа бөліу санау арқылы 1,2,3,4 Сабақтың мақсатын айтып өтемін. Топ басшы сайлайды. Бағалау парақшасын түсіндіріп тап басшыларына беремін

Тест тапсырмасы:Алдыңғы тақырып бойынша сұрақтар беру арқылы үй тапсырмасын тексеру

1. Қазақ КСР Конституциясы қабылданған мерзімі:

а) 1937 жылғы наурыз

ә) 1934 жылғы сәуір

б) 1936 жылғы желтоқсан

в) 1935 жылғы мамыр

г) 1933 жылғы шілде

2. Қазақстандағы ұлттық шеткері аймақтарды бағындыру саясатын белсенді жургізушілер:

а) Н.Ежов, Ф. Голощекин

ә) Н.Ежов, А. Байтұрсынов

б) Ф. Голощекин, Т.Рұсқұлов

в) Т.Рұсқұлов ,Н.Ежов

г) А. Байтұрсынов ,Ф. Голощекин

3. Қазақ АКСР-інің одақтас Республика болып құрылған жыл:

а) 1932 жыл

ә) 1936 жыл

б) 1937 жыл

в) 1938 жыл

г) 1940 жыл

4.Лаңкестік жаппай сипат алды:

а) 1941-45 жж.           ә) 1937-38 жж.

б) 1927-31 жж.           в) 1931-33 жж.             

е) 1918-20 жж.

5. Ф.И.Голощекин ұсынған идея:

а) «ЖЭС».                                          ә) «Әскери коммунизм».

б) «Азық-түлік салғырты».              в) «Индустрияландыру».

е) «Кіші Қазан».

Жауабы:1- б, 2- а, 3- б, 4- ә, 5- е.




Құрал жабдықтар,суреттер

Ортасы



Түсінік

3мин






















Қолдану


15





2мин





Талдау

3мин

Білу және түсіну минут

Бейбіт өмірге көшуге байланысты халықтың мәдени деңгейін жетілдіру, сауатсыздықты жою мен маман кадрлар дайындау қажеттігі туындады. Ел алдында мәдени құрылысты жүзеге асыруда бірқатар кедергілер тұрды; қажетті материалдық-техннкалық база жоқ еді, ұлт зиялылары да ат төбеліндей аз болатын.

Кесте арқылы түсіндіру:

Топтық жұмыс

1.Қазақстан халық арасындағы сауатсыздықты жою

2. Жоғары оқу орындары, мамандар даярлау. 

3. Ғылыми-зерттеу мекемелері, ғылымның дамуы.

4. Қазақ кеңестік өнерінің дамуы


Қазақстан менің Отаным


Мина әдісі

1.1931жылы ашылған оқу орнының аты. 2.1942 жылы Жезқазған мыс кен орындарына сіңірген еңбегі үшін Мемлекеттік сыйлық берілген ғалым. 3. «Қазақстанның көне заманнан бергі тарихының» бірінші томын жазған:

4.Республиканың жоғары білім жүйесінің және ғылымның қалыптасуына үлес қосқан қайраткердің бірі. 5. Ресейден көшіріліп әкелген институт. 6. Соғыс жылдарында Шымкентте ашылған жоғары оқу орнының аты. 7. Ғылым академиясының жанынан 1935 жылы құрылған секторлардың бірі.

8. 1926 жылы М.Е.Массон қазба жұмыстарын жүргізген ежелгі қала.





























1-топ

2-топ

3-топ

4-топ



Сергіту

сәті

Аяқталуы 5мин



























Бағалау

2мин




Жинақтау

2мин


1мин

Жаңа сабақты бекіту: Сөзжұмбақ шешу  

Мәдени құрылыс”.

1. Қазақ тілінде жазылған оқулықтың айторы? Аймауытов.

2. Қазақ КСР Ғылым академиясын тұңғыш президенті? Сәтбаев.

3. 1919- 1920 жылдары Халық ағарту институты қайда ашылды? Орда.

4. Қазақстанның тұңғыш кәсіби суретшісі? Қастеев.

5. Сауатты аудандар қатарына қосылған қала? Қарағанды.

6. 1934 жылы кімнің  атындағы Қазақ Мемлекеттік университеті ашылды?  Киров.

7. 1926 жылы қаңтарда қай қалада тұңғыш кәсіби қазақ театры ашылды? Қызылорда.

8. Араб әрпінің негізінде жасалған қазақ әліпбиін жетілдірген кім? Байтұрсынов.

9. Профессор ғылыми атақ аса көрнекті қазақ тарихшысы кімге берілді?  Асфендияров.

10. Қазақстанда тұңғыш жұмысшы факультеті қай қалада  құрылды? Орынбор

11. 1931 жылы қай қалада медициналық институты ашылды? Алматы.

12.  Қазақ жұртына танымал суретшілерінің бірі? Ысмайылов.

13.  1919 жылы қабылданған декрет? Сауатсыздық. 


Бағалау парақшасы арқылы өзаражәне өзін өзі бағалайды



 Үйге тапсырма: §24. 1920-1930жылдардағы Қазақстан мәдениетті туралы шағын эссе жазу

























кері байланыс

Қосымша ақпарат


Саралау

1 .





2.




жеке бағалау

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс


Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.


2.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!