Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "1920-1930 жылдардағы Қазақстан мәдениеті
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақ өткізу барысында пайдалануға пайдасы тиеді деп үміттенемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
894
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: №26 | Мектеп: Ст.Шамалған ҚОМ | |
Сабақ тақырыбы: | 1920-1930 жылдардағы Қазақстан мәдениеті | |
Күні:6- 7.12.2017 | Мұғалімнің есімі:Испанова Рахима | |
СЫНЫП: 9 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | Қазақстанда білім және ғылымның дамуы, өнер саласындағы жетістіктерді оқушыларға ұғындыру | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Жетістік критерийі | - Халық ағарту ісі, ересектер арасындағы сауатсыздықты жою мақсатын біле алады-Ғылым ,жоғары оқу орындары даму тақырыпшасын орындайды-Қазақстандағы ғылымдар және олардың ғылымдағы жетістіктері мен өнер саласының дамуын біледі | |
Құндылықтарды дарыту | -Оқушылардың бойына еліне деген сүйіспеншілікке, өз тарихын,құқығын құрметтеуге -шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -қарым-қатынас жасау қабілеті;-жауапкершілікке тәрбиелеу. | |
Тілдік мақсаттар | базасы және филиалы | |
Ресурстар | Құрал жабдықтар,суреттер, кесте,топтық тапсырмалар, кері байланыс | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру,ізденіс | |
Пәнаралық байланыс | география,әдебиет, өнер | |
Бастапқы білім | 1920-1930 жж. Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер | |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 2минут Жұптық жұмыс5мин | Сабақ барысында Амандасу Оқушылырды түгендеу Шаттық еңберін құрып, топқа бөліу санау арқылы 1,2,3,4 Сабақтың мақсатын айтып өтемін. Топ басшы сайлайды. Бағалау парақшасын түсіндіріп тап басшыларына беремін Тест тапсырмасы:Алдыңғы тақырып бойынша сұрақтар беру арқылы үй тапсырмасын тексеру 1. Қазақ КСР Конституциясы қабылданған мерзімі:а) 1937 жылғы наурызә) 1934 жылғы сәуірб) 1936 жылғы желтоқсанв) 1935 жылғы мамырг) 1933 жылғы шілде2. Қазақстандағы ұлттық шеткері аймақтарды бағындыру саясатын белсенді жургізушілер:а) Н.Ежов, Ф. Голощекинә) Н.Ежов, А. Байтұрсыновб) Ф. Голощекин, Т.Рұсқұловв) Т.Рұсқұлов ,Н.Ежовг) А. Байтұрсынов ,Ф. Голощекин3. Қазақ АКСР-інің одақтас Республика болып құрылған жыл:а) 1932 жылә) 1936 жылб) 1937 жылв) 1938 жылг) 1940 жыл4.Лаңкестік жаппай сипат алды:а) 1941-45 жж. ә) 1937-38 жж.б) 1927-31 жж. в) 1931-33 жж. е) 1918-20 жж.5. Ф.И.Голощекин ұсынған идея:а) «ЖЭС». ә) «Әскери коммунизм».б) «Азық-түлік салғырты». в) «Индустрияландыру».е) «Кіші Қазан».Жауабы:1- б, 2- а, 3- б, 4- ә, 5- е. | Құрал жабдықтар,суреттер |
Ортасы Түсінік3мин Қолдану 15 2мин Талдау3мин | Білу және түсіну минутБейбіт өмірге көшуге байланысты халықтың мәдени деңгейін жетілдіру, сауатсыздықты жою мен маман кадрлар дайындау қажеттігі туындады. Ел алдында мәдени құрылысты жүзеге асыруда бірқатар кедергілер тұрды; қажетті материалдық-техннкалық база жоқ еді, ұлт зиялылары да ат төбеліндей аз болатын.Кесте арқылы түсіндіру:Топтық жұмыс1.Қазақстан халық арасындағы сауатсыздықты жою2. Жоғары оқу орындары, мамандар даярлау. 3. Ғылыми-зерттеу мекемелері, ғылымның дамуы.4. Қазақ кеңестік өнерінің дамуы Қазақстан менің Отаным Мина әдісі1.1931жылы ашылған оқу орнының аты. 2.1942 жылы Жезқазған мыс кен орындарына сіңірген еңбегі үшін Мемлекеттік сыйлық берілген ғалым. 3. «Қазақстанның көне заманнан бергі тарихының» бірінші томын жазған: 4.Республиканың жоғары білім жүйесінің және ғылымның қалыптасуына үлес қосқан қайраткердің бірі. 5. Ресейден көшіріліп әкелген институт. 6. Соғыс жылдарында Шымкентте ашылған жоғары оқу орнының аты. 7. Ғылым академиясының жанынан 1935 жылы құрылған секторлардың бірі. 8. 1926 жылы М.Е.Массон қазба жұмыстарын жүргізген ежелгі қала. | 1-топ2-топ3-топ4-топ Сергітусәті |
Аяқталуы 5мин Бағалау2мин Жинақтау2мин 1мин | Жаңа сабақты бекіту: Сөзжұмбақ шешу “ Мәдени құрылыс”.1. Қазақ тілінде жазылған оқулықтың айторы? Аймауытов.2. Қазақ КСР Ғылым академиясын тұңғыш президенті? Сәтбаев.3. 1919- 1920 жылдары Халық ағарту институты қайда ашылды? Орда.4. Қазақстанның тұңғыш кәсіби суретшісі? Қастеев.5. Сауатты аудандар қатарына қосылған қала? Қарағанды.6. 1934 жылы кімнің атындағы Қазақ Мемлекеттік университеті ашылды? Киров.7. 1926 жылы қаңтарда қай қалада тұңғыш кәсіби қазақ театры ашылды? Қызылорда.8. Араб әрпінің негізінде жасалған қазақ әліпбиін жетілдірген кім? Байтұрсынов.9. Профессор ғылыми атақ аса көрнекті қазақ тарихшысы кімге берілді? Асфендияров.10. Қазақстанда тұңғыш жұмысшы факультеті қай қалада құрылды? Орынбор11. 1931 жылы қай қалада медициналық институты ашылды? Алматы.12. Қазақ жұртына танымал суретшілерінің бірі? Ысмайылов. 13. 1919 жылы қабылданған декрет? Сауатсыздық. Бағалау парақшасы арқылы өзаражәне өзін өзі бағалайды Үйге тапсырма: §24. 1920-1930жылдардағы Қазақстан мәдениетті туралы шағын эссе жазу | кері байланыс |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау1. 2. | жеке бағалау | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1. 2. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)