Материалдар / Ашық сабақ "1920-1930 жылдардағы Қазақстан мәдениеті

Ашық сабақ "1920-1930 жылдардағы Қазақстан мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақ өткізу барысында пайдалануға пайдасы тиеді деп үміттенемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
894
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: 26Мектеп: Ст.Шамалған ҚОМ
Сабақ тақырыбы:1920-1930 жылдардағы Қазақстан мәдениеті
Күні:6- 7.12.2017Мұғалімнің есімі:Испанова Рахима

СЫНЫП: 9Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)Қазақстанда білім және ғылымның дамуы, өнер саласындағы жетістіктерді оқушыларға ұғындыру
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Тарих оқиғаларды түсініп меңгереді


  • Оқушылардың басым бөлігі:




  • Тарихи оқиғалар мен үдерістердің дамуын тарихи- әдеби деректер арқылы қөз қарастарын білдіреді


  • Кейбір оқушылар:


  • Өткенге ғылыми және өнер саласына көзқарастарын салыстырады
  • Жетістік критерийі - Халық ағарту ісі, ересектер арасындағы сауатсыздықты жою мақсатын біле аладыылым ,жоғары оқу орындары даму тақырыпшасын орындайды-Қазақстандағы ғылымдар және олардың ғылымдағы жетістіктері мен өнер саласының дамуын біледі
    Құндылықтарды дарыту-Оқушылардың бойына еліне деген сүйіспеншілікке, өз тарихын,құқығын құрметтеуге -шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -қарым-қатынас жасау қабілеті;-жауапкершілікке тәрбиелеу.
    Тілдік мақсаттарбазасы және филиалы
    РесурстарҚұрал жабдықтар,суреттер, кесте,топтық тапсырмалар, кері байланыс
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру,ізденіс
    Пәнаралық байланысгеография,әдебиет, өнер
    Бастапқы білім1920-1930 жж. Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 2минут



    Жұптық жұмыс5мин
    Сабақ барысында Амандасу Оқушылырды түгендеу Шаттық еңберін құрып, топқа бөліу санау арқылы 1,2,3,4 Сабақтың мақсатын айтып өтемін. Топ басшы сайлайды. Бағалау парақшасын түсіндіріп тап басшыларына беремін Тест тапсырмасы:Алдыңғы тақырып бойынша сұрақтар беру арқылы үй тапсырмасын тексеру 1. Қазақ КСР Конституциясы қабылданған мерзімі:а) 1937 жылғы наурызә) 1934 жылғы сәуірб) 1936 жылғы желтоқсанв) 1935 жылғы мамырг) 1933 жылғы шілде2. Қазақстандағы ұлттық шеткері аймақтарды бағындыру саясатын белсенді жургізушілер:а) Н.Ежов, Ф. Голощекинә) Н.Ежов, А. Байтұрсыновб) Ф. Голощекин, Т.Рұсқұловв) Т.Рұсқұлов ,Н.Ежовг) А. Байтұрсынов ,Ф. Голощекин3. Қазақ АКСР-інің одақтас Республика болып құрылған жыл:а) 1932 жылә) 1936 жылб) 1937 жылв) 1938 жылг) 1940 жыл4.Лаңкестік жаппай сипат алды:а) 1941-45 жж.           ә) 1937-38 жж.б) 1927-31 жж.           в) 1931-33 жж.             е) 1918-20 жж.5. Ф.И.Голощекин ұсынған идея:а) «ЖЭС».                                          ә) «Әскери коммунизм».б) «Азық-түлік салғырты».              в) «Индустрияландыру».е) «Кіші Қазан».Жауабы:1- б, 2- а, 3- б, 4- ә, 5- е.





    Құрал жабдықтар,суреттер
    Ортасы



    Түсінік3мин









































    Қолдану

    15







    2мин







    Талдау3мин
    Білу және түсіну минутБейбіт өмірге көшуге байланысты халықтың мәдени деңгейін жетілдіру, сауатсыздықты жою мен маман кадрлар дайындау қажеттігі туындады. Ел алдында мәдени құрылысты жүзеге асыруда бірқатар кедергілер тұрды; қажетті материалдық-техннкалық база жоқ еді, ұлт зиялылары да ат төбеліндей аз болатын.Кесте арқылы түсіндіру:Топтық жұмыс1.Қазақстан халық арасындағы сауатсыздықты жою2. Жоғары оқу орындары, мамандар даярлау3. Ғылыми-зерттеу мекемелері, ғылымның дамуы.4. Қазақ кеңестік өнерінің дамуы

    Қазақстан менің Отаным

    Мина әдісі1.1931жылы ашылған оқу орнының аты. 2.1942 жылы Жезқазған мыс кен орындарына сіңірген еңбегі үшін Мемлекеттік сыйлық берілген ғалым. 3. «Қазақстанның көне заманнан бергі тарихының» бірінші томын жазған: 4.Республиканың жоғары білім жүйесінің және ғылымның қалыптасуына үлес қосқан қайраткердің бірі. 5. Ресейден көшіріліп әкелген институт. 6. Соғыс жылдарында Шымкентте ашылған жоғары оқу орнының аты. 7. Ғылым академиясының жанынан 1935 жылы құрылған секторлардың бірі. 8. 1926 жылы М.Е.Массон қазба жұмыстарын жүргізген ежелгі қала.























































    1-топ2-топ3-топ4-топ



    Сергітусәті
    Аяқталуы 5мин



















































    Бағалау2мин





    Жинақтау2мин

    1мин
    Жаңа сабақты бекіту: Сөзжұмбақ шешу  “ Мәдени құрылыс”.1. Қазақ тілінде жазылған оқулықтың айторы? Аймауытов.2. Қазақ КСР Ғылым академиясын тұңғыш президенті? Сәтбаев.3. 1919- 1920 жылдары Халық ағарту институты қайда ашылды? Орда.4. Қазақстанның тұңғыш кәсіби суретшісі? Қастеев.5. Сауатты аудандар қатарына қосылған қала? Қарағанды.6. 1934 жылы кімнің  атындағы Қазақ Мемлекеттік университеті ашылды?  Киров.7. 1926 жылы қаңтарда қай қалада тұңғыш кәсіби қазақ театры ашылды? Қызылорда.8. Араб әрпінің негізінде жасалған қазақ әліпбиін жетілдірген кім? Байтұрсынов.9. Профессор ғылыми атақ аса көрнекті қазақ тарихшысы кімге берілді?  Асфендияров.10. Қазақстанда тұңғыш жұмысшы факультеті қай қалада  құрылды? Орынбор11. 1931 жылы қай қалада медициналық институты ашылды? Алматы.12.  Қазақ жұртына танымал суретшілерінің бірі? Ысмайылов. 13.  1919 жылы қабылданған декрет? Сауатсыздық. 

    Бағалау парақшасы арқылы өзаражәне өзін өзі бағалайды



     Үйге тапсырма: §24. 1920-1930жылдардағы Қазақстан мәдениетті туралы шағын эссе жазу
















































    кері байланыс
    Қосымша ақпарат

    Саралау1.





    2.





    жеке бағалауПəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс


  • РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?






    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:

    2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:

    2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1.

    2.





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ