Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Семей қаласы бойынша білім бөлімінің

    «Ыбырай Алтынсарин атындағы №37 гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

    Педагогтің аты-жөні:

    Жарылгасинова Жанаргуль Газизовна

    Күні:

    24.01.2022 ж.

    Сынып: 9 "А"

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру.

    9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып талдау.

    Сабақтың мақсаты

    Желтоқсан оқиғасының себеп-салдарын анықтау.

    Желтоқсан оқиғасының құрбандарын біліп, олардың тұлғаларына баға беру.

    Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Ой салу

    Желтоқсан оқиғасына қатысқан тұлғамен кездесу

    ( бейне көрініс)

    Балалар, бейне көріністегі тарихи оқиға таныс па?

    Осы бейне көріністі тыңдай отырып, қандай әсерде болдың?

    Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

    Оқушыларға алғашқы үш сұрақ бойынша

    «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі негізінде жұптасып талқылауды тапсырамын. Одан кейін сыныптық талқылау ұйымдастырамын. Соңғы сұраққа барлық оқушының ойын тыңдаймын.

    Сынып оқушыларына сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары және бағалау критерийлерімен таныстырамын.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.





    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    ҚБ Оқушылар жауабына бірден ауызша кері байланыс беріледі.


    Желтоқсанға қатысушы , ақын, журналист - Аманғазы Кәріпжанның бейне көрінісі.

    Алматы: қаңтар, 2022 жыл.

    Жаңа білім




    Сабақтың бастапқы кезеңінде оқушылардың зерттеушілік дағдысын дамыту мақсатында келесі зерттеу сұрағымен таныстырамын. Сабақтың соңғы кезеңінде осы зерттеу сұрағына қайта оралып, осы сұрақ бойынша оқушылардың қандай білім алғандығын тексеруді ұсынамын. Мұндай зерттеу сұрағы оқушыларға сабақ барысында нақты бағыт береді. Әр тапсырманы орындау барысында оқушы осы зерттеу сұрағының төңірегінде жауап қарастыратын болады.

    Зерттеу сұрағы:

    Демократиялық қозғалыстар қоғамдық сананы қалай өзгертті?

    Топтық жұмыс

    «Түсін, талда, жеткіз» - мәтінмен жұмыс

    Оқушыларға желтоқсан оқиғасы туралы ықшамдалған мәтін ұсынамын. Олар мәтінді оқу барысында ИНСЕРТ кестесін қосымша толтыруды тапсырамын.


    Тапсырма: «ИНСЕРТ» кестесі


    «V»

    Бұрыннан білемін

    « +»


    Жаңа ақпарат

    «-»


    Мeнің oйлағанымa кepеғap, қaйшы

    «?»

    «Кeліceaлмaймын Білгім кeлeді»







    Бейне материал

    оқушылардың білімін толықтыру мақсатында «Желтоқсан көтерілісі. Желтоқсан 1986»деген бейнематериалды көрсетемін. Бейнематериалды көрсетпес бұрын оқушыларға критерий беремін. Бұл критерийлерді әр оқушыға жеке параққа жазып берген абзал. Сонымен қатар әр оқушының критерий талаптары бойынша жұмыс жасауын қадағалаймын немесе алдын-ала қалай толтыру керек екендігін түсіндіремін.

    Бейнематериалды көрсеткеннен кейін, критерий бойынша сыныптық талқылау жүргіземін.



    Жұптық жұмыс

    Оқу мақсатына байланысты 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру үшін «маңыздылық» кестесімен (2-қосымша)жұмыс ұйымдастырамын.

    Тапсырма:«Маңыздылық» кестесі:


    GREАT кестесі 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи деректердің маңыздылығына талдау жасайды

    G (Groundbreaking) - елеулі/ бетбұрысты


    R (Remembered) - есте қаларлық


    E (Events) - маңызды оқиға


    А (Affected) - болашаққа әсері


    T (Terrifying) кездескен қиындықтар



    Пікірің қажет!

    М. Шахановтың Халық депутаттары Кеңесінің съезіндегі (1989 ж.) сөзін тыңдап, оқушылар өздерінің ойларын бекітеді. «Желтоқсан оқиғасы тәуелсіздіктің жариялануына қаншалықты әсерін тигізді?» деген тақырыбына пікірсайыс ұйымдастырылады. Дауыс беру арқылы пікірсайыстың қорытындысы анықталады.







    Жеке жұмыс

    ХХ ғасырдың соңындағы әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырыңыз

    Схема 1






    Халық назарлықтарының ортақ ұқсастықтарын анықтаңыз:............................

    Мәтінмен жұмыс




    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды














    Оқушылар мәтін оқу барысында ИНСЕРТ кестесін қосымша толтырады







    Критерийлері:

    Бейне материал атауы

    Бейне материалдың басты идеясы не?

    Бұл бейне материалдан не көремін деп ойлайсыз?

    Бұл бейне материал көрермен көзқарасы немесе эмоциясына сай келе ме? Ол сізді қандай сезімге бөледі?



    Негізгі екі ерекшелікті анықтаңыз:...

    Дескрипторлары:

    Әр бағананы толтыру барысында дәлел келтіру керек;

    Өз ойына дәлелдеу барысында дерекке немесе дереккөзге сілтеме жасау қажет;











    Дескрипторы.
    Аналитикалық талдау: Деректер негізінде Желтоқсан оқиғаларын талдау:

    М. Шахановтың Халық депутаттары Кеңесінің съезіндегі (1989 ж.) сөзін тыңдап, оқушылар өздерінің ойларын білдіреді



    Дескриптор:

    Желтоқсан оқиғасының ерекшеліктерін жазады - 1 балл;

    Целиноград оқиғасының ерекшеліктерін жазады - 1 балл;

    Халық назарлықтарының ортақ ұқсастықтарын анықтайды -1 балл

    ҚБ Оқушылар жауаптарын «бас бармақ» әдісі бойынша бағалайды және мұғалім ауызша кері байланысын беріп отырады


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





    «Ең үздік жауап»























    «Досыңды бағала»




    «Мадақтау»




























    «Өзін-өзі бағалау»

    Ақпараттық мәтін



    Қалыптастырушы бағалау мүмкіндігі бар



    К. Бегалин. Империя құрамында. – Алматы: Аруна, 2013.





    Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. өзекті мәселелері. Өнер, 2014

    Қосымша деректер, жұмыс парағы



    https://www.youtube.com/watch?v=7pq9rtEYE_0

    Бейне

    материал

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жарылгасинова Жанаргуль Газизовна
    01 Наурыз 2022
    1854
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: "1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: "1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ашық сабақ орта мектептің 9 сыныптары үшін Қазақстан тарихы пәні бойынша жасалынған. Сабақта бейнематериал көрсету де келтірілген. 1986 жылғы желтоқсан оқиғасына қатысты деректер келтірілген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Семей қаласы бойынша білім бөлімінің

    «Ыбырай Алтынсарин атындағы №37 гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

    Педагогтің аты-жөні:

    Жарылгасинова Жанаргуль Газизовна

    Күні:

    24.01.2022 ж.

    Сынып: 9 "А"

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру.

    9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып талдау.

    Сабақтың мақсаты

    Желтоқсан оқиғасының себеп-салдарын анықтау.

    Желтоқсан оқиғасының құрбандарын біліп, олардың тұлғаларына баға беру.

    Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Ой салу

    Желтоқсан оқиғасына қатысқан тұлғамен кездесу

    ( бейне көрініс)

    Балалар, бейне көріністегі тарихи оқиға таныс па?

    Осы бейне көріністі тыңдай отырып, қандай әсерде болдың?

    Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

    Оқушыларға алғашқы үш сұрақ бойынша

    «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі негізінде жұптасып талқылауды тапсырамын. Одан кейін сыныптық талқылау ұйымдастырамын. Соңғы сұраққа барлық оқушының ойын тыңдаймын.

    Сынып оқушыларына сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары және бағалау критерийлерімен таныстырамын.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.





    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    ҚБ Оқушылар жауабына бірден ауызша кері байланыс беріледі.


    Желтоқсанға қатысушы , ақын, журналист - Аманғазы Кәріпжанның бейне көрінісі.

    Алматы: қаңтар, 2022 жыл.

    Жаңа білім




    Сабақтың бастапқы кезеңінде оқушылардың зерттеушілік дағдысын дамыту мақсатында келесі зерттеу сұрағымен таныстырамын. Сабақтың соңғы кезеңінде осы зерттеу сұрағына қайта оралып, осы сұрақ бойынша оқушылардың қандай білім алғандығын тексеруді ұсынамын. Мұндай зерттеу сұрағы оқушыларға сабақ барысында нақты бағыт береді. Әр тапсырманы орындау барысында оқушы осы зерттеу сұрағының төңірегінде жауап қарастыратын болады.

    Зерттеу сұрағы:

    Демократиялық қозғалыстар қоғамдық сананы қалай өзгертті?

    Топтық жұмыс

    «Түсін, талда, жеткіз» - мәтінмен жұмыс

    Оқушыларға желтоқсан оқиғасы туралы ықшамдалған мәтін ұсынамын. Олар мәтінді оқу барысында ИНСЕРТ кестесін қосымша толтыруды тапсырамын.


    Тапсырма: «ИНСЕРТ» кестесі


    «V»

    Бұрыннан білемін

    « +»


    Жаңа ақпарат

    «-»


    Мeнің oйлағанымa кepеғap, қaйшы

    «?»

    «Кeліceaлмaймын Білгім кeлeді»







    Бейне материал

    оқушылардың білімін толықтыру мақсатында «Желтоқсан көтерілісі. Желтоқсан 1986»деген бейнематериалды көрсетемін. Бейнематериалды көрсетпес бұрын оқушыларға критерий беремін. Бұл критерийлерді әр оқушыға жеке параққа жазып берген абзал. Сонымен қатар әр оқушының критерий талаптары бойынша жұмыс жасауын қадағалаймын немесе алдын-ала қалай толтыру керек екендігін түсіндіремін.

    Бейнематериалды көрсеткеннен кейін, критерий бойынша сыныптық талқылау жүргіземін.



    Жұптық жұмыс

    Оқу мақсатына байланысты 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру үшін «маңыздылық» кестесімен (2-қосымша)жұмыс ұйымдастырамын.

    Тапсырма:«Маңыздылық» кестесі:


    GREАT кестесі 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи деректердің маңыздылығына талдау жасайды

    G (Groundbreaking) - елеулі/ бетбұрысты


    R (Remembered) - есте қаларлық


    E (Events) - маңызды оқиға


    А (Affected) - болашаққа әсері


    T (Terrifying) кездескен қиындықтар



    Пікірің қажет!

    М. Шахановтың Халық депутаттары Кеңесінің съезіндегі (1989 ж.) сөзін тыңдап, оқушылар өздерінің ойларын бекітеді. «Желтоқсан оқиғасы тәуелсіздіктің жариялануына қаншалықты әсерін тигізді?» деген тақырыбына пікірсайыс ұйымдастырылады. Дауыс беру арқылы пікірсайыстың қорытындысы анықталады.







    Жеке жұмыс

    ХХ ғасырдың соңындағы әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырыңыз

    Схема 1






    Халық назарлықтарының ортақ ұқсастықтарын анықтаңыз:............................

    Мәтінмен жұмыс




    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды














    Оқушылар мәтін оқу барысында ИНСЕРТ кестесін қосымша толтырады







    Критерийлері:

    Бейне материал атауы

    Бейне материалдың басты идеясы не?

    Бұл бейне материалдан не көремін деп ойлайсыз?

    Бұл бейне материал көрермен көзқарасы немесе эмоциясына сай келе ме? Ол сізді қандай сезімге бөледі?



    Негізгі екі ерекшелікті анықтаңыз:...

    Дескрипторлары:

    Әр бағананы толтыру барысында дәлел келтіру керек;

    Өз ойына дәлелдеу барысында дерекке немесе дереккөзге сілтеме жасау қажет;











    Дескрипторы.
    Аналитикалық талдау: Деректер негізінде Желтоқсан оқиғаларын талдау:

    М. Шахановтың Халық депутаттары Кеңесінің съезіндегі (1989 ж.) сөзін тыңдап, оқушылар өздерінің ойларын білдіреді



    Дескриптор:

    Желтоқсан оқиғасының ерекшеліктерін жазады - 1 балл;

    Целиноград оқиғасының ерекшеліктерін жазады - 1 балл;

    Халық назарлықтарының ортақ ұқсастықтарын анықтайды -1 балл

    ҚБ Оқушылар жауаптарын «бас бармақ» әдісі бойынша бағалайды және мұғалім ауызша кері байланысын беріп отырады


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





    «Ең үздік жауап»























    «Досыңды бағала»




    «Мадақтау»




























    «Өзін-өзі бағалау»

    Ақпараттық мәтін



    Қалыптастырушы бағалау мүмкіндігі бар



    К. Бегалин. Империя құрамында. – Алматы: Аруна, 2013.





    Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. өзекті мәселелері. Өнер, 2014

    Қосымша деректер, жұмыс парағы



    https://www.youtube.com/watch?v=7pq9rtEYE_0

    Бейне

    материал

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 9 сынып
    01.03.2022
    1854
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жарылгасинова Жанаргуль Газизовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации