|
Білім беру ұйымының атауы |
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Семей қаласы бойынша білім бөлімінің «Ыбырай Алтынсарин атындағы №37 гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жарылгасинова Жанаргуль Газизовна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
24.01.2022 ж. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 "А" |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру. 9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып талдау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Желтоқсан оқиғасының себеп-салдарын анықтау. Желтоқсан оқиғасының құрбандарын біліп, олардың тұлғаларына баға беру. Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру |
Ой салу Желтоқсан оқиғасына қатысқан тұлғамен кездесу ( бейне көрініс) Балалар, бейне көріністегі тарихи оқиға таныс па? Осы бейне көріністі тыңдай отырып, қандай әсерде болдың? Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар? Оқушыларға алғашқы үш сұрақ бойынша «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі негізінде жұптасып талқылауды тапсырамын. Одан кейін сыныптық талқылау ұйымдастырамын. Соңғы сұраққа барлық оқушының ойын тыңдаймын. Сынып оқушыларына сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары және бағалау критерийлерімен таныстырамын. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Оқушылар жауабына бірден ауызша кері байланыс беріледі. |
Желтоқсанға қатысушы , ақын, журналист - Аманғазы Кәріпжанның бейне көрінісі. Алматы: қаңтар, 2022 жыл. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Сабақтың бастапқы кезеңінде оқушылардың зерттеушілік дағдысын дамыту мақсатында келесі зерттеу сұрағымен таныстырамын. Сабақтың соңғы кезеңінде осы зерттеу сұрағына қайта оралып, осы сұрақ бойынша оқушылардың қандай білім алғандығын тексеруді ұсынамын. Мұндай зерттеу сұрағы оқушыларға сабақ барысында нақты бағыт береді. Әр тапсырманы орындау барысында оқушы осы зерттеу сұрағының төңірегінде жауап қарастыратын болады. Зерттеу сұрағы: Демократиялық қозғалыстар қоғамдық сананы қалай өзгертті? Топтық жұмыс «Түсін, талда, жеткіз» - мәтінмен жұмыс Оқушыларға желтоқсан оқиғасы туралы ықшамдалған мәтін ұсынамын. Олар мәтінді оқу барысында ИНСЕРТ кестесін қосымша толтыруды тапсырамын. Тапсырма: «ИНСЕРТ» кестесі
Бейне материал оқушылардың білімін толықтыру мақсатында «Желтоқсан көтерілісі. Желтоқсан 1986»деген бейнематериалды көрсетемін. Бейнематериалды көрсетпес бұрын оқушыларға критерий беремін. Бұл критерийлерді әр оқушыға жеке параққа жазып берген абзал. Сонымен қатар әр оқушының критерий талаптары бойынша жұмыс жасауын қадағалаймын немесе алдын-ала қалай толтыру керек екендігін түсіндіремін. Бейнематериалды көрсеткеннен кейін, критерий бойынша сыныптық талқылау жүргіземін.
Жұптық жұмыс Оқу мақсатына байланысты 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру үшін «маңыздылық» кестесімен (2-қосымша)жұмыс ұйымдастырамын. Тапсырма:«Маңыздылық» кестесі:
GREАT кестесі 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи деректердің маңыздылығына талдау жасайды
Пікірің қажет! М. Шахановтың Халық депутаттары Кеңесінің съезіндегі (1989 ж.) сөзін тыңдап, оқушылар өздерінің ойларын бекітеді. «Желтоқсан оқиғасы тәуелсіздіктің жариялануына қаншалықты әсерін тигізді?» деген тақырыбына пікірсайыс ұйымдастырылады. Дауыс беру арқылы пікірсайыстың қорытындысы анықталады.
Жеке жұмыс ХХ ғасырдың соңындағы әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырыңыз
Халық назарлықтарының ортақ ұқсастықтарын анықтаңыз:............................ |
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Оқушылар мәтін оқу барысында ИНСЕРТ кестесін қосымша толтырады
Критерийлері: Бейне материал атауы Бейне материалдың басты идеясы не? Бұл бейне материалдан не көремін деп ойлайсыз? Бұл бейне материал көрермен көзқарасы немесе эмоциясына сай келе ме? Ол сізді қандай сезімге бөледі?
Негізгі екі ерекшелікті анықтаңыз:... Дескрипторлары: Әр бағананы толтыру барысында дәлел келтіру керек; Өз ойына дәлелдеу барысында дерекке немесе дереккөзге сілтеме жасау қажет;
Дескрипторы. М. Шахановтың Халық депутаттары Кеңесінің съезіндегі (1989 ж.) сөзін тыңдап, оқушылар өздерінің ойларын білдіреді
Дескриптор: Желтоқсан оқиғасының ерекшеліктерін жазады - 1 балл; Целиноград оқиғасының ерекшеліктерін жазады - 1 балл; Халық назарлықтарының ортақ ұқсастықтарын анықтайды -1 балл |
ҚБ Оқушылар жауаптарын «бас бармақ» әдісі бойынша бағалайды және мұғалім ауызша кері байланысын беріп отырады
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Досыңды бағала»
«Мадақтау»
«Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Қалыптастырушы бағалау мүмкіндігі бар
К. Бегалин. Империя құрамында. – Алматы: Аруна, 2013.
Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. өзекті мәселелері. Өнер, 2014 Қосымша деректер, жұмыс парағы
https://www.youtube.com/watch?v=7pq9rtEYE_0 Бейне материал
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жарылгасинова Жанаргуль ГазизовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ: "1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы"
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ: "1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы"Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ орта мектептің 9 сыныптары үшін Қазақстан тарихы пәні бойынша жасалынған. Сабақта бейнематериал көрсету де келтірілген. 1986 жылғы желтоқсан оқиғасына қатысты деректер келтірілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














