Материалдар / Ашық сабақ: "1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ орта мектептің 9 сыныптары үшін Қазақстан тарихы пәні бойынша жасалынған. Сабақта бейнематериал көрсету де келтірілген. 1986 жылғы желтоқсан оқиғасына қатысты деректер келтірілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2022
1680
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Семей қаласы бойынша білім бөлімінің

«Ыбырай Алтынсарин атындағы №37 гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

Педагогтің аты-жөні:

Жарылгасинова Жанаргуль Газизовна

Күні:

24.01.2022 ж.

Сынып: 9 "А"

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру.

9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып талдау.

Сабақтың мақсаты

Желтоқсан оқиғасының себеп-салдарын анықтау.

Желтоқсан оқиғасының құрбандарын біліп, олардың тұлғаларына баға беру.

Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ой салу

Желтоқсан оқиғасына қатысқан тұлғамен кездесу

( бейне көрініс)

Балалар, бейне көріністегі тарихи оқиға таныс па?

Осы бейне көріністі тыңдай отырып, қандай әсерде болдың?

Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

Оқушыларға алғашқы үш сұрақ бойынша

«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі негізінде жұптасып талқылауды тапсырамын. Одан кейін сыныптық талқылау ұйымдастырамын. Соңғы сұраққа барлық оқушының ойын тыңдаймын.

Сынып оқушыларына сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары және бағалау критерийлерімен таныстырамын.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.





Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Оқушылар жауабына бірден ауызша кері байланыс беріледі.


Желтоқсанға қатысушы , ақын, журналист - Аманғазы Кәріпжанның бейне көрінісі.

Алматы: қаңтар, 2022 жыл.

Жаңа білім




Сабақтың бастапқы кезеңінде оқушылардың зерттеушілік дағдысын дамыту мақсатында келесі зерттеу сұрағымен таныстырамын. Сабақтың соңғы кезеңінде осы зерттеу сұрағына қайта оралып, осы сұрақ бойынша оқушылардың қандай білім алғандығын тексеруді ұсынамын. Мұндай зерттеу сұрағы оқушыларға сабақ барысында нақты бағыт береді. Әр тапсырманы орындау барысында оқушы осы зерттеу сұрағының төңірегінде жауап қарастыратын болады.

Зерттеу сұрағы:

Демократиялық қозғалыстар қоғамдық сананы қалай өзгертті?

Топтық жұмыс

«Түсін, талда, жеткіз» - мәтінмен жұмыс

Оқушыларға желтоқсан оқиғасы туралы ықшамдалған мәтін ұсынамын. Олар мәтінді оқу барысында ИНСЕРТ кестесін қосымша толтыруды тапсырамын.


Тапсырма: «ИНСЕРТ» кестесі


«V»

Бұрыннан білемін

« +»


Жаңа ақпарат

«-»


Мeнің oйлағанымa кepеғap, қaйшы

«?»

«Кeліceaлмaймын Білгім кeлeді»







Бейне материал

оқушылардың білімін толықтыру мақсатында «Желтоқсан көтерілісі. Желтоқсан 1986»деген бейнематериалды көрсетемін. Бейнематериалды көрсетпес бұрын оқушыларға критерий беремін. Бұл критерийлерді әр оқушыға жеке параққа жазып берген абзал. Сонымен қатар әр оқушының критерий талаптары бойынша жұмыс жасауын қадағалаймын немесе алдын-ала қалай толтыру керек екендігін түсіндіремін.

Бейнематериалды көрсеткеннен кейін, критерий бойынша сыныптық талқылау жүргіземін.



Жұптық жұмыс

Оқу мақсатына байланысты 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру үшін «маңыздылық» кестесімен (2-қосымша)жұмыс ұйымдастырамын.

Тапсырма:«Маңыздылық» кестесі:


GREАT кестесі 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи деректердің маңыздылығына талдау жасайды

G (Groundbreaking) - елеулі/ бетбұрысты


R (Remembered) - есте қаларлық


E (Events) - маңызды оқиға


А (Affected) - болашаққа әсері


T (Terrifying) кездескен қиындықтар



Пікірің қажет!

М. Шахановтың Халық депутаттары Кеңесінің съезіндегі (1989 ж.) сөзін тыңдап, оқушылар өздерінің ойларын бекітеді. «Желтоқсан оқиғасы тәуелсіздіктің жариялануына қаншалықты әсерін тигізді?» деген тақырыбына пікірсайыс ұйымдастырылады. Дауыс беру арқылы пікірсайыстың қорытындысы анықталады.







Жеке жұмыс

ХХ ғасырдың соңындағы әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырыңыз

Схема 1






Халық назарлықтарының ортақ ұқсастықтарын анықтаңыз:............................

Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды














Оқушылар мәтін оқу барысында ИНСЕРТ кестесін қосымша толтырады







Критерийлері:

Бейне материал атауы

Бейне материалдың басты идеясы не?

Бұл бейне материалдан не көремін деп ойлайсыз?

Бұл бейне материал көрермен көзқарасы немесе эмоциясына сай келе ме? Ол сізді қандай сезімге бөледі?



Негізгі екі ерекшелікті анықтаңыз:...

Дескрипторлары:

Әр бағананы толтыру барысында дәлел келтіру керек;

Өз ойына дәлелдеу барысында дерекке немесе дереккөзге сілтеме жасау қажет;











Дескрипторы.
Аналитикалық талдау: Деректер негізінде Желтоқсан оқиғаларын талдау:

М. Шахановтың Халық депутаттары Кеңесінің съезіндегі (1989 ж.) сөзін тыңдап, оқушылар өздерінің ойларын білдіреді



Дескриптор:

Желтоқсан оқиғасының ерекшеліктерін жазады - 1 балл;

Целиноград оқиғасының ерекшеліктерін жазады - 1 балл;

Халық назарлықтарының ортақ ұқсастықтарын анықтайды -1 балл

ҚБ Оқушылар жауаптарын «бас бармақ» әдісі бойынша бағалайды және мұғалім ауызша кері байланысын беріп отырады


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





«Ең үздік жауап»























«Досыңды бағала»




«Мадақтау»




























«Өзін-өзі бағалау»

Ақпараттық мәтін



Қалыптастырушы бағалау мүмкіндігі бар



К. Бегалин. Империя құрамында. – Алматы: Аруна, 2013.





Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. өзекті мәселелері. Өнер, 2014

Қосымша деректер, жұмыс парағы



https://www.youtube.com/watch?v=7pq9rtEYE_0

Бейне

материал

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!