Жоспарланған уақыт
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Негізгі кезең
ІІІ. Қорытынды
кезең.Рефлексия.
|
Көкке шуақ шашылып,
Құтты қонақ келіпті.
Төріме міне еніпті.
Амандасу үлкенге
Тәрбиенің басы ғой.
Ал кәәнеки бәріміз
Сәлем дейін үлкенге.
Сәлеметсіздерме,қонақтар!
-Балалар,бізге бүгін хат
келіпті.
«Сәлеметсіздерме,балалар!Мен Математика
ханшайымымын!Сендердің сандарды,цифрларды,математикалық таңбаларды
білетіңдерінді естіп,сендерге сыйлық беріп жібердім.Бірақ оны алу
үшін менің еліме саяхат жасап,тапсырмаларымды орындауларын
қажет.Сәт сапар!»
-Балалар,сендер математиканы жақсы көресіңдер ме?Ендеше
саяхатқа баратын көлікті білу үшін,үстелдерінде тұрған қағаздағы
сандарды рет-ретімен қоссаңдар,білетің
боласыңдар.
Дидактикалық ойын «Сандарды ретімен
қос»
-Балалар,зымыранмен ұшу
үшін дұрыс батырмаларды басу керек.
Ойын «Көршісін тап»
Балаларға допты лақтырып,көрші сандарды
атау.
-Енді,орнымызға жайғасып,ұшуға
дайындаламыз.
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0
Кеттік!
-Балалар,ұшып бара жатқанша сендерге жұмбақ
жасырамын.
Жұмбақ жасыру
1.Қазда бар екі
аяқ.
Тауықта бар екі аяқ.
Екеуің қосып санасақ
Болады қанша аяқ?
2.Табақта бес алма
Қолымда екі алма.
Барлығын қосқанда
Болады неше алма?
3.Орманда кірпі келеді
Саңырауқұлақ тереді
Кездесті міне керегі
Екеуі қайың астынан
Біреуі терек қасынан
Қанша олар болмақ есепте
Тоқылған салса себетке?
4.Пісіп тұрған төрт алмұрт
Қызығатын көрген жұрт
Екі алманы бұтақтан
Үзіп алды Мұратхан
Қанша қалды алмұрттан?
-Жарайсыңдар,балалар!Міне біз Математика патшалығына келіп
қалдық.Мұнда сандар сендермен кездесеміз деп,қобалжып оырндарын
ауыстырып алыпты.Орындарын табуға
көмектесейік.
Дидактикалық ойын «Ретімен
орналастыр»
(Сандарды 1-10 дейін ретімен орналастыру
қажет)
-Өте жақсы!Келесі тапсырма суреттегі заттарды санап,сәйкес
прищепка тағу керек.
Ойын «Сәйкестендір»
Сергіту сәті
Сағаттың тіліндей иіліп оңға
бір,
Сағаттың тіліндей иіліп солға
бір.
Оң аяқ,сол аяқ
Жаттығі оңай-ақ!
-Өте
жақсы,балалар.Математика ханшаймының тапсырмасын
орындадыңдар.Келесі тапсырма есептер шығару.Тақтаға шығып қарапайым
арифметикалық есептерді шығарады.
«Дұрыс –бұрыс» ойыны
Артық,кем,тең таңбалары бар карточкаларды көрсету.Дұрыс
есеп болса,жасыл карточка көтереді.Дұрыс емес
болса,қызыл.
-Балалар,жарайсыңдар.Енді бізге өзіміздің сыныбымызға оралу
қажет.Ол үшін қажетті код айту керек.Кодты табу үшін мен балғамен
неше рет ұрамын санап,тиісті сандарды ретімен қою
керек.
5.2.4.6.3.Кеттік
-Міне балалар,біз саяхаттан сыныбымызға оралдық.Сендерге
саяхат ұнады ма?Қандай тапсырма
ұнады?
-Матемаика ханшайымының
сыйлығы үстел үсті ойыны мен ертегілер
кітабы.
|
Хатты қызығушылықпен
тыңдайды.
Зымыран сурет
Сандардың көршілерін
атайды.
Балалардың жауаптары:
Төрт аяқ
Жеті алма
Үш саңырауқұлақ
Екі алмұрт
Сандарды ретімен
орналастырады.
5.2.4.6.3
Балалардың
жауаптары
|
|