Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
![bonus](/_nuxt/img/bonus_popup.f28a3de.png)
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
![](/_nuxt/img/kurs_ust_sert_banner.5a70bf8.webp)
Ашық сабақ 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
![logo](/_nuxt/img/logo2.e390f48.png)
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Математика |
Мектеп:№15 мектеп-лицей |
|||||
Ортақ тақырып: саяхат |
Мұғалімнің аты: Мактабаева А.А |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
Сабақ тақырыбы |
Ай |
|||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.1.3.1.шамаларды ажырату; уақыт; оларды өлшеуге қажетті әдістерді, құралдарды таңдау; өлшеу 1.1.3.2. өлшем бірліктерін қолдану арқылы шаманы өлшеу: сағат |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||
-Ай уақыт аралығы және уақыттың өлшем бірлігінбіледі. |
||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||
-Ай аттарымен және орналасу ретін жаза алады. |
||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||
-Циферблат бойынша уақытты анықтайды, уақыт бөліктерінің аралығын «сағат» өлшем бірлігімен есептейді. |
||||||
Бағалау критерийлері |
Шамаларды ажыратады; уақыт; оларды өлшеуге қажетті әдістерді, құралдарды таңдайды; өлшейді; Өлшем бірліктерін қолдану арқылы шаманы өлшейді: сағат |
|||||
Тілдік мақсат |
«Ай, жыл» -уақыт аралығы және уақыттың өлшем бірлігі деген түсінік беру, оқушыларды ай аттарымен және олардың орналасу ретімен таныстыру барысында тірек сөздерді қолданады. |
|||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Ай-месяц-moon Күнтізбе-календарь-calendar |
||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: -«Бір» ай дегеніміз не? Сендер қалай ойлайсындар?» -Бір айда қанша күн бар? -Қазір қай ай? -Бұл ай жылдың қай мезгіліне жатады? -Осы айдыңалдыңда қай ай өтіп кетті? -Бұл айдан кейінгі айды ата -Наурыз мерекесі қай айда тойланады? -Ақпан айында неше күн бар? Т.б. |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
оқушылардың тілін, сөйлеу мәдениетін, сөздік қорын дамыту; ынтымақтастық,жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтарды қалыптастыру; уақытты үнемді пайдалануға дағдыландыру. |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану- жыл мезгілдері. Музыка – сергіту сәті. |
|||||
АКТ қолдану дағдылары |
Проектор, бейнеролик, таныстырылым, электронды оқулық. |
|||||
Бастапқы білім |
Ай аттарын білді. Бастапқы білімдері барысында. |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт есебі |
|
ресурстар |
||||
Басы |
Сабақ топпен жұмыс істеуден басталады. Ш Қане, қане тұрайық, Үлкен шеңбер құрайық. Оң жақтағы көршіге, Сол жақтағы көршіге, Күлімсірей қарайық, Көкке қолды созайық, Бәріненде озайық, Құшақтасып әр кезде Тату достар болайық. Әр топқа жылдың төрт мезгілінің суретін таратып беріп қыс, көктем, жаз, күз деп кезек-кезек айтқызып жылдың төрт мезгілдері бойынша төрт топқа бөлемін. 1 топ –күз айлары(кыркүйек, қазан, қараша) 2 топ –қыс айлары (желтоқсан, қаңтар, ақпан) 3 топ- көктем айлары наурыз, сәуір, мамыр) 4 топ – жаз айлары (маусым, шілде, тамыз) «Паравоз» ойыны. Оларға ай аттары жазылған кеспе қағаздарды біреуін таңдау керектігін айтамын. Олардың міндеті ай аттарын ретімен тізбектеп қойып шығу: Ай аттарының реті бойынша тұрады. Ал басқа оқушылар ай аттарын хормен атап шығу керек. -«Бір» ай дегеніміз не? Сендер қалай ойлайсындар?»(оқушыжауабын тыңдау) Сабақтың мақсаты.Бігін сабақта ай ұзақтығын және ай аттарын білетін боласыңдар. |
Ж Ай аттары жазылған парақшалар;
|
||||
Ортасы |
Электронды оқулық Ай–ұзақ уақыт аралығы. Онда 4 апта және бірнеше күн болады. Айлар бірінен кейін бірі ретімен келеді. Ай 30 немесе 31 тәуліктен (ақпанда -28 немесе 29 тәулік бар) тұрады. Күндердің апта және ай бойынша ретімен жазылуын «күнтізбе»- деп те атайды.
Балалар, қане суретке назар аударайық. Не көріп тұрсындар? 1.Бүгін қай күн? 2.Келесі қай күн? 3.Өзін туған айды ата. 4.Барлық айлардың атын оқы. 5.Қыс, көктем, жаз, және күз айларын ата. Бір айға арналған күнтізбе-осы айдағы күндер ретімен жазылған жазба. Әр айдағы күндер саны әртүрлі болады: 30, 31, 28 немесе 29 күн. Мысалы сәуір айында 30 күн бар.
1топ:Талғаттың туған күні -9 сәуір. Бұл аптаныңқай күні?Жауабы:Сенбі 2 топ:Оқушылар сенбі және жексенбі күндері демалады. Сәуір айында оқушылар неше күн демалады? Жауабы: 9 күн 3 топ:Әмір сейсенбі және бейсенбі күндері қазақша күрес үйірмесінде жаттығады. Ол сәуір айында неше рет жаттығуға қатысады?Жауабы: 8 рет 4 топ: Дүниетану пәні қай күні өтіледі? Сәуір айында дүниетану пәні неше рет болады? Жауабы: 5 рет ( барлық топ өз жауаптарын салыстырып, егер жауаптары дұрыс болса, жауаптарының дұрысығына көз жеткізуі тиіс. Егер дұрыс болмаса, онда қатесін тауып, себебін анықтау қажет.) Дескриптор: -Күнтізбені қолданады. -Күнтізбеде берілген уақытты анықтайды. -Уақыт өлшем бірліктерін атайды. -Берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді. Кері байланыс:«Бағдаршам» ҚБ:өзара бағалау 3. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. (Ж) 1. Арман 1 қыркүйек күні, Жаңа жылға дейін қанша ай қалғанын санапкөрмекші болды.Оған көмектесіп көр. Жауабы: 4 ай 2. 1 қаңтардан кейін 5 ай өтті. Қазір қай ай?Жауабы: маусым Дескриптор: -Күнтізбемен өлшенетін өлшем бірліктерін анықтайды. -Күнтізбені қолданады. -Олардың арақатынасын біледі. Кері байланыс: «Бағдаршам» ҚБ: өзара бағалау 4. Орындап көр. (ЖЖ) Өз сыныптастарының туған күндерінің тізімін жаса. Қай айда туған күн иелері көп? (оқушылар сыныптастарының туған күнін анықтап, қай айда туған күнін көп екенін біледі. 5.Сен білесің бе? Айда қанша күн барын күнтізбесіз де білуге болады. Күнтізбесізайдағы күндер санын сақтау үшін, саусақтағы сүйектердің ретімен айларды санау тәсілін қолдануға болады.Санау кезінде алақаныңды жұмып, жұдырығыңды түйесің.Содан кейінсолдан оңға қарай, сүйектерден бастап санайсыңдар.Яғни бірінші ай қаңтар- бұл айда 31 тәулік бар.Содан соң екінші ай –ақпан. Ол саусақ сүйектерінің арасындағы шұңқырға сәйкес келеді, яғни 30 күндік ай деген сөз.Бірақ ақпан айында 28 немесе 29 тәулік бар.Үшінші ай сүйекке түседі- бұл айда 31 тәулік бар, төртінші ай-шұңқырға - бұл айда 30 тәулік. (Осылайша 12 айды оқушыларға саусақ сүйектері арқылы санауды көрсету.Уақыт аралығы мен уақыттың өлшем бірлігі жыл туралы түсінік беру.) Сергіту сәті «Көңілді күн» 6. Дәптермен жұмыс. (ЖЖ) «Кім жылдам?» ойыны 1.Күнтізбе парақтарына ай аттарын жазады (Күнтізбедегі ай аттарын сызықпен байланыстыра сызады.) 3. Сұрақтарға жауап береді. 1.Қазір қай күн?----- 2.Келесі қай күн?----- 3. Үш айдан кейін қай ай болады?----- 4.Сенің туған күнің қай айда?----- 5. Қазақстандықтар қай айда Тәуелсіздік күнін атап өтеді? (Желтоқсан) 3.Дұрыс жауапты белгіле.(тест) Жауабы: 1. ә) 2. в) 3. б) 4. ә) 5. в) 6. а) және в) Дескриптор: -Күнтізбе парақтарына ай аттарын жазады. -Ай аттарын байланыстырып сызады. -Ай аттарымен және орналасу ретін жазады -Уақыт өлшем бірліктерін анықтайды. -Уақытты тиімді пайдаланады Кері байланыс:«Бағдаршам» ҚБ:«Алма, гүл, жапырық» |
Эл.оқулық
Үстел күнтізбесі;
А3 пішінді қағаздар; Түрлі –түсті маркерлер.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Сертификатталған тренер жасаған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |