Электронды
оқулық
Ай–ұзақ уақыт
аралығы.
Онда 4 апта және бірнеше күн
болады.
Айлар бірінен кейін бірі ретімен келеді. Ай
30 немесе 31 тәуліктен (ақпанда -28 немесе 29 тәулік бар)
тұрады. Күндердің апта және ай бойынша ретімен жазылуын
«күнтізбе»- деп те
атайды.
-
Суретпен
жұмыс:«Интервью әдісі»
(Ұ)
Балалар, қане суретке назар
аударайық.
Не көріп
тұрсындар?
1.Бүгін қай
күн?
2.Келесі қай
күн?
3.Өзін туған айды
ата.
4.Барлық айлардың атын
оқы.
5.Қыс, көктем, жаз, және
күз
айларын
ата.
Бір айға арналған күнтізбе-осы айдағы күндер
ретімен жазылған жазба. Әр айдағы күндер саны әртүрлі болады:
30, 31, 28 немесе 29 күн. Мысалы сәуір айында 30 күн
бар.
-
«Тыңдап отырған үштік» әдісі.
(Т)
1топ:Талғаттың туған күні -9
сәуір.
Бұл аптаныңқай
күні?Жауабы:Сенбі
2
топ:Оқушылар сенбі және жексенбі
күндері
демалады. Сәуір айында оқушылар
неше
күн
демалады? Жауабы:
9
күн
3
топ:Әмір сейсенбі және бейсенбі
күндері
қазақша күрес үйірмесінде
жаттығады.
Ол сәуір айында неше рет
жаттығуға
қатысады?Жауабы:
8
рет
4
топ: Дүниетану пәні қай күні өтіледі?
Сәуір
айында дүниетану пәні неше
рет
болады?
Жауабы:
5
рет
( барлық топ өз жауаптарын салыстырып, егер
жауаптары дұрыс болса, жауаптарының дұрысығына көз жеткізуі тиіс.
Егер дұрыс болмаса, онда қатесін тауып, себебін анықтау
қажет.)
Дескриптор:
-Күнтізбені
қолданады.
-Күнтізбеде берілген уақытты
анықтайды.
-Уақыт өлшем бірліктерін
атайды.
-Берілген сұрақтарға дұрыс жауап
береді.
Кері
байланыс:«Бағдаршам»
ҚБ:өзара
бағалау
3. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.
(Ж)
1. Арман 1 қыркүйек күні, Жаңа жылға дейін
қанша ай қалғанын санапкөрмекші болды.Оған көмектесіп
көр. Жауабы: 4
ай
2. 1 қаңтардан кейін 5 ай өтті. Қазір қай
ай?Жауабы: маусым
Дескриптор:
-Күнтізбемен өлшенетін өлшем
бірліктерін анықтайды.
-Күнтізбені
қолданады.
-Олардың арақатынасын
біледі.
Кері
байланыс: «Бағдаршам»
ҚБ: өзара
бағалау
4. Орындап көр.
(ЖЖ)
Өз сыныптастарының туған күндерінің тізімін
жаса.
Қай айда туған күн иелері
көп?
(оқушылар сыныптастарының туған күнін
анықтап, қай айда туған күнін көп екенін
біледі.
5.Сен білесің
бе? Айда қанша күн барын күнтізбесіз де білуге
болады. Күнтізбесізайдағы күндер санын сақтау үшін, саусақтағы
сүйектердің ретімен айларды санау тәсілін қолдануға болады.Санау
кезінде алақаныңды жұмып, жұдырығыңды түйесің.Содан кейінсолдан
оңға қарай, сүйектерден бастап санайсыңдар.Яғни бірінші ай қаңтар-
бұл айда 31 тәулік бар.Содан соң екінші ай –ақпан. Ол саусақ
сүйектерінің арасындағы шұңқырға сәйкес келеді, яғни 30 күндік ай
деген сөз.Бірақ ақпан айында 28 немесе 29 тәулік бар.Үшінші ай
сүйекке түседі- бұл айда 31 тәулік бар, төртінші ай-шұңқырға - бұл
айда 30 тәулік. (Осылайша 12 айды оқушыларға саусақ сүйектері
арқылы санауды көрсету.Уақыт аралығы мен уақыттың өлшем бірлігі жыл
туралы түсінік беру.)
Сергіту сәті «Көңілді
күн»
6. Дәптермен жұмыс.
(ЖЖ)
«Кім жылдам?»
ойыны
1.Күнтізбе парақтарына ай
аттарын жазады
(Күнтізбедегі ай аттарын
сызықпен байланыстыра сызады.)
3. Сұрақтарға жауап
береді.
1.Қазір қай
күн?-----
2.Келесі қай
күн?-----
3. Үш айдан кейін қай ай
болады?-----
4.Сенің туған күнің қай
айда?-----
5. Қазақстандықтар қай айда Тәуелсіздік күнін
атап өтеді? (Желтоқсан)
3.Дұрыс жауапты
белгіле.(тест)
Жауабы:
1.
ә)
2.
в)
3.
б)
4.
ә)
5.
в)
6. а) және
в)
Дескриптор:
-Күнтізбе парақтарына ай
аттарын жазады.
-Ай аттарын байланыстырып
сызады.
-Ай аттарымен және орналасу
ретін жазады
-Уақыт өлшем бірліктерін
анықтайды.
-Уақытты тиімді
пайдаланады
Кері
байланыс:«Бағдаршам»
ҚБ:«Алма, гүл,
жапырық»
|