Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
SHORT TERM PLAN
School
№ 64school –
lyceum,Nur - Sultan
Teacher’ s name:
Grade
1
Present: Absent:
Theme
In
Kazakhstan
Learning objectives(s) that
this lesson is contributing to
1.S3 pronounce basic words and
expressions intelligibly
1. L4
recognise basic intonation distinguishing questions from
statements
Lessonobjectives
All learners will be able
to:
listen and repeat the words
according to the topic `weather`
and “In
Kazakhstan”
Most learners will be able
to:
recognise some words according to the topic
‘weather’ and “In
Kazakhstan”
Some learners will be able
to:
name and use most of the words
according to the topic ‘weather’ and “In
Kazakhstan”
Previous
learning
Pets and wild
animals
ICT skills
Using videos,
PPT
Value
links
Lifelong
learning
Crosscurricularlinks
Biology and
Science
Time
Planned
activities
Resources
Beginning
1 minutes
Middle
7
minutes
Greeting/Speech
drill
Greet learners
Ask learners how they are
today
Go through the lesson
objectives.
Main
T. shows PPT and introduce with new
words: in) the mountains, (in) the forest, (on) the
plain. windy, snowy, rainy, cloudy, foggy,
sunny,
Sing a song ‘
Weather’
Explain the weather.
What is the weather
like?
It
is stormy.
It
is rainy.
It
is windy.
It
is sunny.
It
is cloudy.
What is the weather like in
Kazakhstan?
It
is rainy in the mountains
It
is cloudy on the plain.
It is sunny in the
forest.
I eBook Action Grade
1
CD disk 1
slide 1
slide 2
slide 3
Slide 4
Slide 5
End
2- minutes
Task
Match the words with
the pictures
Slide 6
Differentiation – how do you plan to give more
support? How do you plan to challenge the more able
learners?
Assessment – how are you planning to
check learners’ learning?
Health and safety check
ICT links
Less able students – greater support by
means of prompts, visuals or writing difficult words on the
screen
More able students – independent work
on definite tasks with little/no support
Work with the SMART board not
more than 10 minutes
Reflection
Were the lesson objectives/learning objectives
realistic?
What did the learners learn
today?
What was the learning atmosphere
like?
Did
my planned differentiation work well?
Did
I stick to timings? What changes did I make from my plan and
why?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз