1-тапсырма. (МК.
Ұ.)
Диалог және
қолдау көрсету тәсілі
«Допты қағып
ал» әдісі бойынша оқушыларға
сұрақтар қоямын.
-
Неше қолың бар? (Екі
қолым бар).
-
Неше аяғын бар? (Екі
аяғым бар).
-
Мұрын не үшін керек?
(Мұрын тыныс алу үшін
керек).
-
Саусақтарын нешеу?
(Он саусағым бар).
-
Башпайларың нешеу?
(Он башпайым бар).
-
Қол не үшін керек?
(Қол заттарды ұстау үшін, жұмыс
жасау
үшін
керек).
Дескриптор:
-
Оқушылар адам
денесінің негізгі мүшелерін
атайды.
-
Адам денесінің
негізгі мүшелерінің қызметін
сипаттайды.
Қ.Б. «Бір сөзбен»
әдісі.
2-
тапсырма. (Т)
«Салыстыру»
әдісі бойынша әр топтан спикерлер
ортаға шығып
бір-бір суреттен
алады.
–
Суретке мұқият
қараңыз. Суреттен кімдерді көріп
тұрсыздар?
Олар не істеп
жатыр?
Әрбір суретке назар
аударыңыздар. Бейнеленген балалар қандай іс-әрекет жасап тұрғанын
айтыңдар.
(футбол ойнап жүр,
билеп жүр, гүл теріп жүр).

–
Бұған қандай дене
мүшелері қатысады?
(Аяқ және қол
қимылы, бас бұру, дене
иілуі.)
Оқушыларға бұл
қимылдарды қайталату, дене мүшелерін
атату:
бас, мойын, тұлға,
қол, аяқ.
Дескриптор:
-
Суретте кімдер бейнеленгені
жайлы әңгімелейді.
2.Суретке сүйеніп,
олардың іс-әрекетіне қандай дене мүшелері қатысып тұрғанын
айтады.
Қ.Б. «Сәттілік баспалдағы»
әдісі

3 -тапсырма.
(Ж.)
«Көршіңмен
сырлас» әдісі
- Суретке мұқият қарандар. Адам
денесінің негізгі мүшелерін атауларымен сәйкестендіріп
сызыңыз.
аяқ қол
бас

мойын
кеуде
Өз денеңіздің
негізгі бөліктерін көрсетіңіз және атап
беріңіз.
Олардың атқаратын
қызметін түсіндіріп айтыңыз.
Дискриптор:
атауларымен
сәйкестендіріп сызады;
ҚБ «Еркін
микрофон» әдісі.
Оқушылар бір-бірінің
жұмыстарын тексереді, сұрақ
қояды,
жауап береді.
Өзіндік ой пікірлерін
білдіреді.
4-тапсырма.(Т)
«Мен зерттеушімін» әдісі
«Адамның қандай дене
мүшелері бар?» зерттеуін жүргізу
үшін,
әр топтан бір
оқушыны таңдау керек.
сыздыру.
сол қағазға
жатқызу.
- оқушыға
қозғалыссыз жатуы керектігін
түсіндіру.
- оқушылар басынан
бастап оның дене кескінін
кезекпен
сызады.
бір-біріне
береді.
Дайын болған сұлбаны
қабырғаға іліп, әр дене мүшесі
жазылған
қағазды өз
орындарына жапсырады.
Дискриптор:
-
Оқушылар адамның
сұлбасын сыза алады.
-
Адамның дене
мүшелерін өз орындарын тауып
жапсырады.
Қ.Б. «Білім
желкені» әдісі

5-тапсырма
(ДЖ)
Суретке мұқият
қараңыз. Неше дене мүшесін көріп
тұрсыз?
Санмен
жаз.
Дескриптор:
-
Суретке сүйеніп,
дене мүшесін айта алады;.
-
Санмен
жазады..
Қ.Б. «Өзін-өзі
бағалау» әдісі
|