|
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән: Жаратылыстану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: Тірі табиғат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Адамның дене мүшелері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі Кунанбаева.М.М.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 1 |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар саны: 0
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
|
1.2.3.1. адам денесінің негізгі мүшелерін және олардың қызметтерін атау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Адам денесінің негізгі мүшелерін біледі. Көптеген оқушылар: Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметің си сипаттай алады. Кейбір оқушылар: Адам денесінің мүшелерін зерттей алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері:
|
Адам денесінің негізгі мүшелерін атайды. Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайды.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: Біздің ұқсастығымыз неде? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Терминология: бас-голова- head (хэд) қол- рука – hand (хэнд) аяқ – нога – Ieg (лег)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сөз тіркестері: қол, аяқ, адамның дене мүшелері.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Салауатты өмір салтын ұстану құндықтарын дарыту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дене шынықтыру, көркем еңбек, музыка. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Адамның дене мүшелерін атайды, біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Психологиялық ахуал Шаттық шеңбер. Дене мүшелерімен амандасу. (МК) Оқушыларға мыныдай қимылдарды орындатамын:
Оқушылар орындарына отырады.
Жаттығу жасаған кезде біз: -көзімізбен көрдік; -құлағымызбен естідік; -қолдарымызды, аяқтарымызды қимылдаттық. - бүгін біз сабақта адамның дене мүшелерімен және олардың қызметімен танысамыз. Топқа бөлу. Балаларға базарлық дей келе, 3 түрлі түсті кәмпитті үлестіру арқылы 3 топқа бөлінеді. Кәмпиттерді тарату арқылы сабаққа деген қызығушылығы оянады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы Саралау |
1-тапсырма. (МК. Ұ.) Диалог және қолдау көрсету тәсілі «Допты қағып ал» әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қоямын.
үшін керек).
Дескриптор:
Қ.Б. «Бір сөзбен» әдісі.
2- тапсырма. (Т) «Салыстыру» әдісі бойынша әр топтан спикерлер ортаға шығып бір-бір суреттен алады. – Суретке мұқият қараңыз. Суреттен кімдерді көріп тұрсыздар? Олар не істеп жатыр? Әрбір суретке назар аударыңыздар. Бейнеленген балалар қандай іс-әрекет жасап тұрғанын айтыңдар. (футбол ойнап жүр, билеп жүр, гүл теріп жүр).
– Бұған қандай дене мүшелері қатысады? (Аяқ және қол қимылы, бас бұру, дене иілуі.) Оқушыларға бұл қимылдарды қайталату, дене мүшелерін атату: бас, мойын, тұлға, қол, аяқ. Дескриптор:
2.Суретке сүйеніп, олардың іс-әрекетіне қандай дене мүшелері қатысып тұрғанын айтады. Қ.Б. «Сәттілік баспалдағы» әдісі
3 -тапсырма. (Ж.) «Көршіңмен сырлас» әдісі - Суретке мұқият қарандар. Адам денесінің негізгі мүшелерін атауларымен сәйкестендіріп сызыңыз.
аяқ қол бас
мойын кеуде
Өз денеңіздің негізгі бөліктерін көрсетіңіз және атап беріңіз. Олардың атқаратын қызметін түсіндіріп айтыңыз.
Дискриптор:
атауларымен сәйкестендіріп сызады;
ҚБ «Еркін микрофон» әдісі. Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын тексереді, сұрақ қояды, жауап береді. Өзіндік ой пікірлерін білдіреді.
4-тапсырма.(Т) «Мен зерттеушімін» әдісі «Адамның қандай дене мүшелері бар?» зерттеуін жүргізу үшін, әр топтан бір оқушыны таңдау керек.
сыздыру.
сол қағазға жатқызу. - оқушыға қозғалыссыз жатуы керектігін түсіндіру. - оқушылар басынан бастап оның дене кескінін кезекпен сызады.
бір-біріне береді. Дайын болған сұлбаны қабырғаға іліп, әр дене мүшесі жазылған қағазды өз орындарына жапсырады. Дискриптор:
Қ.Б. «Білім желкені» әдісі
5-тапсырма (ДЖ) Суретке мұқият қараңыз. Неше дене мүшесін көріп тұрсыз? Санмен жаз.
Дескриптор:
Қ.Б. «Өзін-өзі бағалау» әдісі |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Кунанбаева Мейрамгуль МуратбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ 1 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ 1 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен 1 сынып мұғалімдеріне Адамның дене мүшелері тақырыбына сабақ жоспары.Сабақта әртүрлі әдіс тәсілдер қолданылды.Әдістемелік көмек ретінде қолдануға болатын материал.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















