Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    Пән: Жаратылыстану

    Бөлім: Тірі табиғат

    Сабақтың тақырыбы: Адамның дене мүшелері

    Күні:

    Мұғалімнің есімі Кунанбаева.М.М.


    Сынып 1

    Қатысқандар саны: 21

    Қатыспағандар саны: 0


    Сабаққа негізделген

    оқу мақсаты


    1.2.3.1. адам денесінің негізгі мүшелерін және олардың

    қызметтерін атау.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Адам денесінің негізгі мүшелерін біледі.

    Көптеген оқушылар: Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметің си сипаттай алады.

    Кейбір оқушылар: Адам денесінің мүшелерін зерттей алады.

    Бағалау критерийлері:


    Адам денесінің негізгі мүшелерін атайды.

    Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайды.


    Тілдік мақсаттар

    Тілдік дағдылар: Біздің ұқсастығымыз неде?

    Терминология: бас-голова- head (хэд)

    қол-  рука –  hand (хэнд)

    аяқ – нога – Ieg (лег)


    Сөз тіркестері: қол, аяқ, адамның дене мүшелері.


    Құндылықтарды дарыту

    Салауатты өмір салтын ұстану құндықтарын дарыту.

    Пәнаралық байланыстар

    Дене шынықтыру, көркем еңбек, музыка.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта.

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Адамның дене мүшелерін атайды, біледі.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы

    Психологиялық ахуал

    Шаттық шеңбер.

    Дене мүшелерімен амандасу.

    (МК) Оқушыларға мыныдай қимылдарды орындатамын:

    1. Оң қолды сол аяққа тигізеді.

    2. Сол қолды оң аяққа тигізеді.

    3. Қолдың саусақтарын айқастырады.

    4. Аяқтарын айқастырады.

    5. Көзбен шеңбер сызады.

    Оқушылар орындарына отырады.

    • Жарайсыңдар! Өте жақсы көрсеттіндер.

    Жаттығу жасаған кезде біз:

    -көзімізбен көрдік;

    -құлағымызбен естідік;

    -қолдарымызды, аяқтарымызды қимылдаттық.

    - бүгін біз сабақта адамның дене мүшелерімен және олардың

    қызметімен танысамыз.

    Топқа бөлу.

    Балаларға базарлық дей келе, 3 түрлі түсті кәмпитті үлестіру арқылы

    3 топқа бөлінеді. Кәмпиттерді тарату арқылы сабаққа деген қызығушылығы оянады.



    Ортасы

    Саралау

    1-тапсырма. (МК. Ұ.)

    Диалог және қолдау көрсету тәсілі

    «Допты қағып ал» әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қоямын.

    • Неше қолың бар? (Екі қолым бар).

    • Неше аяғын бар? (Екі аяғым бар).

    • Мұрын не үшін керек? (Мұрын тыныс алу үшін керек).

    • Саусақтарын нешеу? (Он саусағым бар).

    • Башпайларың нешеу? (Он башпайым бар).

    • Қол не үшін керек? (Қол заттарды ұстау үшін, жұмыс жасау

    үшін керек).

    • Аяқ не үшін керек? (Аяқ жүру үшін керек).

    Дескриптор:

    1. Оқушылар адам денесінің негізгі мүшелерін атайды.

    2. Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайды.

    Қ.Б. «Бір сөзбен» әдісі.


    2- тапсырма. (Т)

    «Салыстыру» әдісі бойынша әр топтан спикерлер ортаға шығып

    бір-бір суреттен алады.

    – Суретке мұқият қараңыз. Суреттен кімдерді көріп тұрсыздар?

    Олар не істеп жатыр?

    Әрбір суретке назар аударыңыздар. Бейнеленген балалар қандай іс-әрекет жасап тұрғанын айтыңдар.

    (футбол ойнап жүр, билеп жүр, гүл теріп жүр).


    – Бұған қандай дене мүшелері қатысады?

     (Аяқ және қол қимылы, бас бұру, дене иілуі.)

    Оқушыларға бұл қимылдарды қайталату, дене мүшелерін атату:

    бас, мойын, тұлға, қол, аяқ.

    Дескриптор:

    1. Суретте кімдер бейнеленгені жайлы әңгімелейді.

     2.Суретке сүйеніп, олардың  іс-әрекетіне қандай дене мүшелері қатысып тұрғанын айтады.

    Қ.Б. «Сәттілік баспалдағы» әдісі

    3 -тапсырма. (Ж.)

    «Көршіңмен сырлас» әдісі

    - Суретке мұқият қарандар. Адам денесінің негізгі мүшелерін атауларымен сәйкестендіріп сызыңыз.


    аяқ қол бас



    мойын кеуде



    Өз денеңіздің негізгі бөліктерін көрсетіңіз және атап беріңіз.

    Олардың атқаратын қызметін түсіндіріп айтыңыз.


    Дискриптор:

    • суреттегі адам денесінің негізгі мүшелерін

    атауларымен сәйкестендіріп сызады;

    • өз денесінің бөліктерін айтады және көрсетеді;

    • адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайды.

    ҚБ «Еркін микрофон» әдісі.

    Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын тексереді, сұрақ қояды,

    жауап береді. Өзіндік ой пікірлерін білдіреді.


    4-тапсырма.(Т) «Мен зерттеушімін» әдісі

    «Адамның қандай дене мүшелері бар?» зерттеуін жүргізу үшін,

    әр топтан бір оқушыны таңдау керек.

    • оқушының бойы толығымен сиятын ұзындықтағы қағазға сұлба

    сыздыру.

    • қағазды жайып қоятын орынды таңдап алып, бір оқушыны

    сол қағазға жатқызу.

    - оқушыға қозғалыссыз жатуы керектігін түсіндіру.

    - оқушылар басынан бастап оның дене кескінін кезекпен

    сызады.

    • Қалған оқушылар үздіксіз сызық шығу үшін маркерді

    бір-біріне береді.

    Дайын болған сұлбаны қабырғаға іліп, әр дене мүшесі жазылған

    қағазды өз орындарына жапсырады.

    Дискриптор:

    1. Оқушылар адамның сұлбасын сыза алады.

    2. Адамның дене мүшелерін өз орындарын тауып жапсырады.

    Қ.Б. «Білім желкені» әдісі


    5-тапсырма (ДЖ)

    Суретке мұқият қараңыз. Неше дене мүшесін көріп тұрсыз?

    Санмен жаз.


    Дескриптор:

    1. Суретке сүйеніп, дене мүшесін айта алады;.

    2. Санмен жазады..

    Қ.Б. «Өзін-өзі бағалау» әдісі




















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кунанбаева Мейрамгуль Муратбаевна
    25 Қазан 2021
    498
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаратылыстану пәнінен 1 сынып мұғалімдеріне Адамның дене мүшелері тақырыбына сабақ жоспары.Сабақта әртүрлі әдіс тәсілдер қолданылды.Әдістемелік көмек ретінде қолдануға болатын материал.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    Пән: Жаратылыстану

    Бөлім: Тірі табиғат

    Сабақтың тақырыбы: Адамның дене мүшелері

    Күні:

    Мұғалімнің есімі Кунанбаева.М.М.


    Сынып 1

    Қатысқандар саны: 21

    Қатыспағандар саны: 0


    Сабаққа негізделген

    оқу мақсаты


    1.2.3.1. адам денесінің негізгі мүшелерін және олардың

    қызметтерін атау.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Адам денесінің негізгі мүшелерін біледі.

    Көптеген оқушылар: Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметің си сипаттай алады.

    Кейбір оқушылар: Адам денесінің мүшелерін зерттей алады.

    Бағалау критерийлері:


    Адам денесінің негізгі мүшелерін атайды.

    Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайды.


    Тілдік мақсаттар

    Тілдік дағдылар: Біздің ұқсастығымыз неде?

    Терминология: бас-голова- head (хэд)

    қол-  рука –  hand (хэнд)

    аяқ – нога – Ieg (лег)


    Сөз тіркестері: қол, аяқ, адамның дене мүшелері.


    Құндылықтарды дарыту

    Салауатты өмір салтын ұстану құндықтарын дарыту.

    Пәнаралық байланыстар

    Дене шынықтыру, көркем еңбек, музыка.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта.

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Адамның дене мүшелерін атайды, біледі.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы

    Психологиялық ахуал

    Шаттық шеңбер.

    Дене мүшелерімен амандасу.

    (МК) Оқушыларға мыныдай қимылдарды орындатамын:

    1. Оң қолды сол аяққа тигізеді.

    2. Сол қолды оң аяққа тигізеді.

    3. Қолдың саусақтарын айқастырады.

    4. Аяқтарын айқастырады.

    5. Көзбен шеңбер сызады.

    Оқушылар орындарына отырады.

    • Жарайсыңдар! Өте жақсы көрсеттіндер.

    Жаттығу жасаған кезде біз:

    -көзімізбен көрдік;

    -құлағымызбен естідік;

    -қолдарымызды, аяқтарымызды қимылдаттық.

    - бүгін біз сабақта адамның дене мүшелерімен және олардың

    қызметімен танысамыз.

    Топқа бөлу.

    Балаларға базарлық дей келе, 3 түрлі түсті кәмпитті үлестіру арқылы

    3 топқа бөлінеді. Кәмпиттерді тарату арқылы сабаққа деген қызығушылығы оянады.



    Ортасы

    Саралау

    1-тапсырма. (МК. Ұ.)

    Диалог және қолдау көрсету тәсілі

    «Допты қағып ал» әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қоямын.

    • Неше қолың бар? (Екі қолым бар).

    • Неше аяғын бар? (Екі аяғым бар).

    • Мұрын не үшін керек? (Мұрын тыныс алу үшін керек).

    • Саусақтарын нешеу? (Он саусағым бар).

    • Башпайларың нешеу? (Он башпайым бар).

    • Қол не үшін керек? (Қол заттарды ұстау үшін, жұмыс жасау

    үшін керек).

    • Аяқ не үшін керек? (Аяқ жүру үшін керек).

    Дескриптор:

    1. Оқушылар адам денесінің негізгі мүшелерін атайды.

    2. Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайды.

    Қ.Б. «Бір сөзбен» әдісі.


    2- тапсырма. (Т)

    «Салыстыру» әдісі бойынша әр топтан спикерлер ортаға шығып

    бір-бір суреттен алады.

    – Суретке мұқият қараңыз. Суреттен кімдерді көріп тұрсыздар?

    Олар не істеп жатыр?

    Әрбір суретке назар аударыңыздар. Бейнеленген балалар қандай іс-әрекет жасап тұрғанын айтыңдар.

    (футбол ойнап жүр, билеп жүр, гүл теріп жүр).


    – Бұған қандай дене мүшелері қатысады?

     (Аяқ және қол қимылы, бас бұру, дене иілуі.)

    Оқушыларға бұл қимылдарды қайталату, дене мүшелерін атату:

    бас, мойын, тұлға, қол, аяқ.

    Дескриптор:

    1. Суретте кімдер бейнеленгені жайлы әңгімелейді.

     2.Суретке сүйеніп, олардың  іс-әрекетіне қандай дене мүшелері қатысып тұрғанын айтады.

    Қ.Б. «Сәттілік баспалдағы» әдісі

    3 -тапсырма. (Ж.)

    «Көршіңмен сырлас» әдісі

    - Суретке мұқият қарандар. Адам денесінің негізгі мүшелерін атауларымен сәйкестендіріп сызыңыз.


    аяқ қол бас



    мойын кеуде



    Өз денеңіздің негізгі бөліктерін көрсетіңіз және атап беріңіз.

    Олардың атқаратын қызметін түсіндіріп айтыңыз.


    Дискриптор:

    • суреттегі адам денесінің негізгі мүшелерін

    атауларымен сәйкестендіріп сызады;

    • өз денесінің бөліктерін айтады және көрсетеді;

    • адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайды.

    ҚБ «Еркін микрофон» әдісі.

    Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын тексереді, сұрақ қояды,

    жауап береді. Өзіндік ой пікірлерін білдіреді.


    4-тапсырма.(Т) «Мен зерттеушімін» әдісі

    «Адамның қандай дене мүшелері бар?» зерттеуін жүргізу үшін,

    әр топтан бір оқушыны таңдау керек.

    • оқушының бойы толығымен сиятын ұзындықтағы қағазға сұлба

    сыздыру.

    • қағазды жайып қоятын орынды таңдап алып, бір оқушыны

    сол қағазға жатқызу.

    - оқушыға қозғалыссыз жатуы керектігін түсіндіру.

    - оқушылар басынан бастап оның дене кескінін кезекпен

    сызады.

    • Қалған оқушылар үздіксіз сызық шығу үшін маркерді

    бір-біріне береді.

    Дайын болған сұлбаны қабырғаға іліп, әр дене мүшесі жазылған

    қағазды өз орындарына жапсырады.

    Дискриптор:

    1. Оқушылар адамның сұлбасын сыза алады.

    2. Адамның дене мүшелерін өз орындарын тауып жапсырады.

    Қ.Б. «Білім желкені» әдісі


    5-тапсырма (ДЖ)

    Суретке мұқият қараңыз. Неше дене мүшесін көріп тұрсыз?

    Санмен жаз.


    Дескриптор:

    1. Суретке сүйеніп, дене мүшесін айта алады;.

    2. Санмен жазады..

    Қ.Б. «Өзін-өзі бағалау» әдісі




















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 1 сынып
    25.10.2021
    498
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кунанбаева Мейрамгуль Муратбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации