Материалдар / Ашық сабақ 1 сынып

Ашық сабақ 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен 1 сынып мұғалімдеріне Адамның дене мүшелері тақырыбына сабақ жоспары.Сабақта әртүрлі әдіс тәсілдер қолданылды.Әдістемелік көмек ретінде қолдануға болатын материал.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қазан 2021
415
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:

Пән: Жаратылыстану

Бөлім: Тірі табиғат

Сабақтың тақырыбы: Адамның дене мүшелері

Күні:

Мұғалімнің есімі Кунанбаева.М.М.


Сынып 1

Қатысқандар саны: 21

Қатыспағандар саны: 0


Сабаққа негізделген

оқу мақсаты


1.2.3.1. адам денесінің негізгі мүшелерін және олардың

қызметтерін атау.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Адам денесінің негізгі мүшелерін біледі.

Көптеген оқушылар: Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметің си сипаттай алады.

Кейбір оқушылар: Адам денесінің мүшелерін зерттей алады.

Бағалау критерийлері:


Адам денесінің негізгі мүшелерін атайды.

Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайды.


Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар: Біздің ұқсастығымыз неде?

Терминология: бас-голова- head (хэд)

қол-  рука –  hand (хэнд)

аяқ – нога – Ieg (лег)


Сөз тіркестері: қол, аяқ, адамның дене мүшелері.


Құндылықтарды дарыту

Салауатты өмір салтын ұстану құндықтарын дарыту.

Пәнаралық байланыстар

Дене шынықтыру, көркем еңбек, музыка.

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта.

Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

Адамның дене мүшелерін атайды, біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

Психологиялық ахуал

Шаттық шеңбер.

Дене мүшелерімен амандасу.

(МК) Оқушыларға мыныдай қимылдарды орындатамын:

  1. Оң қолды сол аяққа тигізеді.

  2. Сол қолды оң аяққа тигізеді.

  3. Қолдың саусақтарын айқастырады.

  4. Аяқтарын айқастырады.

  5. Көзбен шеңбер сызады.

Оқушылар орындарына отырады.

  • Жарайсыңдар! Өте жақсы көрсеттіндер.

Жаттығу жасаған кезде біз:

-көзімізбен көрдік;

-құлағымызбен естідік;

-қолдарымызды, аяқтарымызды қимылдаттық.

- бүгін біз сабақта адамның дене мүшелерімен және олардың

қызметімен танысамыз.

Топқа бөлу.

Балаларға базарлық дей келе, 3 түрлі түсті кәмпитті үлестіру арқылы

3 топқа бөлінеді. Кәмпиттерді тарату арқылы сабаққа деген қызығушылығы оянады.



Ортасы

Саралау

1-тапсырма. (МК. Ұ.)

Диалог және қолдау көрсету тәсілі

«Допты қағып ал» әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қоямын.

  • Неше қолың бар? (Екі қолым бар).

  • Неше аяғын бар? (Екі аяғым бар).

  • Мұрын не үшін керек? (Мұрын тыныс алу үшін керек).

  • Саусақтарын нешеу? (Он саусағым бар).

  • Башпайларың нешеу? (Он башпайым бар).

  • Қол не үшін керек? (Қол заттарды ұстау үшін, жұмыс жасау

үшін керек).

  • Аяқ не үшін керек? (Аяқ жүру үшін керек).

Дескриптор:

  1. Оқушылар адам денесінің негізгі мүшелерін атайды.

  2. Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайды.

Қ.Б. «Бір сөзбен» әдісі.


2- тапсырма. (Т)

«Салыстыру» әдісі бойынша әр топтан спикерлер ортаға шығып

бір-бір суреттен алады.

Суретке мұқият қараңыз. Суреттен кімдерді көріп тұрсыздар?

Олар не істеп жатыр?

Әрбір суретке назар аударыңыздар. Бейнеленген балалар қандай іс-әрекет жасап тұрғанын айтыңдар.

(футбол ойнап жүр, билеп жүр, гүл теріп жүр).


Бұған қандай дене мүшелері қатысады?

 (Аяқ және қол қимылы, бас бұру, дене иілуі.)

Оқушыларға бұл қимылдарды қайталату, дене мүшелерін атату:

бас, мойын, тұлға, қол, аяқ.

Дескриптор:

  1. Суретте кімдер бейнеленгені жайлы әңгімелейді.

 2.Суретке сүйеніп, олардың  іс-әрекетіне қандай дене мүшелері қатысып тұрғанын айтады.

Қ.Б. «Сәттілік баспалдағы» әдісі

3 -тапсырма. (Ж.)

«Көршіңмен сырлас» әдісі

- Суретке мұқият қарандар. Адам денесінің негізгі мүшелерін атауларымен сәйкестендіріп сызыңыз.


аяқ қол бас



мойын кеуде



Өз денеңіздің негізгі бөліктерін көрсетіңіз және атап беріңіз.

Олардың атқаратын қызметін түсіндіріп айтыңыз.


Дискриптор:

  • суреттегі адам денесінің негізгі мүшелерін

атауларымен сәйкестендіріп сызады;

  • өз денесінің бөліктерін айтады және көрсетеді;

  • адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайды.

ҚБ «Еркін микрофон» әдісі.

Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын тексереді, сұрақ қояды,

жауап береді. Өзіндік ой пікірлерін білдіреді.


4-тапсырма.(Т) «Мен зерттеушімін» әдісі

«Адамның қандай дене мүшелері бар?» зерттеуін жүргізу үшін,

әр топтан бір оқушыны таңдау керек.

  • оқушының бойы толығымен сиятын ұзындықтағы қағазға сұлба

сыздыру.

  • қағазды жайып қоятын орынды таңдап алып, бір оқушыны

сол қағазға жатқызу.

- оқушыға қозғалыссыз жатуы керектігін түсіндіру.

- оқушылар басынан бастап оның дене кескінін кезекпен

сызады.

  • Қалған оқушылар үздіксіз сызық шығу үшін маркерді

бір-біріне береді.

Дайын болған сұлбаны қабырғаға іліп, әр дене мүшесі жазылған

қағазды өз орындарына жапсырады.

Дискриптор:

  1. Оқушылар адамның сұлбасын сыза алады.

  2. Адамның дене мүшелерін өз орындарын тауып жапсырады.

Қ.Б. «Білім желкені» әдісі


5-тапсырма (ДЖ)

Суретке мұқият қараңыз. Неше дене мүшесін көріп тұрсыз?

Санмен жаз.


Дескриптор:

  1. Суретке сүйеніп, дене мүшесін айта алады;.

  2. Санмен жазады..

Қ.Б. «Өзін-өзі бағалау» әдісі




















770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ