Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пән: Сауат ашу Мектеп:№31 орта мектеп

    Қысқа мерзімді жоспар: Б б дыбысы мен әрпі.

    Мұғалімнің аты-жөні: Серкебай А.Е

    Сынып: 1 «А» сынып


    Сабақ тақырыбы

    Табиғатқа саяхат.Б б дыбысы мен әрпі.


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

    1.1.2.1 Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау

    1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.


    Сабақ мақсаттары






    Барлық оқушылар:Әріпті танып, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді.Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады.

    Көптеген оқушылар:Мәтінде не? туралы айтылғанын анықтау

    Кейбір оқушылар:Буындар арқылы сөз құрастыра алу.


    Бағалау критерийлері







    1.Әріптерді таниды және ажыратып оны әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды.

    2.Мәтінде не? туралы айтылғанын анықтау

    3. Жазу жолын ,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап ,әріп элементтерін каллиграфилық талаптарға сай жаза алады.


    Құндылықтарды дарыту

    Бір-біріне құрметпен қарау, табиғатты сүю өз ойын еркін айту (ашықтық)


    Пәнаралық байланыстар

    Математика-сызба арқылы буындарды санау.


    Бастапқы білім


    Өткен дыбыс пен әріптерді таниды.Буынға бөліп,дыбыспен сәйкестендіре алады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңі

    Сабақтың жоспарланған іс-әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Бастапқы кезең








    Психохологиялық ахуал

    Орман дауысы

    Оқушылар орындарына жайғасып, көздерін жұмып, орман ішіне ойша саяхат жасайды





    2. Миға шабуыл

    Жұмбақ

    Жазу жазып жалықпаған

    Жаза-жаза арықтаған


    БК-1«Айнаға қарау» тәсілі арқылы Б дыбысын айтқызу

    Буындап немесе тұтас сөздерді оқиды


    Б дыбысын үш рет айтқызу: Б Б Б

    Айнаға қарап айту Б Б Б




    Сөз ойла тез ойла

    Picture 5

    Оқушылардан Б әріпінен басталатын немесе б әріпі кездесетін сөздер сұрау


    Б әріпіне байланысты видеоролик


    Интербелсенді тақта

    Сурет

















    Видеоролик














    Сабақтың ортасы



































    Сергіту сәті







    Оқылым

    Дескриптор:

    1.Оқушылар Б Б Б дыбысын айнаға қарап айтады

    2 Сөздерді буындап , тұтас оқиды.

    3.Дыбыстық талдау жасайды





    БК-2 Жазылым

    Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады


    Picture 1

    «Көркем де, әдемі жаз» әдісі Дескриптор:

    1. Бб әрпін ауада жазады. Ламинатта жазу

    2. дәптерге жазады


    Сергіту сәті


    БК-3 Мәтінмен жұмыс «Сұрақ қой және талқыла»


    Тыңдалым

    «Бор »неден жасалады ?

    • Мәтін не туралы?

    • «Бор»

    -«Бор »неден жасалады ?

    -Саған кімнің сөзі ұнады?

    -Неліктен?

    Дескриптор:

    1.Мәтінді тыңдайды

    2.Сұрақ- жауап арқылы талқылайды.

    3.Мәтінде кім,не туралы айтылғанын анықтайды




    ТЖ-«Адасқан буындар» ойыны

    Бо-та, бал-ға,ба-қа, бө-рік, бақ-бақ,Бал-та,Бө-пе


    Дескриптор:

    1.Сөздерді буындап , тұтас оқиды.

    2Дыбыстық талдау жасайды










    Оқулық











    Жазу дәптері




























    Сызба



















    Қима қағаздар

    Сабақтың соңы




    Ойын «Ботаны тамақтандыр»

    Өтілген тақырыпқа байланысты барлық оқушыларға қима қағаз арқылы сұрақтар беріледі.

    1. Б қандай дыбыс

    2. Б әріпі неше элементтен тұрады

    3. Б дыбысынан басталатын 3 сөз айт

    4. Бор сөзіне дыбыстық талдау жаса

    5. Сөздерді оқы Бо-та, ба-лық, Бо-лат т.с.с


    Сөздік диктант

    Ба, бо, бота, балық



    «Бағдаршам» арқылы бағалау(жасыл көзі түсіндім,сары қөзі жартылай түсіндім,қызыл көзі түсінбедім)







    Қима қағаздар







    Маркер


    Picture 4


    Саралау

    Бағалау

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    «Сұрақ қой және талқыла» әдісі барысында тапсырмалар арқылы сараланды.«Ботаны тамақтандыр» ойыны арқылы сұрақтар қойып оқушыларға саралау жасадым.



    «Бас бармақ» , «От шашу», «Бағдаршам»

    Денсаулық пен қауіпсіздік ережесін тексеру.

    1.Орындыққа дурыс отыру.

    2.Қаламмен жұмыс жасағанда ауызға салмау.

    3.Сергіту сәті.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақтың мақсатына жеттім .«Айнаға қарау»,

    «Сөз ойла,тез ойла», .«Адасқан буындар» атты белсенді әдістер тиімді болды.«Сұрақ қой және талқыла» белсенді әдісінде тыңдаған мәтіннен кім? не? туралы екенін анықтады.«Көркем де, әдемі жаз» әдісі арқылы жазу ережесін сақтап, әріп элементтерін каллиграфилық талаптарға сай жаза алды.

    «Ботаны тамақтандыр» ойыны оқушыларға өте қызықты болды. Жаңа тақырыпты түсінгендігін, меңгергендігін байқадым.

    Әріптестерімнің тарапынан берілген кері байланысынан белсенді әдістерді тиімді пайдалануды білдім.

    Жоспар құрғанда нақты ,дәл,шынайы ,қол жетімді мақсаттармен міндеттерді қолдануды тәлімгерімнен үйрендім.


    Жалпы баға


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Серкебай Айзере Ермекқызы
    26 Сәуір 2021
    455
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 1 сынып Б дыбысы мен әрпі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 1 сынып Б дыбысы мен әрпі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл материялымды өзге де ұстаздар қажетіне жаратар деген оймен жүктеп отырмын. Бұл материял 1 сынып сауат ашудағы Б әрпіне құрылған сабақ жоспары.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пән: Сауат ашу Мектеп:№31 орта мектеп

    Қысқа мерзімді жоспар: Б б дыбысы мен әрпі.

    Мұғалімнің аты-жөні: Серкебай А.Е

    Сынып: 1 «А» сынып


    Сабақ тақырыбы

    Табиғатқа саяхат.Б б дыбысы мен әрпі.


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

    1.1.2.1 Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау

    1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.


    Сабақ мақсаттары






    Барлық оқушылар:Әріпті танып, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді.Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады.

    Көптеген оқушылар:Мәтінде не? туралы айтылғанын анықтау

    Кейбір оқушылар:Буындар арқылы сөз құрастыра алу.


    Бағалау критерийлері







    1.Әріптерді таниды және ажыратып оны әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды.

    2.Мәтінде не? туралы айтылғанын анықтау

    3. Жазу жолын ,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап ,әріп элементтерін каллиграфилық талаптарға сай жаза алады.


    Құндылықтарды дарыту

    Бір-біріне құрметпен қарау, табиғатты сүю өз ойын еркін айту (ашықтық)


    Пәнаралық байланыстар

    Математика-сызба арқылы буындарды санау.


    Бастапқы білім


    Өткен дыбыс пен әріптерді таниды.Буынға бөліп,дыбыспен сәйкестендіре алады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңі

    Сабақтың жоспарланған іс-әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Бастапқы кезең








    Психохологиялық ахуал

    Орман дауысы

    Оқушылар орындарына жайғасып, көздерін жұмып, орман ішіне ойша саяхат жасайды





    2. Миға шабуыл

    Жұмбақ

    Жазу жазып жалықпаған

    Жаза-жаза арықтаған


    БК-1«Айнаға қарау» тәсілі арқылы Б дыбысын айтқызу

    Буындап немесе тұтас сөздерді оқиды


    Б дыбысын үш рет айтқызу: Б Б Б

    Айнаға қарап айту Б Б Б




    Сөз ойла тез ойла

    Picture 5

    Оқушылардан Б әріпінен басталатын немесе б әріпі кездесетін сөздер сұрау


    Б әріпіне байланысты видеоролик


    Интербелсенді тақта

    Сурет

















    Видеоролик














    Сабақтың ортасы



































    Сергіту сәті







    Оқылым

    Дескриптор:

    1.Оқушылар Б Б Б дыбысын айнаға қарап айтады

    2 Сөздерді буындап , тұтас оқиды.

    3.Дыбыстық талдау жасайды





    БК-2 Жазылым

    Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады


    Picture 1

    «Көркем де, әдемі жаз» әдісі Дескриптор:

    1. Бб әрпін ауада жазады. Ламинатта жазу

    2. дәптерге жазады


    Сергіту сәті


    БК-3 Мәтінмен жұмыс «Сұрақ қой және талқыла»


    Тыңдалым

    «Бор »неден жасалады ?

    • Мәтін не туралы?

    • «Бор»

    -«Бор »неден жасалады ?

    -Саған кімнің сөзі ұнады?

    -Неліктен?

    Дескриптор:

    1.Мәтінді тыңдайды

    2.Сұрақ- жауап арқылы талқылайды.

    3.Мәтінде кім,не туралы айтылғанын анықтайды




    ТЖ-«Адасқан буындар» ойыны

    Бо-та, бал-ға,ба-қа, бө-рік, бақ-бақ,Бал-та,Бө-пе


    Дескриптор:

    1.Сөздерді буындап , тұтас оқиды.

    2Дыбыстық талдау жасайды










    Оқулық











    Жазу дәптері




























    Сызба



















    Қима қағаздар

    Сабақтың соңы




    Ойын «Ботаны тамақтандыр»

    Өтілген тақырыпқа байланысты барлық оқушыларға қима қағаз арқылы сұрақтар беріледі.

    1. Б қандай дыбыс

    2. Б әріпі неше элементтен тұрады

    3. Б дыбысынан басталатын 3 сөз айт

    4. Бор сөзіне дыбыстық талдау жаса

    5. Сөздерді оқы Бо-та, ба-лық, Бо-лат т.с.с


    Сөздік диктант

    Ба, бо, бота, балық



    «Бағдаршам» арқылы бағалау(жасыл көзі түсіндім,сары қөзі жартылай түсіндім,қызыл көзі түсінбедім)







    Қима қағаздар







    Маркер


    Picture 4


    Саралау

    Бағалау

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    «Сұрақ қой және талқыла» әдісі барысында тапсырмалар арқылы сараланды.«Ботаны тамақтандыр» ойыны арқылы сұрақтар қойып оқушыларға саралау жасадым.



    «Бас бармақ» , «От шашу», «Бағдаршам»

    Денсаулық пен қауіпсіздік ережесін тексеру.

    1.Орындыққа дурыс отыру.

    2.Қаламмен жұмыс жасағанда ауызға салмау.

    3.Сергіту сәті.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақтың мақсатына жеттім .«Айнаға қарау»,

    «Сөз ойла,тез ойла», .«Адасқан буындар» атты белсенді әдістер тиімді болды.«Сұрақ қой және талқыла» белсенді әдісінде тыңдаған мәтіннен кім? не? туралы екенін анықтады.«Көркем де, әдемі жаз» әдісі арқылы жазу ережесін сақтап, әріп элементтерін каллиграфилық талаптарға сай жаза алды.

    «Ботаны тамақтандыр» ойыны оқушыларға өте қызықты болды. Жаңа тақырыпты түсінгендігін, меңгергендігін байқадым.

    Әріптестерімнің тарапынан берілген кері байланысынан белсенді әдістерді тиімді пайдалануды білдім.

    Жоспар құрғанда нақты ,дәл,шынайы ,қол жетімді мақсаттармен міндеттерді қолдануды тәлімгерімнен үйрендім.


    Жалпы баға


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    26.04.2021
    455
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Серкебай Айзере Ермекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации