|
Бөлім |
Кеңістік және уақыт |
|
|||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
|
|||
|
Күні: |
|
|
|||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|||
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Уақыттың адам өміріндегі маңызы |
|
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
||
|
Сабақтың басы (5 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі:
«Миға шабуыл» ойыны арқылы сабақты бастау Глобус деген не? Телескоп деген не? Жер шарыеың пішіні қандай? Глобуста көк түс ненің белгісі Ғарыш кемесі Карта Жердің серігін ата! |
Оқушы сабаққа назар аударады.
Оқушылар әр сағатта жасырынған суреттерді табады |
Мақтап, мадақтау |
||
|
Сабақтың ортасы (10 мин)
|
Гүл егу Дәнді ыдысқа салып егу
|
Оқушылар дәндерді өсу реті бойынша ыдысқа отырғызып бояу
|
Мадақтау
|
||
|
15 мин
Сергіту сәті 5 минут |
Жаңа сабақ Ойланайық Оқушылар тақтаға сағатты құрастырып тақтаға іледі Сұрақ жауап алу Уақыт дегенді қалай түсінесің? Уақытты анықтауға бола ма? Бақылайық Видеоролик арқылы аңдардың жүруін бақылайды. Зерттейік Таймер қосылады. Орындайық Сергіту сәті ретінде оқушылар күн тәртібін видороликке қарап жасайды. Қызықты мәлімет
|
Оқушыларға сандар таратылады. Сандарды сағаттың тілі бойынша орналастырады.
Оқушылар тасбақаның жүрісін 30 с бақылайды
Күн тәртібін орындайды.
Оқушылар видеодан «қас пен көздің» арсын табу |
«Комментарий» арқылы
«Басбармақ» арқылы |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин
Рефлексия 5 мин |
Кері байланыс Егер біз күн тәртібін дұрыс жасайтын болсақ онда уақытты үнемдейді екенбіз.
Телефонға оқушылар СМС жазады. Ұнады Рахмет Қызық болды |
Сұраққа жауап беріп, қорытынды шығарады
Ұнады Рахмет Қызық болды |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. 1 сынып Жаратылыстану. Уақыттың адам өміріндегі маңызы
Ашық сабақ. 1 сынып Жаратылыстану. Уақыттың адам өміріндегі маңызы
|
Бөлім |
Кеңістік және уақыт |
|
|||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
|
|||
|
Күні: |
|
|
|||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|||
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Уақыттың адам өміріндегі маңызы |
|
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
||
|
Сабақтың басы (5 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі:
«Миға шабуыл» ойыны арқылы сабақты бастау Глобус деген не? Телескоп деген не? Жер шарыеың пішіні қандай? Глобуста көк түс ненің белгісі Ғарыш кемесі Карта Жердің серігін ата! |
Оқушы сабаққа назар аударады.
Оқушылар әр сағатта жасырынған суреттерді табады |
Мақтап, мадақтау |
||
|
Сабақтың ортасы (10 мин)
|
Гүл егу Дәнді ыдысқа салып егу
|
Оқушылар дәндерді өсу реті бойынша ыдысқа отырғызып бояу
|
Мадақтау
|
||
|
15 мин
Сергіту сәті 5 минут |
Жаңа сабақ Ойланайық Оқушылар тақтаға сағатты құрастырып тақтаға іледі Сұрақ жауап алу Уақыт дегенді қалай түсінесің? Уақытты анықтауға бола ма? Бақылайық Видеоролик арқылы аңдардың жүруін бақылайды. Зерттейік Таймер қосылады. Орындайық Сергіту сәті ретінде оқушылар күн тәртібін видороликке қарап жасайды. Қызықты мәлімет
|
Оқушыларға сандар таратылады. Сандарды сағаттың тілі бойынша орналастырады.
Оқушылар тасбақаның жүрісін 30 с бақылайды
Күн тәртібін орындайды.
Оқушылар видеодан «қас пен көздің» арсын табу |
«Комментарий» арқылы
«Басбармақ» арқылы |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин
Рефлексия 5 мин |
Кері байланыс Егер біз күн тәртібін дұрыс жасайтын болсақ онда уақытты үнемдейді екенбіз.
Телефонға оқушылар СМС жазады. Ұнады Рахмет Қызық болды |
Сұраққа жауап беріп, қорытынды шығарады
Ұнады Рахмет Қызық болды |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
||
шағым қалдыра аласыз
















