Сабақтың басы
(5
минут)
|
Оқушыларды «шаттық шеңберіне»тұрғызып, сәлемдеседі. Жоқ
оқушыларды түгендейді. Сабаққа дайындығын тексеру.
«Көбелек» ойыны
|
Оқушылар шеңберге
тұрып,айтады
Таңертең көбелек оянды, тартылды, Қанаттарын
бұлғады, терең тыныс алды, Азғана айналып, барлығына күліп, Қайта
гүліне оралды
|
Қолпаштау
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
(6-32
минут)
|
1.Тыңда. Қайтала. Сөздікпен
таныстыру:
Іш-пей
Ішемін-буду
пить
Ішпеймін- не буду
пить
2. 1 –тапсырма. Тыңда. Оқы. Үлгі бойынша
сөйле
Есте сақта!
3. 2-тапсырмада
берілген сөйлем үлгілері оқушылардың сөйлемді толықтырып айту
дағдысын жетілдіре түседі. Оқушылар толықтырып айту арқылы (Мен ...
ішемін. Мен ... ішпеймін) ішемін, ішпеймін сөздерін қолдануға жаттығады. Суреттердің қасында тұрған
(ішемін), (ішпеймін) белгілері ішетін/ішпейтінін білдіреді.
Алдымен сурет арқылы сөздерді тағы бір рет жаттықтырып алу
керек:
су, шырын, шай,
сүт, содан соң сөйлемді осы
сөздермен толықтырып айту керек. Оқушылар бұл тапсырмада өз
қалаулары бойынша жауап берсе де болады. Кейде
ішпеймін сөзін мүлде қолданғысы келмейтін оқушылар да кездеседі.
Мұндай жағдайда балаға еркінен тыс айтқызудың қажеті жоқ.
Олар ішпеймін сөзіне басқа балалардың жауабын тыңдау арқылы да
жаттығады.
4. 3-тапсырмада оқушылардың
ішу
етістігін үшінші жақта
дұрыс қолдана білу дағдыларын жетілдіре түседі.
Лексикалық қор «Сиқырлы сандық» әдісі бойынша
қайталанады.
Сондай-ақ оқушыларды суретпен жұмыс істей алуға
дағдыландырады
4-тапсырмада
«Сен не
ішесің?» сұрағын түсінеді, айтады, сұраққа
жауап береді
|
Тыңдалым,айтылым.
Оқушылар суретке қарап,
тыңдайды,қайталайды.үлгі бойынша
сөйлейді.
«Сәлемдесу»ойыны
кім дұрыс сәлемдесе алады.
Тыңдалым,айтылым.
Мынау – су. Мен су
ішемін.
Мынау – шай.
Мен шай ішемін.
Алмабек, кел, шай
іш.
Жоқ, мен шай
ішпеймін.
Сен не ішесің?
Мен су ішемін.
2-тапсырмада сөйлемді толықтырып айту арқылы ішемін,
ішпеймін сөздерін сөйлемде дұрыс қолдауды
үйренеді.
Оқушылар:
(ішемін), (ішпеймін) белгілерін есте
сақтайды.
Суретке қарайды, су, шырын, шай, сүт сөздерін сурет арқылы
атайды.
Жұпта бір-біріне сусын атауларын көрсетіп, «Бұл не?» деп
сұрайды.
Сөйлемді су, шырын, шай, сүт сөздерімен толықтырып
айтады.
Тапсырмада өз қалаулары бойынша жауап
береді.
4.
3-тапсырмада суретке қарап, сұраққа жауап береді, сұрақ қоя
білуге жаттығады:
Оқушылардың
жауаптары:
Ол шай
ішеді.
Ол сүт
ішеді.
Ол
су ішеді.
Оқушылар жұппен жұмыс істеу арқылы сұраққа жауап бере
алады.
|
«Бас
бармақ»
Дескриптор
- дұрыс сәлемдесе
алады,
-
сәлемдесіп, өзін таныстыра
алады.- тілдік нормаларды
сақтайды
«Бас
бармақ»
|
Слайд
Слайд
Оқулық 114
бет
Слайд
Оқулық
11 5
бет
|