Материалдар / Ашық сабақ 2 сынып әдебиеттік оқу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 2 сынып әдебиеттік оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді сабақ жоспары әдебиеттік оқу пәнінен жас ұстаздар қауымына тәжірибелік көмекші бола алады.Жаңартылған білім беру аясында жаңа әдіс-тәсілдерді сабақтың жүру барысында тиімділігі мен нәтижеге бағытталған білім беруде көмекшк құрал болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
1900
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

40 сабақ

Сабақтың тақырыбы: Ә.Нұрпейісов

Туған жерімнің тұрғындары


Мұғалімнің аты-жөні: Салыкбаева Ж.С.

Күні: 5 желтоқсан 2017ж

СЫНЫП: 2А


Қатысқан оқушылар саны: 17


Қатыспаған оқушылар саны: жоқ

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Шаттық шеңбері

Бақыт деген-

Осы шаттық шеңбері

Қол ұстасып

Тұрайықшы ,кел,бері

Бақыт деген-

Көрмей қалса сағынып,

Мен іздейтін

Адал жүрек сендегі.

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Алғыс айту

Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.

Поэзия минуты

Отан , Отан туралы өлеңдер оқу.

Топтар: Шайзаданов көшесі,Бариева көшесі,Даников көшесі,Сасбаев көшесіне бөлінген.

Өлеңді бірге оқу








Алғыс сөздер тізбегі


Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Ә.Нұрпейісов кім? Кесте бойынша айту,оқу

Балалық шағы туралы,қызметі, шығармалары.

Мәтінді аудио оқу.

Топта оқу

Сөздер банкасы (таныс емес сөздерді шығару) көркем сөздер, мамандықтар, сынын білдіретін сөздер,қимылды білдіретін сөздер.

Сөздік жұмысы алпыс екі тамырың туған жер деп соғады,қарапайым адамдар т.б


Электронды

Оқулық

мәтіндер.


Екі жұлдыз,бір тілек

Ортасы

10 минут



Қолдану

« Сөздер банкасы»

Топтық жұмыс

Төрт топқа мәтіннің мазмұны бойынша сөздер беріледі,оқушылар қажеттісін банкаға салады.

1.Мәтіннің басқы бөлігін табайық

2.Негізгі бөлігі қайда?

3.Мәтін аяқталған ба? Қалай аяқтар едің?

4.Туған жерімнің болашақ тұрғындары кімдер?


Топтық жұмыс

ойбөлісу

Сергіту сәті

2 минут

«Бұл қай көше?»

Оқушылардың күшімен дайындалған бейне сұрақтар


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Текше әдісі

- Туған жерің қалай аталады?

2.Туған жеріңді сипатта

3.Туған жерімнің бұрынғы тұрғындары

4. Туған жерімнің қазіргі тұрғындары

Жарты, толық ай

Бағалау


5 минут






Кері байланыс

3 минут

Ақылдың алты қалпағы

Ақ ауылдың тұрғындар саны,көшелер саны туралы деректер айту

Сары

Жасыл

Қызыл

Көк

Қара

Сабақтан алған әсерің қандай?


Тамаша Ойдағыдай болмады Көңілімнен шықты

Смайликтер









Үйге тапсырма:мәтінді оқу, туған жер туралы мақал мәтелдер жазу,ауылымыздың тұрғыны туралы әгімелеу мәтінін жазу.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?




Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Сабақ өз мақсатына жетті.Сабаққа жоспарланған әдіс-тәсілдер, стратегиялар сәтті орындалды.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?Оқушылардың өздері дайындаған бейне жазбалары көңілге қонымды болды.

1:сабақта қолданған әдіс-тәсілдер сәтті орындалды

2:Сергіту сәті сабақтың мазмұнына сай өтті

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Аяқталу бөлмінде Текше әдісі бойынша қорытындылау

2:Рефлексияда ақылдың алты қалпағын қолдана алдым

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Туған жері туралы мәліметтер жинастыру,мұражайға бару қажеттілігі



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!