Қазақ тілі пәні бойынша 2 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары.
|
Қысқа мерзімді жоспар |
Қазақ тілі 2 «в» сынып |
|||
|
Өткізген мұғалім |
Бегалинова Әлия Ерғалиқызы |
|||
|
Тақырыбы |
Бүгін сәрсенбі ме? |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Апта күндерінде не істейтіндерін өз сөздерімен баяндайды. |
|||
|
Мақсат |
(с) пәндерді нешінші сабақ екенін айтады.. |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі; (в). Ауыз екі сөйлеу дамыта отырып, диалогқа түсе алады. |
||||
|
Кейбір оқушылар:(а) апта күндерін пайдалана отырып, шығармашылықта пайдалана алады. |
||||
|
Күтілетін нәтиже |
Жаңа сөздерді ауыз екі сөйлеу барысында бүгінгі өмірде қолдана алады. Апта бойы не істейтіндерін өз сөзімен баяндайды, салыстырады,өз іс-әрекеттеріне баға береді, топ ішіндегі белсенділігі артады. |
|||
|
7 модульдіңқолданылуы |
“АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|||
|
Қолданылатынәдіс-тәсілдер |
1. «Комплименттер бұрқасыны» (психологиялық ахуал) 2. «Домино» әдісі: 3.АҚТ, «Ой қозғау» 4. «Постер қорғау» әдісі.Топтық жұмыс 5. «Аққала» стратегиясы. |
|||
|
Жоспар |
Оқушының іс-әрекеті. |
Қолданылатын ресурстар |
||
|
Ұйымдастырукезеңі |
1.Тренинг «Комплименттер бұрқасыны» -3 мин |
Гүл сйлау арқылы оқушылар бір-біріне комплименттер жасайды. |
Әртүрлі гүлдер |
|
|
|
Үй тапсырмасын тексеру Әр топқа «Үй тапсырмасын тексеру парақшасы » ұсынылады. |
Топ болып орындайды. |
|
|
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
|
Білім Қызығу шылықтарын ояту |
Ой қозғау – 5 минут |
Сөзжұмбақ шешу Жаңа сөздермен жұмыс Аптаның басы- начало недели Аптаның соңы – конец недели Сәтті күн- удачный день Ағылшын тілі – англиский язык |
Ойланады Сұраққа жауап беруге тырысады Сұрақтарғабайланысты ойларын жинақтайды. Жаңа тақырыптың не жайында екенін түсінуге тырысады. |
|
|
Түсіну |
«Топтық тергеу» әдісі бойынша топпен жұмыс жасайды. 10+3 минут |
Аптада жеті күн бар. Дүйсенбі –аптаның соңғы күні. Жексенбі-аптаның соңғы күні. Ал бүгін сәрсенбі. Сәрсенбі сәтті күн. Бүгін бізде алты сабақ. Бірінші математика сабағы. Екінші сабақ қазақ тілі сабағы. Үшінші сабақ ағылшын тілі. Сәрсенбі сәтті күн. Сұрақтар қойылады. - Бір аптада неше күн бар? - Дүйсенбі аптаның нешінші күні? - Сәрсенбі қандай күн? -Ал бүгін аптаның нешінші күні? -Бүгін сендерде неше сабақ? -Математика сабағы нешінші сабақ? -Ал қазақ тілі нешінші сабақ? |
Оқушылар берілген мәтінді өз сөздерімен баяндайды, талқылайды, ой жүгіртеді. |
постер |
|
Қолдану мен талдау |
«Грамматикалық көпір» минут |
№4 дәптермен жұмыс |
Әр оқушы жеке дара жұмыс жасайды. |
|
|
Жинақтау |
Постер қорғау 7 минут |
Оқушыларға бірін-бірі тыңдауға мүмкіндік береді. Жауаптың дұрыстығын қадағалайды. |
Әр топтың сайланған спикерлері сөз алып, орындаған тапсырмаларын ортаға салады. |
|
|
Рефлексия |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» 3 минут |
Стикерлерге өз аттарын жазып, баспалдаққа ілулерін ұсынады. |
Есімдері жазылған стикерлерді аққалаға іледі. |
Баспалдақ, стикерлер |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау 3 мин |
Оқушылардың қойған бағаларын тыңдап, нәтижесін шығарады. |
Өзін-өзі, бағалайды. Спикерлер қорытынды бағаларын шығарады. |
|
|
Үй тапырмасы |
Жазбаша 2 минут |
Үй тапсырмасының орындалу жолын түсіндіреді. |
99 бет, 2-3 тапсырма. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 2 сынып "Бүгін сәрсенбі ме?"
Ашық сабақ 2 сынып "Бүгін сәрсенбі ме?"
Қазақ тілі пәні бойынша 2 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары.
|
Қысқа мерзімді жоспар |
Қазақ тілі 2 «в» сынып |
|||
|
Өткізген мұғалім |
Бегалинова Әлия Ерғалиқызы |
|||
|
Тақырыбы |
Бүгін сәрсенбі ме? |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Апта күндерінде не істейтіндерін өз сөздерімен баяндайды. |
|||
|
Мақсат |
(с) пәндерді нешінші сабақ екенін айтады.. |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі; (в). Ауыз екі сөйлеу дамыта отырып, диалогқа түсе алады. |
||||
|
Кейбір оқушылар:(а) апта күндерін пайдалана отырып, шығармашылықта пайдалана алады. |
||||
|
Күтілетін нәтиже |
Жаңа сөздерді ауыз екі сөйлеу барысында бүгінгі өмірде қолдана алады. Апта бойы не істейтіндерін өз сөзімен баяндайды, салыстырады,өз іс-әрекеттеріне баға береді, топ ішіндегі белсенділігі артады. |
|||
|
7 модульдіңқолданылуы |
“АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|||
|
Қолданылатынәдіс-тәсілдер |
1. «Комплименттер бұрқасыны» (психологиялық ахуал) 2. «Домино» әдісі: 3.АҚТ, «Ой қозғау» 4. «Постер қорғау» әдісі.Топтық жұмыс 5. «Аққала» стратегиясы. |
|||
|
Жоспар |
Оқушының іс-әрекеті. |
Қолданылатын ресурстар |
||
|
Ұйымдастырукезеңі |
1.Тренинг «Комплименттер бұрқасыны» -3 мин |
Гүл сйлау арқылы оқушылар бір-біріне комплименттер жасайды. |
Әртүрлі гүлдер |
|
|
|
Үй тапсырмасын тексеру Әр топқа «Үй тапсырмасын тексеру парақшасы » ұсынылады. |
Топ болып орындайды. |
|
|
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
|
Білім Қызығу шылықтарын ояту |
Ой қозғау – 5 минут |
Сөзжұмбақ шешу Жаңа сөздермен жұмыс Аптаның басы- начало недели Аптаның соңы – конец недели Сәтті күн- удачный день Ағылшын тілі – англиский язык |
Ойланады Сұраққа жауап беруге тырысады Сұрақтарғабайланысты ойларын жинақтайды. Жаңа тақырыптың не жайында екенін түсінуге тырысады. |
|
|
Түсіну |
«Топтық тергеу» әдісі бойынша топпен жұмыс жасайды. 10+3 минут |
Аптада жеті күн бар. Дүйсенбі –аптаның соңғы күні. Жексенбі-аптаның соңғы күні. Ал бүгін сәрсенбі. Сәрсенбі сәтті күн. Бүгін бізде алты сабақ. Бірінші математика сабағы. Екінші сабақ қазақ тілі сабағы. Үшінші сабақ ағылшын тілі. Сәрсенбі сәтті күн. Сұрақтар қойылады. - Бір аптада неше күн бар? - Дүйсенбі аптаның нешінші күні? - Сәрсенбі қандай күн? -Ал бүгін аптаның нешінші күні? -Бүгін сендерде неше сабақ? -Математика сабағы нешінші сабақ? -Ал қазақ тілі нешінші сабақ? |
Оқушылар берілген мәтінді өз сөздерімен баяндайды, талқылайды, ой жүгіртеді. |
постер |
|
Қолдану мен талдау |
«Грамматикалық көпір» минут |
№4 дәптермен жұмыс |
Әр оқушы жеке дара жұмыс жасайды. |
|
|
Жинақтау |
Постер қорғау 7 минут |
Оқушыларға бірін-бірі тыңдауға мүмкіндік береді. Жауаптың дұрыстығын қадағалайды. |
Әр топтың сайланған спикерлері сөз алып, орындаған тапсырмаларын ортаға салады. |
|
|
Рефлексия |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» 3 минут |
Стикерлерге өз аттарын жазып, баспалдаққа ілулерін ұсынады. |
Есімдері жазылған стикерлерді аққалаға іледі. |
Баспалдақ, стикерлер |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау 3 мин |
Оқушылардың қойған бағаларын тыңдап, нәтижесін шығарады. |
Өзін-өзі, бағалайды. Спикерлер қорытынды бағаларын шығарады. |
|
|
Үй тапырмасы |
Жазбаша 2 минут |
Үй тапсырмасының орындалу жолын түсіндіреді. |
99 бет, 2-3 тапсырма. |
|
шағым қалдыра аласыз













