Материалдар / Ашық сабақ 2 сынып "Қыста қалай киінеміз?"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 2 сынып "Қыста қалай киінеміз?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
1627
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі пәні бойынша 2 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары.
ҚысқамерзімдіжоспарҚазақтілі2сынып
ТақырыбыҚыста қалай киінеміз?
Жалпы мақсатыҚыста қалай киінетінін өз сөздерімен баяндайды.
Мақсат(с) Қысқы киімдер түрлерімен танысады.


Оқушылардың басым бөлігі; (в). Ауыз екі сөйлеу дамыта отырып, диалогқа түсе алады.


Кейбір оқушылар:(а) киім түрлерін пайдалана отырып, шығармашылықта пайдалана алады.
Күтілетін нәтижеЖаңа сөздерді ауыз екі сөйлеу барысында бүгінгі өмірде қолдана алады. Қыста қалай киінетінін өз сөзімен баяндайды, салыстырады,өз іс-әрекеттеріне баға береді, топ ішіндегі белсенділігі артады.
7 модульдіңқолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатынәдіс-тәсілдер1. «Сиқырлы қобдиша» ойыны (психологиялық ахуал)2. «Сандықшадағы тілектер» әдісі:3.АҚТ, «Ой қозғау» 4. «Үй тапсырмасын тексеру парақшасы » әдісі5. «Постер қорғау» әдісі.Топтық жұмыс6. «Сағат тілі » әдісі7. «Аққала» стратегиясы.
ЖоспарОқушының іс-әрекеті.Қолданылатын ресурстар
Ұйымдастырукезеңі



1.Тренинг «Сандықшадағы тілектер» -3 мин





Оқушылар қобдишадан өзіне арналған жылы лебіздерді оқып шығады..



Қобдиша , қағазда жазылған тілектер


Үй тапсырмасын тексеру

Әр топқа «Үй тапсырмасын тексеру парақшасы » ұсынылады.
Топ болып орындайды.

Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті

Білім

Қызығушылықтарын ояту


Ой қозғау 5 минут
Сұрақ-жауап. Тақтадағы суреттер бойынша сұрақтар ОйланадыСұраққа жауап беруге тырысадыСұрақтарғабайланысты ойларын жинақтайды.Жаңа тақырыптың не жайында екенін түсінуге тырысады.

Түсіну«Топтық тергеу» әдісі бойынша топпен жұмыс жасайды. 10+3 минут
  • Барлығы мәтінді тыңдайды?
  • көз жүгіртіп оқып шығады.
  • Тақтадағы суретпен жұмыс
    Оқушылар берілген мәтінді өз сөздерімен баяндайды, талқылайды, ой жүгіртеді, .

    Қолданументалдау



    «Грамматикалық көпір» минут


    Тақтадағы әріптерден сөздер құрастыру. Әр тапсырманың орындалуына тоқталып, түсіндіріп кетеді.




    Әр оқушы жеке дара жұмыс жасайды.


    Жинақтау

    Постер қорғау 7 минут

    Оқушыларға бірін-бірі тыңдауға мүмкіндік береді. Жауаптың дұрыстығын қадағалайды.Әр топтың сайланған спикерлері сөз алып, орындаған тапсырмаларын ортаға салады.

    Рефлексия «Аққала»стратегиясы3 минутСтикерлерге өз аттарын жазып, аққалаға ілулерін ұсынады.Есімдері жазылған стикерлерді аққалаға іледі.

    БағалауӨзін-өзібағалау3 минОқушылардыңқойғанбағаларынтыңдап, нәтижесіншығарады. Өзін-өзі, бағалайды.Спикерлер қорытынды бағаларын шығарады.

    Үй тапырмасыЖазбаша2 минутҮй тапсырмасының орындалу жолын түсіндіреді. 27 бет, 4 тапсырма «Қыста не киесің?» диалог құрастыру .



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!