Сабақтың
басы
5
мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру «Ізгі тілек» әдісі арқылы
жүреді.
Оқу
материалын жариялау «Құрастыр» әдісі арқылы
жүреді:
-
–Мен атаған сөзді қатыстырып сөйлем
құра.
-
–Алма, бас, жас.
–Ендеше бүгінгі
сабағымызда айтылуы мен жазылуы бірдей,
мағынасы әртүрлі сөздерді ажыратуға арналған тапсырмалар
орындаймыз.
|
Жақсы тілек
айтады.
-
Сұрақтарға жауап
береді.
|
«От шашу»
әдісі
|
|
Сабақтың
ортасы
13
мин
2 мин
15
мин
|
(Ұ) 1- тапсырма «Орындап
көр» әдісі арқылы жүзеге асады.
Дәптермен жұмыс жүреді.
17-жаттығу.
Мәтінді түсініп
оқы.
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар
құрастыр. Мәтінге ат қой.
Негізгі ойды
анықта.
18-жаттығу.
Жүз сөзінің әр мағынасына
сөйлем құрап жаз.
Дескриптор:
Мәтінді түсініп
оқиды.
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар
құрастырады.
-Мәтінге ат
қояды.
-Негізгі ойды
анықтайды.
- Жүз сөзінің әр мағынасына
сөйлем құрап жазады.
Саралау тәсілі
«Қарқын» әдісі арқылы жүзеге
асады
Қарқыны жоғары
оқушыға:
- Омоним сөздерге мысалдар
келтір.
Қарқыны баяу
оқушыларға: уақыт
беріледі.
Сергіту сәтінде «Көңілді
күн» әуенімен билейді.
(Д) 2- тапсырмада дәптермен
жұмыс жүреді.
20-жаттығу.
Көшіріп жаз. Қарамен берілген
сөздердің мағынасын түсіндір.
21-жаттығу.
Ойлан,
тап!
Дескриптор:
- Көшіріп
жазады.
- Қарамен берілген сөздердің
мағынасын түсіндіреді.
-Мұзайдындағы бала
санын табады.
|
Мәтінді түсініп
оқиды.
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар
құрастырады.
-Мәтінге ат
қояды.
-Негізгі ойды
анықтайды.
- Жүз сөзінің әр мағынасына
сөйлем құрап жазады.
Билеп
сергиді.
- Көшіріп
жазады.
- Қарамен берілген сөздердің
мағынасын түсіндіреді.
-Мұзайдындағы бала
санын табады.
|
ҚБ: 1-10 балдық жүйе.
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе.
|
Оқулық, дәптер,
қалам
Оқулық, дәптер,
қалам
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Рефлексия : «Менің
сөзім» әдісі бойынша
өтеді.
Үй
тапсырмасы: 19-жаттығу.
|
Сабақтан алған
білімін, үйренгенін айтады.
|
|
|