Ашық сабақ 3 сынып Өкпені шынықтыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 3 сынып Өкпені шынықтыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдерімен тәжірибе алмасу мақсатында өткізген ашық сабағымды жариялап отырмын. Сабақтың жоспары жаңартылған білім беру аясында құрылымдалған. Сабақта оқушылар адамның қалай дұрыс тыныс алу керектігін біледі; тыныс алу ағзаға оттектің түсуі мен көмірқышқыл газдың шығуын қамтамасыз ететін үдеріс екенін түсінеді.Сабақ үдерісінде оқушыларға тәжірибе жасату арқылы өз беттерімен қорытынды жасауға мүмкіндік берілді. Яғни, оқушылар зерттеу жұмысын жасауға бағытталды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні: Жаратылыстану Бөлім: Жанды табиғат. Адам.

Тақырыбы: Өкпені шынықтыру

Мектеп: Тасшағыл орта мектебі

Күні: 23 қараша,2018ж

Мұғалім:Рыскалиева Д.

Сыныбы: 3 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспаған оқушылар:

Оқу мақсаты:

3.2.3.3 тыныс алу жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;

Сабақтың

мақсаты:

Оқушылар: адамның қалай дұрыс тыныс алу керектігін біледі;

тыныс алу ағзаға оттектің түсуі мен көмірқышқыл газдың шығуын қамтамасыз ететін үдеріс екенін түсінеді.

Бағалау критерийі

тыныс алу жиілігіне байланысты зерттеу жұмысына болжам жасайды, зерттеу жүргізеді, қорытындысын шығарады, жақсарту жолдарын анықтайды..

Тілдік мақсат

Оқушылар: Тыныс алу жайлы сұрақтарға жауап береді;

Зерттеу жұмысы бойынша тұжырым жасайды;

Жазба жұмысын орындайды.

Пәндік терминология мен тірек сөздер: тыныс алу жиілігі

Құндылықтар

төзімділік және шыдамдылыққа баулу

Пәнаралық байланыс

Математика, әдебиеттік оқу, дене шынықтыру.

АКТ қолдану дағдылары

Презентация

Алдыңғы меңгерілген білім

Тыныс алу мүшелері және олардың қызметін біледі

Жоспар:

Жоспарланған уақыт

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (10 минут)

Сабақтың басы





4 минут


І. Ұйымдастыру. Сыныпқа қалыпқа келтіру.

  • Психологиялық дайындық

  • Сабақты бастамас бұрын бір – бірімізбен амандасып алайық.

Бұл амандасу күнделікті амандасудан өзгеше. Дене мүшелерімізбен амандасамыз.

  1. Қолмен амандасу.

  2. Көзбен амандасу.

  3. Иықпен амандасу.

  4. Иекпен амандасу.

  5. Ыммен амандасу

  • Балалар, бәріміз тақтаға зер саламыз, берілген смайликтерге

қарай отырып, бүгінгі сабақта кімнің – көңіл – күйі қандай екенін білгім келеді.

  • Өте жақсы көңіл – күйге сәттілік тілеу, сабақтың жақсы өтуіне тілектестік білдіру.

  • Топқа бөлу.

1 – топ: Ас қорыту жолдары: ауыз, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, ашішек, тоқішек,

2 – топ: Тыныс алу жолдары: мұрын, жұтқыншақ, көмей, кеңірдек, ауатамырлар, сол жақ өкпе, сол жақ өкпе.

3 – топ: Дене мүшелері: қол, аяқ, құлақ, көз, бас, кеуде.

Тыныс алудың ең негізгі басты мүшесі – өкпе. Ендеше , сабағымыз осы өкпеге арналады.

Тақырыбы: Өкпені шынықтыру.

Мақсатымыз: тыныс алу жүйесі қалай жұмыс істейтінін білеміз және адамның қалай дұрыс тыныс алу керектігін білетін боламыз.

Бағалау смайликтер арқылы жүреді.









Тірек сөздер:

Тыныс алу жиілігі




5 минут

Өзектендіру. Топпен жұмыс

1 – топ: биологиялық диктант

2 – топ: семантикалық карта

3 – топ: постер құру

  1. Биологиялық диктант.

Тыныс алу мүшелері: ...., ...., ...., ..... . ... - кеуде қуысында орналасқан жұп мүше. Өкпеде .... үдерісі жүреді. Өкпедегі ауа үнемі .... .

Тыныс алуға ...................... көмектеседі. Тыныс алғанда көкет ..................., тыныс шығарғанда .............................. .

  1. Семантикалық карта.


  2. Таза ауа

    Тармақтал-ған мүше

    Тыныс алуға көмектеседі

    Ауа шаңнан тазарады

    Асқорыту мүшесі

    Екі жұп мүше

    Өкпе







    Көкет







    Ауыз







    Ауатамырлар







    Мұрын







    Оттек







  3. Постер құр. «Таза өкпе»








Тапсырмалар бетшесі






Кесте және










А4 форматты қағаз

ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең ( 25 минут)






5 мин










5 мин














10 мин

Жаңаны ашу.

Бейнежазба «Тыныс алу – тыныс шығару». Оқушылар көргендері бойынша әңгімелейді.

  1. Бокстан көрініс 2) Жүгіру жаттығуы

  • Сұрақ – жауап:

  • Денеге салмақ түсті? Бұл кезде тыныс алу жиілігі қалай өзгереді?

  • Дене сымбаты туралы не білеміз? ( денені тік ұстау керек. Еңкіш жүрсек

тыныс алу да қиын, еркін тыныс ала алмаймыз)

  • Ұзақ жүгіргенде кейбірі ынтығып, тұншығып жүгіре алмай, тоқтап қалады. Ал кейбірі жеңіл, оңай жүгіреді. Неліктен бұлай болады?

  • Сонымен, тыныс алу жүйесінің ағзадағы қызметі қандай? ( тыныс алу жүйесі ағзаны оттекпен қамтамасыз етіп, көмірқышқылгазын бөліп шығарады) .

  • Бүгінгі сабақта тыныс алу жиілігіне эксперимент жүргіземіз? Бұл жөнінде нені білгілерің келеді, сұрақ таңдап көрейік. Не білгілерің келеді, нені анықтау керек?

  • Болжам жасаймыз. Топта талқылап көріңдер.

  • Тыныс алу жиілігі денеге түскен күшке байланысты бола ма? Бірге болжам жасайық.

  • «Менің болжамым бойынша.... иә, денеге көп күш түссе, тыныс алу жиілігі де артады».

  • «Менің болжамым бойынша.... иә,----------------

  • «Менің болжамым бойынша.... иә,-----------

Зерттеу жасау. Зерттеу жұмысын жоспарлау. Жеке жұмыс.

  1. Қажетті құралдар тізімін жасаймын. «Мен эксперимент жасауда мына құралдарды қолдандым....»

  2. Мақсаты: зерттеу арқылы мен тыныс алу жиілігін білгім келеді.

  3. Менің болжамым:

  • Алдымен қалыпты жағдайда 1 минутта қанша рет дем алғанымды санадым. Ол --- рет. Кестеге жазамын.

  • Мен шаманы өзгерттім, 15 рет отырып – тұрдым. Орындыққа отырып, қанша рет дем алатынымды есептеймін. Кестеге жазамын.

  • Мен екінші рет шаманы өзгерттім. 25 рет отырып – тұрдым. Орындыққа отырып, қанша рет дем алатынымды есептеймін. Кестеге жазамын.

  • Мен деген күш түскенде жиі дем алатынымды сездім. Дем алу жиілей түседі.

  • Заңдылық: жаттығу жүктемесі артқан сайын , тыныс алу жиілігі де артады.

  • Неліктен олай болды? Оттек не үшін керек? Оттек ағзаға энергия алу үшін керек. Жаттығу барысында неғұрлым көп энергия жұмсалса, соғұрлым ағза оттекті көп қажет етеді. Сондықтан тыныс алу жиілей түседі)

Жоғары ынталы оқушы кестені диаграмма түрінде жазып көрсетеді.





Бейнежазба


Слайдтар 5,6






Диаграмма


















Слайд № 7








Ойсергек!

1 мин

Жұмбақтар шешу.

  1. Жанды мотор сынбайды, 2. Тарам-тарам бір ғалам,

Күні-түні тынбайды Айқыш-ұйқыш шырғалаң.

Кейде оның жүрісін, Толған ағыс тоқтаса,

Дәрігерлер тыңдайды. (Жүрек) Жоғалады бірге адам. (Қантамырлар)

3. Соғады күні-түні алмай тыным,

Құлайды ол тоқтаса таудай тілің. (Жүрек)

Бой сергіту


  1. мин

Дәптермен жұмыс

Жазылым. Оқушылар жеке жазу жұмысымен айналысады. Ойтолғау «Өкпені қалай шынықтыруға болады?»

Жұмыс дәптері 39-жұмыс парағы (41 б.)



Дәптермен жұмыс.


2 мин

  • Сен білесің бе?

Марафоншылар алысқа жүгіруге мүмкіндік беретін арнайы тыныс ырғағын қалыптастырады. Олар әр екі қадам сайын демін ішке тартып, келесі екі қадам аттағанда демін сыртқа шығарады.

Слайд № 10

ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут)

3 мин

Кері байланыс. «Гүлдер» әдісі бойынша.

Оқушыларға үш түсті гүл үлестіріледі. Олар сабақ қорытындысы бойынша

Жасыл түсті гүлді - өзіне көмектескенге,

Сары гүлді – ең сыпайы оқушыға,

Қызыл гүлді - ең көп жауап берген оқушыға береді. Соңында ең үлкен гүл шоғы кімде екені анықталады.




Қосымша ақпарат


Саралау

Оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы



  • Тыныс алу мүшелерін атайды және олардың атқаратын қызметін біледі.

  • Зерттеу жұмысына тұжырым жасайды, шығармашылықпен жұмыс істейді.

Қалыптастырушы бағалау құралдары:

-мұғалімнің ауызша кері байланысы (мадақтау, қолдау сөздер айту);

- оқушылардың жауаптарын стикерлер арқылы бағалау, қорытынды шығару

-Сабақ барысында дене жаттығулары орындалады (ұйымдастыру шеңберінде), жұмбақтар айтылады(сергіту барысында);

- топпен, жұппен орындалатын іс – әрекеттер

- қауіпсіздік ережелерін сақтауға назар аударылады.

Рефлексия


1.Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

2.Бүгін оқушылар нені үйренді?

3.Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

4.Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

5.Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?



Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты):

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
4647
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі