Ұжымдық
жұмыс
«Стоп кадр »әдісі арқылы
«Жақсылық пен Жамандақ » атты мультфильмді
көрсету
Көрсетілген мультфильм арқылы
бүгінгі өтілетін бөліміміздің атауын
ажыратады.
Мультфильм кейіпкерлерін
ата
Саған қай кейіпкердің
ұнады?
Айтылым
1-жаттығу кестедегі сөйлемдерді
салыстыр. Олардың мазмұнына қарай ,тыныс белгілеріне назар
аудар.
Арайлым, сен кітапханаға
барасың ба?
|
Арайлым кітапханаға
барды.
|
Әже, ертегі айтып
беріңізші.
|
Әжем ертегі
айтты.
|
Дүкеннен керек заттарды алуды
ұмытпа ,қызым.
|
Қызым дұкеннен керек заттарды
алып кел.
|
Сөйлемдерді салыстыру барысында
не байқадың?
Оқушылардың пікірін
тыңдау.
Бағалау
Мадақтау
Тыңдалым
2-жаттығу Мәтінді мұқият
тыңда
Нұржан кішкентай ағаштың артық
бұтақтарын қия бастады. Байқамай, қабығымен қоса діңін кертіп
тастады.
-Балам
–ау, мұның не? Ағашты жарақаттадың
ғой, енді не ол жылайтын болды .
Нұржан қалт тұрып
қалды.
-Қалайша , ағаш та жылай
ма?!-деді таңданып.
-Әрине ,оның да жаны бар, ол да
тіршілік иесі. Оны сезіне білуің керек,-деді
бағбан.
Балдырған
журналынан
Жұптық
жұмыс
*Мәтін не туралы? Мәтінге ат
қой.
* Мәтіндегі негізгі ойды
білдіретін сөйлемді тауып оқы. Оған өз ойыңды
білдір.
Мәтіндегі қарамен жазылған
сөзге назар аудар. Бұл сөз не үшін қолданылып тұр деп
ойлайсың?
Мәтін мазмұны бойынша жоспар
құр.Дәптерге жазу
Жоспар :Нұржанның іс
–әрекеті
Нұржанның
таңдануы
Бағбанның
сөзі
Бағалау
«Бірін-бірі бағалау»
стратегиясы.
-Сен одан да
жақсы жұмыс істей алатын едің!
Жаңа
ақпарат
Тілде біреудің назарын аудару
үшін қолданылатын сөздер болады. Ондай сөздерді қаратпа сөз деп
атайды.Дана, сен хайуанаттар бағына барасың
ба?
Жеке жұмыс Дәптермен
жұмыс
3-жаттығу
Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен
оқы . Қаратпа сөздерді тап.Көшіріп жазу Тыныс белгілеріне назар
аудару
Шырағым, Кәмаш, мына
Қарасақаудың баласы саған бүлдірген әкеліпті. Өзі бұрын есік
ашпаған бала екен.Жақсылып көйлек кигізіп
жібер.
-Иә, балам, оқып жүрсің
бе?
- Оқып жүрмін, Абай ата М.
Әуезов
Бағалау
смайлик
Жаңа
ақпарат
Қаратпа сөз үтір арқылы
ажыратылады.
Марат, сен үйдесің бе?
Иә,Марат, мен сені күтіп тұрмын.Көп
кешікпе, Марат.
Топтық
жұмыс
І топ
Көп
нүктенің орнына қаратпа сөз қойып , көшіріп жаз
1. ..., мені көшеден өткізіп жіберші. 2. Терезені дүрыстап жапшы,
... .3. Иә, ..., оқып жүрсің бе?
ІІ топ Көп нүктенің орнына
тиісті қаратпа сөздерді қойып,оқу. 1.Өмір жасың ұзақ
болсын,.....! 2.
Айтыңыз
,.........,
не жағдай
болды? 4.
Рахмет,..........!
Керекті сөздер: Сәкен қарағым,
көке , балам
ІІІ топ Сызба бойынша қаратпа
сөздерді қатыстырып сөйлем құра
-
------------, ---------- ---------------
-------------- ?
-
------,-------,
------------------.
-
----------------
, --------------.
Бағалау
Бағдаршам
|