Бөлім:
|
Ғарышқа
саяхат
|
Пәні:
|
Жаратылыстану
|
Педагогтың аты-
жөні
|
Жубанканова
А.Е.
|
Күні:
|
21.04.2023ж.
|
Сынып:4
«А»
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жер Күнді айналғанда не
өзгереді?
|
Оқу
мақсаты:
|
4.4.3.1.Жердің орбиталық айналуының
салдарын түсіндіру
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы
таңдаған формада ұсыну
|
Сабақ
мақсаты:
|
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/
уақыт
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдас
тыру
|
Сабаққа
дайындық
Психологиялық дайындық
жасау
|
«Зымыранды
ұшыр-қондыр» ойыны.
|
Мақтау,
мадақтау
|
|
Үй
тапсырмасы
|
«Wordwall»
арқылы үй тапсырмасын
тексеру
|
Дескриптор:
Тест сұрақтарына толық жауап
береді-
|
ҚБ: «Смарт сағат»
әдісі
1Б
|
|
Жаңа
сабақ
|
Тақырыпты ашу: «Шам
жағу» әдісі арқылы
жүргізіледі.
-Сонымен, балалар бүгін
біз «Жер Күнді айналғанда не
өзгереді?» тақырыбымен
танысамыз.
Сендер
сабақта Жердің Күнді айналатынын
білесіңдер және
оның табиғатқа әсерін
түсінесіңдер.
Тірек
сөздер.
Полюс
Экватор
Жартышар
Солтүстік
жартышар
Оңтүстік
жартышар
Видео
көрсетілім.
|
Балалар «Күн» парақшаларындағы
сөздерді қол шамының көмегімен
оқиды.
|
Мақтау,
мадақтау
|
Видео,
слайд
|
І
тапсырма
|
Тәжірибелік жұмыс: Жанды
модель
Жасалу
жолы:
1.
Үстел шамын Күн орнына қолдан,
бетіңді «Күнге» қарат.
2.
Шеңбер бойымен сағат тіліне
қарсы бағытта баяу қозғал.
3.
Толық шеңбер жасап , айналып
шық.
Жазылым
-Енді, сұрақтарға жауап
бер.
Бұл модельді қалай атауға
болады?
«Жердің
Күнді
айналуы» немесе
«Күннің
Жерді
айналуы»?
2. Тәуліктің қай
мезгілі:
а) сен «Күнге» қарсы қарап
тұрған кез;
ә) «Күн» арқаңа түсіп тұрған
кез;
б) «Күн» сенің сол жағыңда
болған кез?
3. Жердің қозғалысын тағы
қалай модельдеуге болады?
Критерий:
1.
Жасалған тәжірибеге мұқият
қарап отырып құбылысты анықтау.
2.
Берілген сұрақтарға жауап
табады.
3.
Дәптерге
жазады.
|
Дескриптор:
Берілген тәжірибені толық
түсінеді-
Сұрақтарға жауап
береді-
Дәптерге
жазады-
|
ҚБ: «Смарт сағат»
әдісі
1Б
1Б
1Б
|
Үстел
шамы
|
ІІ
тапсырма
(Ж)
|
-Балалар, сендер білесіңдер ме ,
«Merge Cube» атты
кубик арқылы объектілерді 3D форматта көруге
болады. Қане, ұялы телефондарымызды алып
қосайық.
Критерий:
1.
Кубиктің көмегімен 3 Д
форматта объектілерді көреді.
2.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
Ғаламтор арқылы
««Merge Cube» кубигімен жұмыс
істейді-
Сұрақтарға жауап
береді-
|
ҚБ: «Смарт сағат»
әдісі
1Б
1Б
|
|
ІІІ
тапсырма
(Ж)
|
Негеш пен Эвриканың
сұрағы.
-Экваторда жыл мезгілі қалай
ауысады?
Күннің
түсуі
-Қай күннің түсуі экватордағы
күннің түсуіне сәйкес келеді?
Критерий:
1.Суретке қарап күннің түсуін
анықтау.
2.
Экваторда жыл мезгілдерінің
ауысу ерекшелігін айтады.
|
Дескриптор:
Күннің дұрыс түсуін
анықтайды-
Экватордағы жыл мезгілінің
қалай ауысатынын айтады -
|
ҚБ: «Смарт сағат»
әдісі
1Б
1Б
|
|
Сергіту
сәті
|
Нейрожаттығу
|
|
|
|
ІV
тапсырма
(Т)
|
Жердің Күнді айнала
қозғалуының моделін жаса.
Жасалу
жолы:
1. Арқаннан немесе сымнан
эллипс пішінді орбита жаса.
2. Доп бетіне маркермен осін
белгіле.
3. Шамды жасалған орбитаның
дәл ортасына орналастыр.
4. Допты орбита бойымен
айналдыра қозғалт.
5. Доптың бетіне жарықтың
түсуін бақыла.
6. Қорытынды
жаса.
Критерий: 1.Берілген құралдарды қолдана
отырып Жердің Күнді айнала қозғалуының моделін
жасау.
2.Жасалынған модельді топпен
қорғау.
|
Дескриптор:
Модельді дұрыс құра
алады-
Құрған моделі бойынша өз ойын
айтады-
|
ҚБ: «Смарт сағат»
әдісі
1Б
1Б
|
Жарық
көзі
Доп
Арқан немесе
сым
Оқулық
|
Бекіту
|
Негеш пен Эвриканың
сұрағы.
Егер Жер өз осінен айналмай,
тек Күнді ғана айналып жүрсе, ғаламшарымыздағы тіршілік қандай
болар еді?
Оқушылардың жауабын
тыңдау.
|
Сұраққа жауап беру үшін шармен
зерттеу жүргізеді.
Балаларға шарлар
таратылады. Шарды алып балалар өзін Күн ретінде, ал шарды Жер қылып
ақырындап айналады.
|
|
|
Рефлексия
|
«Падлет»
платформасы
|
|
|
|
Үй
тапсырма
|
«Қай елдер Жаңа Жылды жазда
қарсы алады?» анықтау.
Критерий: Жаңа Жылды жазда қарсы алатын
елдерді табады?
|
|
|
|