І. Ұйымдастыру
кезеңі
-Сәлеметсіздер ме,
балалар?
-Көңіл-күйлерін
қалай?
(«Бас бармақ»
әдісі)
-Балалар сабаққа белсене
қатысқан, сұрақтарға дұрыс жауап берген оқушыларға өте жақсы деген
баға қоямын. Сондықтан да мұқият
болыңыздар!
Өте жақсы жақсы
төмен
ІІ.Өткенді
пысықтау.
-Өткен сабақта қандай
тақырыппен таныстық?
«Ауаның маңызы қандай?»
тақырыбы бойынша түсінгендерін сұраймын 3-4 оқушыдан «Барабан»
әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұраймын.
Өткен сабақ бойынша ауаның
қасиеттері туралы білетіндерін еске
түсіреді.
Оқушылар үш топқа бөліп
отыр.
І-топ:
«Талдаушы»
ІІ-топ:
«Бақылаушы»
ІІІ-топ:
«Зерттеуші»
ІІІ. Үй тапсырмасын
бекіту.
І -топ:
«Талдаушы» Ауаның қасиетін
жазу.
І І-топ:
«Бақылаушы» Фотосуреттердің көмегімен
қандай жағдайда қосымша оттек пайдаланатынын түсіндіру. (пазл
арқылы)
ІІІ-топ:
«Зерттеуші» Шарды үрлеп, ауаның қасиетін
зерттейді.
Бағалау
«От шашу»
әдісі
ІУ.Жаңа
сабақ
Ауа тазартқышты
себу.
- Оқушылар мен нені
септім?
-Балалар не
байқадыңдар?
(хош
иісті)
Дұрыс айтасыңдар, мен осы
жерде газ балон әкеп сепсем не
болады?
-ауа ластанады, иісінен
улануымыз мүмкін.
Жарайсыңдар! Бүгінгі біздің
сабағымыздың тақырыбы «Ауа қалай
ластанады?»
Бүгінгі сабақта
сендер
*ауаның ластану жолдарын
анықтайсыңдар;
*ауаны тазарту шараларын
білесіңдер;
*ауаны тазартудың тірі
ағзалар үшін маңызын
түсінесіңдер;
Жазылым
-Бүгінгі күннің ретін
жазу.
-Тақырыпты
жазу.
Негеш пен Эврика эклогиялық
суреттер көрмесіне фотосуреттер дайындады. Олардың ең алғашқы
сұрағы ауа неден ластанады?
Суретке қандай қояр
едіңдер?
Бұл суретте ауыл өмірі мен
қала өмірі туралы не айтар
едіңдер?
(сурет бойынша
айтады)
Жақсы жарайсыңдар балалар.
Дұрыс айтасыңдар.. (Бейнебаян
көрсету)
Сонымен балалар ауа неден
ластанатынын біліп алайық.
1.сынақ жасау
кезінде
2.
қоқыстардан
3.зымыран
түтінінен
4.фабрика, зауыттардың
түтінінен
5.
тұмша
6.
өрттен
7. жанар тау
атқылауы
8. көліктердің түтінінен ауа
ластанып, әртүрлі аурулар пайда бола
бастайды.
Оқылым
«Ауа қалай ластанды?»
тақырыбы бойынша мәтінді
оқу.
У.Жаңа сабақты
бекіту .
І-топ:
«Талдаушы» Табиғаттағы ауаны таза ұстау
үшін қандай жұмыстар ұйымдастырар
едің?
ІІ-топ:
«Бақылаушы» Ауаны ластамау үшін қандай
тыйым белгілер қояр едің?
ІІІ-топ:
«Зерттеуші»
Қағазды жағып, қандай өзгеріс
болғанын бақылап, тәжірибе арқылы дәлелдеп
көр.
Бағалау
«От шашу»
әдісі
Кері
байланыс
«Көгалдандыру»
әдісі
Мынау біздің мектебіміздің
бейнесі.
Осы мектебімізге көгалдандыру
жұмыстарын жүргізейік. Көктем мен күзде ата-аналарымызбен бірге
көгалдандыру жұмыстарын жүргізіп жүрміз. Ауламызды тазартып, көшет
егіп т.б. Қазір сіздерге ағаштар қиындысын таратып беремін, сіздер
ол ағаштың артына сабақ бойынша өз ойларыңызды жаза қойыңыздар.
Бүгінгі сабақта нені
түсіндік?
УІ.Бағалау
Сабаққа белсене қатысқан
оқушыларды бағалаймын.
УІІ.Үй
тапсырмасы
«Ауа қалай ластанады?» оқу.
Түсінік айтуға дайындалып
келу.
|
Оқушылар бір - біріне сабаққа
сәттілік тілейді
Ауаның қасиеттері туралы
постер қорғайды
Бейнебаянды көріп сұрақтар
құрастырып, оларға жауап
іздейді
Ауа туралы білімдерін ортаға
салады
Қандай салаларда қосымша оттек
пайдалана
тыны туралы
айтады
Бейнебаянды көріп сұрақтар
құрастырып, оларға жауап
іздейді
Кестені
толтырады
Ауаның қай қасиеті қай жерде
қолданылатыны туралы айтады
Кері байланыс
жасайды
Берілген тапсырма бойынша
тәжірибе жасау
Ағашқа пікірлерін
жазу
Мектептің ауласын
көгалдандыру
Бағалау
Үйге тапсырма
беру
|