Сабақтың
ортасы
|
1.Тыңда.
Қайтала. Сөздікпен
таныстыру:
Жаңа
сөздер:
Ашық – ясный,
открытый
Жаңбыр - дождь
Бұлтты – пасмурный,
облачный
Бұлтты – пасмурный,
облачный
Жаңа сөздерді дұрыс айтуға
дағдыландыру жаттығуы:
2.
Тыңдалым
1-тапсырма
Мәтінді тыңда. Дәптеріңе кестені
толтыр.
3. Айтылым. Ойланайық.
2-тапсырма
Ойланып, сұрақтарға жауап
береді.
1.Күн райы болжамын кім
айтады?
2.Күн райы болжамын қайдан
білуге болады? 3.Ауа температурасын көрсететін құрал қалай
аталады?
4.Сынап бағанасы 0-ден жоғары
болса, нені білдіреді?
5.Сынап бағанасы 0-ден төмен
болса, нені білдіреді?
6.Сынап бағанасы +18 градус
болса, күн қандай болады?
4. Айтылым. Жазылым
3-тапсырма.
«Таныстырылым» әдісі.
«3-тапсырма: Мәтінге, картаға сүйеніп, жаңа сөздердің көмегімен,
үлгіге сәйкес, Қазақстан қалаларының күн райы болжамын айтып
бер.
6-тапсырма. Жоғары, күндіз, ашық
сөздерінің антонимдерін ата.
|
Тыңдалым,айтылым.
Сөздерді оқиды, қайталайды,
сөз тіркесін құрастырады. Мысалы:
Бүгін күн
ашық.
Тыңдалым. Жазылым.Айтылым
Мәтінді тыңдап, кестені
толтырады.
Қала
атауы
|
Күні
|
Күн
райы
|
Ауа
температурасы
|
|
|
|
|
Ойланып, берілген
сұрақтарға жауап береді.
2-тапсырма
1. Күн райы болжамын
синоптиктер айтады.
2. Күн райы болжамын ауа
райы бағдарламасынан білуге болады.
3. Ауа райы температурасын
көрсететін құрал термометр деп аталады.
4. Сынап бағанасы 0-ден
жоғары болса күннің жылы екенін білдіреді.
5. Сынап бағанасы 0-ден
төмен болса күннің суық екенін білдіреді.
6. Сынап бағанасы +18 градус
болса, күн жылы болады.
3-тапсырма
«Таныстырылым» әдісі арқылы Қазақстан
қалаларының күн райы болжамын айтып береді.
Үлгі:Талдықорғанда күн ыстық.
Ауа температурасы күндіз +20, +22градусты көрсетеді. Жаңбыр
жауады.
6-тапсырма. Жоғары,
күндіз, ашық сөздерінің антонимдерін атайды.
Үлгі: жоғары-төмен,
күндіз-түнде.
|
«Бас
бармақ»
Дескриптор:
-тыңдаған мәтінннің
мазмұны бойынша, кестені толтырадв
ҚБ: «Табыс сатысы:
Алғашқы қадам».
Дескриптор:
Ойланып, берілген сұрақтарға жауап береді. Сөйлемде
сөздердің орын тәртібін сақтайды.
ҚБ: «Табыс сатысы:
Екінші қадам».
Дескриптор:
Мәтінге, картаға
сүйеніп, жаңа сөздердің көмегімен, үлгіге сәйкес, Қазақстан
қалаларының күн райы болжамын айтып береді
ҚБ:
«Табыс сатысы: Үшінші қадам»
|
Слайд
Слайд
Оқулық 51
бет
Слайд
Оқулық
51 бет
Оқулық
52 бет
|
|
6. Тыңдалым.Жазылым.
Айтылым.
«Постер» әдісі.
4-тапсырма: Картадағы мәліметтер негізінде күн райы
болжамын постерге салыңдар, жаңа сөздерді мағынасы қарама-қарсы
сөздермен ауыстырып қолданыңдар.
Үлгі:Құрметті көрермедер!Ертеңгі күн райымен таныс
болыңыздар. Ертең Ақтөбеде күн бұлтты болады.
Сынап
бағанасы +16 градусты көрсетеді. Жаңбыр жауады.
Күндіз, түнде, сынап бағанасы,синоптиктердің
болжауынша,синоптиктердің айтуынша,төмен, жоғары,көрсетеді, бұлтты,
ашық, жаңбыр жауады, күн райы болжамын ұсынамыз, ауа температурасы,
мәлімет бойынша,тележүргізуші, көрермен.
Дескриптор:
1.Мәтінге, картаға сүйеніп, жаңа сөздердің көмегімен,
үлгіге сәйкес, Қазақстан қалаларының күн райы болжамын айтуда
сөздердің антонимдерін атайды.
2. Картадағы мәліметтер негізінде күн райы болжамын
постерге салуда жаңа сөздерді мағынасы қарама-қарсы сөздермен
ауыстырып қолданады.
ҚБ: «Табыс сатысы: Мәре»
|
|