Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3А Сақтар


    Мектеп:


    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 5


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Сақ патшайымы Томирис


    Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің ерлігі қалай сипатталған

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    5.3.2.1 Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық аренадағы орнын анықтау

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар: Сақ патшайымы Томирис туралы біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі: Томирис патшайымның қай жерлерде шайқасқанын атайды.

    Кейбір оқушылар: Сақ патшайымы Томиристің бейнесін топтастырады және ол жайында толық пікірін білдіреді.

    Бағалау критерийлері



    -Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтай алады.

    -Томиристің ел қорғаудағы роліне сипаттама береді.

    -Сақтардың Тәуелсіздік үшін күресіне ой-пікірін білдіреді.

    Тілдік мақсаттар

    Айтылым дағдысы: Томириске сипаттама беру, Томиристің Кирмен шайқасы туралы үзіндіні оқиды, мәтінді (қосымша деректер) топпен оқытып, өз тобында талқылату, басқа топтарға түсіндіру.

    Тыңдалым дағдысы: Сақ патшайымы туралы оқушылардың айтуы бойынша деректерді тыңдау.

    Жазылым дағдысы: Оқулықтан тірек сөздерді анықтайды дәптерге жазады.

    Жазылымға арналған тіркестер:

    Мемлекет,көсем,патша, әскери демократия, батырлық, жауынгерлік, патшайым, қорған, массагет

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Тайпа,тайпалық бірлестік, абыздар,жауынгерлер,егіншілер мен малшылар

    Мемлекет,көсем,патша, әскери демократия, археология, оба, қорған,ескерткіш

    ат әбзелдері

    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік ел» идеясы. Сақ патшайымы Томиристің елін, жерін қорғау жолындағы күресін ашып көрсету арқылыоқушыларды ұлттық бірлікке бейбітшілікке баулу.

    «Ұлы Даланың жеті қыры» 4 бөлімі.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүние жүзі тарихы. Томиристің дүние жүзі тарихындағы ролін анықтайды


    АКТ қолдану дағдылары

    Сабақ кезінде оқушыларға тақырыпқа байланысты бейнеролик , презентация көрсету.

    Бастапқы білім

    Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту кезеңі

    2-мин






    5-мин

    Ұйымдастыру шаралары (Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу)

    Оқушыларға жағымды орта қалыптастыру.

    Көңіл күйлерін «Смайлик» арқылы білдіру Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларға «патша», «патшайым» деген сөздер жазылған стикерлер таратылады. Оқушы таңдауы бойынша сәйкес топқа отырады.


    Тапсырма 1. «Тасмола археологиялық мәдениеті» тақырыбы бойынша «Еркін микрофон» әдісі арқылы үй жұмысын бір-бірінен сұрату.

    1. Шығыс Қазақстаннан табылған археологиялық олжалар.

    2. Мұртты обалардан табылған жәдігерлер неше топқа бөлінеді.

    3. Мұртты обалардың түрлерін ата.

    4. Қазақстан аумағында қаншадан астам мұртты оба ескерткіштері анықталды.

    ҚБ «Шапалақ»

    Оқушылар Сақ патшайымы Томириске байланысты суреттер көрсетіледі. Оқушылар суреттердің мағынасын

    түсіндіре отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

    «Ұлы Даланың жеті қыры» 4 бөлімі туралы мәлімет.

    Оқушылардың ойларын тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады.

    Бейне ролик көрсету


    Слайд

    Смайлик








    Микрофон







    Слайд



    https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E


    Сабақтың ортасы


    10-мин











    10-мин











    8-мин





















    5-мин


    Топтарға тапсырмалар беріледі.

    Мәтін мен жұмыс жасайды

    1-топ. Патша : Кир патшаның сақтарға жорық жасаудағы басты мақсаты қандай? Дала патшайымының қарсыласы кім болды?


    2-топ. Патшайым: Томирис қандай болған? Сақ патшайымы Томириске Кирді жеңуі үшін қандай қолайсыз жағдай түрткі болды ?

    Әр топ бірін-бірі бағалайды. («Термометр» )


    «Диктоглосс әдісі»

    М Оқушыларға бейнематериал ұсынып, төмендегі сұрақтарды қойыңыз.

    1. Бейнематериалдағы негізгі кейіпкерлерді атаңыз.

    2. Қандай оқиға желісі баяндалған?

    3. Сақ патшайымы Томиристің Кирге берген жауабын түсіндіріңіз.

    Бейнематериалда қандай маңызды идея қарастырылған?

    ҚБ «Смайлик»



    Мағынаны тану кезеңі «Тарихи тұлға»

    1-топ: Суретті пайдалана отырып, Томиристің ел қорғаушы ретіндегі ролін тізбектеп жазыңыздар.












    2-топ: Томирис сөзінен басталатын 4 сипаттама сөйлем құрастырыңдар.


    Томирис......

    Томирис......

    Томирис......

    Томирис......


    «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы оқушылар өз пікірлерін ортаға салады.


    Критерий

    Дескриптор

    Томиристің ел қорғаудағы ролін сипаттайды.

    1. Томиристің ел қорғаушы ретіндегі ролін тізбектейді.

    2. Томирсті сипаттайтын 4 сөйлем құрастырады.

    3. Томиристің ролі туралы өз пікірлерін білдіреді.



    Слайд













    https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E

    слайд








    слайд























    Слайд



    Сабақтың соңы

    Қорытындылау кезеңі

    7-мин

























    Рефлексия

    5-мин

    «Элективті тест». Мұғалім «А,В,С,Д» әріптері бар карточкаларды таратады. Оқушылар дұрыс жауаптарын табу үшін тиісті карточканы көтереді.

    1.Сақ-массагеттер патшайымы Томирис туралы мәліметтер кездеседі.

    А) Рим тарихшыларында;

    В) Геродот жазбаларында;

    С) Парсы деректерінде;

    Д) Тарих деректерінде;

    2.Соғыс өнерін жетік меңгерген, садақ атудың хас шебері, ел басқару ісінің қыр-сырларын жақсы игерген сақ патшасы

    А) Зарина; В) Спаргапис; С) Анахарсис; Д) Томирис;

    3. «Томирис әйел болса да жауынан қорықпайтын батыл болған» деп жазған кім?

    А) Помпей Трог, В) Геродот; С) Страбон; Д) Арриан;

    4. «Әлемнің төрт бұрышының, билеушісі» және «патшалардың патшасы» атанған патша.

    А) Томирис; В) Дарий; С) Кир; Д) Спитамен;

    5. «Вавилонды жеңгеннен кейін парсы патшасы Кир массагеттерге соғыс ашып, олард

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алчурина Назгуль Дуйсембаевна
    07 Желтоқсан 2023
    519
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. 5 класс Тақырыбы: Сақ патшайымы Томирис

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. 5 класс Тақырыбы: Сақ патшайымы Томирис

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жақсы өтті. Барлық мұғалімдер қатысты.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3А Сақтар


    Мектеп:


    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 5


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Сақ патшайымы Томирис


    Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің ерлігі қалай сипатталған

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    5.3.2.1 Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық аренадағы орнын анықтау

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар: Сақ патшайымы Томирис туралы біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі: Томирис патшайымның қай жерлерде шайқасқанын атайды.

    Кейбір оқушылар: Сақ патшайымы Томиристің бейнесін топтастырады және ол жайында толық пікірін білдіреді.

    Бағалау критерийлері



    -Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтай алады.

    -Томиристің ел қорғаудағы роліне сипаттама береді.

    -Сақтардың Тәуелсіздік үшін күресіне ой-пікірін білдіреді.

    Тілдік мақсаттар

    Айтылым дағдысы: Томириске сипаттама беру, Томиристің Кирмен шайқасы туралы үзіндіні оқиды, мәтінді (қосымша деректер) топпен оқытып, өз тобында талқылату, басқа топтарға түсіндіру.

    Тыңдалым дағдысы: Сақ патшайымы туралы оқушылардың айтуы бойынша деректерді тыңдау.

    Жазылым дағдысы: Оқулықтан тірек сөздерді анықтайды дәптерге жазады.

    Жазылымға арналған тіркестер:

    Мемлекет,көсем,патша, әскери демократия, батырлық, жауынгерлік, патшайым, қорған, массагет

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Тайпа,тайпалық бірлестік, абыздар,жауынгерлер,егіншілер мен малшылар

    Мемлекет,көсем,патша, әскери демократия, археология, оба, қорған,ескерткіш

    ат әбзелдері

    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік ел» идеясы. Сақ патшайымы Томиристің елін, жерін қорғау жолындағы күресін ашып көрсету арқылыоқушыларды ұлттық бірлікке бейбітшілікке баулу.

    «Ұлы Даланың жеті қыры» 4 бөлімі.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүние жүзі тарихы. Томиристің дүние жүзі тарихындағы ролін анықтайды


    АКТ қолдану дағдылары

    Сабақ кезінде оқушыларға тақырыпқа байланысты бейнеролик , презентация көрсету.

    Бастапқы білім

    Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту кезеңі

    2-мин






    5-мин

    Ұйымдастыру шаралары (Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу)

    Оқушыларға жағымды орта қалыптастыру.

    Көңіл күйлерін «Смайлик» арқылы білдіру Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларға «патша», «патшайым» деген сөздер жазылған стикерлер таратылады. Оқушы таңдауы бойынша сәйкес топқа отырады.


    Тапсырма 1. «Тасмола археологиялық мәдениеті» тақырыбы бойынша «Еркін микрофон» әдісі арқылы үй жұмысын бір-бірінен сұрату.

    1. Шығыс Қазақстаннан табылған археологиялық олжалар.

    2. Мұртты обалардан табылған жәдігерлер неше топқа бөлінеді.

    3. Мұртты обалардың түрлерін ата.

    4. Қазақстан аумағында қаншадан астам мұртты оба ескерткіштері анықталды.

    ҚБ «Шапалақ»

    Оқушылар Сақ патшайымы Томириске байланысты суреттер көрсетіледі. Оқушылар суреттердің мағынасын

    түсіндіре отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

    «Ұлы Даланың жеті қыры» 4 бөлімі туралы мәлімет.

    Оқушылардың ойларын тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады.

    Бейне ролик көрсету


    Слайд

    Смайлик








    Микрофон







    Слайд



    https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E


    Сабақтың ортасы


    10-мин











    10-мин











    8-мин





















    5-мин


    Топтарға тапсырмалар беріледі.

    Мәтін мен жұмыс жасайды

    1-топ. Патша : Кир патшаның сақтарға жорық жасаудағы басты мақсаты қандай? Дала патшайымының қарсыласы кім болды?


    2-топ. Патшайым: Томирис қандай болған? Сақ патшайымы Томириске Кирді жеңуі үшін қандай қолайсыз жағдай түрткі болды ?

    Әр топ бірін-бірі бағалайды. («Термометр» )


    «Диктоглосс әдісі»

    М Оқушыларға бейнематериал ұсынып, төмендегі сұрақтарды қойыңыз.

    1. Бейнематериалдағы негізгі кейіпкерлерді атаңыз.

    2. Қандай оқиға желісі баяндалған?

    3. Сақ патшайымы Томиристің Кирге берген жауабын түсіндіріңіз.

    Бейнематериалда қандай маңызды идея қарастырылған?

    ҚБ «Смайлик»



    Мағынаны тану кезеңі «Тарихи тұлға»

    1-топ: Суретті пайдалана отырып, Томиристің ел қорғаушы ретіндегі ролін тізбектеп жазыңыздар.












    2-топ: Томирис сөзінен басталатын 4 сипаттама сөйлем құрастырыңдар.


    Томирис......

    Томирис......

    Томирис......

    Томирис......


    «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы оқушылар өз пікірлерін ортаға салады.


    Критерий

    Дескриптор

    Томиристің ел қорғаудағы ролін сипаттайды.

    1. Томиристің ел қорғаушы ретіндегі ролін тізбектейді.

    2. Томирсті сипаттайтын 4 сөйлем құрастырады.

    3. Томиристің ролі туралы өз пікірлерін білдіреді.



    Слайд













    https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E

    слайд








    слайд























    Слайд



    Сабақтың соңы

    Қорытындылау кезеңі

    7-мин

























    Рефлексия

    5-мин

    «Элективті тест». Мұғалім «А,В,С,Д» әріптері бар карточкаларды таратады. Оқушылар дұрыс жауаптарын табу үшін тиісті карточканы көтереді.

    1.Сақ-массагеттер патшайымы Томирис туралы мәліметтер кездеседі.

    А) Рим тарихшыларында;

    В) Геродот жазбаларында;

    С) Парсы деректерінде;

    Д) Тарих деректерінде;

    2.Соғыс өнерін жетік меңгерген, садақ атудың хас шебері, ел басқару ісінің қыр-сырларын жақсы игерген сақ патшасы

    А) Зарина; В) Спаргапис; С) Анахарсис; Д) Томирис;

    3. «Томирис әйел болса да жауынан қорықпайтын батыл болған» деп жазған кім?

    А) Помпей Трог, В) Геродот; С) Страбон; Д) Арриан;

    4. «Әлемнің төрт бұрышының, билеушісі» және «патшалардың патшасы» атанған патша.

    А) Томирис; В) Дарий; С) Кир; Д) Спитамен;

    5. «Вавилонды жеңгеннен кейін парсы патшасы Кир массагеттерге соғыс ашып, олард

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 5 сынып
    07.12.2023
    519
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алчурина Назгуль Дуйсембаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации