Сабақтың тақырыбы: Аңыз. Базаршы жігіт пен ақылды қыз.
Сабақтың мақсаты: Мәтіннің негізгі ойын ашу, өз пікірін айта білуге қалыптастыру. Ойын дамыту, сөздік қорын молайту. Ой тастау арқылы, тапқырлыққа өз пікірін жүйелі жеткізуге дағдландыру.
Күтілетін нәтиже:Мәтіннің негізгі ойын ашып,өз пікірін ойын айта білуге қалыптасады.
Сабақтың түрі:Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: АКТ, Сұрақ-жауап, топтық жұмыс, ребус шешу, ой қозғау, «Серпілген сауал» әдісі, «Сиқырлы құмыра» әдісі.
Көрнекілігі: А 3 қағаз, маркер
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық Топқа бөлу(түстер бойынша) Қызыл,жасыл,сары Топ басшыларына бағалау парағы беріледі |
«5»болсын алар бағамыз Білімнен бақыт табмыз Өнер білім көп оқып, Өсе берсін санамыз Үлестірмедегі түстер бойынша 3 топқа бөлінеді Бағалау парағын толтырады |
|
Үй тапсырмасы |
«Ыстық орындық» Тіл туралы өлең,мақал-мәтелдер жаттау. |
Жаттаған өлеңдерін, мақал-мәтелдерін айтады. |
|
Қызығушылықты ояту «Болжау» әдісі |
Халық ауыз әдебиеті дегеніміз не? Халық ауыз әдбиетіне қандай шығармалар жататынын білесіңдер ме? Аңыз дегеніміз не? Қазақ аңыздарында Асанқайғы, Жиренше, Қорқыт сияқты ел ішінен шыққан қарапайым адамдар туралы оқиғалар айтылады. |
Халық арасында ауызша шығарылып,ұрпақтан ұрпаққа жеткен шығармалар халық ауыз әдебиеті деп аталады. Халық ауыз әдебиетіне: ертегі,аңыз,айтыс,батырлар жыры,жаңылтпаш жатады. Аңыз көбінесе тарихта болған адамның басына құрылатын шығарма. Аңыз әңгімеде өмірде шын болған адамның басынан өткен жайттар мен қиял ғажайып оқиғалар араласып келеді. |
|
Мағынаны тану Дәптермен жұмыс Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма Сабақты қорыту |
Ребус шешу Мәтін бойынша жұмыс Жұппен жұмыс Сөздікпен жұмыс Пұл- атауы ертеде аса қымбат жібек түрлерінің айырбас элементі ретінде ақша құралы қызметін атқарғандығына байланысты шыққан Мандырап-сасып қалу «Кім жылдам?» ойынын ойнап жіберейік. Сұрақ-жауап 1. «Қарағым, осы жолды қалай қысқартуға болады?»- дегенде аң-таң қалған ұлы жауап айта алмайды. -Мұғалім: Ал,сендер болсаңдар қалай жауап берер едіңдер? -Мұғалім : Сендердің ойларыңша қыз қойларды қалай үш реттен сатудың жолын айтты? 1-топ Қыздың тапқырлығы,сұлулығын суреттеп жазу 2-топ Базаршы жігітті суреттеу(сурет салу) 3-топ Сахналау(көрініс көрсету) Сергіту сәті: Ойын: «Сиқырлы құмыра» «Серпілген сауал» әдісі Бүгінгі біз не үйрендік? Мәтін не жайлы екен? Мәтіннен қандай әсер алдыңдар? Не үйренуге болады? |
Ребусты шешеді Базаршы жігіт пен ақылды қыз. Мәтінді іштей оқу. Шынжырлап оқыту Сұрақтарға жауап береді Видеоролик Қызыл гүлім-ай Құмырадағы сұрақтарға жауап береді. Допты алу арқылы сұрақтарға жауап береді. |
|
Бағалау |
Оқу үшін бағалау |
Өзін-өзі бағалау |
|
Үйге тапсырма |
Ар-намыс,ақыл жайлы мақал-мәтелдер жаттау. |
Күнделіктеріне жазып алады. |
|
Кері байланыс |
Бағдаршам |
Стикерге жазып іледі. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "5 саны мен цифры" 1 сынып
Ашық сабақ "5 саны мен цифры" 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Аңыз. Базаршы жігіт пен ақылды қыз.
Сабақтың мақсаты: Мәтіннің негізгі ойын ашу, өз пікірін айта білуге қалыптастыру. Ойын дамыту, сөздік қорын молайту. Ой тастау арқылы, тапқырлыққа өз пікірін жүйелі жеткізуге дағдландыру.
Күтілетін нәтиже:Мәтіннің негізгі ойын ашып,өз пікірін ойын айта білуге қалыптасады.
Сабақтың түрі:Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: АКТ, Сұрақ-жауап, топтық жұмыс, ребус шешу, ой қозғау, «Серпілген сауал» әдісі, «Сиқырлы құмыра» әдісі.
Көрнекілігі: А 3 қағаз, маркер
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық Топқа бөлу(түстер бойынша) Қызыл,жасыл,сары Топ басшыларына бағалау парағы беріледі |
«5»болсын алар бағамыз Білімнен бақыт табмыз Өнер білім көп оқып, Өсе берсін санамыз Үлестірмедегі түстер бойынша 3 топқа бөлінеді Бағалау парағын толтырады |
|
Үй тапсырмасы |
«Ыстық орындық» Тіл туралы өлең,мақал-мәтелдер жаттау. |
Жаттаған өлеңдерін, мақал-мәтелдерін айтады. |
|
Қызығушылықты ояту «Болжау» әдісі |
Халық ауыз әдебиеті дегеніміз не? Халық ауыз әдбиетіне қандай шығармалар жататынын білесіңдер ме? Аңыз дегеніміз не? Қазақ аңыздарында Асанқайғы, Жиренше, Қорқыт сияқты ел ішінен шыққан қарапайым адамдар туралы оқиғалар айтылады. |
Халық арасында ауызша шығарылып,ұрпақтан ұрпаққа жеткен шығармалар халық ауыз әдебиеті деп аталады. Халық ауыз әдебиетіне: ертегі,аңыз,айтыс,батырлар жыры,жаңылтпаш жатады. Аңыз көбінесе тарихта болған адамның басына құрылатын шығарма. Аңыз әңгімеде өмірде шын болған адамның басынан өткен жайттар мен қиял ғажайып оқиғалар араласып келеді. |
|
Мағынаны тану Дәптермен жұмыс Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма Сабақты қорыту |
Ребус шешу Мәтін бойынша жұмыс Жұппен жұмыс Сөздікпен жұмыс Пұл- атауы ертеде аса қымбат жібек түрлерінің айырбас элементі ретінде ақша құралы қызметін атқарғандығына байланысты шыққан Мандырап-сасып қалу «Кім жылдам?» ойынын ойнап жіберейік. Сұрақ-жауап 1. «Қарағым, осы жолды қалай қысқартуға болады?»- дегенде аң-таң қалған ұлы жауап айта алмайды. -Мұғалім: Ал,сендер болсаңдар қалай жауап берер едіңдер? -Мұғалім : Сендердің ойларыңша қыз қойларды қалай үш реттен сатудың жолын айтты? 1-топ Қыздың тапқырлығы,сұлулығын суреттеп жазу 2-топ Базаршы жігітті суреттеу(сурет салу) 3-топ Сахналау(көрініс көрсету) Сергіту сәті: Ойын: «Сиқырлы құмыра» «Серпілген сауал» әдісі Бүгінгі біз не үйрендік? Мәтін не жайлы екен? Мәтіннен қандай әсер алдыңдар? Не үйренуге болады? |
Ребусты шешеді Базаршы жігіт пен ақылды қыз. Мәтінді іштей оқу. Шынжырлап оқыту Сұрақтарға жауап береді Видеоролик Қызыл гүлім-ай Құмырадағы сұрақтарға жауап береді. Допты алу арқылы сұрақтарға жауап береді. |
|
Бағалау |
Оқу үшін бағалау |
Өзін-өзі бағалау |
|
Үйге тапсырма |
Ар-намыс,ақыл жайлы мақал-мәтелдер жаттау. |
Күнделіктеріне жазып алады. |
|
Кері байланыс |
Бағдаршам |
Стикерге жазып іледі. |
шағым қалдыра аласыз













