Сабақтың
тақырыбы: Аңыз. Базаршы жігіт пен ақылды
қыз.
Сабақтың
мақсаты: Мәтіннің негізгі ойын ашу, өз
пікірін айта білуге қалыптастыру. Ойын дамыту, сөздік қорын
молайту. Ой тастау арқылы, тапқырлыққа өз пікірін жүйелі жеткізуге
дағдландыру.
Күтілетін
нәтиже:Мәтіннің негізгі ойын ашып,өз
пікірін ойын айта білуге қалыптасады.
Сабақтың
түрі:Жаңа
сабақ
Сабақтың
әдісі: АКТ, Сұрақ-жауап, топтық
жұмыс, ребус шешу, ой қозғау, «Серпілген сауал» әдісі, «Сиқырлы
құмыра» әдісі.
Көрнекілігі: А 3 қағаз,
маркер
Сабақтың
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Психологиялық
дайындық
Топқа бөлу(түстер
бойынша)
Қызыл,жасыл,сары
Топ басшыларына бағалау парағы
беріледі
|
«5»болсын алар
бағамыз
Білімнен бақыт
табмыз
Өнер білім көп
оқып,
Өсе берсін
санамыз
Үлестірмедегі түстер
бойынша 3 топқа бөлінеді
Бағалау парағын
толтырады
|
Үй
тапсырмасы
|
«Ыстық
орындық»
Тіл туралы өлең,мақал-мәтелдер
жаттау.
|
Жаттаған өлеңдерін,
мақал-мәтелдерін айтады.
|
Қызығушылықты
ояту
«Болжау»
әдісі
|
Халық ауыз әдебиеті
дегеніміз не?
Халық ауыз әдбиетіне
қандай шығармалар жататынын білесіңдер
ме?
Аңыз дегеніміз
не?
Қазақ аңыздарында
Асанқайғы, Жиренше, Қорқыт сияқты ел ішінен шыққан қарапайым
адамдар туралы оқиғалар
айтылады.
|
Халық арасында
ауызша шығарылып,ұрпақтан ұрпаққа жеткен шығармалар халық ауыз
әдебиеті деп аталады.
Халық ауыз
әдебиетіне:
ертегі,аңыз,айтыс,батырлар жыры,жаңылтпаш
жатады.
Аңыз көбінесе тарихта болған
адамның басына құрылатын шығарма. Аңыз әңгімеде өмірде шын болған
адамның басынан өткен жайттар мен қиял ғажайып оқиғалар араласып
келеді.
|
Мағынаны
тану
Дәптермен
жұмыс
Ой
толғаныс
Шығармашылық
тапсырма
Сабақты
қорыту
|
Ребус
шешу
Мәтін бойынша
жұмыс
Жұппен
жұмыс
Сөздікпен
жұмыс
Пұл- атауы ертеде аса қымбат
жібек түрлерінің айырбас элементі ретінде ақша құралы қызметін
атқарғандығына байланысты
шыққан
Мандырап-сасып
қалу
«Кім жылдам?» ойынын ойнап
жіберейік.
Сұрақ-жауап
1. «Қарағым, осы жолды қалай
қысқартуға болады?»- дегенде аң-таң қалған ұлы жауап айта
алмайды.
-Мұғалім: Ал,сендер болсаңдар қалай
жауап берер едіңдер?
-Мұғалім : Сендердің ойларыңша қыз
қойларды қалай үш реттен сатудың жолын
айтты?
1-топ
Қыздың
тапқырлығы,сұлулығын суреттеп
жазу
2-топ
Базаршы жігітті
суреттеу(сурет салу)
3-топ
Сахналау(көрініс
көрсету)
Сергіту
сәті:
Ойын: «Сиқырлы
құмыра»
«Серпілген сауал»
әдісі
Бүгінгі біз не
үйрендік?
Мәтін не жайлы
екен?
Мәтіннен қандай әсер
алдыңдар?
Не үйренуге
болады?
|
Ребусты
шешеді
Базаршы жігіт пен
ақылды қыз.
Мәтінді іштей
оқу.
Шынжырлап
оқыту
Сұрақтарға жауап
береді
Видеоролик
Қызыл
гүлім-ай
Құмырадағы
сұрақтарға жауап береді.
Допты алу арқылы сұрақтарға
жауап береді.
|
Бағалау
|
Оқу үшін
бағалау
|
Өзін-өзі
бағалау
|
Үйге
тапсырма
|
Ар-намыс,ақыл жайлы
мақал-мәтелдер жаттау.
|
Күнделіктеріне жазып
алады.
|
Кері
байланыс
|
Бағдаршам
|
Стикерге жазып
іледі.
|