Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Мұғалімнің аты-жөні :

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:

    Күні:

    Сынып: 5

    Сабақ 1-2

    Сабақ тақырыбы

    Қазақ отбасының дәстүрлері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)

    5.3.6.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер / сөйлем/калиграмма құрастыру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде отбасылықдәстүрлержайлытолықақпаратберебілугемашықтандыру.Лексикалық тақырыпаясындатәуелдікжалғауыныңжекешетүрінмеңгередеді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Тақырыпқа байланысты тірек сөздермен бірнеше сөйлем құра алады.

    Кейбір оқушылар:

    Отбасы тақырыбында ауқымды әңгіме құра алады


    Жетістік критерилері

    суреттерді пайдалана отырып,сөйлем қарапайым постерлер құрастыра алады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Диалог құруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Талдауға арналған сұрақтар:

    Не себебті ......деп ойлайсыз

    ишара

    Құндылықтарды дарыту

    Жауапкершілік

    Пәнаралық байланыстар

    Әдебиет пәнімен байланыс

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Берілген тақырып аясында постерлер құрастыру.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақ басы





    2 минут











    3 минут

    (Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.

    «Мұғалім«шаттықшеңберін»құрғызып,ынтымақтастықат- мосферасын орнату үшін оқушыларға: — Балалар, сендер қарым-қатынасбарысындабір-бірінеқандайжақсысөздер айтасыңдар?-деп сұрайды.

    Қайырлы күн, көздерім!

    Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
    Қайырлы күн, құлақтарым!

    Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
    Қайырлы күн, қолдарым!

    Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).
    Қайырлы күн, аяқтарым!

    Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
    Қайырлы күн, мұғалім!

    Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)


    /оқушылар бір-бірін қолдарынан алып, жылы тілектер айтады/


    (Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

    Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қоюБлалар сендер отбасы дегенді қалай түсінесіңдер?

    Суретке қарап әңгіме жүргізу



    Отбасы деген не? » туралы білімдерін тексеру және слайд арқылы отбасының орыналасу жиынтығыі туралы суреттерден көрсету бойынша жұмыс (8 мин)

    • Отбасы қалай құрылады?

    Қоршаған ортаны бізді қалай қабылдайды?

    • Отбасындағы негізгі әрекеттерді ата?

    Осы аталған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын, пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады.


    Слайд















    Слайд

    Сабақтың ортасы


    5 минут




    5 минут







    5 минут






    3 минут


    5 минут



    2 минут


    5 минут


    2 минут


    Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой қозғар» әдісін пайдаланып, «отбасы» сөзіне ассоциограмма құрғызады.

    Shape2

    Отбасы








    Әр оқушы тақтада ілулі тұрған плакатқа маркермен өз түсінігінжазады

    1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқақатыстыжаңасөздерментаныстырады,аудар- масынайтады.Олардыоқиды,оқушыларғақайталатады.

    2. Мәтіналды жұмыс.

    А)Оқылым.Жазылым.Мәнерлеп,дұрысоқуға,сауатты жазуғамашықтандыруүшін1-тапсырманыорындатады.

    Ә)Жазылым.Дұрыс,сауаттыжазуға,машықтандыруүшін 2-тапсырманыорындатады.

    Б)Оқылым.Оқушынымәнерлепоқуғадағдыландыруүшін 3-тапсырманыорындатады.

    В)Айтылым.Оқулықтағыжағдаяттықтапсырманы(4-тап- сырма)орындатады.

    3.Тілдікбағдар.Тәуелдікжалғауыныңжекешетүрін меңгертеді.

    4. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәнерлеп, дұрысоқуға,жаңаақпараттықабылдауғамашықтандыру үшін 5-тапсырманыорындатады.

    Ә) Жазылым. Оқушыны дұрыс, сауатты жазуға дағдыландыру үшін 6, 11-тапсырманы орындатады.

    Б) Оқылым. Айтылым. Дұрыс оқуға,

    жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 7-тап- сырманы орындатады.

    В) Жазылым. Айтылым. Сауатты жазуға, жаңа ақпаратты қабылдауғамашықтандыруүшін9-тапсырманыорындата- ды.

    Г) Айтылым. Оқулықтағы 10-тапсырманы орындатады.

    5.Мәтінсоңыжұмыс.Жазылым.Оқулықтағы12,13,14-тап- сырманыорындатады.

    6.Мәнерлепоқу.А)Оқулықтағы«Кел,жаттығайық!»айда- рындаберілгенөлеңдімәнерлепоқыпбереді.Мәнерлеп оқуғамашықтандырады.Өлеңдетақырыпқабайланысты кездескенсөздердітапқызып,қайталатады.


    Суретпен жұмыс Әңгіме иқұру


    (Т) Суретпен жұмы с.




    Мәтінмен жұмыс
    Әр топқа мәтін таратылады
    Әр топқа тарауларды таратып беріп әр топқа тапсырма беру
    1 топ. Қазақтардың қонақжайлылық қасиеті және өзара көмек жөніндегі әдет - ғұрыптары
    2 топ. Әдептілік пен сыпайылық, үлкендерге құрмет әдет - ғұрпы
    3 топ. Тамырлық және қоныс таңдау әдет - ғұрпы
    4топ. Отбасы және неке саласындағы әдет - ғұрыптар мен салт - дәстүрлер. Бата беру. Бала тәрбиесі.
    ІІ Көрініс көрсету. 1 - топ «Амандық саулық білісу»
    2 - топ «Сарқыт беру»
    3 - топ «Байғазы»
    4 - топ «Бата беру»
    Салыстыру арқылы тақырыпты түсіну


    1-тапсырма. Бос орынды керекті сөздермен толықтырыңдар.

    Досымның інісі_____________.

    Менің қарындасым________________.

    Менің отбасым________________.

    Диманың анасы_________________.

    Катеринаның атасы мен әжесі__________________________.

     Керекті сөздер: үлгілі, бауырмал, ашық, мейірімді, қарапайым адамдар.

     2-тапсырма.  Берілген сұрақтарға үлгі бойынша жауап беріңдер.

    Үлгі:

    сенің отбасың тату ма?

    Иә, менің отбасым тату.

    Жоқ, менің отбасым тату емес.

     

    Айша, сенің ағаңның мінезі жайдары ма?

    ...........................................................................

    Егор, сенің інің сені сыйлай ма?

    ............................................................................

    Марат, сен қарындасыңның сабағына  көмектесесің бе?

    ................................................................................................

    Алдияр, сен ата-анаңды тыңдайсың ба?

    3-тапсырма. Берілген сөздерден сын есім жасаңдар.

      Білім, сапа, бауыр, төзім, ықылас, көңіл, сана, ашу.

     4- тапсырма. Диалогті пайдалана отырып, өзара сөйлесіңдер.

    • Жанар, отбасы мүшелері қандай болуы керек деп ойлайсың?

    • Отбасындағы адамдар бір- біріне өте жақын, туыс адамдар болғандықтан тату болуы керек.

    • Оны қалай түсінесің?

    • Мысалы, ағасы інісіне, інісі ағасына сыйластықпен, жанашырлықпен қарау ерек.

    • Кейбір отбасында апалы-сіңілі немесе апалы- бауырлар көп ренжісіп, бастары сыйыспайды ғой?

    • Иә, меніңше, олар туыстық дегенді түсінбейді.

    • Мүмкін, олар бала болған соң солай істейтін шығар.

    • Әйтсе де, бір үйдің балалары бірін- бірі сыйлап, жақсы көрулері керек, бауырмал болулары керек.

    Мен сенің ойыңмен келісемін,  сыйластық бар жерде туыстық бар. онымен, құттықтау дегеніміз 

    Сөздік дәптерді қолдана отырып сөздер жарысы, мұғалім орысша сөздерді атайды оқушылар жауабын береді, өткен тақырыптағы сөздерді естеріне түсіру. 
    Сөздер: здравствуйте, сіңлі(сестренка ей), қарындас сестренка (ему), жақын(близкий) , бауырмал(сердечный), тату (дружно), құрмет көрсету (уважать), қамқор болу (заботиться), бірге (вместе), қарсы алу (встречать), тұру (жить). 

    Бағалау СГ 3. Тапсырмалардың нәтижелерін көрсету

    Оқытудың мақсаты бойынша.

    Бағалау кртитериі

    Дескриптор

    Кез келген тапсырмаларды орындау және тақырыпты кез келген тәсілдерімен түсіндіру пайдаланады

    Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

    Орындалған тапсырмалардың дұрыстығын бақылайды

    Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

    Орындалған жүмыстардың жақсы үлгілерін көрсетеді


    Жұптық бағалау.

    Дискрипторлар: жоғарғы балл -5 балл.

    1. Мәтінге ат қою +

    2. Мәтін құрастыру +

    3. Мәтіннің құрылымы:

    • Басы +

    • Ортасы +

    • Қорытынды +

    Мұғалім оқушылардың ой-өрісін дамыту үшін «Суреттер» блиц ойынын (15-тапсырма) ұйымдастырады.

    Әр оқушы өз отбасының суретін салады,онысыныптастарынатаны-стырады.

    Оқулықтағы 16-тапсырманы орындатады


    Постер құрастыру






























    Қима қағаздар.








    Сабақтың соңы

    3 мин

    (МК)

    + Мен ................ үйрендім.

    -Маған .............. қиын.

    Кері байланыс «Бір +, бір - »

    Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту.

    Оқушы мен мұғалім кері байланысы.

    Өз-өзін бағалау ауызша жүзеге асады.

    Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

    • Алдымен біз былай деп ойладық.....

    • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............

    • Проблеманы шешу үшін......жасадық.

    • Бұдан біз..................көрдік.

    • Демек, бұл мынаны білдіреді.................

    Сонымен біз.................деген шешімге келдік



    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Касаева Толқын Темірханқызы
    08 Желтоқсан 2020
    611
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімдерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Мұғалімнің аты-жөні :

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:

    Күні:

    Сынып: 5

    Сабақ 1-2

    Сабақ тақырыбы

    Қазақ отбасының дәстүрлері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)

    5.3.6.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер / сөйлем/калиграмма құрастыру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде отбасылықдәстүрлержайлытолықақпаратберебілугемашықтандыру.Лексикалық тақырыпаясындатәуелдікжалғауыныңжекешетүрінмеңгередеді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Тақырыпқа байланысты тірек сөздермен бірнеше сөйлем құра алады.

    Кейбір оқушылар:

    Отбасы тақырыбында ауқымды әңгіме құра алады


    Жетістік критерилері

    суреттерді пайдалана отырып,сөйлем қарапайым постерлер құрастыра алады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Диалог құруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Талдауға арналған сұрақтар:

    Не себебті ......деп ойлайсыз

    ишара

    Құндылықтарды дарыту

    Жауапкершілік

    Пәнаралық байланыстар

    Әдебиет пәнімен байланыс

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Берілген тақырып аясында постерлер құрастыру.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақ басы





    2 минут











    3 минут

    (Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.

    «Мұғалім«шаттықшеңберін»құрғызып,ынтымақтастықат- мосферасын орнату үшін оқушыларға: — Балалар, сендер қарым-қатынасбарысындабір-бірінеқандайжақсысөздер айтасыңдар?-деп сұрайды.

    Қайырлы күн, көздерім!

    Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
    Қайырлы күн, құлақтарым!

    Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
    Қайырлы күн, қолдарым!

    Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).
    Қайырлы күн, аяқтарым!

    Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
    Қайырлы күн, мұғалім!

    Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)


    /оқушылар бір-бірін қолдарынан алып, жылы тілектер айтады/


    (Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

    Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қоюБлалар сендер отбасы дегенді қалай түсінесіңдер?

    Суретке қарап әңгіме жүргізу



    Отбасы деген не? » туралы білімдерін тексеру және слайд арқылы отбасының орыналасу жиынтығыі туралы суреттерден көрсету бойынша жұмыс (8 мин)

    • Отбасы қалай құрылады?

    Қоршаған ортаны бізді қалай қабылдайды?

    • Отбасындағы негізгі әрекеттерді ата?

    Осы аталған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын, пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады.


    Слайд















    Слайд

    Сабақтың ортасы


    5 минут




    5 минут







    5 минут






    3 минут


    5 минут



    2 минут


    5 минут


    2 минут


    Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой қозғар» әдісін пайдаланып, «отбасы» сөзіне ассоциограмма құрғызады.

    Shape2

    Отбасы








    Әр оқушы тақтада ілулі тұрған плакатқа маркермен өз түсінігінжазады

    1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқақатыстыжаңасөздерментаныстырады,аудар- масынайтады.Олардыоқиды,оқушыларғақайталатады.

    2. Мәтіналды жұмыс.

    А)Оқылым.Жазылым.Мәнерлеп,дұрысоқуға,сауатты жазуғамашықтандыруүшін1-тапсырманыорындатады.

    Ә)Жазылым.Дұрыс,сауаттыжазуға,машықтандыруүшін 2-тапсырманыорындатады.

    Б)Оқылым.Оқушынымәнерлепоқуғадағдыландыруүшін 3-тапсырманыорындатады.

    В)Айтылым.Оқулықтағыжағдаяттықтапсырманы(4-тап- сырма)орындатады.

    3.Тілдікбағдар.Тәуелдікжалғауыныңжекешетүрін меңгертеді.

    4. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәнерлеп, дұрысоқуға,жаңаақпараттықабылдауғамашықтандыру үшін 5-тапсырманыорындатады.

    Ә) Жазылым. Оқушыны дұрыс, сауатты жазуға дағдыландыру үшін 6, 11-тапсырманы орындатады.

    Б) Оқылым. Айтылым. Дұрыс оқуға,

    жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 7-тап- сырманы орындатады.

    В) Жазылым. Айтылым. Сауатты жазуға, жаңа ақпаратты қабылдауғамашықтандыруүшін9-тапсырманыорындата- ды.

    Г) Айтылым. Оқулықтағы 10-тапсырманы орындатады.

    5.Мәтінсоңыжұмыс.Жазылым.Оқулықтағы12,13,14-тап- сырманыорындатады.

    6.Мәнерлепоқу.А)Оқулықтағы«Кел,жаттығайық!»айда- рындаберілгенөлеңдімәнерлепоқыпбереді.Мәнерлеп оқуғамашықтандырады.Өлеңдетақырыпқабайланысты кездескенсөздердітапқызып,қайталатады.


    Суретпен жұмыс Әңгіме иқұру


    (Т) Суретпен жұмы с.




    Мәтінмен жұмыс
    Әр топқа мәтін таратылады
    Әр топқа тарауларды таратып беріп әр топқа тапсырма беру
    1 топ. Қазақтардың қонақжайлылық қасиеті және өзара көмек жөніндегі әдет - ғұрыптары
    2 топ. Әдептілік пен сыпайылық, үлкендерге құрмет әдет - ғұрпы
    3 топ. Тамырлық және қоныс таңдау әдет - ғұрпы
    4топ. Отбасы және неке саласындағы әдет - ғұрыптар мен салт - дәстүрлер. Бата беру. Бала тәрбиесі.
    ІІ Көрініс көрсету. 1 - топ «Амандық саулық білісу»
    2 - топ «Сарқыт беру»
    3 - топ «Байғазы»
    4 - топ «Бата беру»
    Салыстыру арқылы тақырыпты түсіну


    1-тапсырма. Бос орынды керекті сөздермен толықтырыңдар.

    Досымның інісі_____________.

    Менің қарындасым________________.

    Менің отбасым________________.

    Диманың анасы_________________.

    Катеринаның атасы мен әжесі__________________________.

     Керекті сөздер: үлгілі, бауырмал, ашық, мейірімді, қарапайым адамдар.

     2-тапсырма.  Берілген сұрақтарға үлгі бойынша жауап беріңдер.

    Үлгі:

    сенің отбасың тату ма?

    Иә, менің отбасым тату.

    Жоқ, менің отбасым тату емес.

     

    Айша, сенің ағаңның мінезі жайдары ма?

    ...........................................................................

    Егор, сенің інің сені сыйлай ма?

    ............................................................................

    Марат, сен қарындасыңның сабағына  көмектесесің бе?

    ................................................................................................

    Алдияр, сен ата-анаңды тыңдайсың ба?

    3-тапсырма. Берілген сөздерден сын есім жасаңдар.

      Білім, сапа, бауыр, төзім, ықылас, көңіл, сана, ашу.

     4- тапсырма. Диалогті пайдалана отырып, өзара сөйлесіңдер.

    • Жанар, отбасы мүшелері қандай болуы керек деп ойлайсың?

    • Отбасындағы адамдар бір- біріне өте жақын, туыс адамдар болғандықтан тату болуы керек.

    • Оны қалай түсінесің?

    • Мысалы, ағасы інісіне, інісі ағасына сыйластықпен, жанашырлықпен қарау ерек.

    • Кейбір отбасында апалы-сіңілі немесе апалы- бауырлар көп ренжісіп, бастары сыйыспайды ғой?

    • Иә, меніңше, олар туыстық дегенді түсінбейді.

    • Мүмкін, олар бала болған соң солай істейтін шығар.

    • Әйтсе де, бір үйдің балалары бірін- бірі сыйлап, жақсы көрулері керек, бауырмал болулары керек.

    Мен сенің ойыңмен келісемін,  сыйластық бар жерде туыстық бар. онымен, құттықтау дегеніміз 

    Сөздік дәптерді қолдана отырып сөздер жарысы, мұғалім орысша сөздерді атайды оқушылар жауабын береді, өткен тақырыптағы сөздерді естеріне түсіру. 
    Сөздер: здравствуйте, сіңлі(сестренка ей), қарындас сестренка (ему), жақын(близкий) , бауырмал(сердечный), тату (дружно), құрмет көрсету (уважать), қамқор болу (заботиться), бірге (вместе), қарсы алу (встречать), тұру (жить). 

    Бағалау СГ 3. Тапсырмалардың нәтижелерін көрсету

    Оқытудың мақсаты бойынша.

    Бағалау кртитериі

    Дескриптор

    Кез келген тапсырмаларды орындау және тақырыпты кез келген тәсілдерімен түсіндіру пайдаланады

    Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

    Орындалған тапсырмалардың дұрыстығын бақылайды

    Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

    Орындалған жүмыстардың жақсы үлгілерін көрсетеді


    Жұптық бағалау.

    Дискрипторлар: жоғарғы балл -5 балл.

    1. Мәтінге ат қою +

    2. Мәтін құрастыру +

    3. Мәтіннің құрылымы:

    • Басы +

    • Ортасы +

    • Қорытынды +

    Мұғалім оқушылардың ой-өрісін дамыту үшін «Суреттер» блиц ойынын (15-тапсырма) ұйымдастырады.

    Әр оқушы өз отбасының суретін салады,онысыныптастарынатаны-стырады.

    Оқулықтағы 16-тапсырманы орындатады


    Постер құрастыру






























    Қима қағаздар.








    Сабақтың соңы

    3 мин

    (МК)

    + Мен ................ үйрендім.

    -Маған .............. қиын.

    Кері байланыс «Бір +, бір - »

    Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту.

    Оқушы мен мұғалім кері байланысы.

    Өз-өзін бағалау ауызша жүзеге асады.

    Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

    • Алдымен біз былай деп ойладық.....

    • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............

    • Проблеманы шешу үшін......жасадық.

    • Бұдан біз..................көрдік.

    • Демек, бұл мынаны білдіреді.................

    Сонымен біз.................деген шешімге келдік



    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 5 сынып
    08.12.2020
    611
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Касаева Толқын Темірханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации