Жоспар |
Жоспарланған сабақтың кезеңдері | Жоспарланған іс әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басталуы(5 минут)
(10 минут) |
Ұйымдастыру кезеңіКаллоборативты ортаны ұйымдастыруОқушылар алдында сабақтың мақсаты мен міндетін қою. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.Қазақстандық картиналардың көшірмелері (Әбілхан Қастеев «Турксиб») және әлемдік суретшілердің (Исаак Ильич Левитан «Осений день Сокольника») сызықтық перспектива негізінде салынғанжұмыстарын көрсету.Оқушыларға төмендегідей сұрақтарға жауап беруін сұрау мәселен, сіздер қалай ойлайсыздар? Сызықты перспектива дегеніміз не? Картинадан не көріп тұрсыз? Көрерменнен әртүрлі қашықтықта тұрған бірдей нысандар бір бірінен қалай ерекшеленеді?Көру бұрышы нысанды бейнелеуге каншалықты әсер етеді? Бір нүктеден шығатын сызықты перспектива туралы оқушыларға тиянақты түсіндіру.
Тақта да сызықты перспективаның бір нүктеден келесі қиылысу нүктесіне дейін көрсету.
|
Пейзаждағы сызықты перспективаларhttp://www.mir-kadrov.ru/?p=40http://www.pinterest.com/ctllh/onion-domes/
|
Сабақтың ортасы
(15 минут)
(15 минут)
| Табиғаттың алуан түрлі болуы бейнелеу өнерінде пейзаждық жанрдың көптеген түрінің қалыптасуына ықпал етті. Пейзаж түрлері:Ауыл Саябақ Теңіз Сәулет пейзажы, бірақ бүгін біздің қарастыратымыз:Индустриялық және қала пейзажы.Қала пейзажында адамзат қолымен салынған биік ғимараттар, көшелер, даңғылдар, алаңдар, жағалаулар және басқа да көрікті жерлер бейнеленеді.Мәскеу суретші Алексей Шалаев
Индустриялық пейзажда суретші зауыттар мен фабрикаларды, бөгеттер мен электр бекеттерін, вокзалдар мен көпірлердің айшықты құрылымдарын, теміржол тораптарын салған жасампаз адамның рөлі мен маңызын көрсетуге тырысады.
Суретші Ерышев Индустриялық пейзажТапсырма:Оқушыларға топтасып өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізуді, суретке түсіруді тапсыру. Мысалы, қаланың әртүрлі бұрыштарын (көшелерді, бұрышта орналасқан ғимарттарды, жолды, мектеп маңындағы саябақтарды). Өздері үйден түсіріп, жинақтаған фотосуреттерді қарастырып, оқушылар сызықты перспектива заңдылықтарын талдайды. (2-3 минут).Топтар сыныпта көрсетіп, түсіндіру үшін бірнеше фотосурет таңдап, орындалған жұмыс сипаты мен маңызын әңгімелейді. Шығармашылық жұмыс:Меңгерген білімдері мен өздері түсірген фотосуреттері негізінде оқушылар сызықты перспективаны (желілік көрініс) салады, жол, ағаштар, әртүрлі заттар, үйнемесе адамдарды қарапайым қарындашпен(нобай жасау) салады.
|
Мұғалім көрнекілік материалдары Сызықты перспектива фотосуреттеріСуретшілер Ф.Алексеев, Ю.Пименов, К. Моне
График- суретшілер:Айтбаев Салихитдин,Нурлыбаев Женис, Жаксыгалина Марзия (экслибрис), Анар Абжанова |
Сабақтың соңында | Таныстыру:Оқушылар жаңапәндік терминдерді қолдана отырып, жұмыстарын көрсетіпқорғайды.Сабақ соңында оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын талқылайды, ұсыныстар береді.Алдын ала белгіленген критерийлер бойынша жұмыстарын бағалайды. |
|
Қосымша ақпарат |
Дифференциация – кең қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Барынша қабілетті оқушылар үшін қандай жұмыс түрлерін жоспарлап отырсыз? | Бағалау- Оқушылар білімін қалай тексеруді жоспарлай-сың? | Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздікИКТҚұндылықтар |
| Бастапқы кезеңАлдын ала материалдарды зерттеу бойынша өзіндік жауаптар. Оқушылар алдында тапсырма қою үшін дайындалған, табиғи және композициялық материалдар арасында айырмашылықты түсінуді көрсететін жазбаша тізімдерОртаңғы кезеңЖеке оқушылардың тәжірибеге үлесін бақылау және ауызша пікірді қамтамасыз етуҚорытынды кезеңОқушылардың тәжірибеге тең топтық пікір білдіруі |
Пәнаралық байланыс:ИКТ |
РефлексияСабақ мақсаты/зерттеу мақсаты дұрыс қойылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқу атмосферасы қандай болды? Менің жоспарлаған дифференциациям жақсы жұмыс істеді ме? Берілген уақытты тиімді, дұрыс пайдалана алдым ба? Менің жоспарым бойынша қандай өзгерістер болды және неге?
| Сабақ бойынша ой жүгірту үшін бос бағананы пайдалану керек. Сол жақтағы бағанадан сабақ туралыанағұрлыммаңызды сұрақтарға жауап беру керек. |
| Оқушылардың жаңа тақырыптың меңгерілуін бағалау мақсатында жазбаша сұрақ-жауап жүргізу. |
Қысқаша бағалау
Қандай екі зат барынша жақсы болды (сабақ беру мен игеруді қарастыру)?1:
2:
Қандай екі зат сабақты жақсартты (сабақ беру мен игеруді қарастыру)?1:
2:
Менің келесі сабағым өтетін сынып пен жеке тұлғаларға қатысты осы сабақта мен не игердім?
|