Ашық сабақ 5 сынып Классикалық өнер жауһарлары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 5 сынып Классикалық өнер жауһарлары

Материал туралы қысқаша түсінік
 Бейнелеу өнерінің түрлері және жанрларымен танысу (презентация)  Өнер туындыларының ерекшеліктерін зерделеу (зерттеу жұмысы)  Қазақтың ұлттық және әлемдік мәдениет туындыларымен танысу (зерттеу жұмысы)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Классикалық өнер жауһарлары (шедевр) (өнердегі үздік туындылар). Қазақстан суретшілерінің шығармашылығы. Бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.1

Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу.


5.1.3.1

Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (оның ішінде АКТ қолдану).



Сабақ мақсаттары

  • Бейнелеу өнерінің түрлері және жанрларымен танысу (презентация)

  • Өнер туындыларының ерекшеліктерін зерделеу (зерттеу жұмысы)

  • Қазақтың ұлттық және әлемдік мәдениет туындыларымен танысу (зерттеу жұмысы)

  • Зерттеу жұмысы үшін электрондық ақпарат көздерін қолдану (АКТ)



Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:

  • Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм, заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері, пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Сіздің ойыңызша суретші не үшін… материалдарды қоладанады?

  • Сіз сипаттап бере аласыз ба?

  • Бұл техника сізге не үшін ұнады?

  • Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды?

  • Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз?



Құндылықтарды дарыту



Құндылықтарды дарыту қазақстандық суретшілерді зерделеу арқылы жүзеге асады.



Пәнаралық

байланыстар

Бейнелеу өнері, өнер тарихы



АКТ қолдану дағдылары

Оқушылар зерттеу жұмыстары үшін электронды ақпарат көздерін қолданады



Бастапқы білім


Оқушылар бастауыш сыныптардын бастап бейнелеу өнері сабақтарында бейнелеу өнерінің түрлері және жанрларымен танысқан болатын



Сабақ барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар






Сабақтың басы


Амандасу

Коллабаративті орта құру

"Ассоциация шілтері"

Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

"Өнер" презентациясын көрсету. Оқушылар Қайта өрлеу дәуірінің суретшілері мен қоса қазіргі заман суретшілерінің жұмыстарымен таныса алады. Сонымен қатар Қазақстандық суретшілер туралы да мәлімет ала алады.

Презентацияны талдау

  • Бейнелеу өнері түрлеріне қарай қалай ажыратылады?

Жанр дегеніміз не?

Жанр мен өнер түрін қалай ажыратасыз?

Суреттен не көріп тұрсыз? Олардың бір бірінен айырмашылығы қандай?

Мүсін

https:// ru.wikipedia.org/wiki/

кескіндеме https://ru.wikipedia.org/wiki/

графикаhttps:// ru.wikipedia.org/wiki/


Өнер туындыларының жанрлар бойынша түрлері. Өнердегі кілтті сөздер бағыты.

http://www.artalmaty.kz/gallery.php#102

http://www.wga.hu/frames-e.html?/html/h/heem/cornelis/vanitas.html

http://www.accessart.org.uk/tag/stilllife/







Сабақтың ортасы


Практикалық бөлім:

Түсті карточкалар көмегімен оқушыларды топқа бөлу.

Топтың көшбасшылары әр түрлі уақыт аралығы көрсетілген бір карточкадан таңдап алады.

Қайта өрлеу дәуірі, Көшпенді суретшілер одағы, Қазақстан суретшілері

10 минуттың ішінде суретшілер бойынша келесі сәттерді ескере отырып зерттеу жұмыстарын жүргізеді

- Суретшілер

- Өнердегі бағыттар

- Танымал шығармалар

Оқушыларға түсті көшірмеден алынған суретшілер туындыларын тарту. Келтірілген мысалдарға қарап отырып, оқушылар бейнелеу өнері жанрлары мен түрлеріне көшірме жұмыстарды жіктеп, топтағанда, терминологиялар қолдана отырып, жаңа материалдарды бекітеді.

Мәселен, суретшілер

Леонардо/графика/,

А.Ғалымбаева /кескіндеме/,

Пәндік лексика және терминологияны қолдануды ұсыну

Жұмыстардың таныстырылымы. 10 мин

Әр топқа таныстырылым үшін 4 мин. уақыт беріледі.

Смайликтердің көмегімен оқушылардың бірін-бірі бағалауы және мұғалімнің кері байланысы.

Суретші Анар Абжанова

http://dorogoe.kz/journal/iskusstvo/2034


Натюрморт жасаудың түрлері

http://www.timetrips.co.uk/art_workshop.htm

Леонардо да Винчидің қайта дәуірлеудегі шығармашылығы

http://ru.wikipedia.org/wiki/Леонардо_да_Винчи

http://www.foxdesign.ru/aphorism/biography/leonardo.html


Пабло Пикассо шығармашылығы

http://www.liveinternet.ru/community/3299606/post289812079/

http://www.liveinternet.ru/users/3166127/post163844619 Статья о Казахстанском художнике

http://www.altyn-orda.kz/vse-vozrozhdaetsya-iz-pepla-strany-remesla-iskusstva%E2%80%A6/







Сабақтың соңы

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді (3 Б кестесі):

Білемін

Білдім

Білгім келеді







Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы





Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдаукөрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуымүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары





Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.










Жалпыбаға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралыда ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.06.2018
530
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі