Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың
басы
|
Амандасу
Үй жұмысын
тексеру
Бүгін, Жай бөлшектерді және
аралас сандарды көбейту тақырыбын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
- жай
бөлшектерді, аралас
сандарды көбейту ережесін
білу
- жай бөлшектерді, аралас
сандарды көбейту ережесін қолданып есептерді
орындау

https://wordwall.net/resource/36910429
Сабақтың мақсатын мұғаліммен
бірге ашады
|
Сәлемдесу;
Үй тапсырмасын
көрсету;
Сабақ мақсатын тыңдау,
танысу
:
Оқушылар
«Wordwall» платформасы арқылы
. Өткен тақырыпты қайталау
мақсатында тапсырма орындайды
|
Оқушылардың белсенділігіне
қарай мұғалім
ауызша мақтау сөздермен
бағалауы
Дескриптор
Бұрыс және дұрыс
бөлшектерді,аралас сандарды ажыратады
Әр дұрыс жауапқа бір
балл
|
Тақта
Дәптер
https://wordwall.net/resource/36910429
|
|
ортасы
|
Видеобейне арқылы
түсіндіру
https://youtu.be/xYJKFGB7pMA?si=ZYuNYyohOumfDmb-
Ереже 1 : Бөлшекті бөлшекке
көбейту үшін , олардың алымдарын көбейтіп
алым етіп,бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу
керек.

Мұндағы
- натурал сандар немесе
нөл саны , -натурал
сандар
Мысалы
-

-

Ереже 2: Бөлшекті натурал
санға көбейту үшін , бөлшектің алымын натурал санға
көбейтіп , нәтижесін алым етіп , бөлімінің өзін қалдыру
керек.

Мұндағы
- натурал
сан.
Мысалы
-
.
-

Ереже 3: Аралас санды көбейту үшін
:
-
оларды бұрыс бөлшек түрінде
жазу керек:
-
бөлшектерді көбейту ережесін
қолдану керек.
Мысалы
-

-

Ереже
4: Егер көбейткіштердің бірі
нөлге тең болса, онда көбейтіндіде нөлге
тең.
Мысалы

|
|
|
|
|
|
Тапсырма . №1.
Есептерді шешіңдер:
; (Б)
4) =
;
(Й)
(А) 5)
(А)
-
|
Дескриптор:
- жай
бөлшектерді
көбейтеді
-аралас
сандарды көбейтеді.
- жай бөлшектерді натурал
санға көбейтеді.
3
балл
|
|
|
|
|
Жұптық
жұмыс
Жұптық жұмыс сіздерге
бір-біріңізбен ой бөлісуге, сұрақ қоюға және түсінбеген
жерлеріңізді бірге шешуге көмектеседі.Әрқайсыңыз өзара пікір
алмасып, есептерді шешу жолдарын талқылап, бір-біріңізге
көмектесесіздер. Бұл әдіс сіздерге есептерді шешудің тиімді
жолдарын табуға, сондай-ақ өздеріңізге сенімділікті арттыруға
мүмкіндік бередіАл енді жұптарыңызды құрып, жұмысқа кірісуге дайын
болыңыздар! Баршаңызға сәттілік тілеймін!
Машина 8км / сағ
жылдамдықпен сағ және 12 км/ сағ
жылдамдықпен сағ жол жүрді. Машина
қандай қашықтықты жүріп өтті.
|
Таратпа қағазда жұптық
тапсырманы орындайды
;
|
Дескриптор:
-Жай бөлшектерді
көбейтеді
-Есептер шартына сәйкес санды
өрнектер құрастырады;
2
балл
|
|
|
|
-
Аты-жөні______________
|
Пәні: математика
|
Сынып: 5
«
»
|
Бөлім: 5.1А. Арифметикалық амалдардың
қасиеттері
|
Оқыту
мақсаты:
Жай бөлшектерді және
аралас сандарға көбейтуге қатысты есептер
шығарады;
Мәселе есептер
шығарады;
|
-
Көбейтуді
орындаңыз:
-

-

2. Жердің жасанды
серігі жылдамдықпен ұшырылды. Ол 8
секундта қанша қашықтыққа барады?
|
Оқушылар қалыптастырушы
бағалауды сабақтың соңғы кезеңінде жазады, 10 минут көлемінде. Бұл
жұмыс оқушының бүгінгі сабақ қандай деңгейде түсінгендігін бағалау
үшін қолданылады.
|
Дескриптор :
-
Бөлшектерді дұрыс көбейте
алады ;
-
Натурал санды бөлшекке
көбейте алады;
-
Аралас сандарды көбейте
алады ;
3
балл
|
|
|
|
|
Вордвалл платформасында бекіту тапсырмасын
орындайды
https://wordwall.net/resource/26345395
|
Вордвалл платформасында бекіту тапсырмасын
орындайды
|
|
https://wordwall.net/resource/26345395
|
|
соңы
|
Кері
байланыс
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі
-Мен ... бүгін
білдім
-Маған ... қызықты
болды.
-Маған ... қиын
болды.
Бағалау
Үй тапсырмасы №575,
№576
|
Сабақ соңында оқушылардан
кері байланыс алу
|
Сабақтағы
белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйеде
бағаланады
|
|
|