1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу,
келмеу себебебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін
сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
7-тапсырма.
«Кубизм» әдісі арқылы өткен сабақты
қорытындылау.
Кубиктің 6 қырына алты сұрақ жазылады.
Кубикті әр топтың ортасына тасталынады қай қыры түссе, оқушы сол
сұраққа жауап береді.
-
тапсырма.
Тыңдалым
М.Әуезовтің «Абай жолы» романынан
үзінді.
Оқушылар Абайдың неге қызыққанын
анықтайды.
-
тапсырма. Оқылым
Мәтінді түсініп оқу. Үзіндіге қандай тақырыптар қоюға
болады?
Берілген
мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын
қарапайым жоспар құру.
Дескриптор:
- Мәтін
негізінен кіріспе,негізгі, қорытынды
бөлімді
қамтиды.
-
Мәтінге сәйкес қарапайым жоспар құрады.
2-тапсырма. Мәтіндегі сипаттау мәніндегі сөздер
мен сөз тіркестерін анықтап, оларды синонимдермен
ауыстырыңдар. Кестені толтырыңдар.
Сипаттау мәніндегі сөздер мен сөз
тіркестері
|
Білдіретін мағынасы
|
Денесі де бір аралық кейіпте
|
Денесі орташа
|
|
|
Дескриптор:
Сан
есім - заттың санын,
мөлшерін, ретін, шамасын білдіретін сөз
табы.
Дара сандардың атаулары
аса көп емес нөл- (0)бір-(1), екі-(2), үш-(3), төрт-(4), бес-(5), алты-(6).
Күрделі сан есімдер жоғарыда
аталатын дара сан
атауларының әр алуан жолмен тіркестіріле
қолданылуы және қосарлана айтылуы арқылы
жасалынады. Демек, күрделі сан есімдер іштей, біріншіден,
негізгі атауларының (он
сегіз, мың тоғыз жүз алпыс
бес т. б.)
3-тапсырма. Адамның жас мөлшері
туралы сан есімдер қатысқан мақал-мәтелдер жазып құрамына қарай
талдаңдар.
Мысалы: алыстан алты жасар бала
келсе, алпыстағы шал сәлем береді
4-тапсырма. Постермен жұмыс.
Абай Құнанбайұлына «Кластер» әдісі арқылы
сипаттама жазу.

![]()
![]()
|