QR кодты сканерлеп,ҚМЖ ның электронды түрін көрсеңіз болады.
Қысқамерзімді жоспар
Тексерілді:______________
|
|
|||
|
Білім беру ұйымның атауы |
№55 жоббм |
||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
||
|
Бөлім |
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану |
||
|
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса) |
Куралбаева М.К |
||
|
Күні |
03.02.25 |
||
|
Сынып 5 «Г» |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
5.1.2.27ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; |
||
|
Оқу нәтижелері |
ондық бөлшектерді азайту туралы білім, білік дағдыларын толықтыра отырып, оқушылардың білімін тереңдете түсу, ондық бөлшектерді азайту ережелерін есеп шығаруда дұрыс қолдану машығын қалыптастыру. |
||
|
Ондық бөлшектерді азайту тақырыбында есептер шығарту арқылы тақырыпты пысықтау; Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды меңгерту.; Есеп шығару барысында кездескен қиындықтарды шеше білуге үйрету... |
|||
|
Кейбір оқушылар күрделі есептер шығара алады. |
|||
|
Құндылықтар |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық айы; |
||
|
1-апта дәйексөзі |
1-апта дәйексөзі: Жасампаздық – бәрімізге өнеге 03-07.02.25ж. |
||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы (3мин)
|
Атмасфералық жағдайды қалыптастыру. Сыныпта атмосфералық ахуал орнату. Оқушылармен амандасу, түгендеу, сыныптағы оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау. Сабақ мақсатымен таныстыру.
Үй тапсырмасын сұрау «learningapps.org» программасымен құрылған сәйкестендіру ойыны арқылы үй тапсырмасы тексеріледі. https://learningapps.org/watch?v=p6ba9emx225 |
Оқушылар 3 топқа бөлінеді. «І топ», «ІІ топ», «ІІІ топ» жазылған қима қағаздарды таңдап алу арқылы оқушыларды 3 топқа бөлемін. Миға шабул. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады
|
Оқушыларды өткен сабақты қайталау барысында «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! \ Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:10 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. Бағалау парақтары |
|
|
Сабақты бекіту(7мин) |
Өткен сабақты қайталау
|
Өткен сабақта не меңгергенін тест тапсырмасы арқылы тапсыру арқылы бағаланады.
|
Тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді. Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:5 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. Бағалау парақтары |
|
|
Оқулықпен жұмыс(10мин) Оқулықпен жұмыс Оқулықпен жұмыс |
|
Есептің шешімі:
|
Тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді. Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:3 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. Бағалау парақтары |
|
|
|
Есептің шешімі:
|
Тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді. Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:3 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. Бағалау парақтары. |
||
|
|
Есептің шешімі:
|
Тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді. Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:4 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. Бағалау парақтары. |
||
|
Сергіту сәті(2мин) |
Сергіту сәтінде балалар стакандармен мұнара құрады,ең биік құрған топты «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! |
|
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! |
Слайд. |
|
|
Шыбын әдісі(3мин) |
«Шыбын әдісі» ойыны арқылы әр топтан 1 оқушыдан тақтаға шығып, экраннан шыққан тапсырманың дұрыс жауабын тауып,дұрыс жауап тұрған шыбынды ұрады,бірінші тапқан бала бағаланады. |
|
Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:1 балл |
Слайд. Шыбындардың суреттері. Бағалау парақтары. |
|
|
Топтық жұмыс. (10мин) Тапқыр болсаң тауып көр ойыны! Логикалық тапсырмалар. |
Тапқыр болсаң тауып көр ойыны!Бұл ойында барлық топқа ұяшықтарды таңдау арқылы тапсырмалар беріледі.Әрбір дұрыс жауаптары бағаланып отырады.
|
|
Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:2 балл |
Слайд. Бағалау парақтары. |
|
|
Кім шапшаң ойыны (2мин) Құндылыққа байланысты есеп. |
|
Өзін өзі құрметтейтін кез келген халық – сол халықты халық етіп тұрған рухани құндылықтарын қадірелуі керек.
|
Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:1 балл
|
Слайд. Бағалау парақтары |
|
|
Сабақты қорытындылау. (3мин) Бағалау Үйге тапсырма Рефлексия |
|
|
Бағдаршам арқылы кері байланыс жасайды.
|
Слайд. Бағалау парақтары |
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. |
|
|
Қабілеті жоғары оқушыларды топтық жұмыста өзінің ой пікірлерін айтқызамын және оның басқа оқушыларға үлгі болуына басқа оқушылардың үлгілі оқушыға қарап сап түзуіне немесе өзіндік үлгі болуларына жағдаяттар туғызамын. |
Оқушыларды үй жұмысын тексеру барысында «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Бағалау Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды. |
Оқу процесінің барлық күйзеліс түзуші факторларын алып тастау мақсатында әр оқушы өзін еркін ұстауына, көңіл күйінің көтеріңкі болуларына жағдай туындатамын. Ол қызықты математикалық сұрақтардан, мадақтаудан тұрады. |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
Оқу мақсаты дұрыс қойылған. Сабақ жоспарынан ауытқу болмады.Оқушылар өтілген тақырыптарды еске түсіріп, белсенді жұмыс жасады |
|||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 5сынып ҚМЖ Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Ашық сабақ 5сынып ҚМЖ Ондық бөлшектерді қосу және азайту
QR кодты сканерлеп,ҚМЖ ның электронды түрін көрсеңіз болады.
Қысқамерзімді жоспар
Тексерілді:______________
|
|
|||
|
Білім беру ұйымның атауы |
№55 жоббм |
||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
||
|
Бөлім |
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану |
||
|
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса) |
Куралбаева М.К |
||
|
Күні |
03.02.25 |
||
|
Сынып 5 «Г» |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
5.1.2.27ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; |
||
|
Оқу нәтижелері |
ондық бөлшектерді азайту туралы білім, білік дағдыларын толықтыра отырып, оқушылардың білімін тереңдете түсу, ондық бөлшектерді азайту ережелерін есеп шығаруда дұрыс қолдану машығын қалыптастыру. |
||
|
Ондық бөлшектерді азайту тақырыбында есептер шығарту арқылы тақырыпты пысықтау; Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды меңгерту.; Есеп шығару барысында кездескен қиындықтарды шеше білуге үйрету... |
|||
|
Кейбір оқушылар күрделі есептер шығара алады. |
|||
|
Құндылықтар |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық айы; |
||
|
1-апта дәйексөзі |
1-апта дәйексөзі: Жасампаздық – бәрімізге өнеге 03-07.02.25ж. |
||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы (3мин)
|
Атмасфералық жағдайды қалыптастыру. Сыныпта атмосфералық ахуал орнату. Оқушылармен амандасу, түгендеу, сыныптағы оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау. Сабақ мақсатымен таныстыру.
Үй тапсырмасын сұрау «learningapps.org» программасымен құрылған сәйкестендіру ойыны арқылы үй тапсырмасы тексеріледі. https://learningapps.org/watch?v=p6ba9emx225 |
Оқушылар 3 топқа бөлінеді. «І топ», «ІІ топ», «ІІІ топ» жазылған қима қағаздарды таңдап алу арқылы оқушыларды 3 топқа бөлемін. Миға шабул. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады
|
Оқушыларды өткен сабақты қайталау барысында «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! \ Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:10 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. Бағалау парақтары |
|
|
Сабақты бекіту(7мин) |
Өткен сабақты қайталау
|
Өткен сабақта не меңгергенін тест тапсырмасы арқылы тапсыру арқылы бағаланады.
|
Тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді. Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:5 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. Бағалау парақтары |
|
|
Оқулықпен жұмыс(10мин) Оқулықпен жұмыс Оқулықпен жұмыс |
|
Есептің шешімі:
|
Тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді. Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:3 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. Бағалау парақтары |
|
|
|
Есептің шешімі:
|
Тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді. Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:3 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. Бағалау парақтары. |
||
|
|
Есептің шешімі:
|
Тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді. Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:4 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. Бағалау парақтары. |
||
|
Сергіту сәті(2мин) |
Сергіту сәтінде балалар стакандармен мұнара құрады,ең биік құрған топты «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! |
|
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! |
Слайд. |
|
|
Шыбын әдісі(3мин) |
«Шыбын әдісі» ойыны арқылы әр топтан 1 оқушыдан тақтаға шығып, экраннан шыққан тапсырманың дұрыс жауабын тауып,дұрыс жауап тұрған шыбынды ұрады,бірінші тапқан бала бағаланады. |
|
Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:1 балл |
Слайд. Шыбындардың суреттері. Бағалау парақтары. |
|
|
Топтық жұмыс. (10мин) Тапқыр болсаң тауып көр ойыны! Логикалық тапсырмалар. |
Тапқыр болсаң тауып көр ойыны!Бұл ойында барлық топқа ұяшықтарды таңдау арқылы тапсырмалар беріледі.Әрбір дұрыс жауаптары бағаланып отырады.
|
|
Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:2 балл |
Слайд. Бағалау парақтары. |
|
|
Кім шапшаң ойыны (2мин) Құндылыққа байланысты есеп. |
|
Өзін өзі құрметтейтін кез келген халық – сол халықты халық етіп тұрған рухани құндылықтарын қадірелуі керек.
|
Дискриптор: -Әрбір дұрыс есебі үшін 1балл қойылады. Барлығы:1 балл
|
Слайд. Бағалау парақтары |
|
|
Сабақты қорытындылау. (3мин) Бағалау Үйге тапсырма Рефлексия |
|
|
Бағдаршам арқылы кері байланыс жасайды.
|
Слайд. Бағалау парақтары |
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. |
|
|
Қабілеті жоғары оқушыларды топтық жұмыста өзінің ой пікірлерін айтқызамын және оның басқа оқушыларға үлгі болуына басқа оқушылардың үлгілі оқушыға қарап сап түзуіне немесе өзіндік үлгі болуларына жағдаяттар туғызамын. |
Оқушыларды үй жұмысын тексеру барысында «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Бағалау Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды. |
Оқу процесінің барлық күйзеліс түзуші факторларын алып тастау мақсатында әр оқушы өзін еркін ұстауына, көңіл күйінің көтеріңкі болуларына жағдай туындатамын. Ол қызықты математикалық сұрақтардан, мадақтаудан тұрады. |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
Оқу мақсаты дұрыс қойылған. Сабақ жоспарынан ауытқу болмады.Оқушылар өтілген тақырыптарды еске түсіріп, белсенді жұмыс жасады |
|||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||
шағым қалдыра аласыз




































