Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қисқа муддәтлик режә

    Пән:Уйғур тили

    Узақ қәрәллик режиниң баби:

    Хиял алими

    Мәктәп: Алмута вилайити

    Панфилов наһийәси

    «Жамбыл намидики оттура мәктәп» КММ

    Күни: 24.01. 22 ж

    Муәллимниң исим –нәсиби: уйғур тили вә әдәбияти пәни муәллими

    Баратова Гүлбәһрәм Мейманжановна

    Синип: 5 «Д»

    Қатнашқанлар: Қатнашмиғанлар:2

    Дәрисниң мавзуси:

    Сехирлиқ чөчәкләр

    Мошу дәристә қол йәткүзидиған оқуш мәхсәтлири:

    5.Т/С4.Тирәк сөзләр вә йетәкчи соаллар арқилиқ асасий ойни ениқлаш

    5.ӘТН3.Уттур вә көчмә мәналиқ сөзләрни, көпмәналиқ сөзләр, омоним,антоним,синонимларни бәдиий алаһидиликлиригә мувапиқ қоллиниш

    Дәрисниң мәхсити:

    Тирәк сөзләр вә йетәкчи соаллар арқилиқ асасий ойни ениқлашни билиду, уттур вә көчмә мәналиқ сөзләрни, көпмәналиқ сөзләр, омоним,антоним,синонимларни чүшиниду


    Дәрисниң бериши:

    Муәллимниң иш-һәрикити

    Оқуғучиниң иш-һәрикити

    Баһалаш

    Ресурслар

    Уюштуруш


    5 мин

    1.Синипта йеқимлиқ психологиялик муһит яритиш./Саз тиңшитиш арқилиқ/

    2. Өй тапшурмисини сораш

    3. Оқуғучиларни оқуш мәхсәтлири, баһалаш критерийлири билән тонуштуруш.

    Оқуғучилар алдинқи алған билими бойичә өз дәрижисини көрситиду


    Баһалаш критерийлири арқилиқ һәр бир оқуғучини баһалаш


    «Диалог» усули


    Йеңи билим

    35 мин
















































    Мустәһкәмләш




    «Қураштур,кейин жавап бәр»усули

















    Мавзу бойичә ресурслар

    арқилиқ йеңи мавзу өзләштүрилиду


    1-тапшурма.Жүплүк иш

    «Сөзләр булути» ярдими арқилиқ чөчәкниң мәзмунини тәхмин қилиш



    Экрандики сөзләрниң ярдими арқилиқ чөчәк қураштуруңлар.


    2-тапшурма.

    Интернет ресурслиридин пайдилинип “Сехирлиқ таш” чөчигиниң фильмидин көрүп чөчәк мәзмуни бойичә пикирлишиш.

    Тапшурма :1.Чөчәкни диққәт қоюп тиңшаңлар

    2.Мавзу бойичә мулаһизә соалллириға жавап бериңлар:

    -Чөчәк қәһриманлири кимләр?

    -Уларға қандақ баһа берисиз?

    -Немишкә шундақ тәхмин қилдиңиз?

    -Бу чөчәк бизгә немә үгәтти?

    – Чөчәктин қандақ тәсират алдиңлар?

    – Әсәрни оқуп чиққан әвзәлму яки көргәнму?

    – Чөчәктә ейтилған асасий ой қандақ?


    3-тап. Ижадий иш “Миң аңлиғандин көрә, бир көргән әвзәл” Һәриплири йошурулған сөзләр йезилған қәғәзләр . Сөзләрниң уттур вә көчмә мәнасини, көпмәналиқ сөзләр,омоним,анто

    ним,синонимларни ениқлитиш


    ш





    қ

    б




    т

    ә




    к

    ү



    т











    Оқуғучилар сөзләр тизимини визуаллиқ көрүш арқилиқ чөчәк мәзмунини тәхмин қилиду, жүмлә қураштуриду,қисқичә сөзләп бериду






    Чөчәк мәзмуни тоғрилиқ билиду ;

    - өз оюни логикилиқ хәвәрләйду:

    - ениқ пикирләрни кәлтүрүп, мисалларни ишәшлик таллайду

    -өз мәвқәсини ейтиду.

    билән қайтурма алақә бериду





















    Оқуғучилар сөзләрни тепиш арқилиқ көп мәналиқ сөзләрни қоллинишни билиду.

    1шатлиқ

    2.Бәхит

    3.Әмгәк

    4.Үмүт

    Сөзләр йошурунған қәғәзләр арқилиқ сөзләрниң уттур вә көчмә мәнасини, көпмәналиқ сөзләр,омоним,анто

    ним,синонимларни ениқлайду


    Чөчәк мәзмунини өзгәртип,өз нусхисини усуниду;

    Чөчәкни баянлашта тәләппуз нормилирини сақлайду

    Оқуғучиларниң тиңшаш вә қобул қилиш қабилийити баһалиниду,пай берилиду:

    1. Тиңшалған чөчәк бойичә соалларға жавап берәләйду, асасий ойни ениқлап шәхсий пикир ейтиду.

    2. Чөчәк мәзмунини өзгәртип,өз нусхисини усуниду

    3.Чөчәкни баянлашта тәләппуз нормилирини сақлайду

    4.Йеңи мавзуни әмәлиятта пайдилинишни билиши баһалиниду



    Дәрислик «Уйғур тили». 5-синип.








    Видео

    мульт

    фильм «Сехирлиқ таш», Қазақ әдәбияти


    слайд




    Йәкүнләш

    Қайтурма алақә

    5 мин

    Өй тапшурмиси: Чөчәк қәһримани балиға хәт йезиш.

    Рефлексия

    Дәрис вә оқуш мәхсәтлири барлиқ оқуғучиларға чүшинишлик болдиму?

    Барлиқ оқуғучилар оқуш мәхсәтлиригә қол йәткүздиму?

    Күндиликлиригә язиду



    Дескриптор арқилиқ

    қайтурма алақә, еғизчә махташ, мәдһийләш арқилиқ баһалаймән


    Формативлиқ баһалар хуласилинип,балл журналға қоюлиду

    Күндилик









































































    Узақ қәрәллик режиниң баби:

    Мәктәп: «Жамбыл намидики оттура мәктәп» кмм

    Күни:

    Муәллимниң исим –нәсиби: Баратова Г.М.

    Синип:

    Қатнашқанлар: Қатнашмиғанлар:

    Дәрисниң мавзуси:

    Хәлиқ еғиз ижадийити .Тарихий қошақлар

    Мошу дәристә қол йәткүзидиған оқуш мәхсәтлири:

    7.Ч/Җ1. Бәдиий әсәр сюжетиниң тәркивий қисимлирини тәһлил қилиш

    7.Б/С2. Әдәбий жанр түрлириниң риважлинишиға, йеңилинишиға заманивий турғидин баһа бериш.

    Дәрисниң мәхсити:

    Барлиқ оқуғучилар орунлалайду: Бәдиий әсәр сюжетиниң тәркивий қисимлирини билиду

    Көпчилиги орунлалайду: Бәдиий әсәр сюжетиниң тәркивий қисимлирини тәһлил қилиду

    Айрим оқуғучилар орунлалайду: Әдәбий жанр түрлириниң риважлинишиға, йеңилинишиға заманивий турғидин баһа бериду

    Тиллиқ мәхсәтләр:

    Пәнгә вә мавзуға бағлиқ, сөз бирикмилирини орунлуқ пайдилиналайду.

    Мавзу бойичә бурунқи билимләр:

    Оқуғучиларниң мавзу бойичә алған бурунқи билимлири

    Дәрисниң бериши:

    Муәллимниң иш-һәрикити

    Оқуғучиниң иш-һәрикити

    Баһалаш

    Ресурслар

    Дәрисниң беши

    5 мин

    1.Синипта йеқимлиқ психологиялик муһит яритиш

    2.Оқуш мәхсәтлири билән тонуштуруш

    Оқуғучилар алдинқи алған билими бойичә өз дәрижисини көрситиду

    Баһалаш критерийлири арқилиқ һәр бир оқуғучини баһалаш

    Диалог усули

    Дәрисниң оттуриси

    35 мин





















    Мавзу бойичә ресурслар

    арқилиқ йеңи мавзу өзләштүрилиду



    Муәллимниң рәһбәрлигидә кластер ясилиду





    «Тарих бәтлирини варақлиғанда...» еғизчә журнал усули арқилиқ муәллим йеңи мавзу бойичә қошумчә мәлуматлар бериду

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Баратова Гулбахрам Мейманжановна
    09 Қазан 2022
    549
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 5сынып ұйғыр тілі пәні.Сиқырлы ертегілер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 5сынып ұйғыр тілі пәні.Сиқырлы ертегілер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сехирлиқ чөчәкләр Тирәк сөзләр вә йетәкчи соаллар арқилиқ асасий ойни ениқлаш Уттур вә көчмә мәналиқ сөзләрни, көпмәналиқ сөзләр, омоним,антоним,синонимларни бәдиий алаһидиликлиригә мувапиқ қоллиниш
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қисқа муддәтлик режә

    Пән:Уйғур тили

    Узақ қәрәллик режиниң баби:

    Хиял алими

    Мәктәп: Алмута вилайити

    Панфилов наһийәси

    «Жамбыл намидики оттура мәктәп» КММ

    Күни: 24.01. 22 ж

    Муәллимниң исим –нәсиби: уйғур тили вә әдәбияти пәни муәллими

    Баратова Гүлбәһрәм Мейманжановна

    Синип: 5 «Д»

    Қатнашқанлар: Қатнашмиғанлар:2

    Дәрисниң мавзуси:

    Сехирлиқ чөчәкләр

    Мошу дәристә қол йәткүзидиған оқуш мәхсәтлири:

    5.Т/С4.Тирәк сөзләр вә йетәкчи соаллар арқилиқ асасий ойни ениқлаш

    5.ӘТН3.Уттур вә көчмә мәналиқ сөзләрни, көпмәналиқ сөзләр, омоним,антоним,синонимларни бәдиий алаһидиликлиригә мувапиқ қоллиниш

    Дәрисниң мәхсити:

    Тирәк сөзләр вә йетәкчи соаллар арқилиқ асасий ойни ениқлашни билиду, уттур вә көчмә мәналиқ сөзләрни, көпмәналиқ сөзләр, омоним,антоним,синонимларни чүшиниду


    Дәрисниң бериши:

    Муәллимниң иш-һәрикити

    Оқуғучиниң иш-һәрикити

    Баһалаш

    Ресурслар

    Уюштуруш


    5 мин

    1.Синипта йеқимлиқ психологиялик муһит яритиш./Саз тиңшитиш арқилиқ/

    2. Өй тапшурмисини сораш

    3. Оқуғучиларни оқуш мәхсәтлири, баһалаш критерийлири билән тонуштуруш.

    Оқуғучилар алдинқи алған билими бойичә өз дәрижисини көрситиду


    Баһалаш критерийлири арқилиқ һәр бир оқуғучини баһалаш


    «Диалог» усули


    Йеңи билим

    35 мин
















































    Мустәһкәмләш




    «Қураштур,кейин жавап бәр»усули

















    Мавзу бойичә ресурслар

    арқилиқ йеңи мавзу өзләштүрилиду


    1-тапшурма.Жүплүк иш

    «Сөзләр булути» ярдими арқилиқ чөчәкниң мәзмунини тәхмин қилиш



    Экрандики сөзләрниң ярдими арқилиқ чөчәк қураштуруңлар.


    2-тапшурма.

    Интернет ресурслиридин пайдилинип “Сехирлиқ таш” чөчигиниң фильмидин көрүп чөчәк мәзмуни бойичә пикирлишиш.

    Тапшурма :1.Чөчәкни диққәт қоюп тиңшаңлар

    2.Мавзу бойичә мулаһизә соалллириға жавап бериңлар:

    -Чөчәк қәһриманлири кимләр?

    -Уларға қандақ баһа берисиз?

    -Немишкә шундақ тәхмин қилдиңиз?

    -Бу чөчәк бизгә немә үгәтти?

    – Чөчәктин қандақ тәсират алдиңлар?

    – Әсәрни оқуп чиққан әвзәлму яки көргәнму?

    – Чөчәктә ейтилған асасий ой қандақ?


    3-тап. Ижадий иш “Миң аңлиғандин көрә, бир көргән әвзәл” Һәриплири йошурулған сөзләр йезилған қәғәзләр . Сөзләрниң уттур вә көчмә мәнасини, көпмәналиқ сөзләр,омоним,анто

    ним,синонимларни ениқлитиш


    ш





    қ

    б




    т

    ә




    к

    ү



    т











    Оқуғучилар сөзләр тизимини визуаллиқ көрүш арқилиқ чөчәк мәзмунини тәхмин қилиду, жүмлә қураштуриду,қисқичә сөзләп бериду






    Чөчәк мәзмуни тоғрилиқ билиду ;

    - өз оюни логикилиқ хәвәрләйду:

    - ениқ пикирләрни кәлтүрүп, мисалларни ишәшлик таллайду

    -өз мәвқәсини ейтиду.

    билән қайтурма алақә бериду





















    Оқуғучилар сөзләрни тепиш арқилиқ көп мәналиқ сөзләрни қоллинишни билиду.

    1шатлиқ

    2.Бәхит

    3.Әмгәк

    4.Үмүт

    Сөзләр йошурунған қәғәзләр арқилиқ сөзләрниң уттур вә көчмә мәнасини, көпмәналиқ сөзләр,омоним,анто

    ним,синонимларни ениқлайду


    Чөчәк мәзмунини өзгәртип,өз нусхисини усуниду;

    Чөчәкни баянлашта тәләппуз нормилирини сақлайду

    Оқуғучиларниң тиңшаш вә қобул қилиш қабилийити баһалиниду,пай берилиду:

    1. Тиңшалған чөчәк бойичә соалларға жавап берәләйду, асасий ойни ениқлап шәхсий пикир ейтиду.

    2. Чөчәк мәзмунини өзгәртип,өз нусхисини усуниду

    3.Чөчәкни баянлашта тәләппуз нормилирини сақлайду

    4.Йеңи мавзуни әмәлиятта пайдилинишни билиши баһалиниду



    Дәрислик «Уйғур тили». 5-синип.








    Видео

    мульт

    фильм «Сехирлиқ таш», Қазақ әдәбияти


    слайд




    Йәкүнләш

    Қайтурма алақә

    5 мин

    Өй тапшурмиси: Чөчәк қәһримани балиға хәт йезиш.

    Рефлексия

    Дәрис вә оқуш мәхсәтлири барлиқ оқуғучиларға чүшинишлик болдиму?

    Барлиқ оқуғучилар оқуш мәхсәтлиригә қол йәткүздиму?

    Күндиликлиригә язиду



    Дескриптор арқилиқ

    қайтурма алақә, еғизчә махташ, мәдһийләш арқилиқ баһалаймән


    Формативлиқ баһалар хуласилинип,балл журналға қоюлиду

    Күндилик









































































    Узақ қәрәллик режиниң баби:

    Мәктәп: «Жамбыл намидики оттура мәктәп» кмм

    Күни:

    Муәллимниң исим –нәсиби: Баратова Г.М.

    Синип:

    Қатнашқанлар: Қатнашмиғанлар:

    Дәрисниң мавзуси:

    Хәлиқ еғиз ижадийити .Тарихий қошақлар

    Мошу дәристә қол йәткүзидиған оқуш мәхсәтлири:

    7.Ч/Җ1. Бәдиий әсәр сюжетиниң тәркивий қисимлирини тәһлил қилиш

    7.Б/С2. Әдәбий жанр түрлириниң риважлинишиға, йеңилинишиға заманивий турғидин баһа бериш.

    Дәрисниң мәхсити:

    Барлиқ оқуғучилар орунлалайду: Бәдиий әсәр сюжетиниң тәркивий қисимлирини билиду

    Көпчилиги орунлалайду: Бәдиий әсәр сюжетиниң тәркивий қисимлирини тәһлил қилиду

    Айрим оқуғучилар орунлалайду: Әдәбий жанр түрлириниң риважлинишиға, йеңилинишиға заманивий турғидин баһа бериду

    Тиллиқ мәхсәтләр:

    Пәнгә вә мавзуға бағлиқ, сөз бирикмилирини орунлуқ пайдилиналайду.

    Мавзу бойичә бурунқи билимләр:

    Оқуғучиларниң мавзу бойичә алған бурунқи билимлири

    Дәрисниң бериши:

    Муәллимниң иш-һәрикити

    Оқуғучиниң иш-һәрикити

    Баһалаш

    Ресурслар

    Дәрисниң беши

    5 мин

    1.Синипта йеқимлиқ психологиялик муһит яритиш

    2.Оқуш мәхсәтлири билән тонуштуруш

    Оқуғучилар алдинқи алған билими бойичә өз дәрижисини көрситиду

    Баһалаш критерийлири арқилиқ һәр бир оқуғучини баһалаш

    Диалог усули

    Дәрисниң оттуриси

    35 мин





















    Мавзу бойичә ресурслар

    арқилиқ йеңи мавзу өзләштүрилиду



    Муәллимниң рәһбәрлигидә кластер ясилиду





    «Тарих бәтлирини варақлиғанда...» еғизчә журнал усули арқилиқ муәллим йеңи мавзу бойичә қошумчә мәлуматлар бериду

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Ашық сабақ 5 сынып
    09.10.2022
    549
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Баратова Гулбахрам Мейманжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации