Материалдар / Ашық сабақ 6.3.2.2 – блок – схема түріндегі қадамды ұсыну 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 6.3.2.2 – блок – схема түріндегі қадамды ұсыну 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пән мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
542
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспарлардың тарауы: Компьютерлік ойындар әзірлеу

Мектеп: №54 жалпы орта мектебі

Күні:17.01.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні: Сенгирова А.Х.

Сынып: 6-Е

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ойынның сценарийін әзірлеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.2.2 – блок – схема түріндегі қадамды ұсыну

Сабақтың мақсаты

  • Ойынның сценарийін әзірлеу

  • Ойын сценарийін блок – схема түрінде ұсыну

  • Ойын сценарийін тұжырымдау

Бағалау критерийі

  • Ойынның сценарийін әзірлей алады

  • Ойын сценарийін блок – схема түрінде ұсынады

  • Ойын сценарийін тұжырымдайды

Тілдікмақсаттар


Пәнге қатысты лексика және терминология:

Сценарий --- Сценарий --- Scenario

Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

Ойын ортасында сценарий құру дегенді қалай түсінесіңдер?

Сценарий дайындаудың қандай ерекшеліктері бар

Анимацияның сценарийі мен ойынның сценарийінің ұқсастығы мен айырмашылықтарын атаңыз?

Құндылықтарға баулу




Бұл сабақта келесі құндылықтар дарытылады: өзбетімен білім алу, өзгенің пікірін тыңдай білу, топта бірлесе жұмыс жасау және шешімді бірлесе қабылдау арқылы ынтамақтастық қалыптастыру

Құндылықтарды дарыту жұпта және топта жұмыс жасау арқылы іске асады

Пәнаралық байланыс

Ағылшын, бейнелеу, орыс тілі

Алдыңғы білім


Оқушылар осыған дейін біледі: Ойынның идеясын анықтап, есептің шешімін кезеңмен талдай біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут











3 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Амандасу, оқушыларды түгендеу. 

Психологиялық ахуал қалыптастыру 

«Көңілді күн» оқушылармен жеке жеке көңілді етіп амандасу.

«Тәтті кәмпит» оқушылар 2 топқа бөлу. Өздері қалаған кәмпитті таңдайды, кәмпиттің келесі жағында топтың аты және сабаққа деген тілек жазылған.

1-топ «Спрайт»

2-топ «Скрипт»


(Ұ) «Сұрақтар жауыны» әдісі

Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріледі

  1. Ойын, компьютерлік ойын туралы пікірің қандай?

  2. Компьютерлік ойындар дайындаудың кезеңдерін атаңыз

  3. Идея, ойынның идеясы дегенді қалай түсінесің?

  4. Блок – схема анықтамасын тұжырымда, блоктарға сипаттама бер

  5. Іс әрекет қандай блок-схемада орындалады, сызбасын тақтаға сыз

  6. Біз қай программамен таныстық?


ҚБ Бірін бірі бағалау. "Екі жұлдыз, бір тілек" әдісі

Объект 1





Сабақтың ортасы

Білу және түсіну






12 минут











Қолдану


10 минут















Талдау

5 минут









Жинақтау

3 минут


Жаңа сабақ түсіндіру «Медиа» әдісі бойынша оқушыларға бейне ролик көрсетіледі. Бейнероликтен өтілетін жаңа тақырып мазмұнын көре алады.

Жетелуші сұрақтар

Сценарий дегенді қалай түсінесің?

Ойынның сценарийі туралы қандай ой білдіресің?

Идеяны ойынға қалай айналдыруға болады?

Ойын нысандары дегеніміз не?

Олардың атқаратын рөлі қандай деп ойлайсың?

Сұрақтарға жауап алу арқылы мұғалім жаңа сабақтан мағлұмат береді

(Т,Ж) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Оқулықтан оқу, топпен бірлесіп талқылау және сараптау

1-топ «Спрайт» тобы

«Анимацияның сценарийін қалай дайындаймыз»

2-топ «Скрипт» тобы

«Ойынның сценарийін қалай дайындаймыз»


ҚБ Бірін - бірі бағалау. "Бес бармақ" әдісі


(Ө) Практикалық тапсырма,

HOUR OF CODE сайтына кіріп сол жердегі Майнкрафт ойының кезеңдерінен және Scratch бағдарламасында өтеді.

  1. «Қарлығаштың құйрығы неге айыр» ертегісінің ойын сценарийін өз қалауыңмен жаса.

  2. «Қарлығаштың құйрығы неге айыр» ертегісінің ойын сценарийін жаса. Оның алгоритмін блок – схема түрінде орында

Дескриптор 

  • Ойынға қатысатын кейіпкерлерді анықтайды, орналасатын ортасын немесе сахнасын жобалайды, ойынның сценарийін құрады

  • Алгоритмнің блок – схемасын дайындайды

  • Презентация жасайды

ҚБ Өзін – өзі бағалау.

Сергіту сәті «Керемет суретшілер» әр оқушы ақ параққа мұғалімнің айтқан бейнелерін қарамастан салу.

(Ө) “Миға шабуыл” Сыни ойлауын дамыту

Ашық микрофон” әдісі

1. Кейіпкердің қозғалысы қалай іске асады?

2. Ойынның сценарийін жасауда қандай сұрақтар қолданылады?

3. Сценарий дегенді қалай түсінесің?

4. Ойынның сценарийін жасау алгоритмін атаңыз?

5. Компьютерлік ойындар қандай түрге бөлінеді?


ҚБ «Ауызша бағалау» әдісімен мұғалім бағалау

(Ө,Т) “Бір сөйлеммен түйіндеу” әдісі

Өтілген тақырып бойынша алған білімдерін, өз ойларын бір сөзбен түйіндеп жеткізу
















оқулық, плакат, маркер

Объект 2










оқулық, компьютер


















Сабақтың соңы

5 минут




Рефлексия (жазбаша)

Бүгінгі сабақта не сәтті болды? Қандай қиындықтар кездесті?


Объект 3

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



























Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

































Shape1


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!