Жаңа сабақ түсіндіру
«Медиа» әдісі бойынша оқушыларға бейне ролик көрсетіледі.
Бейнероликтен өтілетін жаңа тақырып мазмұнын көре
алады.
Жетелуші
сұрақтар
Сценарий дегенді қалай
түсінесің?
Ойынның сценарийі туралы
қандай ой білдіресің?
Идеяны ойынға қалай
айналдыруға болады?
Ойын нысандары дегеніміз
не?
Олардың атқаратын рөлі қандай
деп ойлайсың?
Сұрақтарға жауап алу арқылы
мұғалім жаңа сабақтан мағлұмат береді
(Т,Ж) «Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі
Оқулықтан оқу, топпен бірлесіп
талқылау және сараптау
1-топ «Спрайт»
тобы
«Анимацияның сценарийін қалай
дайындаймыз»
2-топ «Скрипт»
тобы
«Ойынның сценарийін қалай
дайындаймыз»
ҚБ
Бірін - бірі
бағалау. "Бес бармақ"
әдісі
(Ө) Практикалық
тапсырма,
HOUR OF CODE сайтына кіріп
сол жердегі Майнкрафт ойының кезеңдерінен және Scratch
бағдарламасында өтеді.
-
«Қарлығаштың құйрығы неге
айыр» ертегісінің ойын сценарийін өз қалауыңмен
жаса.
-
«Қарлығаштың құйрығы неге
айыр» ертегісінің ойын сценарийін жаса. Оның
алгоритмін блок – схема түрінде орында
Дескриптор
-
Ойынға қатысатын кейіпкерлерді
анықтайды, орналасатын ортасын немесе сахнасын жобалайды, ойынның
сценарийін құрады
-
Алгоритмнің блок – схемасын
дайындайды
-
Презентация
жасайды
ҚБ
Өзін – өзі
бағалау.
Сергіту
сәті «Керемет
суретшілер» әр оқушы ақ параққа мұғалімнің
айтқан бейнелерін қарамастан салу.
(Ө) “Миға
шабуыл” Сыни ойлауын
дамыту
“Ашық микрофон”
әдісі
1. Кейіпкердің қозғалысы қалай
іске асады?
2. Ойынның сценарийін жасауда
қандай сұрақтар қолданылады?
3. Сценарий дегенді қалай
түсінесің?
4. Ойынның сценарийін жасау
алгоритмін атаңыз?
5. Компьютерлік ойындар қандай
түрге бөлінеді?
ҚБ
«Ауызша
бағалау»
әдісімен мұғалім
бағалау
(Ө,Т) “Бір сөйлеммен
түйіндеу” әдісі
Өтілген тақырып бойынша
алған білімдерін, өз ойларын бір сөзбен түйіндеп
жеткізу
|