Ашық сабақ 6 сынып "Ақпаратты шифрлау"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 6 сынып "Ақпаратты шифрлау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды апталықтарда қолдануға болады. Бұл материал көптеген жаңалықтарға толы.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақтың тақырыбы

Ақпаратты шифрлеу

Осы сабақта қол жеткізілетін Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)

мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау

Сабақтың мақсаты

  • Мәтіндік ақпараттың кодтау және декодтаудың жолдарын түсіну және қолдану.

  • мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау әдістерін талдау.

  • Кодтау жүйесіндегі басқаша кодтау жүйелерін қарастыру.

Бағалау критерийі

  • Ақпаратты шифрлаудың жолдарын түсінеді және қолданады.

  • Криптографиялық, шифрлау және дешифрлау әдістерін талдайды, пайдалана біледі.

  • Кодтау жүйесіндегі басқаша кодтау жүйелерінің басқа да жолдарын қарстырады.

Тілдік мақсаттар


Оқытудың тілдік мақсаты: Мәтіндік ақпаратты шифрлаудың әдістерін үйренеді.

Лексика мен терминология: Шифр, дешифр, криптография термин сөздерімен танысады.

Шифрлау-шифрование-encryption

Криптография –криптография – cryptography

Кілт – ключ –key

Құндылықтарға баулу




Іскерлікке, нақтылыққа, ынтымастыққа баулу. Топта бірлескен жұмыс орнату, бір – бірінің пікірін тындау, құрметтеу арқылы білім алу.

Пәнаралық байланыс

Математика, Қазақ тілі, ағылшын тілі

Алдыңғы білім


Ақпарат туралы түсініктері қалыптасқан.

Сабақбарысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар




Сабақтың басы




5 мин

Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Шаттық шеңбері» тренингін өткізу. Оқушылар өз аттарының бас әріпін пайдаланып бір-біріне мақтау сөздер айтады.

Мұғалім үстелге жасыл, қызыл, сары түсті қағазды қояды. Оқушылар түсті қағазды таңдайды. Сол түстерді «Түстер бойынша» топқа біріктіреді.

(І топ жасыл түсті стикер;

ІІ топ сары түсті стикер;

ІІІ топ қызыл түсті стикер.


Қ/Б: Бірін бірі өзара бағалайды.



Оқулық, стикер,

смайлик















Сабақтың ортасы




Үш топқа «Кластер құрастыру» топтық жұмыс

(15 мин)

І топ.

Шифрлау деген....

ІІ топ.

Дешифрлау деген...

ІІІ топ.

Криптография деген...

Дескриптор:

- Шифрлау, дешифрлау, криптография анықтамасын айтады;

- Мысалдар келтіру.



Қ/Б: Топтар бір бірін бас бармақ әдісі арқылы бағалайды.

Тапсырма:1

А – деңгей

Ойыңды жинақта. (жеке жұмыс, дәптермен жұмыс) (5 мин)

  1. Цезарь шифрын қолданып өз есіміңді шифрла.



Есім ___________________

Шифр ___________________

В – деңгей

  1. Алдыңғы тапсырмадағы шифрды пайдаланып сыныптасыңа хабарлама жазып, оны дешифрлауды ұсын.

Сенің ___________________

хабарламаның ___________________

шифрмәтіні ___________________

С –деңгей

3.Әріптердің номері бойынша кодталған сөздерді

декодтау.

13 11 42 11 13 34 44 11 43 Қазақстан
31 63 23 11 65 11 61 26 болашағы
32 11 34 44 11 24 жастар
72 63 23 26 43 71 11 қолында

Дескриптор:

- Цезарь шифрын қолданып есімдерін шифрлайды;

- Шифрды пайдаланып сыныптасына хабарлама жазып, оны дешифрлайды.

- Кодталған сөздерді декодтайды





Қ/Б:Оқушылар өздерін практикалық тапсырмаларын ауа райы арқылы қорытындылайды.

Тапсырма:2 (5 мин)



Шифрлау әдістерін салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын анықта (топтық жұмыс)



Shape1


Декодтау






де

Shape2


Кодтау



Shape3







Дескриптор:

-Кодтау, декодтау салыстырып Венн диаграмма арқылы ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды.

Қ/Б: Топтар ашық микрофон арқылы кері байланыс жасайды.



Оқулық




















































Сабақтың соңы

10 мин

Тапсырма: 3 «Жасырын сөздер» (жеке жұмыс)

11 салайд, оқулық

Дескриптор:

Білгенін жинақтап, сөзжұмбақ шешеді

Қ /Б: Оқушыларды бағдаршам арқылы бағалау.













Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жазылған стикер жапсырады, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жапсырады. Сонымен қатар керек емес болған, артық дүниені себеттің тұсына жапсырады. Осылайша мұғалім өткен сабақтан қандай білім алғанын біледі.

Үйге тапсырма: Ақпаратты шифрлеу

Өз ойымыздан кодтар кестесін ойлап, сөздерді кодтап

келу

Оқулық, интербелсенді тақта



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Ұшақ» әдісі бойынша үй тапсырмасын қайталайды.

« Кластер құрастыру» топтық жұмыста шифрлау, дешифрлау, криптография аныктамасын айтады.

Дереккөздер: Баспадан шыққан және электронды дереккөздерді де пайдаланады

Білгеніңді жинақтап, жаз. (жеке жұмыс). Цезарь шифрын қолданып есімдерін шифрлайды,

шифрды пайдаланып сыныптасына хабарлама жазып, оны дешифрлайды.

Саралаудың қарқын тәсіліне байланысты оқу қарқынын ескере отырып тапсырма жинағын беремін.



«Венн диаграммасы» әдісі бойынша кодтау, декодтау салыстырып ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды.

Диалог және қолдау көрсету
- Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек көрсетемін.
- Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсетіп, ынталандырып отырамын
.




Жасырын сөздер (жеке жұмыс) сөзжұмбақ шешу.

Диалог және қолдау көрсету: Оқушыларды ойланту үшін және жауап алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтар беремін.

Қосымша тапсырма:

1. Кодтау жүйесіндегі басқаша кодтау жүйелерін басқа да жолдармен қарстырады, ізденеді.

«Смайлектер» арқылы

бағалау







«Басбармақ» әдісі.













«Ауа райы» әдісі















«Ашық микрофон» әдісі.











«Бағдаршам» әдісі



Денсаулық және қауіпсіздік техникасынын сақтау.



ТҚ ережесін сабақ барысында естеріне салып отыру.



Сабақ бойынша рефлексия


Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?

Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.11.2018
570
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі