1.Ширату
жаттығуы. «Сөздерден
болжау»әдісі
Берілген сөздерге қарап,
мәтіннің атауын талқылаңыз.
Хан сайлау, үш жүз,
Сабалақ, малшы.
2. Оқу мақсаты мен бағалау
критерийілері таныстырылады.
3.
Ж
Тапсырма: Мәтіннің алғашқы
бөлігін мұқият оқыңыз. Мәтіннің не туралы екенін болжап, өз
жауабыңызбен салыстырыңыз. Мәтінді әрі қарай оқып, өз қадамыңызды
ұсыныңыз.
Дескриптор: Білім
алушы
-мәтіннің атауын талқылайды;
-алғашқы бөлігі арқылы мәселені болжайды; -өз болжамдарымен
салыстырады.
Бөліктері
|
Болжам
(сөз,сөз
тіркесі)
|
Мәтіннен
дәлел
(сөз,сөз
тіркесі)
|
1-бөлік
|
|
|
2-бөлік
|
|
|
3-бөлік
|
|
|
4.
Мәтіннің тақырыбы мен
көтерілген мәселе екі оқушыға
баяндатылады.
5.
ЖЖ. Тапсырма: Негізгі ойды білдіретін
сөйлемдерді іріктеп, жинақы мәтін жазыңыз.
Дескриптор:
-
оқушылар жұптасып, тыңдалған
мәтіннен негізгі ойды білдіретін 7 сөйлемді
іріктейді;
- жинақы мәтін
жазады;
- жинақы мәтінінде 4 көнерген
сөз (тарихи сөз және архаизм) қолданады.
Жазуға арналған
құрылым:
«Хикая
тауы» әдісі

Басы
Дамуы
Соңы
6. Оқушылардың жазылым
жұмысының сапасын жақсарту мақсатында, жазып болған соң, 3 сөйлем
шаблоны «Қошемет
сөздер» арқылы бір –біріне кері
байланыс беріледі.
- Сіз көптеген ұтымды
детальдарды пайдаланып-сыз,әсіресе...
-Әсіресе сөз қолданысыңыз
тиімді болған,себебі...
-Сіз оқырманға шынымен де
әсер етесіз,себебі...
- Әрі қарай әр оқушы өз
жұмысының сапасын
жақсарту үшін ұсыныстарға
сәйкес түзету жасайды.
7. Өнім
«Автор
орындығы» әдісі арқылы
оқытылады.
3 оқушы шығып
оқиды.
8.
ҚБ
.
Оқушылар «Бутерброд» әдісі арқылы өзара кері
байланыс береді.
-
бірінші жағымды түсініктеме
беру (жағдаяттық мәлімдеме);
-
одан кейін құрылымды сын айту
(Маған ұнады ......, себебі .....);
-
соңынан тағы да жағымды пікір
білдіру Енді/келесі жолы .....).

|