Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ:Тарихи тұлғалар. Абылай хан |
Мектеп: Жамбыл ауданы Айшабибі орта мектебі |
|||||||||||||||||||
Күні: |
|
Мұғалімнің аты-жөні: Сабралиева Гаухар Сарыбекқызы |
||||||||||||||||||
СЫНЫП: |
6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.1.1.1.Мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау; 6.3.5.1.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу. 6.4.3.1.Көнерген сөз (тарихи сөздер мен архаизмдер) қолдану аясын түсіну және ажырата білу |
|||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||
Сұрақтарға жауап беру арқылы
мәтіннің тақырыбын анықтап,оқылған мәтін бөлшегіне болжау
жасайды. |
||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||||||||||||||||
Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, көнерген сөздердің түрлерін ажыратып сұрақ құрастырады. |
||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||
Көнерген сөздердің қазіргі қолданысын терең түсіне отырып,салыстырмалы жинақы мәтін жазады. |
||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
• Мәтіннің тақырыбын, келесі бөлігіндегі мәселені болжайды
|
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
||||||||||||||||||||
Көнерген сөздер,тарихи сөздер,архаизмдер |
||||||||||||||||||||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||||||||||||||||
1.Көнерген сөздер қандай шығармаларда көбірек кездеседі? 2.Тарихи сөздер мен архаизмдерді қалай ажыратамыз? |
||||||||||||||||||||
Не себепті …. деп ойлайсыз? |
||||||||||||||||||||
Не себепті көнерген сөздер қолданыстан шығып қалуы мүмкін деп ойлайсыздар? |
||||||||||||||||||||
ишара: |
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
«Үш жүздің төбе биі –Төле би» |
|||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Ұйымдастыру 1 минут |
Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа қатысуы мен құрал-жабдықтарын қадағалау,оқушылардың назарын сабаққа аудару |
|
||||||||||||||||||
Үй жұмысы 6 минут |
құралы» тақырыбындағы дәлелдемелік эссе жазу. Эссе құрамында көнерген сөздердің қай түрлерін қолданғанын білу үшін жазып отырып, астын сызып келу берілген. (90 сөз) 2. Үш оқушының эссесі оқытылады. 3. Оқушылардың жазба жұмысына сыныптастары мен мұғалімнің тарапынан кері байланыс беріледі. |
«Қазақ тілі» оқулығы, авторлары: Т.Н.Ермекова, Ж.К.Отарбекова,Г.Б.Тоқтыбаева, «Арман ПВ» баспасы |
||||||||||||||||||
Жаңа сабақ
1 минут
5 минут
7 минут
3 минут
4 минут
3 минут |
1.Ширату жаттығуы. «Сөздерден болжау»әдісі Берілген сөздерге қарап, мәтіннің атауын талқылаңыз. Хан сайлау, үш жүз, Сабалақ, малшы. 2. Оқу мақсаты мен бағалау критерийілері таныстырылады. 3. Ж Тапсырма: Мәтіннің алғашқы бөлігін мұқият оқыңыз. Мәтіннің не туралы екенін болжап, өз жауабыңызбен салыстырыңыз. Мәтінді әрі қарай оқып, өз қадамыңызды ұсыныңыз. Дескриптор: Білім алушы -мәтіннің атауын талқылайды; -алғашқы бөлігі арқылы мәселені болжайды; -өз болжамдарымен салыстырады.
4. Мәтіннің тақырыбы мен көтерілген мәселе екі оқушыға баяндатылады. 5. ЖЖ. Тапсырма: Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп, жинақы мәтін жазыңыз. Дескриптор: - оқушылар жұптасып, тыңдалған мәтіннен негізгі ойды білдіретін 7 сөйлемді іріктейді; - жинақы мәтін жазады; - жинақы мәтінінде 4 көнерген сөз (тарихи сөз және архаизм) қолданады.
Жазуға арналған құрылым:
«Хикая тауы» әдісі
Басы Дамуы
Соңы 6. Оқушылардың жазылым жұмысының сапасын жақсарту мақсатында, жазып болған соң, 3 сөйлем шаблоны «Қошемет сөздер» арқылы бір –біріне кері байланыс беріледі. - Сіз көптеген ұтымды детальдарды пайдаланып-сыз,әсіресе... -Әсіресе сөз қолданысыңыз тиімді болған,себебі... -Сіз оқырманға шынымен де әсер етесіз,себебі... - Әрі қарай әр оқушы өз жұмысының сапасын жақсарту үшін ұсыныстарға сәйкес түзету жасайды.
7. Өнім «Автор орындығы» әдісі арқылы оқытылады. 3 оқушы шығып оқиды. 8. ҚБ . Оқушылар «Бутерброд» әдісі арқылы өзара кері байланыс береді.
|
Сөздер интер-белсенді тақта-дан көрсетіледі.
Мәтін «Қалыптастыру-шы бағалау бойынша тапсырмалар жинағынан» алынды.
Кесте интербелсенді тақтадан көрсетіледі
Оқушы дәптері, қалам
Флипчарт, қалам
Шаблон
Шаблон
Орындық
Қима қағаздар
|
||||||||||||||||||
4 минут |
1.ТЖ . «Бұрыштар» тәсілі.Төрт бұрышқа төрт парақ ілінеді: - бір бұрышта көнерген сөз және оның мысалының дұрыс нұсқасы; -екінші бұрышта көнерген сөздің дұрыс ережесі мен қате мысалы; -үшінші бұрышта көнерген сөздің де,мысалдарының да қате нұсқасы; -төртінші бұрышта көнерген сөздің қате ережесі мен дұрыс мысалы. Үлгі: Қолданыстан шығып қалып,тарихи шығармаларда ғана кездесетін,мағынасы көмескі сөздерді көнерген сөздер дейміз. Мысалы:қорамсақ,жасақ,сұлтан,отарба,болыс, сәукеле
Қолданыстан шығып қалып,тарихи шығармаларда ғана кездесетін,мағынасы көмескі сөздерді көнерген сөздер дейміз. Мысалы: әке,синоним,сандық,найзағай
Қолданыста бар,ғылым мен
техника саласында қолданылатын сөздерді көнерген сөздер
дейміз. Мысалы: Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |