Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ:Тарихи тұлғалар.

    Абылай хан

    Мектеп: Жамбыл ауданы Айшабибі орта мектебі

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні: Сабралиева Гаухар Сарыбекқызы

    СЫНЫП:

    6

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    6.1.1.1.Мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау;

    6.3.5.1.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу.

    6.4.3.1.Көнерген сөз (тарихи сөздер мен архаизмдер) қолдану аясын түсіну және ажырата білу

    Сабақ

    мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Сұрақтарға жауап беру арқылы мәтіннің тақырыбын анықтап,оқылған мәтін бөлшегіне болжау жасайды.
    Мәтінде көтерілген мәселені анықтай отырып,негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп алып,көнерген сөздердің түрлерін қолдана отырып жинақы мәтін жазады.


    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, көнерген сөздердің түрлерін ажыратып сұрақ құрастырады.


    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Көнерген сөздердің қазіргі қолданысын терең түсіне отырып,салыстырмалы жинақы мәтін жазады.


    Бағалау критерийлері

    • Мәтіннің тақырыбын, келесі бөлігіндегі мәселені болжайды


    • Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп,жинақы мәтін жазады


    • Көнерген сөздерді тауып,ажыратады


    Тілдік мақсат


    Оқушылар орындай алады:

    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Көнерген сөздер,тарихи сөздер,архаизмдер


    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Көнерген сөздер қандай шығармаларда көбірек кездеседі?

    2.Тарихи сөздер мен архаизмдерді қалай ажыратамыз?

    Не себепті …. деп ойлайсыз?

    Не себепті көнерген сөздер қолданыстан шығып қалуы мүмкін деп ойлайсыздар?


    ишара:


    Алдыңғы оқу:

    «Үш жүздің төбе биі –Төле би»


    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    1 минут

    Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа қатысуы мен құрал-жабдықтарын қадағалау,оқушылардың назарын сабаққа аудару



    Үй жұмысы

    6 минут

    1. «Би-шешендердің сөздері-халықтық тәрбиенің

    құралы» тақырыбындағы дәлелдемелік эссе жазу.

    Эссе құрамында көнерген сөздердің қай түрлерін қолданғанын білу үшін жазып отырып,

    астын сызып келу берілген.

    (90 сөз)

    2. Үш оқушының эссесі оқытылады.

    3. Оқушылардың жазба жұмысына сыныптастары мен

    мұғалімнің тарапынан кері байланыс беріледі.


    «Қазақ тілі» оқулығы, авторлары:

    Т.Н.Ермекова,

    Ж.К.Отарбекова,Г.Б.Тоқтыбаева, «Арман ПВ» баспасы

    Жаңа сабақ


    1 минут







    5 минут























    7 минут

































    3 минут









    4 минут



    3 минут

    1.Ширату жаттығуы. «Сөздерден болжау»әдісі

    Берілген сөздерге қарап, мәтіннің атауын талқылаңыз.

    Хан сайлау, үш жүз, Сабалақ, малшы.

    2. Оқу мақсаты мен бағалау критерийілері таныстырылады.

    3. Ж Тапсырма: Мәтіннің алғашқы бөлігін мұқият оқыңыз. Мәтіннің не туралы екенін болжап, өз жауабыңызбен салыстырыңыз. Мәтінді әрі қарай оқып, өз қадамыңызды ұсыныңыз.

    Дескриптор: Білім алушы

    -мәтіннің атауын талқылайды; -алғашқы бөлігі арқылы мәселені болжайды; -өз болжамдарымен салыстырады.


    Бөліктері

    Болжам

    (сөз,сөз тіркесі)

    Мәтіннен дәлел

    (сөз,сөз тіркесі)

    1-бөлік



    2-бөлік



    3-бөлік




    4. Мәтіннің тақырыбы мен көтерілген мәселе екі оқушыға баяндатылады.

    5. ЖЖ. Тапсырма: Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп, жинақы мәтін жазыңыз.

    Дескриптор:

    - оқушылар жұптасып, тыңдалған мәтіннен негізгі ойды білдіретін 7 сөйлемді іріктейді;

    - жинақы мәтін жазады;

    - жинақы мәтінінде 4 көнерген сөз (тарихи сөз және архаизм) қолданады.


    Жазуға арналған құрылым:

    • Кіріспе бөлім:

    • 2 сөйлем

    • Негізгі бөлім:

    • 3-4 сөйлем

    • Қорытынды бөлім

    • 2 сөйлем

    «Хикая тауы» әдісі


    Басы


    Дамуы


    Соңы


    6. Оқушылардың жазылым жұмысының сапасын жақсарту мақсатында, жазып болған соң, 3 сөйлем шаблоны «Қошемет сөздер» арқылы бір –біріне кері байланыс беріледі.

    - Сіз көптеген ұтымды детальдарды пайдаланып-сыз,әсіресе...

    -Әсіресе сөз қолданысыңыз тиімді болған,себебі...

    -Сіз оқырманға шынымен де әсер етесіз,себебі...

    - Әрі қарай әр оқушы өз жұмысының сапасын

    жақсарту үшін ұсыныстарға сәйкес түзету жасайды.

    7. Өнім «Автор орындығы» әдісі арқылы оқытылады.

    3 оқушы шығып оқиды.

    8. ҚБ . Оқушылар «Бутерброд» әдісі арқылы өзара кері байланыс береді.

    • бірінші жағымды түсініктеме беру (жағдаяттық мәлімдеме);

    • одан кейін құрылымды сын айту (Маған ұнады ......, себебі .....);

    • соңынан тағы да жағымды пікір білдіру Енді/келесі жолы .....).

    Сөздер интер-белсенді тақта-дан көрсетіледі.




    Мәтін «Қалыптастыру-шы бағалау бойынша тапсырмалар жинағынан» алынды.



    Кесте интербелсенді тақтадан көрсетіледі



    Оқушы дәптері,

    қалам









    Флипчарт,

    қалам









    Шаблон





















    Шаблон







    Орындық



    Қима қағаздар



    Бекіту-қорыту жұмыстары


    4 минут

    1.ТЖ . «Бұрыштар» тәсілі.Төрт бұрышқа төрт парақ ілінеді:

    - бір бұрышта көнерген сөз және оның мысалының дұрыс нұсқасы;

    -екінші бұрышта көнерген сөздің дұрыс ережесі мен қате мысалы;

    -үшінші бұрышта көнерген сөздің де,мысалдарының да қате нұсқасы;

    -төртінші бұрышта көнерген сөздің қате ережесі мен дұрыс мысалы.

    Үлгі:

    Қолданыстан шығып қалып,тарихи шығармаларда ғана кездесетін,мағынасы көмескі сөздерді көнерген сөздер дейміз. Мысалы:қорамсақ,жасақ,сұлтан,отарба,болыс, сәукеле








    Қолданыстан шығып қалып,тарихи шығармаларда ғана кездесетін,мағынасы көмескі сөздерді көнерген сөздер дейміз. Мысалы: әке,синоним,сандық,найзағай







    Қолданыста бар,ғылым мен техника саласында қолданылатын сөздерді көнерген сөздер дейміз. Мысалы:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сабралиева Гаухар Сарыбековна
    19 Қырқүйек 2023
    585
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 6-сынып Қазақ тілі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 6-сынып Қазақ тілі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ 6-сыныпқа арналған,әдіс-тәсілдерді дұрыс қолдану жолдары көрсетілген
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ:Тарихи тұлғалар.

    Абылай хан

    Мектеп: Жамбыл ауданы Айшабибі орта мектебі

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні: Сабралиева Гаухар Сарыбекқызы

    СЫНЫП:

    6

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    6.1.1.1.Мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау;

    6.3.5.1.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу.

    6.4.3.1.Көнерген сөз (тарихи сөздер мен архаизмдер) қолдану аясын түсіну және ажырата білу

    Сабақ

    мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Сұрақтарға жауап беру арқылы мәтіннің тақырыбын анықтап,оқылған мәтін бөлшегіне болжау жасайды.
    Мәтінде көтерілген мәселені анықтай отырып,негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп алып,көнерген сөздердің түрлерін қолдана отырып жинақы мәтін жазады.


    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, көнерген сөздердің түрлерін ажыратып сұрақ құрастырады.


    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Көнерген сөздердің қазіргі қолданысын терең түсіне отырып,салыстырмалы жинақы мәтін жазады.


    Бағалау критерийлері

    • Мәтіннің тақырыбын, келесі бөлігіндегі мәселені болжайды


    • Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп,жинақы мәтін жазады


    • Көнерген сөздерді тауып,ажыратады


    Тілдік мақсат


    Оқушылар орындай алады:

    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Көнерген сөздер,тарихи сөздер,архаизмдер


    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Көнерген сөздер қандай шығармаларда көбірек кездеседі?

    2.Тарихи сөздер мен архаизмдерді қалай ажыратамыз?

    Не себепті …. деп ойлайсыз?

    Не себепті көнерген сөздер қолданыстан шығып қалуы мүмкін деп ойлайсыздар?


    ишара:


    Алдыңғы оқу:

    «Үш жүздің төбе биі –Төле би»


    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    1 минут

    Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа қатысуы мен құрал-жабдықтарын қадағалау,оқушылардың назарын сабаққа аудару



    Үй жұмысы

    6 минут

    1. «Би-шешендердің сөздері-халықтық тәрбиенің

    құралы» тақырыбындағы дәлелдемелік эссе жазу.

    Эссе құрамында көнерген сөздердің қай түрлерін қолданғанын білу үшін жазып отырып,

    астын сызып келу берілген.

    (90 сөз)

    2. Үш оқушының эссесі оқытылады.

    3. Оқушылардың жазба жұмысына сыныптастары мен

    мұғалімнің тарапынан кері байланыс беріледі.


    «Қазақ тілі» оқулығы, авторлары:

    Т.Н.Ермекова,

    Ж.К.Отарбекова,Г.Б.Тоқтыбаева, «Арман ПВ» баспасы

    Жаңа сабақ


    1 минут







    5 минут























    7 минут

































    3 минут









    4 минут



    3 минут

    1.Ширату жаттығуы. «Сөздерден болжау»әдісі

    Берілген сөздерге қарап, мәтіннің атауын талқылаңыз.

    Хан сайлау, үш жүз, Сабалақ, малшы.

    2. Оқу мақсаты мен бағалау критерийілері таныстырылады.

    3. Ж Тапсырма: Мәтіннің алғашқы бөлігін мұқият оқыңыз. Мәтіннің не туралы екенін болжап, өз жауабыңызбен салыстырыңыз. Мәтінді әрі қарай оқып, өз қадамыңызды ұсыныңыз.

    Дескриптор: Білім алушы

    -мәтіннің атауын талқылайды; -алғашқы бөлігі арқылы мәселені болжайды; -өз болжамдарымен салыстырады.


    Бөліктері

    Болжам

    (сөз,сөз тіркесі)

    Мәтіннен дәлел

    (сөз,сөз тіркесі)

    1-бөлік



    2-бөлік



    3-бөлік




    4. Мәтіннің тақырыбы мен көтерілген мәселе екі оқушыға баяндатылады.

    5. ЖЖ. Тапсырма: Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп, жинақы мәтін жазыңыз.

    Дескриптор:

    - оқушылар жұптасып, тыңдалған мәтіннен негізгі ойды білдіретін 7 сөйлемді іріктейді;

    - жинақы мәтін жазады;

    - жинақы мәтінінде 4 көнерген сөз (тарихи сөз және архаизм) қолданады.


    Жазуға арналған құрылым:

    • Кіріспе бөлім:

    • 2 сөйлем

    • Негізгі бөлім:

    • 3-4 сөйлем

    • Қорытынды бөлім

    • 2 сөйлем

    «Хикая тауы» әдісі


    Басы


    Дамуы


    Соңы


    6. Оқушылардың жазылым жұмысының сапасын жақсарту мақсатында, жазып болған соң, 3 сөйлем шаблоны «Қошемет сөздер» арқылы бір –біріне кері байланыс беріледі.

    - Сіз көптеген ұтымды детальдарды пайдаланып-сыз,әсіресе...

    -Әсіресе сөз қолданысыңыз тиімді болған,себебі...

    -Сіз оқырманға шынымен де әсер етесіз,себебі...

    - Әрі қарай әр оқушы өз жұмысының сапасын

    жақсарту үшін ұсыныстарға сәйкес түзету жасайды.

    7. Өнім «Автор орындығы» әдісі арқылы оқытылады.

    3 оқушы шығып оқиды.

    8. ҚБ . Оқушылар «Бутерброд» әдісі арқылы өзара кері байланыс береді.

    • бірінші жағымды түсініктеме беру (жағдаяттық мәлімдеме);

    • одан кейін құрылымды сын айту (Маған ұнады ......, себебі .....);

    • соңынан тағы да жағымды пікір білдіру Енді/келесі жолы .....).

    Сөздер интер-белсенді тақта-дан көрсетіледі.




    Мәтін «Қалыптастыру-шы бағалау бойынша тапсырмалар жинағынан» алынды.



    Кесте интербелсенді тақтадан көрсетіледі



    Оқушы дәптері,

    қалам









    Флипчарт,

    қалам









    Шаблон





















    Шаблон







    Орындық



    Қима қағаздар



    Бекіту-қорыту жұмыстары


    4 минут

    1.ТЖ . «Бұрыштар» тәсілі.Төрт бұрышқа төрт парақ ілінеді:

    - бір бұрышта көнерген сөз және оның мысалының дұрыс нұсқасы;

    -екінші бұрышта көнерген сөздің дұрыс ережесі мен қате мысалы;

    -үшінші бұрышта көнерген сөздің де,мысалдарының да қате нұсқасы;

    -төртінші бұрышта көнерген сөздің қате ережесі мен дұрыс мысалы.

    Үлгі:

    Қолданыстан шығып қалып,тарихи шығармаларда ғана кездесетін,мағынасы көмескі сөздерді көнерген сөздер дейміз. Мысалы:қорамсақ,жасақ,сұлтан,отарба,болыс, сәукеле








    Қолданыстан шығып қалып,тарихи шығармаларда ғана кездесетін,мағынасы көмескі сөздерді көнерген сөздер дейміз. Мысалы: әке,синоним,сандық,найзағай







    Қолданыста бар,ғылым мен техника саласында қолданылатын сөздерді көнерген сөздер дейміз. Мысалы:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 6 сынып
    19.00.2023
    585
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сабралиева Гаухар Сарыбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации