Тапсырма
алдында Санитарлық,гигиеналық,эстетикалық,практикалық
талаптар
айтылады.
-құрал-жабдықтарды мұқият
пайдалану
- жұмыс барысында
жарақаттанудан сақтану
- жұмыс соңында жұмыс орнын
жинастыру
Тапсырма
2 « Өкіл базары»
әдісі топпен жұмыс
Топтарға тағам түріне қарай
тапсырма беріледі Әр топтан бір оқушы шығып, пікір білдіріп,
сыныпқа баяндайды
І топқа
тапсырма Тағам дайындау түрі-Жапондық
суши жасау тапсырылады.Тағамның шығу тарихымен
танысу
-жұмыс барысын және
сипаптау
-тағамның шығу тарихымен
танысу
-күріштін езілмеуі және сақтау
талаптарын орындау
Дескриптор
Тағамның шығу тарихын
біледі
Тағамның жасау реттілігін
анықтайды
Тағамның әсемдеу жұмыстарын
орындайды
ҚБ
«Бесмармақ» әдісі
ІІ топқа
тапсырма Интерак тақтада- Италияндық
тағам- бәліш түріне қарай сипаттама
Бәліштің шығу тарихымен
танысу
-жұмыс барысын және
сипаптау
-қамырдың әзірлеу
технологиясымен танысу
-дәм сезу
ерекшеліктері
-тағам дайындау
рецепттері
-италияндық танымал
аспаздардың кәсіптік қызметі
тазалық жұмыстарын
жасау
Дескриптор
Қамырдың әзірлеу технологиясын
біледі
Дәмін сезу ерекшеліктерін
ажырата алады
Дайын өнімді
безендіреді
өзара бағалау «Жұлдызша»
арқылы ( ҚБ)
ІІI топқа
тапсырма Слайд
көрсетілімі -
Қазақ
елінің көжелер түріне қарай сипаттама- Наурыз
көже
Наурыз көже қазақтың
дәстүрімен танысу
Құрамындағы жеті түрлі тағам
түрлері болуы
Наурыз мерекесімен тікелей
байланысын атау
Дескриптор
Наурыз көже-молшылықтың
жоларғысы міндетті түрде жасалатының біледі
Дәмін келтіретін негізгі етті
ажырата алады
Қазақ халқының ырымдарын
пайдаланады
ҚБ
Ауызша
Тапсырма 3
«Ойлан,жұптас,талқыла»
Әртүрлі ақпарат көздерін,соның
ішінде АКТ-ны пайдаланып,таңдалған тағамдарын зерттеу
–
-асхананың
ерекшеліктері
-тағам
атаулары
-пайдаланылған азық-түліктер
мен олардың үйлесуі тазалығы ,бүтіндігі ұзақ мерзімге
сақталауы
Оқушыларға жұмыс барысында
келесі нұсқауды жүргіземін
Дескриптор -
- әр ұлттың тағамының
азық-түлік түрлерін таңдайды
- тазалық ережесін дұрыс
орындайды
- тағамның сапасына қарай
көңіл бөледі
- қиыншылық болған жағдайда
мұғалімге ескертуін
- оқушылардың топта өзара
көмек көрсетуін
Жұмыс барысында мұғалім
сыныпты бақылап, тағамның сапалы дайындалуына жағдай
жасайды.
Тапсырма
IV
«Үш шындық,бір өтірік»әдісі
арқылы алған білімдерін пысықтайды,толықтырады.Алдыңғы сабағымызда
үш дұрыс жауабын табады және өтірік сөзі бар жауабын әр оқушы
айтады.Қайталанбау керек.
Әр топтан бір оқушы
шығып,басқа топ жұмыстарына пікірін білдіріп,сыныпқа
баяндайды.
Қазақша
|
орысша
|
Ағылшынша
|
Бәліш
|
пицца
|
Pizza
|
Тағам
түрлерін үш тілде айтқызамын
Дескриптор:
Оқушылар
жаңа тақырыпты белсінділік танытып, толық
меңгерді
Оқушылар
тақырыптағы тағам түрлеріне анықтама бере алады.
Осы
тақырыптың маңыздылығын өмірмен байланыстырып,талдай
алады
өзара
бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек (ауызша) ҚБ
- жақсы, әсерлі тұстарын
айту
- көмек
мақсатында өз ұсынысын да айту.
|