Тақырыпты ашу: Суреттер
арқылы.
Сыныпқа сұрақ: Суретте не
көріп отырсыздар? Нені
білдіреді?
.Химия
өнеркәсібі
2.Тоқыма
өнеркәсібі
3.Ауыл шаруашылық
өнеркәсібі
Сабақтың тақырыбын
ашады.
Жаңа тақырыптың атын және
мақсатын ашу.
Сыныпты «Суреттер
әдісі » арқылы 2 топқа
бөлу.
1 топ: ауыл
шаруашылық
2 топ:
өнеркәсіп
Жаңа терминдермен
жұмыс.
Миға
шабуыл
Топтарға
тапсырма. Мәтінмен
жұмыс, «Айналмалы
шеңбер»әдісі арқылы топта оқу. (10
мин) Топтық жұмыс. Ішкі сыртқы шеңбер сағат тілімен айналып бір
біріне түсіндіреді.

Дескрипторлар:
1. Дүниежүзілік шаруашылық
ұғымын біледі.
2. Адамзаттың пайда болуымен
байланыстыра алады;
Салаларын талдай
алады;
Бағалау:
1-тапсырма. «Жүзім
шоқтары»
1 топ: Дүниежүзілік
шаруашылықтың ауыл және балық шаруашылығының
географиясын
2 топ: Өнеркәсіп географиясын
графика арқылы бейнелеу,схема сызу топта талқылау.Постер қорғау,топ
бірін бірі бағалау.Топтық
жұмыс Дескриптор:
1. Шаруашылық салаларды
ажыратады;
2. Шаруашылықты ҒТР мен
байланыстырады;
3. Мәтін мазмұнына схема
құрады;
4. Дж шаруашылық бойынша өзара
байланысты анықтайды.
Бағалау: Бір-бірін
бағалайды 
1-
топқа.
А) Дүниежүзілік шаруашылық
дегеніміз не?
В) Дүниежүзілік шаруашылық
қашан қалыптасты?
С)
Суретте шаруашылықтың
қандай
салалары бейнеленген?
Таралу аймақтарын
анықтаңыз.
р/с
|

|

|
Сала
|
|
|
|
|
|
2-топқа.
G) Өнеркәсіп дегеніміз
не?
H) Дүниежүзілік өнеркәсіп
салалары
K)Суретте шаруашылықтың қандай
салалары бейнеленген? Таралу аймақтарын
анықтаңыз.

|

|
Сала
|
Сала
|
|
|
Дескриптор:
1. Сұрақтарға жауап
бере алады;
2. Салаларды
ажыратады;
Бағалау: Өте жақсы!
Жақсы! Орташа!
Жеке
жұмыс: 3
Бейнефильмді тамашалайды, көріп отырып
тірек сөздерді дәптерлеріне жазып отырады. Тамашалап болған соң әр
бейнефильм бойынша 3 сөйлем құрастырады. Жазып болған соң оқиды,
талқылайды, өз ойларын
білдіреді.
|