Мектеп: Ярослав ЖОББМКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Маленкина Н.АСынып: 7 |
Бөлім: Экономикалық география |
Сабақтың тақырыбы | Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы және өнеркәсіп |
Оқу мақсаттары | 7.5.3.1 шаруашылық салаларын жіктеу арқылы (ауыл шаруашылық, өнеркәсіп), маңыздылығын түсіндіреді |
Сабақтың мақсаты | Оқушыларды дүниежүзілік шаруашылықтың маңызымен таныстыру барысында, салалық және аумақтық құрылымын анықтайды. |
| Барлығы:Дүниежүзілік шаруашылығының не екенін, адамзаттың пайда болуынан қалыптасқан екенін біледі.Көпшілігі:Ауыл шаруашылық және балық шаруашылығының географиясын байланыстырады, «Жасыл революция» ҒТР-дың бір формасы екенін түсінеді. |
| Кейбіреулері:Өнеркәсіп географиясының салаларын дамуын, дүниежүзілік шаруашылық салалық құрылымын жіктейді және географиялық таралу елдерін талдайды. |
|
|
Бағалау критерийі | Дағдылар қарым қатынас, сын тұрғысынан ойлау дағдысы.Білу. Дүниежүзілік шаруашылықтың не екенін,адамзаттың пайда болуынан қалыптасқан екенін біледі.Түсіну.Дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын байланыстырып, «Жасыл революция» ҒТР-дың бір формасы екенін түсінеді.Қолдану.Дүниежүзілік шаруашылық салалық құрылымын жіктейді және географиялық таралу елдерін талдайды. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар : Тақырыпты толық баяндап бере алады.Оқылым: Мәтінді оқидыАйтылым. Мәтіннен не түсінгендерін айтады. (Пікірталасқа түседі) Тыңдалым Дүниежүзілік шаруашылығының не екенін, адамзаттың пайда болуынан қалыптасқан екенін тыңдалады. Жазылым: Топтық жұмыста схема, кесте жазады. |
Құндылықтарға баулу | 4) Индустрияландыру мен инновацияларғанегізделген экономикалық өсу.Индустриялық-инновациялық бағдарламаның басты мақсаты өндірістің бәсекеге қабілеттілігін дамыта отырып, өнеркәсіп кәсіпорындарының жұмысын жаңғырту болып табылатындығын түсіндіру арқылы құндылыққа баулу. |
Пәнаралық байланыс | Тарих және физика |
Алдыңғы білім | Физикалық география |
Күтілетін нәтиже | Білім шыңына шығу.Оқушыларға алдын ала ту мен талдың стикерлері таратылады да сабақ соңында рефлексияда белгіленеді. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы(8 мин) | Ұйымдастыру.«Ақ тілек» жағымды психологиялық ахуал туғызу.Оқушылар шеңбер құрып бір біріне жақсы тілек тілеу.
Үй тапсырмасын сұрау:Сыныпты «Кәмпит әдісі» арқылы жұпқа бөлуТапсырма:1 жұп: Сауда, Тұрмыстық қызмет көрсету кәсіпорындары?2 жұп: Денсаулық сақтау? Білім беру саласы?3 жұп: Рекреация? Халықтың демалысын ұйымдастыру саласы?
Әр жұп берілген сұрақтарға жауап береді, бір біріне түсіндіреді.«Сөйлемді аяқта» әдісі бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Бағалау Жұлдызша беру | (5 мин)
Таратпа материалдар(3 мин)
|
Сабақтың ортасы(20 мин) | Тақырыпты ашу: Суреттер арқылы.Сыныпқа сұрақ: Суретте не көріп отырсыздар? Нені білдіреді?.Химия өнеркәсібі
2.Тоқыма өнеркәсібі
3.Ауыл шаруашылық өнеркәсібіСабақтың тақырыбын ашады.Жаңа тақырыптың атын және мақсатын ашу.Сыныпты «Суреттер әдісі » арқылы 2 топқа бөлу.1 топ: ауыл шаруашылық2 топ: өнеркәсіпЖаңа терминдермен жұмыс.Миға шабуылТоптарға тапсырма. Мәтінмен жұмыс, «Айналмалы шеңбер»әдісі арқылы топта оқу. (10 мин) Топтық жұмыс. Ішкі сыртқы шеңбер сағат тілімен айналып бір біріне түсіндіреді.Дескрипторлар: 1. Дүниежүзілік шаруашылық ұғымын біледі.2. Адамзаттың пайда болуымен байланыстыра алады;Салаларын талдай алады;
Бағалау: 1-тапсырма. «Жүзім шоқтары» 1 топ: Дүниежүзілік шаруашылықтың ауыл және балық шаруашылығының географиясын2 топ: Өнеркәсіп географиясын графика арқылы бейнелеу,схема сызу топта талқылау.Постер қорғау,топ бірін бірі бағалау.Топтық жұмысДескриптор: 1. Шаруашылық салаларды ажыратады;2. Шаруашылықты ҒТР мен байланыстырады;3. Мәтін мазмұнына схема құрады;4. Дж шаруашылық бойынша өзара байланысты анықтайды.
Бағалау: Бір-бірін бағалайды 1- топқа. А) Дүниежүзілік шаруашылық дегеніміз не?В) Дүниежүзілік шаруашылық қашан қалыптасты?С) Суретте шаруашылықтың қандай салалары бейнеленген? Таралу аймақтарын анықтаңыз.
2-топқа. G) Өнеркәсіп дегеніміз не?H) Дүниежүзілік өнеркәсіп салаларыK)Суретте шаруашылықтың қандай салалары бейнеленген? Таралу аймақтарын анықтаңыз.
Дескриптор: 1. Сұрақтарға жауап бере алады;2. Салаларды ажыратады;Бағалау: Өте жақсы! Жақсы! Орташа!
Жеке жұмыс: 3 Бейнефильмді тамашалайды, көріп отырып тірек сөздерді дәптерлеріне жазып отырады. Тамашалап болған соң әр бейнефильм бойынша 3 сөйлем құрастырады. Жазып болған соң оқиды, талқылайды, өз ойларын білдіреді. | Оқулық(10 мин)
Оқулық, (5 мин)
|
Сабақтың соңы(5 мин) | Рефлексия. Бүгін сабақтағы өтілген материал бойынша не және қаншалықты түсінгендіктерін сұрайды.Төмендегідей сұрақтар қойылуы мүмкін: Бүгін Сіз не білдіңіз? Бүгін Сіз үшін не ең керемет/таң қаларлық/қызықты/пайдалы болды? Сіз нені басқаша істер едіңіз? Бүгінгі сабақтағы сіз үшін қызықты болған ақпараттар мен мәліметтер қандай? Неге?Сіз үшін қиындық тудырған не нәрсе болды? Неге?Бағалау. Мұғалім оқушыларды қолпаштап отырады, сабақ соңында қаншалықты тиімді жұмыс жасағандығы туралы ауызша бағалау жасайды.Үйге тапсырма. (Аяқталмаған жағдайда үйден аяқтап келуді өтінеді.)Кері байланыс оқушылар сабақ туралы пікір білдіреді.Сабақтың мақсатына жеттік пе? (2минут)Үйге тапсырма беру(1 минут) | Таратпа материалдар(2 мин) |
Сабақ бойынша рефлексия (4 мин) |
|