Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
7 сынып қазақ тілі мен әдебиет
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:
қазақ тілін оқып-үйренеміз. Үштілді білу – үлкен өнер. Күні: Мұғалімнің аты-жөні: . Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі-қазақ тілін оқып үйренеміз.Үш тілді білу-үлкен өнер Көп тіл білгім келеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту (А1.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді ажырата алады.
Мәтін құрап айтуда мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана алады.
Мәтін мазмұнын дамытып айтады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
- Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді табады, қазақ тілінде көп тілділік жайлы ақпарат бере алады. Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде ті ек сөздерді пайдаланып, мәтін мазмұнын айтады, қазіргі көптілділік жағдайын сипаттайды. Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып б йынша қосымша деректер келтіреді, мәтінде көтерілген мәселеге қатысты өз йын айтады, сыныптастарымен пікір алмасады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Дағдыларды дамыту: жеке, жұпта, топта жұмыс жасау, мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдердің мағынасын түсіну, қойылған сұраққа толық жауап беру, диалог құрастыру, мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алу, мәтінге қатысты өз ойын айта алу. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: мәртебе, үштілді, көптілді, заманауи, аударма шығармалары, озық технологиялар. Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар: Менің ойымша... Осылардың ішінде... Ғалымдардың айтуынша... Тілдер тарихына қарасақ... Не себепті …. деп ойлайсыз? Кең таралған тілдер ... деп ойлайсың? Неліктен ғалымдар айтуынша . . . деп ойлайсың? «Тіл жойылса, халық та жойылады» дегенді қалай түсінесің? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, орыс тілі, ағылшын тілі, география. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
«Блиц-сұрақ» әдісі арқылы «Тіл қалай пайда болды?» мәтін мазмұны туралы не біледі? - Тілдің пайда болуына не себеп болды? -. Тіл не үшін керек? - Қазіргі кезде дүниежүзінде қанша тіл бар? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы. |
«Жүректен жүрекке» тренингі. Мақсаты: жағымды психологиялық ахуал орнату. Кері байланыс. «Блиц-сұрақ» әдісі. (Бір жауабы бар бес сұрақ) Мақсаты: «Тіл қалай пайда болды?» мәтінінің мазмұнын қай дәрежеде меңгергенін тексеру. 1. Тілдің пайда болуына не себеп болды? А. Адамзат қоғамының пайда болуы В. Ұжымның пайда болуы С. Отбасының пайда болуы 2. Тілді дамытатын кім? А.Сөз, сөйлем В. Оқушы, мұғалім С. Қоғам, халық 3. Тіл не үшін керек? А. Әңгіме айту үшін В. Өмір сүру үшін С. ЖОО-на түсу үшін 4. Адамды адам ететін не? А. Тіл В.Ой С. Ақыл 5. Қазіргі кезде дүниежүзінде қанша тіл бар? А. 4000 В.2000 С.5000 ҚБ. Смайликтер «Пазл» әдісі. Мақсаты: топқа бөлу. Үш тілде жазылған мәтін қиындыларын «Пазл» әдісі арқылы құрастырып, топқа бөлінеді. 1. «Тілі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады. » А.Байтұрсынов 2. «Язык – это путь цивилизации и культуры» А.Куприн 3. «The limits of my language mean the limits of my world.» (Границы моего языка – это границы моего мира.) Людвиг Витгенштейн ҚБ. От шашу СЖ. «Сөзжұмбақ шешу» әдісі. Мақсаты: қызығушылықты ояту, сабақтың тақырыбын ашу, мақсатын айқындау.
1.Қазақстан Республикасында қазақ тілі қандай тіл? 2. Оқуға берілген жұмыс, тапсырма. 3.Ғылым мен техника, өндіріс саласында қолданылатын арнаулы заттар мен ұғымдардың атауы болатын сөздер. 4. «___________ – білім бұлағы» 5. Мақал сөзімен тіркесетін сыңарды тап. 6.Оқушылардың мектептен алып шығатын азығы? 7. Жаңа сөздердің ғылыми атауы. ҚБ. Көңіл күй одағайлары
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |