Материалдар / Ашық сабақ 7 сынып 1822-1824 жылдардағы патша реформалары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 7 сынып 1822-1824 жылдардағы патша реформалары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. 7 сынып 1822-1824 жылдардағы патша реформалары. Зерттеу сұрағы: Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2022
870
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Педагогтің аты-жөні:

М.Б. Саржигитова

Күні:

06.12.2021ж

Сынып: 7 Г

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1822-1824 жылдардағы патша реформалары.

Зерттеу сұрағы: Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру

7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау

Сабақтың мақсаты

1. 1822-1824 жж. патша реформаларының отаршылдық бағытын анықтау.

2. Патша реформаларының дәстүрлі қазақ қоғамы мен тұрмысына әкелген өзгерістерін саралау.

3. «Сібір қырғыздары» мен «Орынбор қырғыздары» жарғыларының нәтижесі мен салдарын талдау.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ұйымдастыру сәті: Амандасу, түгендеу.

«Мозайка» әдісі. Қима қағаздарды алып сөз құраңыз.

Қима қағаздарға әріптер жазылып, «Болыс», «Уезд» «Облыс», сөздерін құрау арқылы топқа бөлінеді.


Өткен материалды пысықтау

«Бес саусақ» тапсырмасы


Кім?

1822-1824 жж реформалар жобасын кімдер дайындады?

Не?

М.Сперанский және П.Эссен дайындаған жарғылар қалай аталады?

Қашан?

Патша өкіметі «Сібір қырғыздары» және «Орынбор қырғыздары» туралы Жарғыларды қашан бекітті?

Қайда?

«Сібір қырғыздары» мен «Орынбор қырғыздары» Жарғысы Қазақстанның қай аймақтарында жүзеге асты?

Неге?

Патша өкіметі неліктен қазақ даласында 1822-24 жж реформаларды жүргізді?

ҚБ «Шапалақ»



Оқушылардың жауаптарынан кейін сабақ тақырыбы өткен сабақтың жалғасы екендігі ескертіледі. Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары пысықталады. Бағалау критерийлері де оқушыларға таныстырылып, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

  • Тарихи концепт (фокус): Себеп-салдар

Зерттеу сұрағы: Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

















Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Мадақ

тау














ҚБ Мұғалім оқушы

лар жауабын мұқият тыңдап кері байла

ныс беріп отырады



Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

3-том. – Алматы, 2010.

Оқулық

Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы 7-сыны

бына арнал

ған оқулық

Жаңа білім




1-тапсырма.

АРТЫҒЫН ТАП: Президент, Приказ, Депутат, Әкім, Конституция;


«Миға шабуыл» есте сақта

Бейне баянды көру арқылы тақырыпқа болжам жасаңыз.



Дескриптор:

1.Оқушылар бейне материалды көріп, тақырыпты анықтайды

2.Бейне материалды көру арқылы жаңа сабаққа болжам жасайды.





Зерттеу мен талдау


2 тапсырма:

Топтық жұмыс (постер қорғау)


1-топ -  Қазақстандағы 1822-1824 жж. жарғының жақсы және жаман жақтарын анықтаңыз.

2- топ - Тарихи тұлғалар туралы мәлімет жинаңыз.

3 – топ  - «1824 жылы Орынбор қырғыздары туралы жарғы» тақырыбын кеңінен талдаңыз.


Қ/Б Топтар бір-бірін бағалайды.




3-тапсырма. Кестемен жұмыс.. Топтық тапсырма.

Берілген мәліметтерді сәйкестендіреді.








4- тапсырма: Тарихи сөздік диктант.


Жарғы бойынша Сібір екі бөлікке: орталығы Тобольск болып табылатын Батыс Сібірге және орталығы Иркутск болып табылатын Шығыс Сібірге бөлінді. Батыс Сібірге Тобыл және Томск губерниялары және Омбы облысы кірді; ал қазақтардың Орта жүз аудандары бұрын Сібір қазақтарының округі деп аталатын Омбы облысының құрамына енді.


Қ/Б Жылдам орындаған 5,6 оқушының жұмысын тексеріп, бағалаймыз.


Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Оқушылар осы ұғымдар арасынан тапсырмаға қатысты емесін алып тастайды да, төмендегі ұғымдар бойынша ұғымдар жазылған карточканы сұрыптап алады.Сонан соң, карточкадағы кілт сөздерді төменде берілген кестенің тиісті графасына жазады.

Дескриптор:

Басқару жүйесіндегі кемінде 3 өзгерісті талдайды;

-Сауда мен шаруашылық саласындағы кемінде 3 өзгерісті талдайды;

Денаулық сақтау, білім беру, дін саласындағы кемінде 3 өзгерісті талдайды

Дескриптор:

-1822-1824 жж. реформадан кейінгі/ дейінгі3 өзгерісті нақтылайды




ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байла

ныс беріп отырады



«Ең үздік жауап»






Презентация



Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

3-том. – Алматы, 2010.



Оқулық

Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2012.



Слайдқа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлері, тарихи концепт пен зерттеу сұрағы жазылып көрсетіледі


Кестелер


Бекіту






Үйге тапсырма: 1822-1824 жж. реформалар қазақ қоғамына қандай өзгерістер әкелді? атты тақырыпта 50-60 сөзден кем емес эссе жазып келу.

Сабақтың тақырыбын қорытынды

лау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар стикерларын кемеге орналастырады, өзіне сенімсіздер теңізге орналастырады.


Оқушы

лар бағалау крите

рийлері

мен өз деңгей

лерін бағалай

ды.



А4, конспект










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!