Материалдар / Ашық сабақ 7 сынып алгебра пәні
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 7 сынып алгебра пәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Топқа бөліп топпен жұмыс түрлері,жеке жұмыс,деңгейлік тапсырмалар көрсетілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
538
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КАРАҒАНДЫ ОБЛЫСЫ

ШЕТ АУДАНЫ

Бұрма ЖОББ мектебі









КООРДИНАТАЛЫҚ ЖАЗЫҚТЫҚ



(7 сынып)

Мұғалім: Кенжебаева Г.А















Тақырып: «Қоординаталық жазықтық»

М Мектеп:Бұрма ЖОББ мектебі

Күні 10.05.2016ж

Қатысушының саны-13

Қатыспағаны-0

Пән: математика

Сынып: 7 «А»

Мұғалімнің аты-жөні:

Кенжебаева Гульмира




Оқыту мақсаты: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту.Қоординаталық жазықтықты еске түсіре отырып, өз беттерінше нүктелерді координаталық түзуде белгілей алуды, сурет бойынша координаталарын табуды пайдалана білу,өзін-өзі бағалауға,топтарды бағалауға үйрету. Оқушыларды жүйелі түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу.Біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту.

Оқыту мақсаты/ Күтілетін нәтижелер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану,оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтық оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.


Барлығы: Координаталық жазықтық бойынан нүктелерді белгілеуді біледі.Ширектердің таңбасын ажырата алады.

Көпшілігі: Берілген нүктенің координатасын анықтайды.Суреттегі

нүктелердің координаталарын табады және координаталары бойынша сурет салады.

Кейбіреулері: Бірлік кесінді бойынша берілген фигураның ауданын, периметрін таба біледі

Тілдік мақсат:

Алдынғы (бұрынғы) оқыту/предшествующее обучение: Координаталық жазықтықты еске түсіру

Ж о с п а р

Жоспарлау уақыты (минутпен)

Жоспарланған іс-әрекеттер

Бағалау

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеттері

Кіріспе

Кіріспе

  • Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды түгендеу, сабақтың мақсатымен таныстыру)

«Талаптанған  мұратына  жетер,

Талапсыздың күні  өкінішпен  өтер»

Мағынаны ашу (диалог) 2 мин


Геометриялық фигураларды таңдау арқылы топқа бөліну. 1 мин

Эпиграфты талдайды,

мағынасын түсіндіреді.







І топ- «Координата»

ІІ топ- «Абцисса»

ІІІ топ-«Ордината»

Критериалды бағалау

Шапалақтайды,

Өзін-өзі бағалау,

Топпен бағалау


Бағалау парақшалары,

Таратпалар,






Геометриялық фигуралар,

Презентация

«Білім шыңы» Слайдпен жұмыс. 3 мин

Слайд арқылы қайталау

сұрақтарына жауап береді


Презентация

Негізгі бөлім

  • Топпен жұмыс.Ненің суреті шыққанын табу. 7 мин


  • Жеке жұмыс.Сәйкестігін тап.

Нүктелердің қай ширекте орналасқанын

табу. 3 мин


  • Жұппен жұмыс. Сөзжұмбақ шешу.

3мин


  • Деңгейлік тапсырма.

(3 балл,4 балл,5 балл) 15 мин

Үш деңгейде тапсырмалар беріледі.

Төменнен жоғары қарай тапсырманы орындаулары керек.Кім қай деңгейді орындай алды,соны анықтау.


  • Сергіту сәті «Жаттығу». 2 мин



Функцияның графигин салу. y=2x– 1 5мин


Топпен координаталары бойынша суретті анықтап табады.


Қай нүкте қай ширекте болатынын анықтайды.



Сөзжұмбақты шешеді:

«Кел, балалар,оқылық

оқығанды көңілге,

ықыласпен тоқылық»



Өздері төменнен жоғары қарай таңдап, тапсырманы орындаулары керек.


Видео арқылы музыкамен жаттығуды орындайды


Кесте құрып графигін салады.

Топтар бір бірін бағалайды






Өзін-өзі бағалау





Топ басшысы бағалайды



Жарайсындар!



Орындаған оқушы бағаланады

Таратпа материалдар





Сөзжұмбақ

Қорытынды


Ой толғаныс сатысы.

Рефлексия 2 мин

«Бес саусақ» стратегиясы:

Бес саусақ-түсіндім

Үш саусақ-сұрағым бар

Жұдырық- түк түсінбедім

Бағалау 2 мин

Ү/ж координаталық жазықтықта сурет салып келу

Бүгінгі сабақ бойынша оқушылар өзін-өзі бағалайды





Топ басшылыры топ мүшелерінің қорытынды бағасын шығарады

Өзін-өзі бағалау






Топ басшысы бағалайды




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!