Кіріспе
|
Кіріспе
Оқушыларды түгендеу, сабақтың
мақсатымен таныстыру)
«Талаптанған
мұратына жетер,
Талапсыздың күні
өкінішпен өтер»
Мағынаны ашу
(диалог) 2 мин
Геометриялық фигураларды
таңдау арқылы топқа бөліну. 1 мин
|
Эпиграфты
талдайды,
мағынасын
түсіндіреді.
І топ-
«Координата»
ІІ топ-
«Абцисса»
ІІІ
топ-«Ордината»
|
Критериалды
бағалау
Шапалақтайды,
Өзін-өзі
бағалау,
Топпен
бағалау
|
Бағалау
парақшалары,
Таратпалар,
Геометриялық
фигуралар,
|
Негізгі
бөлім
|
Нүктелердің қай ширекте
орналасқанын
табу. 3
мин
3мин
(3 балл,4 балл,5 балл) 15
мин
Үш деңгейде тапсырмалар
беріледі.
Төменнен жоғары қарай
тапсырманы орындаулары керек.Кім қай деңгейді орындай алды,соны
анықтау.
Функцияның графигин
салу. y=2x–
1 5мин
|
Топпен координаталары бойынша
суретті анықтап табады.
Қай нүкте қай ширекте
болатынын анықтайды.
Сөзжұмбақты
шешеді:
«Кел,
балалар,оқылық
оқығанды
көңілге,
ықыласпен
тоқылық»
Өздері төменнен жоғары қарай
таңдап, тапсырманы орындаулары керек.
Видео арқылы музыкамен
жаттығуды орындайды
Кесте құрып графигін
салады.
|
Топтар бір бірін
бағалайды
Өзін-өзі
бағалау
Топ басшысы
бағалайды
Жарайсындар!
Орындаған оқушы
бағаланады
|
Таратпа
материалдар
Сөзжұмбақ
|
Қорытынды
|
Ой толғаныс
сатысы.
Рефлексия 2 мин
«Бес
саусақ» стратегиясы:
Бес
саусақ-түсіндім
Үш саусақ-сұрағым
бар
Жұдырық- түк
түсінбедім
Бағалау 2
мин
Ү/ж координаталық жазықтықта сурет
салып келу
|
Бүгінгі сабақ бойынша оқушылар
өзін-өзі бағалайды
Топ басшылыры топ мүшелерінің
қорытынды бағасын шығарады
|
Өзін-өзі
бағалау
Топ басшысы
бағалайды
|
|