Сабақ
кезеңі
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе

|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін
мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1. Өсу және даму дегеніміз
не?
2. Организімнің өсуіне және
дамуына қандай факторлар әсер
етеді?
3. Ішкі факторларға не
жатады?
4. Тұқым өну үшін қандай
жағдайлар қажет?
5. Тамыр қалай ұзарып өседі?
Түсіндіреді.
6. Өсімдік ненің есебінен
жуандап өседі?
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
|
№1-тапсырма
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма
береді.
Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады.
|
Қандай да болмасын
ағзаның дамуына әсерететін жарық, су, қорек, температура жайлы
мәлімет дайындайды.
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
-Тапсырмаға сәйкес
мәлімет ждайындайды.
|
ДК
|
|
№2-тапсырма
Оқулықта берілген
т
апсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1. А өсімдігіне қарағанда Ә
өсімдігі біршама көп өнім бергендігін қалай түсіндіруге
болады?

|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
1. Сұрақтарға жауап береді,
түсіндіреді.
2. Суретпен жұмыс
жасайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|

|
3-тапсырма
Оқулықта берілген
зертханалық жұмысты орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
11-Зертханалық жұмыс.
Жылдық сақинаны санау.
Жұмыс
мақсаты: 1. Ағаш діңінің көлденең
кесіндісін зерттеу. 2. Ағаштың көлденең кесіндісіндегі, жылдық
сақинаны санау. Ағаштың жасын
анықтау.
Құрал-жабдықтар:
ағаш діңгегінің көлдеңен
кесінділері, суреттер, электрондық
презентация.
Жұмыс
барысы:

Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
-
Оқулықта берілген зертханалық
жұмысты орындатады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|


|