Оқушыларға
шаблон-карта таратылады. Шаблон
картамен қалай жұмыс жасайтынын мұғалім түсіндіріп
кетеді.
Шаблон карта үш бөліктен
тұрады: «Кітаптың ойы», «Менің ойым»,
«Қолдану».
Бірінші «Кітаптің ойы»
бөлігінде оқулықты қолданып жаңа тақырыпты меңгереді. екінші «Менің
ойым» бөлігіне оқушылар өз ойларын, білімдерін көрсетеді. Соңғы
үшінші «Қолдану» бөлігінде оқушылар алған білімдерін тапсырмаларды
орындауды қолданады.
Кітаптың
ойы
|
Менің
ойым
|
Қолдану
|
Деформацияға анықтама
береді.
Деформация түрлерін
түсінеді,мысалдар келтіреді.
|
Күштің
әрекеті.
Қандай
күштер.
Серпімділік күшінің
белгіленуі,бағыты.
Анықтама
беріледі.
|
Тақырыпты түсіну бағытында
тапсырмалар орындайды.
|
1.«Кітаптың
ойы» бағанасын
толтыру.
Мәтінді оқып бірінші бөлігін
оқушылар дәптерлеріне жазады.

Дұрыс жауаптары интерактивті
тақтада жазылады.
Дескриптор: -деформацияға
анықтама береді
- деформация түрлерін
ажыратады;
«Менің
ойым» бағанасын
толтыру.
1.Деформацияның нәтижесінде
пайда болатын күш;
2.Серпімділік күштің атқаратын
қызметі,бағыты;
3.Деформация
жағдайлары;
4.күнделікті өмірде
деформацияға мысалдар.
ҚБ: Топтар геометриялық фигуралар
арқылы бағалайды.
Қолдану
бөлімінде сынып
жұмысы:
Эксперимент тапсырма:
Ермексазды қолдарыңа алып
майыстырындар. Не байқағандарынды шаблонға жазып қойындар. Дәл
солай сорғышты майыстырындар. Көрген құбылысты сипаттау шаблонның
3-ші бөлігіне жазу.
Оқушылар келесі кестені
дәптерге толтырады.
Деформация
түрі
|
Молекулалар
арасындағы қашықтықтың өзгеруі
|
созылу
|
|
сығылу
|
|
бұрау
|
|
иілу
|
|
А) Мысалдарды деформация
түрлерімен сәйкестендіру
Мысал
|
Деформация
түрі
|
А. орындық
аяғы
|
1.
Созылу
|
Б. орындықтың бет
жағы
|
2.
Сығылу
|
В. Ет тартқыштың
винті
|
3.
Ысырылу
|
Г. Гитараның бұралған
ішектері
|
4.
Иіліс
|
Д.
Бұрғы
|
5.
Бұрау
|
Б)
Сөйлемдерді толтырындар.
Вертикал орналасқан жіпке ауыр
шар бекітті. Шарды қолдан жібергенде жіптің бөлшектері орын
ауыстыруды бастады (қай
жаққа) _________, молекулалар
арасындағы қашықтық (қалай
өзгерді?)
_________.
|