Материалдар / Ашық сабақ. 7-сынып Деформация физика пәні

Ашық сабақ. 7-сынып Деформация физика пәні

Материал туралы қысқаша түсінік
материал физика пәні мұғалімдеріне арналған
Авторы:
08 Желтоқсан 2018
1157
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2A Тығыздық

Мектеп: М.Жүнісов НЖББМ.Казталовка ауданы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Нигиметова Бибинур

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Деформация

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.2.11 пластикалық және серпімді деформацияларды ажырату, мысалдар келтіру;


Сабақ мақсаттары

пластикалық және серпімді деформацияларды ажырату, мысалдар келтіру;

Жетістік критерийлері

пластикалық және серпімді деформацияларды ажырату, мысалдар келтіреді;

Тілдік мақсаттар


Пластикалық, серпімді, деформация, серпімділік күші, қатандық коэффициенті, ұзаруға тәуелділік графигі

Құндылықтарды дарыту



  • Академиялық әділдікке тәрбиелеу;

  • Жауапкершілікті дамыту;

ЖА білу және түсіну:

  • Жаһандылық және тәуелсіздік

ЖА құндылықтары:

-Қоршаған ортаға қамқорлық және орнықты дамуға ынта

ЖА дағдылары:

Өз-өзіне сенімділік және рефлексия дағдылары

Пәнаралық байланыстар

Математика

АКТ қолдану дағдылары

Ақпаратты жинақтау

Бастапқы білім


Күш

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар,

қажетті құралдар

Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушыларды түгендеу,сабаққа зейінін аудару.

Сөз жалғасын табу” арқылы топқа бөлу.

Үй жұмысын тексеру:Күш.Ауырлық күші.Салмақ тақырыптарында білімдерін пысықтау:

1.Ауырлық күшімен салмақты сызбада көрсету керек;

2.күнделікті өмірден мысалдар келтіру;

3.Асқын салмақтың зияны барма?

4.Адам қай уақытта салмақсыздық күйде болады?

5.тартылыс заңының бүкіләлемдік деп аталу себебі.

Дескриптор:нақты жауап береді.

ҚБ: Бағдаршам арқылы бағалау.

Сыныпқа тапсырма:

Партада тұрған ермек саз және сорғышты оқушыларға қолдарына алуды ұсынады. Енді оқушылар заттарды қолдарымен майыстырады да, пішінін өзгертуге тырысады. Құбылыстарды талқылау нәтижесінде сабақ тақырыбын және мақсатын анықтау.

2 топ

Парақшалар

Bilim land.kz.

сайт материал тапсырма-

лары





1-слайд

ермексаз, пластмасса, сорғыш

Сабақтың ортасы





































Оқушыларға шаблон-карта таратылады. Шаблон картамен қалай жұмыс жасайтынын мұғалім түсіндіріп кетеді.

Шаблон карта үш бөліктен тұрады: «Кітаптың ойы», «Менің ойым», «Қолдану».

Бірінші «Кітаптің ойы» бөлігінде оқулықты қолданып жаңа тақырыпты меңгереді. екінші «Менің ойым» бөлігіне оқушылар өз ойларын, білімдерін көрсетеді. Соңғы үшінші «Қолдану» бөлігінде оқушылар алған білімдерін тапсырмаларды орындауды қолданады.

Кітаптың ойы

Менің ойым

Қолдану

Деформацияға анықтама береді.


Деформация түрлерін түсінеді,мысалдар келтіреді.


Күштің әрекеті.

Қандай күштер.

Серпімділік күшінің белгіленуі,бағыты.

Анықтама беріледі.

Тақырыпты түсіну бағытында тапсырмалар орындайды.

1.«Кітаптың ойы» бағанасын толтыру.

Мәтінді оқып бірінші бөлігін оқушылар дәптерлеріне жазады.

Дұрыс жауаптары интерактивті тақтада жазылады.

Дескриптор: -деформацияға анықтама береді

- деформация түрлерін ажыратады;

«Менің ойым» бағанасын толтыру.

1.Деформацияның нәтижесінде пайда болатын күш;

2.Серпімділік күштің атқаратын қызметі,бағыты;

3.Деформация жағдайлары;

4.күнделікті өмірде деформацияға мысалдар.

ҚБ: Топтар геометриялық фигуралар арқылы бағалайды.

Қолдану бөлімінде сынып жұмысы:

Эксперимент тапсырма:

Ермексазды қолдарыңа алып майыстырындар. Не байқағандарынды шаблонға жазып қойындар. Дәл солай сорғышты майыстырындар. Көрген құбылысты сипаттау шаблонның 3-ші бөлігіне жазу.

Оқушылар келесі кестені дәптерге толтырады.

Деформация түрі

Молекулалар арасындағы қашықтықтың өзгеруі

созылу


сығылу


бұрау


иілу


А) Мысалдарды деформация түрлерімен сәйкестендіру

Мысал

Деформация түрі

А. орындық аяғы

1. Созылу

Б. орындықтың бет жағы

2. Сығылу

В. Ет тартқыштың винті

3. Ысырылу

Г. Гитараның бұралған ішектері

4. Иіліс

Д. Бұрғы

5. Бұрау

Б) Сөйлемдерді толтырындар.

Вертикал орналасқан жіпке ауыр шар бекітті. Шарды қолдан жібергенде жіптің бөлшектері орын ауыстыруды бастады (қай жаққа) _________, молекулалар арасындағы қашықтық (қалай өзгерді?) _________.

Шаблон-карта.doc

үлгісі




Карта үлгісі









Интерактивті тақта

Шаблон карта-1

Слайд-2












Презентация

Слаид-3


Shape2 Shape1

Shape3



Слайд-4-7
















Сабақтың соңы

Екі жақты рефлексия. Мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды:

1.Үй салу неден басталады? – іргетастан, сосын қабырғаларды және шатырды тұрғызады.

  1. Үйдің іргетасы және қабырғалары қандай деформацияға ұшырайды? – сығылу.

  2. Үй салу үшін кірпіш тасыған трактор мен арбаны байланыстыратын арқан қандай деформацияға ұшырайды? – созылу.

Сабақтың мақсаттарына оралу. Оқушылардың пікірлерін тындау.Жұмыстарын қорытындылау.

Слайд-8

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Оқушылардың барлығы

Деформация түрлерін ажыратады

Оқушылардың жартысы деформация түрлеріне мысалдарды келтіре алады

Өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау

Партаны тазалық пен тәртіпте ұстап, керек емес заттарды алып тастау.

Шыныдан жасалған құралдармен жұмыс істегенде, оларды абайлап қолға ұстап, партаның үстіне қою

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі